Että millä mallilla on kaupan nykytila ? Onko enään kunnon tarjouksia ? Onko elokuviä yhä myynnissä ? Onko väkeä vanhaan malliin ? Ja en siis ole itse paikkakunnalta vaan pirkanmaalta.. Ihan vaan sillä kylelen kun ajattelin jos kesällä kävisin ehkä siellä ostosreissulla.. No miten on :
Keskisen kaupan nykytila ?
10
301
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja se vielä että onko kaupalla nykyään mitään tapahtumia ?
- Anonyymi
Käynti Keskisellä on aina elämys
- Anonyymi
Oli ennen, mut miten nykyään ? Kysyy alkuperäinen kysymyksen esittäjä.
- Anonyymi
Kauppiaan tilipäivä
Useat K-Citymarket-kauppiaat ovat tienanneet hurjia voittoja. Samoin tunnetut kyläkauppiaat. Jos Vesa Keskinen ottaisi yrityksensä voitot talteen, tienaisi hän vuoden ajan joka tunti kuin lääkäri kuukaudessa.- Anonyymi
? eikö vesa ny tienää mitään ? Kai sillä rahaa on ? mites kassojen tilinauhat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
? eikö vesa ny tienää mitään ? Kai sillä rahaa on ? mites kassojen tilinauhat..
Kassojen ja varastomiästen selkänahasta repii ferrarirahat ja muun turhan Ökyilyn ja juppailun.
- Anonyymi
Siirtääkö rahaa pimeenä sivuun... ?
- Anonyymi
Minä olen kanssa fysioterapeutti saksanmaalta....
- Anonyymi
Citymarketin kauppijaat ovat katkeria Vesalle kun sillä on miljoonia tilillä.
Niitä tarvitaan kun Ferrarit on tilattu.
No Kesko tai Sukari ostaa pois kun jatkajaa ei ole tiedossa. - Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1052653Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1071860- 691566
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje221267Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi231093Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe50992- 81983
- 95978
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta124964Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta343853