Loppuviikon gallup

Tehdäänpä tällä kertaa hieman avoimempien kysymysten Gallup 😄 Perusteluja peliin! Sillain se on hauskempaa 👍

1. Farkut, verkkarit vai mekko viikonloppuun?

2. Missä olet hyvä?

3. Mikä väri olisit?

4. Mikä sarjakuvahahmo/satuhahmo/pelihahmo olisit?

5. Mikä elementti olet? (Vesi, Tuli, Ilma, Maa)
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/oletko-maa-ilma-tuli-vai-vesi-lue-mita-horoskooppisi-elementti-sinusta-paljastaa/6737870

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille 🙋‍♀️

The Weeknd: Save Your Tears
https://youtu.be/XXYlFuWEuKI

154

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Farkut, verkkarit vai mekko viikonloppuun?

-Collarit, koska ne on mun lempi pökät.

2. Missä olet hyvä?

-Nukkumisessa. Väsyttää aina.

3. Mikä väri olisit?

-Pistaasin vihreä vaikkapa, en osaa perustella.

-Pullonhenki. Jinni?

-Vesimerkki: Rapu, Kalat, Skorpioni
      Ominaisuuksia: Tunteikkuus, romanttisuus, itsepäisyys

Kiitos samoin. 🙂

• "Minkä tahansa asian kohdatessaan vesimerkki pohtii mieluiten vastausta kysymykseen ”miltä se tuntuu?” Hän antaa tunteiden ottaa vallan ajatuksilta ja tunnusteleekin tiensä läpi elämän. Vesimerkki on taipuvainen hermostuneisuuteen ja saattaa kokea joko hurjia tunneryöppyjä tai tunteiden katoa. Hän rakastaa ja vihaa koko sydämellään ja muistuttaa muille, miten tärkeää taito kiltteys on."

Tuo jäi pois, pitikö se olla?

• Kiitos G-LoveR 🤗 Minullakin on etätyöpäivänä kotona aina collarit ja huppari. Kun lähden kaupoille illemmalla, laitan farkut ja meikatakin täytyy, vähän.. 😂
        Nukkuminen onkin tärkeä taito. 👍Minä olen ollut siinä aika huono, ainakin viimeiset 25 vuotta..
        Tuossahan on muuten vaikka hyvä nikki jollekin, Jenni 🙂

Mitä muuten kuuluu, joko tulehdukset menivät ohi podkionteloissa ym.?

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos G-LoveR 🤗 Minullakin on etätyöpäivänä kotona aina collarit ja huppari. Kun lähden kaupoille illemmalla, laitan farkut ja meikatakin täytyy, vähän.. 😂
        Nukkuminen onkin tärkeä taito. 👍Minä olen ollut siinä aika huono, ainakin viimeiset 25 vuotta..

Jinni.. ennakoiva 😬

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos G-LoveR 🤗 Minullakin on etätyöpäivänä kotona aina collarit ja huppari. Kun lähden kaupoille illemmalla, laitan farkut ja meikatakin täytyy, vähän.. 😂

Vaikuttaisi menneen ohi. Tänään on viimeinen antibiootti otettava. Lapset on nyt kuumeessa yli 38.

Rennot vaatteet onkin parhaat. Mulla pruukaa olla aina huppareita ja collareita, kaupassakin usein. 😛

• G-LoveR kirjoitti:

"Minkä tahansa asian kohdatessaan vesimerkki pohtii mieluiten vastausta kysymykseen ”miltä se tuntuu?” Hän antaa tunteiden ottaa vallan ajatuksilta ja tunnusteleekin tiensä läpi elämän. Vesimerkki on taipuvainen hermostuneisuuteen ja saattaa kokea joko hurjia tunneryöppyjä tai tunteiden katoa. Hän rakastaa ja vihaa koko sydämellään ja muistuttaa muille, miten tärkeää taito kiltteys on."

Tuo jäi pois, pitikö se olla?

Tunnistatko itsesi tuosta? 🙂

• G-LoveR kirjoitti:

Vaikuttaisi menneen ohi. Tänään on viimeinen antibiootti otettava. Lapset on nyt kuumeessa yli 38.

Rennot vaatteet onkin parhaat. Mulla pruukaa olla aina huppareita ja collareita, kaupassakin usein. 😛

Kaipa minäkin Voisin lähteä collareilla kauppaan, mutta en kuitenkaan lähde 😁
        Voi kurjuus sitten tuo lasten sairastuminen ja vielä viikonlopuksi. Pikaista paranemista jälkikasvulle ja voimia sinullekin viikonloppuun 👍 Toivottavasti sinulle jää aikaa myös palautua viikosta 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Tunnistatko itsesi tuosta? 🙂

Tunnistan joo. Olen kyllä järkeväkin, kumma kyllä silti aina tunnepuoltani korostetaan näissä. Vaikka teen myös järjellä päätöksiä yhtälailla.

Mutta juu, olen tunteikas ja tunnen joko vahvasti tai en tunne mitään, mitä tulee romanttiseen suhteeseen. Ja luonnollisesti kun en tunne mitään, suhde loppuu aina ihan sama mitä.

Olen myös täysin välinpitämätön ihmisiä kohtaan, jotka onnistuu pääsemään ärtymys listalleni.

• Xena-183 kirjoitti:

Kaipa minäkin Voisin lähteä collareilla kauppaan, mutta en kuitenkaan lähde 😁
        Voi kurjuus sitten tuo lasten sairastuminen ja vielä viikonlopuksi. Pikaista paranemista jälkikasvulle ja voimia sinullekin viikonloppuun 👍 Toivottavasti sinulle jää aikaa myös palautua viikosta 🙂

Toinen oli viikon jo kotona, eli paranemaan päin. Toinen tänään sitten heräsi kuumeessa.. No tauteja on piisannu jo pari vuotta. 😄

Jää ja piakkoin vaihtuu paikkakin. 😊👍

• G-LoveR kirjoitti:

Tunnistan joo. Olen kyllä järkeväkin, kumma kyllä silti aina tunnepuoltani korostetaan näissä. Vaikka teen myös järjellä päätöksiä yhtälailla.

Mutta juu, olen tunteikas ja tunnen joko vahvasti tai en tunne mitään, mitä tulee romanttiseen suhteeseen. Ja luonnollisesti kun en tunne mitään, suhde loppuu aina ihan sama mitä.

Olen myös täysin välinpitämätön ihmisiä kohtaan, jotka onnistuu pääsemään ärtymys listalleni.

Se on sitä sun tuntosarvien herkkyyttä. ❤️Joskus ne värisevät villisti ja toisessa hetkessä jäätyvät..

• G-LoveR kirjoitti:

Toinen oli viikon jo kotona, eli paranemaan päin. Toinen tänään sitten heräsi kuumeessa.. No tauteja on piisannu jo pari vuotta. 😄

Jää ja piakkoin vaihtuu paikkakin. 😊👍

Se on hyvä, että sinulla on mieleinen paikanvaihdos tiedossa 🫶

• G-LoveR
        Xena-183 kirjoitti:

Se on sitä sun tuntosarvien herkkyyttä. ❤️Joskus ne värisevät villisti ja toisessa hetkessä jäätyvät..

Ehkäpä se sitä on. 🙃

• Xena-183 kirjoitti:

Se on hyvä, että sinulla on mieleinen paikanvaihdos tiedossa 🫶

Juu, kesään asti siellä sitten. 😊

• G-LoveR kirjoitti:

Juu, kesään asti siellä sitten. 😊

Mahtavaa 👍 Toivottavasti viihdyt oikein hyvin ❣️ Laitahan kuulumisia, jos jaksat 😉

• Xena-183 kirjoitti:

Mahtavaa 👍 Toivottavasti viihdyt oikein hyvin ❣️ Laitahan kuulumisia, jos jaksat 😉

Jeps. ☺️👍

• No kehveli...

// Villasukat, haittaaks se?

2. Missä olet hyvä?
      // Palstailussa, lienee ilmeistä?

3. Mikä väri olisit?
      // Ööö, paha... Metsänvihreä tai verenpunainen, molemmat kuvastavat luonnettani hieman eri kanteilta.

// Kamuji, metka nuori mies, ehkä vähän hulivili

// Varmaankin maa, sanoisin, semmonen aika tasainen tapaus, mitä nyt välillä vähän villiintyy

Danke schön!

• Anonyymi

Tyhmät vastaukset.
        T:lyhytfleda

• Jahas. Randella pelkät villasukat ✔️😉
        Kamuji mun piti googlettaa 😁
        Kiitos osallistumisesta Mr Palsta 🙏😌

• Anonyymi kirjoitti:

Tyhmät vastaukset.
        T:lyhytfleda

Riippumatta siitä, oletko k.o. nimimerkkiä käyttänyt henkilö tai feikki, tuo on ikävää kommentointia ja toivon, että lopetat.
        Tämän on tarkoitus olla hyvän mielen kevyttä keskustelua.

• Xena-183 kirjoitti:

Jahas. Randella pelkät villasukat ✔️😉
        Kamuji mun piti googlettaa 😁
        Kiitos osallistumisesta Mr Palsta 🙏😌

Villasukathan riittää 😉
        Faaaaaaak... Ryssin... Piti olla Kamui, ei sitä halvatun J:tä sinne väliin...
        Kiitoksenne vastaanotettu, palstalainen 🤘

• Xena-183 kirjoitti:

Riippumatta siitä, oletko k.o. nimimerkkiä käyttänyt henkilö tai feikki, tuo on ikävää kommentointia ja toivon, että lopetat.
        Tämän on tarkoitus olla hyvän mielen kevyttä keskustelua.

Näääh, slippaa ohi vaan. Se on joku huomionhakuinen, ns. sosiaalisen median tyyppi eli suomeksi so me body 😂

• randombypasser kirjoitti:

Näääh, slippaa ohi vaan. Se on joku huomionhakuinen, ns. sosiaalisen median tyyppi eli suomeksi so me body 😂

No minäpä sitten swaippaan sen vasemmalle 😉

• Anonyymi

Neitsyys menee nyt! Onneks on housut jalassa.

1. Viikonloppuun farkut ja verkkarit.

2. Oon kohtuullisen hyvä suorittamaan vaiko suoriutumaan. Höpötyksessä kans.

3. Olisin värinä joku vihertävä taiko sinertävä sävy.

4. Mario bros, vauhtia saa lisää ku muistaa painaa ylimäärästä namiskaa.

5. Vesimerkki näkys olevan.

Mukavaa perjantaita sinnekin.

• Oih 🤩 Gallupin ensikertalainen siis ✔️
        🏆🥂🍾💐

Höpötyksessä suoriutuminen on hieno taito 👍

Meilläkin jälkikasvu pelasi aikoinaan Mario Kartia, että sen verran tiedän 😄

Kiitos rohkeudesta hypätä mukaan galluppien ihmeelliseen maailmaan 🙋‍♀️

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Oih 🤩 Gallupin ensikertalainen siis ✔️
        🏆🥂🍾💐

Höpötyksessä suoriutuminen on hieno taito 👍

Meilläkin jälkikasvu pelasi aikoinaan Mario Kartia, että sen verran tiedän 😄

Kiitos rohkeudesta hypätä mukaan galluppien ihmeelliseen maailmaan 🙋‍♀️

Tää tais olla mulle sellanen 2 in 1 tyylinen osallistuminen. Tuli jo paljastettua, et oon nopeesti liikahtava ja tunteellinen jästipää. Eiköhän se riitä, ei lisää paljasteluja. 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Tää tais olla mulle sellanen 2 in 1 tyylinen osallistuminen. Tuli jo paljastettua, et oon nopeesti liikahtava ja tunteellinen jästipää. Eiköhän se riitä, ei lisää paljasteluja. 😇

Juu ei. Pieni salaperäisyyden suihkuverho täytyy vesimerkin säilyttää. 😁

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Juu ei. Pieni salaperäisyyden suihkuverho täytyy vesimerkin säilyttää. 😁

Mikä juu ei? Meinaakko sää, että suihkuttelen ilman verhoo. Ehei, kauhee kuivata koko kylppärin lattia. Nih.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä juu ei? Meinaakko sää, että suihkuttelen ilman verhoo. Ehei, kauhee kuivata koko kylppärin lattia. Nih.

Onko sinulla suihkuverho? 😱
        Sattuneesta syystä minä vältän suihkuverhoja.. - En kyllä oikein pidä suihkukopistakaan. 🤔 Sellainen avoin näkymä kylppärin ovelle on paras 😄

Mutta juuei siis sen isommille paljasteluille 😅

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Onko sinulla suihkuverho? 😱
        Sattuneesta syystä minä vältän suihkuverhoja.. - En kyllä oikein pidä suihkukopistakaan. 🤔 Sellainen avoin näkymä kylppärin ovelle on paras 😄

Mutta juuei siis sen isommille paljasteluille 😅

No totta hemmetis on, mut se ei saa olla sellanen ihmeen päällekäyvää matskua. Mun suihkuverho ei tuu iholle, oon opettanu sen pysyy loitolla. 😂 Ilman verhoo on pesukoneet yms pisaroilla. Ei jatkoon. Juu, en paljastele, vannon kautta kiven ja kannon. Jos sanani syön, sit syön. 😜

• Anonyymi kirjoitti:

No totta hemmetis on, mut se ei saa olla sellanen ihmeen päällekäyvää matskua. Mun suihkuverho ei tuu iholle, oon opettanu sen pysyy loitolla. 😂 Ilman verhoo on pesukoneet yms pisaroilla. Ei jatkoon. Juu, en paljastele, vannon kautta kiven ja kannon. Jos sanani syön, sit syön. 😜

Sekin muuten on ikävää, kun joskus hotellin suihkuverho nappaa kiinni, eikä sitä saa irti ennen kuin pistää suihkun kiinni. Sellainen takertuminen on ahdistavaa.

Eli sinun erikoistaitosi on myös suihkuverhon kouluttaja 😄

Ja sitten 🤐🤭

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Sekin muuten on ikävää, kun joskus hotellin suihkuverho nappaa kiinni, eikä sitä saa irti ennen kuin pistää suihkun kiinni. Sellainen takertuminen on ahdistavaa.

Eli sinun erikoistaitosi on myös suihkuverhon kouluttaja 😄

Ja sitten 🤐🤭

Juu, kansalaisopiston suosituin kurssi vuodelta 1999. Sittemmin siihen lisäkoulutusta (kalkkeutuneiden suihkuverhotangon renkaiden puhdistus etikalla ja sukkiksilla), eli ksrpes. Ei pidä sekottaa herpekseen! oppisopimuksella Marttakerhon typyköiden kans, et kyllä on tutkintoja nääs. 😝
        Piti sanoo, et jos sanani syö, sit on nälkä. Nyt ei oo. 😂 Pidän sen nälän loitolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, kansalaisopiston suosituin kurssi vuodelta 1999. Sittemmin siihen lisäkoulutusta (kalkkeutuneiden suihkuverhotangon renkaiden puhdistus etikalla ja sukkiksilla), eli ksrpes. Ei pidä sekottaa herpekseen! oppisopimuksella Marttakerhon typyköiden kans, et kyllä on tutkintoja nääs. 😝
        Piti sanoo, et jos sanani syö, sit on nälkä. Nyt ei oo. 😂 Pidän sen nälän loitolla.

Jahas, että marttojen sukkiksia pyörii nurkissa niin paljon, että suihkuverhotangat renkaineen kiiltävät puhtauttaan 😉

Sanathan ovat hyvin kevyttä ruokaa iltapalaksi, joten anna pistellä vaan menemään 👍😄

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Jahas, että marttojen sukkiksia pyörii nurkissa niin paljon, että suihkuverhotangat renkaineen kiiltävät puhtauttaan 😉

Sanathan ovat hyvin kevyttä ruokaa iltapalaksi, joten anna pistellä vaan menemään 👍😄

Pöh, mä en syö sanojani. Söin just ihan sellasta ei niin kevyttä, eli käristin pekonia ja pistin vuolukanan kans patongin väliin, juustoa päälle ja hetki uunissa, ei oo nälkä. Jotenka älä yllytä hullua. 😂 Muutenkaan mulla ei oo sellasta patonkia integrotuna, ni sulle en yllytyksestäkään paljastele. 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Pöh, mä en syö sanojani. Söin just ihan sellasta ei niin kevyttä, eli käristin pekonia ja pistin vuolukanan kans patongin väliin, juustoa päälle ja hetki uunissa, ei oo nälkä. Jotenka älä yllytä hullua. 😂 Muutenkaan mulla ei oo sellasta patonkia integrotuna, ni sulle en yllytyksestäkään paljastele. 😉

No eipä tosiaan ollut kevyttä..😅 Kyllä noin tuhdin iltapalan jälkeen nukahdat ehkäpä jo seisaaltaan 🤭

Hyvä kun et paljastelekaan enempää.👍 Sieltä vois suihkuverhon takaa vilahtaa integroitu patonki, tai niin ainakin ymmärsin.. ja kuvittelin. 🙈🤣

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

No eipä tosiaan ollut kevyttä..😅 Kyllä noin tuhdin iltapalan jälkeen nukahdat ehkäpä jo seisaaltaan 🤭

Hyvä kun et paljastelekaan enempää.👍 Sieltä vois suihkuverhon takaa vilahtaa integroitu patonki, tai niin ainakin ymmärsin.. ja kuvittelin. 🙈🤣

Pitää syödä hyvin, jaksaa jaakata unimattia.
        Hm, hmm, öööh, tuota tuota, mitenhän tän sanois. 😳 Taisin muuten sittenkin puhuu höpöjä. Katoppa, eikö integroitu oo kalusteisiin upotettu, eli ei tuu esille. Ja taas pinta-asennus tulee ulos pintapuolesta. Eikös se jotensakki noin mee? Jotta integroitua se! 😂 Perjantai...ja viikon kilsat täys, väsy jne, eli tekosyyt hulluille puheille.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitää syödä hyvin, jaksaa jaakata unimattia.
        Hm, hmm, öööh, tuota tuota, mitenhän tän sanois. 😳 Taisin muuten sittenkin puhuu höpöjä. Katoppa, eikö integroitu oo kalusteisiin upotettu, eli ei tuu esille. Ja taas pinta-asennus tulee ulos pintapuolesta. Eikös se jotensakki noin mee? Jotta integroitua se! 😂 Perjantai...ja viikon kilsat täys, väsy jne, eli tekosyyt hulluille puheille.

Ei aina, ei aina.. Minulla oli joskus keittiössäni sellainen ulosvedettävä vipuhylly yleiskoneelle ja tämä mielikuva paloi verkkokalvoilleni tuosta integroidusta patongista 😂

Perjantaita joka tapauksessa.. Levotonta menoa 😅

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Ei aina, ei aina.. Minulla oli joskus keittiössäni sellainen ulosvedettävä vipuhylly yleiskoneelle ja tämä mielikuva paloi verkkokalvoilleni tuosta integroidusta patongista 😂

Perjantaita joka tapauksessa.. Levotonta menoa 😅

No Herra Jestas sentään. Tämä integrointi ei kannattele sun yleiskonettas. 🤯😂 Perjantai, mikä ihana tekosyy. Joskus niitä iskeytyy viikkoon useempikin, mut mikäpä viikossa maanantai, perjantai, perjantai, perjantai, perjantai, perjantai ja sunnuntaiperjantai vikana olis? 😉

• Anonyymi kirjoitti:

No Herra Jestas sentään. Tämä integrointi ei kannattele sun yleiskonettas. 🤯😂 Perjantai, mikä ihana tekosyy. Joskus niitä iskeytyy viikkoon useempikin, mut mikäpä viikossa maanantai, perjantai, perjantai, perjantai, perjantai, perjantai ja sunnuntaiperjantai vikana olis? 😉

Mitään vikaa ei puutu, ei 😅

• Anonyymi

Trikoot, pysyttelen kotona mököttämässä

2. Missä olet hyvä?
      Kaikessa mihin ryhdyn 🤷‍♀️

3. Mikä väri olisit?
      Musta ja valkoinen, vihreä ja punainen.

Tinakenkätyttö

Tuli, henkisyys

- Sheena

• Hei Sheena!

Olikos se Tinakenkätyttö se kaunis, rietas ja onnellinen? 🤔😁

Mikäs nyt mökötyttää, vai onko viikko vain vienyt voimat? 🤗

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Hei Sheena!

Olikos se Tinakenkätyttö se kaunis, rietas ja onnellinen? 🤔😁

Mikäs nyt mökötyttää, vai onko viikko vain vienyt voimat? 🤗

Tinakenkätyttö on vain toisenlainen 🤔

Tauti on vienyt voimat, oi tule jo terveys takaisin 🤧

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Tinakenkätyttö on vain toisenlainen 🤔

Tauti on vienyt voimat, oi tule jo terveys takaisin 🤧

- Sheena

No voi harmi! Pikaista paranemista, mutta malttia toipumiseen -Sheena 🤗👍

• Anonyymi

1 verkkarit 2 toivon olevani hyvä antamaan kielihoitoja naiselle ja hyvä panija eli hyvä tyydyttämään naisen 3 punainen 4 tuli

• Eli selkeästi satuhahmo 😄
        Kiitos osallistumisesta 👍

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Eli selkeästi satuhahmo 😄
        Kiitos osallistumisesta 👍

Ei olen vain ätmi köyhä työläispoika ja viimeisiä aitoja ätmejä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei olen vain ätmi köyhä työläispoika ja viimeisiä aitoja ätmejä

Sekin on tärkeää, että pidät lippua korkealla 🚩🙂

• 1. Verkkarit
      2. Traktorilla ajossa
      3. Tummanvihreä
      4. Karvinen
      5. Maa

• Ennen minun ensimmäistä autokoulun ajotuntiani isä laittoi minut mummulassa peruuttamaan traktorilla. No, en peruuttanut ojaan. Eipä siitä muuten jäänyt paljon lapsille kerrottavaa.. 😄
        Karvinen pitää ruoasta ja nukkumisesta 😉

"Maamerkki kysyy uuden asian kohdatessaan ensin ”toimiiko se, mitä se tekee” ja toimii vasta sitten. Hän on ennen kaikkea tekijä, realisti ja käytännönläheinen ihminen." - Tämä on hyvä 👏

Mukavaa viikonloppua pujottelija👍

• Anonyymi
      • Let's rock 👍

• Anonyymi

Verkkarit, jos on pakko jotain laittaa.

2. Missä olet hyvä?
      Aika monessakin jutussa. Työssäni. Sekasotkusta välittämättömyydessä. Laiskottelussa.
      3. Mikä väri olisit?
      Turkoosin sininen.

B. Virtasen kissa.

Kaikkea.

https://youtu.be/ri1mJxMnt1Y
      Junnu Vainio, Mies itäsaariston

xLiner

• Kiitos xLiner🤗

Ei pakko ole mitään pukea. Randellakin on vaan villasukat 😁

Laiskottelu on hyvä taito. 👍Minun makkarin ovessani on Karvinen muistuttamassa teemasta: Laiskuus on lahja. Harvoin sitä oikeasti osaa pysähtyä, vaikka pitäisi.

"Kas kun et jäänyt Seurahuoneen baariin..?" 🙂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kiitos xLiner🤗

Ei pakko ole mitään pukea. Randellakin on vaan villasukat 😁

Laiskottelu on hyvä taito. 👍Minun makkarin ovessani on Karvinen muistuttamassa teemasta: Laiskuus on lahja. Harvoin sitä oikeasti osaa pysähtyä, vaikka pitäisi.

"Kas kun et jäänyt Seurahuoneen baariin..?" 🙂

"Parasta on olla tekemättä mitään ja levätä vasta sen jälkeen" lukee kissakortissa jääkaapin ovessa 😄

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

"Parasta on olla tekemättä mitään ja levätä vasta sen jälkeen" lukee kissakortissa jääkaapin ovessa 😄

xLiner

Tärkeitä muistutuksia 😁

• 1. Hmm. Ei ainakaan farkut. Mekko/hame jos polvipituinen. Talvella mennee noi "pieruverkkarit" kotiköytössä😂

2. Oon hyvä, no varmaan suunnittelemaan asioita ja järjestelemään aikatauluja 😅

3. Värinä olisin vihreä oikein sellainen kirkkaan vihreä 😊

4. Satuhahmo Pocahontas tai Pieni merenneito Ariel 😊

5. Tuli

Kiitos taas, kivasta kyselystä ja mukavaa viikonloppua myös😊

• Ihan kotikäytössä.. jos nyt en mitään kotiköyttö leikkejä harrasta kuitenkaan 😂

• Oi! Ensimmäinen mekkoihminen tänään💃
        Tai Ariel 🧜‍♀️

Aikataulutus - tosi tärkeä taito👍
        Kirkkaanvihreä varmasti sopiikin hyvin Tuli-persoonaasi! Onko jopa ihan sellainen Euroviisu-Käärijän esiintymisasun vihreä kyseessä?

Kiitos itsellesi Ihastuja_addikti, kun osallistuit 🤗 Siitä se hauskuus vasta syntyy 😁

• Ihastuja_addikti kirjoitti:

Ihan kotikäytössä.. jos nyt en mitään kotiköyttö leikkejä harrasta kuitenkaan 😂

Ahhahaa 🤣 Juu, että sellaiset leikit mielessä 👍 Joku freudilainen 😉

• Xena-183 kirjoitti:

Oi! Ensimmäinen mekkoihminen tänään💃
        Tai Ariel 🧜‍♀️

Aikataulutus - tosi tärkeä taito👍
        Kirkkaanvihreä varmasti sopiikin hyvin Tuli-persoonaasi! Onko jopa ihan sellainen Euroviisu-Käärijän esiintymisasun vihreä kyseessä?

Kiitos itsellesi Ihastuja_addikti, kun osallistuit 🤗 Siitä se hauskuus vasta syntyy 😁

Voisin sanoa että aikalailla sellainen Käärijän asuvalinnan vihreä 😊

• Xena-183 kirjoitti:

Ahhahaa 🤣 Juu, että sellaiset leikit mielessä 👍 Joku freudilainen 😉

😁😁

• Ihastuja_addikti kirjoitti:

Voisin sanoa että aikalailla sellainen Käärijän asuvalinnan vihreä 😊

Eli mielikuvani piti paikkansa 🤗✅️

• Tykkään sellaisista vaatteista, jotka ei kiristä, purista ja hiosta. Noista vaihtoehdoista, mitä sää laitoit, niin teorisassa (jos ei aatella omistaako sellaisia vaatteita tällä hetkellä), niin verkkarit tai jotkut muut rennot housut (rennot voi olla myös siistit) tai joku rento mekko tai vastaavasti tunika tai pitkä pusero.

Missä olet hyvä?
      -Asioissa, joissa voi käyttää luovuutta hyväksi, esim. korttien askartelu (kai olen siinä ihan jees, vaikka en mikään expertti)
      -Musiikin kuuntelu (heh, hieman huumorilla sanottu, mutta ainakin olen hyvä kuuntelemaan musiikkia joskus vaikka tuntikaupalla =D )

Mikä väri olisit? Jaa´a en oikein tiedä. Musta en ainakaan, vaikka käytän välillä mustaa, mutta mieleltäni en ole synkkä. Ehkä vihreä ja joku kevään tai alkukesän heleä sävy, koska se on piristävä ja elinvoimainen väri ja haluan ajatella, ettei minusta ole vielä elämänhalu ja ilo kadonnut, vaikka joskus tuntuukin siltä, ettei jaksa aina ihan kaikkea, mutta kyllä mää olen enemmän positiivinen ja haluan mennä eteenpäin elämässä, vaikka oliskin joskus vaikeampiakin aikoja. Elämä voittaa lopulta aina niin kuin valo pitkän talven jälkeen.

Voisin olla myös vaaleanpunainen tai pinkki, koska ne ovat mielestäni kauniita värejä ja kun laittaa jotain vaaleanpunaista tai pinkkiä päälle (esim. korvakorut) tai soivittaa kaupassa, niin aina tulee ehkä hieman naisellisempi fiilis ja ihanan heleä ja lämmin pinkki esim. on kaunis väri. Olen vähän korvakoru-ja huivifriikki ja tänään ajattelin, että joskus pitää ostaa jotkut pinkit korvakorut =D Yhdet mulla on, mutta aina toisetkin vois olla =D

Mikä satuhahmo olisit?
      -Olisin ehkä joku Disneyn prinsessa, esim. Tiana animaatiosta "Prinsessa ja sammakko", koska hän on eteenpäin pyrkivä luonne ja yrittää pysyä positiivisena vaikeuksistakin huolimatta (tosin itse olen joskus vähän laiska, esim. tiskaaminen ei ihan aina luonnistu).
      -Voisin olla myös Leijonakuninkaan Timon, koska hänellä on huumoria ja on pienikokoinen =D

Mikä elementti olisit?
      -Vesi, koska horoskooppimerkkini (Rapu) on veden merkki.

Luin tänään musiikkilehti Saundista rockbändi Dirty honeysta tehdyn haastattelun (tiesin tämän bändin jo aikaisemmin, olen kuunnellutkin joskus). Ajattelin, että vau, tämähän on jo noteerattu täällä Suomessakin (olivat jopa keikalla täällä kuun alussa). Joten sen kunniaksi Dirty honeylta kappale "Another last time" (tästä olen pitänyt paljon). Hyvä bändi.
      https://www.youtube.com/watch?v=mal6aVU-Pr4

• Dirty honeyn perustettu Usassa, Los Angelesissa 2017.

• Hyvä biisi ja hieno pieni kitarasoolokin 👍👍
        Pidän sun tyylistä pohdiskella asiat aina perusteellisesti, kiitos Norppa83. 🤗
        Minäkin tykkään rennoista vaatteista aina silloin, kun ei ole pakko edustaa.🙂

Olet ennenkin kertonut askartelevasi kortteja. Se on hienoa ja vaatii kärsivällisyyttä. Se ei ole minun lajini, mutta arvostan ihmisiä, jotka pystyvät tuollaiseen luovuuteen ja kädentaitoihin 👍

Aika monella on tänään ollut jokin vihreän sävy mielessä. Varmaankin kevät ja tuleva kellojen siirto jo piristää ja saa ajattelemaan kesää. 😁

• Xena-183 kirjoitti:

Hyvä biisi ja hieno pieni kitarasoolokin 👍👍

Olet ennenkin kertonut askartelevasi kortteja. Se on hienoa ja vaatii kärsivällisyyttä. Se ei ole minun lajini, mutta arvostan ihmisiä, jotka pystyvät tuollaiseen luovuuteen ja kädentaitoihin 👍

Aika monella on tänään ollut jokin vihreän sävy mielessä. Varmaankin kevät ja tuleva kellojen siirto jo piristää ja saa ajattelemaan kesää. 😁

Ja Dirty honeylta vielä tää, "When I´m gone". Tää on huippu.
        https://www.youtube.com/watch?v=rCP7K6aBNYU

• Norppa83 kirjoitti:

Dirty honeyn perustettu Usassa, Los Angelesissa 2017.

Aika tuore bändi 😮 Kuulostaa kyllä hyvältä 👍

• Xena-183 kirjoitti:

Joo, kiitos kun muistutit kellojen siirrosta. Oli päivän aikana unohtunut. Aikaisemmin kyllä oli mielessä.

• Xena-183 kirjoitti:

Joskus liiankin perusteellisesti ja välillä en voi vastustaa kiusausta kirjoittaa enemmän, varsinkin jos musiikista ja elokuvista puhutaan, vaikka olisin ajatellut mielessäni, että nyt täytyy tsempata ja olla höpöttämättä liikaa =D

• Xena-183 kirjoitti:

Aika tuore bändi 😮 Kuulostaa kyllä hyvältä 👍

Joo, tosi hyvältä kuulostaa ja mun mieleiseltä, koska tässä on vaikutteita 1970-ja 80 -lukujen rockista. Dirty honeyn laulaja on sanonut bändin esikuviksi esim. Aerosmithin, Guns n Rosesin ja Led Zeppelinin.

Toinen uudempi rockbändi, josta oon tykänny on 2012 Usassa perustettu Greta Van Fleet. En ole pitkään aikaan seurannut mitä bändin pojat nykyään tekee, mutta eka levy on mielestäni tosi hyvä. Tämä kappale on yksi Van Fleet -suosikeistani.
        https://www.youtube.com/watch?v=vhbMbiYb5bg

• Norppa83 kirjoitti:

Joo, kiitos kun muistutit kellojen siirrosta. Oli päivän aikana unohtunut. Aikaisemmin kyllä oli mielessä.

Täytyy itsekin pitää mielessä 🙂
        Onneksi ei ole mitään isompia menoja, niin ei haittaa lyhyempi yö 👍

• Norppa83 kirjoitti:

Joskus liiankin perusteellisesti ja välillä en voi vastustaa kiusausta kirjoittaa enemmän, varsinkin jos musiikista ja elokuvista puhutaan, vaikka olisin ajatellut mielessäni, että nyt täytyy tsempata ja olla höpöttämättä liikaa =D

Tämä on keskustelupalsta 😁
        Täällä ei voi höpöttää liikaa 👍😄

• Norppa83 kirjoitti:

Joo, tosi hyvältä kuulostaa ja mun mieleiseltä, koska tässä on vaikutteita 1970-ja 80 -lukujen rockista. Dirty honeyn laulaja on sanonut bändin esikuviksi esim. Aerosmithin, Guns n Rosesin ja Led Zeppelinin.

Toinen uudempi rockbändi, josta oon tykänny on 2012 Usassa perustettu Greta Van Fleet. En ole pitkään aikaan seurannut mitä bändin pojat nykyään tekee, mutta eka levy on mielestäni tosi hyvä. Tämä kappale on yksi Van Fleet -suosikeistani.
        https://www.youtube.com/watch?v=vhbMbiYb5bg

Ihan hyvä biisi. 👍 - Näistä kahdesta pidän tuon Dirty Honeyn soundista enemmän 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Tämä on keskustelupalsta 😁
        Täällä ei voi höpöttää liikaa 👍😄

Liian vähän sitten voi ? =D

• Norppa83 kirjoitti:

Liian vähän sitten voi ? =D

Juu. Sanoisin, että kaikista hiljaisin täällä on Anonyymi, joka kieltäytyy vastaamasta 😉

• 1. Kotona mek...siis collarit tai verkkarit.😄. Jos kylillä pistäytyy niin farkut tai reisitaskuhousut. Kesäisin sellaset pitkät reisitasku shortsit on lempparit.
      2. Ruoanlaitossa ja lepomisessa. Ja empaattinen kun olen niin toisten kuuntelemisessa(tai näin on ainakin kerrottu mulle).
      3. Ööö...en minä tiedä...joku vaaleansininen tai vaaleankeltainen. Joskus olisin sanonut empimättä musta mutta se ei tunnu enää oikealta.🤔.
      4. No vaikka sitten nalle puh tai karvinen tai ehkä joku niiden välimuoto...en mä tähänkään oikeen osaa sanoo mitään...hankalaa.
      5. Neitsyt eli maamerkki. Ominaisuuksia: Käytännöllisyys, tieteellisyys, rehellisyys.
      Samoin sulle hunajapupuni.😊.

• Seuraan loverin esimerkkiä ja laitan myöskin tämänkin.🙂.

Maamerkki kysyy uuden asian kohdatessaan ensin ”toimiiko se, mitä se tekee” ja toimii vasta sitten. Hän on ennen kaikkea tekijä, realisti ja käytännönläheinen ihminen, jota ilman maailma olisi paljon tylsempi paikka. Hän tekee kaikesta ympärillään pikkuisen parempaa!

• Kiitos muruseni 😘 Vai että neitsyt..😉😁
        Minä olen muuten leijona.

Olet tosiaan empaattinen ja hyvä kuuntelija. Voin vahvistaa ❣️

Kiva, että sinun värisi on alkanut kirkastua 👍

Mukavaa iltaa oma NallePuhini 🤗

• Mikkojuhan kirjoitti:

Seuraan loverin esimerkkiä ja laitan myöskin tämänkin.🙂.

Maamerkki kysyy uuden asian kohdatessaan ensin ”toimiiko se, mitä se tekee” ja toimii vasta sitten. Hän on ennen kaikkea tekijä, realisti ja käytännönläheinen ihminen, jota ilman maailma olisi paljon tylsempi paikka. Hän tekee kaikesta ympärillään pikkuisen parempaa!

Tämäkin on niin ihana 🥰

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos muruseni 😘 Vai että neitsyt..😉😁
        Minä olen muuten leijona.

Olet tosiaan empaattinen ja hyvä kuuntelija. Voin vahvistaa ❣️

Kiva, että sinun värisi on alkanut kirkastua 👍

Mukavaa iltaa oma NallePuhini 🤗

Kaunis kiitos sullekin höpönassuni. Sä olet kyllä mulle kuin purkki hunajaa nalle puhille. Vastustamaton.😘. Niinhän tuo horoskooppi väittää ja siinä mielessäkin on oikeassa että nuoruuden hairahdusten jälkeen olen tietenkin säästänyt itseäni vain sinulle kultaseni.😉😋. Meillä siis on synttäritkin suht lähekkäin. Jee!

Kiitos kovasti vahvistuksesta se tuntuu hyvältä!

Ja sen jälkeen kun sut tapasin niin kirkkaammaksi on vain muuttunut.😊.

Iltani on aina iloinen ja onnellinen kun sä olet jotenkin osa sitä muru.🥰.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kaunis kiitos sullekin höpönassuni. Sä olet kyllä mulle kuin purkki hunajaa nalle puhille. Vastustamaton.😘. Niinhän tuo horoskooppi väittää ja siinä mielessäkin on oikeassa että nuoruuden hairahdusten jälkeen olen tietenkin säästänyt itseäni vain sinulle kultaseni.😉😋. Meillä siis on synttäritkin suht lähekkäin. Jee!

Kiitos kovasti vahvistuksesta se tuntuu hyvältä!

Ja sen jälkeen kun sut tapasin niin kirkkaammaksi on vain muuttunut.😊.

Iltani on aina iloinen ja onnellinen kun sä olet jotenkin osa sitä muru.🥰.

Kiitos muru 🤗

Laitan sinulle omatkin vastaukseni:

1. Farkut

2. Neuvottelussa ja heikomman puolustamisessa

3. Sininen tai kulta

4. Fingerporin Rivo Riitta

5. Tulimerkki - Uuden asian kohdatessaan tulimerkki kysyy itseltään ”onko tämä oikein, parantaako tämä maailmaa?” Tulimerkki nauttii muiden ihailusta ja saattaa unohtua paistattelemaan siinä niin, että unohtaa, mitä oli tekemässä. Muut kaipaavat tulimerkkiä lähelleen, koska hänellä on upeita ideoita ja unelmia, joilla on valta muuttaa maailmaa.

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos muru 🤗

Laitan sinulle omatkin vastaukseni:

1. Farkut

2. Neuvottelussa ja heikomman puolustamisessa

3. Sininen tai kulta

4. Fingerporin Rivo Riitta

5. Tulimerkki - Uuden asian kohdatessaan tulimerkki kysyy itseltään ”onko tämä oikein, parantaako tämä maailmaa?” Tulimerkki nauttii muiden ihailusta ja saattaa unohtua paistattelemaan siinä niin, että unohtaa, mitä oli tekemässä. Muut kaipaavat tulimerkkiä lähelleen, koska hänellä on upeita ideoita ja unelmia, joilla on valta muuttaa maailmaa.

Hyvät on vastaukset kultaseni ja oikein osuvat. Varsinkin tuosta 5. olen myös kyllä sua tunnistavinani.😊.

• Ja heh, kai olen myös ihan hyvä juttelemaan tuosta musiikista =D

• Todellakin 👍👍

• 1. Eilinen T-paita mekoksi
      2. Nielemään lihapullia kokonaisina
      3. Valkoinen
      4. Bumi
      5. Maa

• Hmm? Tuliko tuo T-paita sinulle vai hänelle? 😉
        Lihapullien ystävä siis. - Veikkaan, että puhutaan kuitenkin sellaisista kotitekoisista lihapullista eikä mistään Teivon Lihan jättipullista. Niitä ei voi purematta niellä 😁

Bumi taisi olla vesiheimoa, mutta sinä siis olet maa. Hauska yhdistelmä 👍
        Mukavaa viikonloppua! 🤗

• Anonyymi

vastaa

- Farkut, mutta ei meksikolaiset Levikset.

2. Missä olet hyvä?
      - Ystävällisyydessä.

3. Mikä väri olisit?
      - Tumma purppura.

- Duke Nukem

- Tuli

• Juuri kysyin 23v pojaltani, mikä on Duke Nukem, mutta hän ei tiennyt. Hämmästyttävää. Hän kyllä aikanaan pelasi kaikkea mahdollista 🤔

Sellainen syvä verenpunainen sopii hyvin myös tulimerkkiisi 🙂

Ystävällisyys on hieno piirre ihmisessä 🤗

Harmi, ettei Suomessa enää valmisteta farkkuja. Minulla on tallessa aito suomalainen kasari-farkkurotsi ja se on nyt tyttäreni kesäkäytössä 🙂

Kiitos vastauksista Anonyymi! 🙂

• Anonyymi

1.Farkut
      2.Teknistä osaamista löytyy
      3.Tumma vihreä tai tumma harmaa
      4.Venom, kulinarismin ystävä 😁
      5.Ilma

• Tekninen osaaminen on niin kadehdittavaa, kun ei aina tarvitsisi googlettaa, kilauttaa kaverille tai kutsua lapsia apuun, kun pitää ruuvata jotakin.. 😄

Venom? Eikös se ollut joku niitä Marvelin hahmoja? 🤔 En tiennytkään, että niistä joku on kulinaristi. Aina oppii uutta 👍😄

Ilmamerkki nauttii aivoja ja päättelykykyä vaativista töistä, joten ostan tuon mainitsemasi teknisen osaamisen 👍

Mukavaa iltaa ja kiitos vastauksista! 🤗

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Tekninen osaaminen on niin kadehdittavaa, kun ei aina tarvitsisi googlettaa, kilauttaa kaverille tai kutsua lapsia apuun, kun pitää ruuvata jotakin.. 😄

Venom? Eikös se ollut joku niitä Marvelin hahmoja? 🤔 En tiennytkään, että niistä joku on kulinaristi. Aina oppii uutta 👍😄

Ilmamerkki nauttii aivoja ja päättelykykyä vaativista töistä, joten ostan tuon mainitsemasi teknisen osaamisen 👍

Mukavaa iltaa ja kiitos vastauksista! 🤗

Noh jaa , venomkin nauttii aivoista mutta omaan tyyliinsä, välipaloina 😋

• Anonyymi kirjoitti:

Noh jaa , venomkin nauttii aivoista mutta omaan tyyliinsä, välipaloina 😋

Eikä 😝

• Anonyymi

1. Kyllähän minä pilkkihaalarissa mieluusti vetäisin koko vkl: n, mutta täytynee välillä vetää vähän siistimmät farkut. Se on kovvoo hommoo tämä muorien tyytyväisenä pitäminen ja välillä joutuu uhrautuun.

2. Kaikessa mikä oikeasti kiinnostaa ja mihin ryhdyn.

3. Taivaansini

4. Lucky Luke. Se on nopea vetäjä ja ratsastaa kuitenkin lopulta aina yksin auringonlaskuun :)

5. Ilma

-keinovaginamies-

• Sun täytyy hommata sellainen pilkkihaalari, missä vetskarin saa auki molemmista päistä, niin raotat sitä vaan vähän alhaalta.. 🤣
        Noo, onhan ne taivaansiniset farkutkin toki kivat 👍

Sinun ainoa huono puolesi on siis vaatimattomuus 🤭

Ilmamerkki kysyy uuden asian kohdatessaan ”onko tämä järkevää?”. Hän antaa usein järkensä johtaa; tunteet ja henki seuraavat perässä. - Tunnistitko tästä itsesi? 🙂
        Kiitos vastauksistasi kvm 👍

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Sun täytyy hommata sellainen pilkkihaalari, missä vetskarin saa auki molemmista päistä, niin raotat sitä vaan vähän alhaalta.. 🤣
        Noo, onhan ne taivaansiniset farkutkin toki kivat 👍

Sinun ainoa huono puolesi on siis vaatimattomuus 🤭

Ilmamerkki kysyy uuden asian kohdatessaan ”onko tämä järkevää?”. Hän antaa usein järkensä johtaa; tunteet ja henki seuraavat perässä. - Tunnistitko tästä itsesi? 🙂
        Kiitos vastauksistasi kvm 👍

Kyllä tästä aivan hyvin itsensä tunnistaa. Haalari on sininen ja vetoketjut toimii molemmin päin :)

-keinovaginamies-

Kotona usein leggarit tai joustavat housut paidan kaverina. Jos lähden viilettämään ulos, päällä on useimmiten casual-vaihtoehdossa A-linjainen tunika joko housujen tai hameen kaverina, tai sitten vähän pidempi tunika reilusti polveen yli saappaiden kanssa (casual+ vaihtoehto silloinkuin olen meikannut) tai sitten paita + hame yhdistelmä.

2. Missä olet hyvä?
      Työssäni olen hyvä myös globaalisti tarkasteltuna. Sitten olen hyvä tukemaan ja innostamaan nuorempia kollegoita tai aikanaan sama ominaisuus valmentajana. Olin yhtenä vuonna aika lähellä saada vuoden nuorisovalmebtajan palkinnon kansalliselta lajiliitolta, itselläni ei ollut kyllä mitään hajua edes ehdolla olemisesta, mutta yksi tuttu kertoi jälkikäteen, että olin jäänyt kakkoseksi valinnassa.

3. Mikä väri olisit
      Hieman murrettu viininpunainen. Voimakas, vahva ja tunteva.

Pikkumyy, tosin en pure ärsyttäviä ihmisiä. 🤣

Maa, itse kyllä löydän itsestäni palan kaikkia elementtejä.

• Maamerkin ominaisuuksia; tieteellisyys ✅️👍

Oi, wow! Oletpa ollut kovatasoinen valmentaja 👍 Olikos se jokin voimistelulaji, vai oletko sitä palstalla varsinaisesti paljastanutkaan? 🤔

Tuosta tunikasta tuli mieleen, kun sinähän olet vähän pienempi nainen, niin tyttäreni etsi tässä juuri hiljattain sellaista mekoksi käyvää tunikaa, mutta kaikki eteen tulleet vaihtoehdot ulottuivat hänellä tuskin puolireiteen, kun toive olisi ollut polven kohdille. Hänellä kun on tosi pitkät jalat.. 😄 Näppäränä naisena hän ompeli sitten sellaisen sopivan itse 👍

Kiitos kivoista vastauksista Citrinella ja mukavaa, että saitte M kanssa keskustelun vihdoinkin etenemään 😉

• Xena-183 kirjoitti:

Maamerkin ominaisuuksia; tieteellisyys ✅️👍

Oi, wow! Oletpa ollut kovatasoinen valmentaja 👍 Olikos se jokin voimistelulaji, vai oletko sitä palstalla varsinaisesti paljastanutkaan? 🤔

Tuosta tunikasta tuli mieleen, kun sinähän olet vähän pienempi nainen, niin tyttäreni etsi tässä juuri hiljattain sellaista mekoksi käyvää tunikaa, mutta kaikki eteen tulleet vaihtoehdot ulottuivat hänellä tuskin puolireiteen, kun toive olisi ollut polven kohdille. Hänellä kun on tosi pitkät jalat.. 😄 Näppäränä naisena hän ompeli sitten sellaisen sopivan itse 👍

Kiitos kivoista vastauksista Citrinella ja mukavaa, että saitte M kanssa keskustelun vihdoinkin etenemään 😉

En ole sanonut lajia, menee liian tunnistettavaksi…

Mulla tunikat menee puoleen reiteen useimmiten. Näin täti-iässä en kyllä ihan niin lyhyellä helmalla liiku ilman hametta/housua alla. 😂 Pari on vähän pidempiä. Oma suosikkimerkkini on pienehkö suomalainen, jonka tunikoja minulla on ainakin 10. 😊 Mulla on usien ongelmana, että jos hartiat istuu, rinnat ei mahdu paitaan tai sitten jos rinnanympärysbon sopiva, hartiat on liian isot. Tuo yksi metkki on poikkeus. Noilla on pidempiä malleja, jotka minulla on polven alle ja toiset on puolireiteen.

Pitkät sääret olisi kiva, mutta pitää tyytyä siihen mitä on saanut. 🙄

• Citrinella kirjoitti:

En ole sanonut lajia, menee liian tunnistettavaksi…

Mulla tunikat menee puoleen reiteen useimmiten. Näin täti-iässä en kyllä ihan niin lyhyellä helmalla liiku ilman hametta/housua alla. 😂 Pari on vähän pidempiä. Oma suosikkimerkkini on pienehkö suomalainen, jonka tunikoja minulla on ainakin 10. 😊 Mulla on usien ongelmana, että jos hartiat istuu, rinnat ei mahdu paitaan tai sitten jos rinnanympärysbon sopiva, hartiat on liian isot. Tuo yksi metkki on poikkeus. Noilla on pidempiä malleja, jotka minulla on polven alle ja toiset on puolireiteen.

Pitkät sääret olisi kiva, mutta pitää tyytyä siihen mitä on saanut. 🙄

Ja minä voisin antaa vaikka 10 senttiä sääristäni, mielelläni, mutta kuten todettu; näillä mennään 👍
        Niin ajattelinkin, että et varmaan ole lajia tarkentanut, koska olet noin kovalla tasolla toiminut 🙂

Se on hyvä kun löytää omaan vartalon malliin sopivan malliston. Joskus sain Seppälästä ihanan pitkiä farkkuja. Nyt vaan ei ole Seppälääkään enää.. 😬

• Xena-183 kirjoitti:

Ja minä voisin antaa vaikka 10 senttiä sääristäni, mielelläni, mutta kuten todettu; näillä mennään 👍
        Niin ajattelinkin, että et varmaan ole lajia tarkentanut, koska olet noin kovalla tasolla toiminut 🙂

Se on hyvä kun löytää omaan vartalon malliin sopivan malliston. Joskus sain Seppälästä ihanan pitkiä farkkuja. Nyt vaan ei ole Seppälääkään enää.. 😬

Joskus heräs kun Espanjalainen ex-kollega alkoi valittaa, että kun teillä suomalaisilla on niin ihanan pehmeät ja taipuisat hiukset. Itse tuskailee luonnokiharaan taipuisaa hiusta ja sitä että se elää omaa elämäänsä ja valitsee itse mihin suuntaan kaartuu ja sojottaa. Itse taas oli aina ihaillut todella paksua vanhaa tummaa espanjalaista tukkaa, joka pysyy mallissaan. 🤣 Aina se mitä ei itsellä ole tuntuu hienommalta kuin se mitä ei ole.

Mielummin otan toimivat aivot kuin ulkonäön,…

• Citrinella kirjoitti:

Joskus heräs kun Espanjalainen ex-kollega alkoi valittaa, että kun teillä suomalaisilla on niin ihanan pehmeät ja taipuisat hiukset. Itse tuskailee luonnokiharaan taipuisaa hiusta ja sitä että se elää omaa elämäänsä ja valitsee itse mihin suuntaan kaartuu ja sojottaa. Itse taas oli aina ihaillut todella paksua vanhaa tummaa espanjalaista tukkaa, joka pysyy mallissaan. 🤣 Aina se mitä ei itsellä ole tuntuu hienommalta kuin se mitä ei ole.

Mielummin otan toimivat aivot kuin ulkonäön,…

No tuo jälkimmäinenkin pitää kyllä paikkansa. Ehdottomasti 👍

Ja kyllä, samoin minäkin olen aina ihaillut sellaisia mustia karkeita hiuksia... - Minulla on kyllä aina ollut paljon hiusta, mutta se on sellaista pehmeää, minkä muotoiluun kampaaja käyttää sopiviin kohtiin tupeerausta..
        Lisäksi, minulla oli nuorempana aivan piikkisuorat hiukset, mutta kun täytin 40, minulle yhtäkkiä tuli luonnonkiharat ihan otsatukkaa lukuun ottamatta. Vaan ei tietenkään mitään kauniita laineita, vaan ihan kunnon lampaankähärää, mitä avaan suoristusraudalla.. Ei kohden koskaan ihminen ole tyytyväinen 😂

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Oi, mikä meni ohi? Viikko että hujahti vai? 🙂

Expert in everything, master of none 😄

Game of Thronesissa Tyrion on mielenkiintoinen hahmo. Sitkeä. Ja hahmolla on hyvä näyttelijä.👍

Rentouttavaa viikonloppua ja kiitos vastauksista 🤗

- Verkkarit (ei sentään mitkään pässinpökkimät pieruverkkarit). Kotioloissa on mukava olla rennosti

2. Missä olet hyvä?
      - Suunnittelussa. Minä ideoin ja muut toteuttaa. Tämä työnjako sopii minulle. 😊

3. Mikä väri olisit?
      - Punainen. Minulle sopii punaisen erilaiset sävyt, viihdyn punaisessa. Energiaväri

- ööö... jos vaikka Helinä-keiju

- Maa. Härkä-naisena olen jämpti, harkitseva ja käytännönläheinen ihminen. Tykkäsin tuosta linkin luonnekuvasta:
      "Ominaisuuksia: Käytännöllisyys, tieteellisyys, rehellisyys"
      "Hän on ennen kaikkea tekijä, realisti ja käytännönläheinen ihminen, jota ilman maailma olisi paljon tylsempi paikka. Hän tekee kaikesta ympärillään pikkuisen parempaa!"

~ One Phone Call ~
      https://youtu.be/WiN-dEdq_hg

Mukavaa viikonloppua myös sinulle. 😁

• Kiitos tosi.typy 🤗
        Tuo Helinä-keiju olikin yllätys 🤭
        Minä niin miellän sinut luovaan työhön 👍

Kyllä noissa luonnehoroskoopeissa ja elementeissä usein jännästi jokin pitää paikkansa 🙂

Bäkkärit toimii 😄 Mukavaa ja rentoa viikonloppua 🙋‍♀️

• Anonyymi

1farkut kun ei ole tullu tuota kilttiä hommattua kun ne maksaa aika vitusti

2olen hyvä vittuilemaan mu en vieläkään kai tarpeeksi hyvä kun en ole saanut ketään itseäni lyömään vaikka sitä on joskus tullut harrastettua jopa urakkalla tuota vittuilua

3vähintäänkin kaikki sateenkaaren värit en ole ihan niin yksiselitteinen mies

4nuuskamuikkunen kuulemma sitä pitäisi kysyä taas yhdeltä anoppikokelaalta miksi näi

5vähän kai kaikki noista tuohon selvinnee ehkä vastaus parhaiten jos on ollut joskus kanssani tekemisissä jotenkin

Mariah Carey - Vision Of Love Lyrics (on screen) / sienetta
      https://www.youtube.com/watch?v=3xgEqZuyhjU

• Oh, nyt tuli huippu biisi, kiitos muistutuksesta 👍 En ollutkaan hetkeen tuota kuunnellut. Kyllä on hyvä 🤗

Monimutkainen mies kaikissa sateenkaaren väreissä? Melkoinen persoona, siis 😅
        Suosittelen lämpimästi hillitsemään v.tuilua sille anoppikokelaalle.. - Vaikka eihän Nuuskamuikkunen mitenkään huono arvio ole, ellei se Nuuska ole ihan pääosassa. 😄 Muikkunen toki vähän menee ja tulee muista välittämättä, mutta toisaalta häntä pidetään myös viisaana, rauhallisena, ystävällisenä ja vain vähän kapinoivana 😉

Kiitos kivoista vastauksista 👍

• Anonyymi

sabrinalla huvuiä poika musiikkeja:

https://www.youtube.com/watch?v=IJ-dLGE-m5o

Jooh jos joku vitun oikeuskansleri tai oikeusministeri minulle valehtelee, siihen kaatuu koko yhteiskunta, korrutiooon, valheisiin... heheh

• Pojat, miksi kiusaatte ja tuotatte vain harmin..? 😉

• 1. Suurin osa ajasta verkkarit. Tänään toki pyöräillessä toppahousut, lumitöissä pilkkihaalarit ja salilla sekä avannossa sortsit.

2. Olen hyvän pahojen olojen oksennussankona. Töissä tai siviilissä jos ihmisillä on paha olla niin tulevat minulle siitä kertomaan. Otan ihan luottamuksen osoituksena.

3. Tuhkan harmaa.

5. Horoskoopin mukaan tuli. "onko tämä oikein"; aika lailla kuvaa minua.

4. Olisin tv-hahmo Mauri sarjasta Pulkkinen eli ko tapaus. https://www.youtube.com/watch?v=1DRLERmK6WY

Leppoisaa viikonloppua

• Kiitos vastauksista M184 👍
        Kuunteleminen on hyvä taito 🤗

Pulkkisen maailmankuvaan kuuluu näköjään ennakoida kaiken mahdollisen harmin realisoituvan.. 😅
        Joko sinulla alkaa olla uusien kokeiden aika lähellä?

Laitetaanpa siihen tuhkanharmaaseen edes muutama hopeanvärinen raita 👍
        Rentouttavaa viikonloppua sinullekin 🙋‍♀️

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos vastauksista M184 👍
        Kuunteleminen on hyvä taito 🤗

Pulkkisen maailmankuvaan kuuluu näköjään ennakoida kaiken mahdollisen harmin realisoituvan.. 😅
        Joko sinulla alkaa olla uusien kokeiden aika lähellä?

Laitetaanpa siihen tuhkanharmaaseen edes muutama hopeanvärinen raita 👍
        Rentouttavaa viikonloppua sinullekin 🙋‍♀️

Tuo Mauri oli oikeastaan se minkä takia tuota sarjaa tuli katsottua. Jotenkin itsellä tuo sisäinen Mauri tahtoo nousta pintaan ennen treffejä.

Itse asiassa eilen olin labrassa ja lupailivat tuloksia maanantaiksi mutta aamulla olivat jo ilmestyneet. Onneksi olit taustalla onnettarena sillä ennustuksesi osui oikeaan. Kreatiniiniarvo oli palautunut normaaliksi ja näköjään lääkäri pelannut varman päälle kun oli ottanut myös uraattiarvot ja nekin ihan normaalit.
        Oli nyt kuitenkin taas herätys siihen suuntaan että paljon pystyy tekemään itsekkin terveyden suuntaan.

• M184 kirjoitti:

Tuo Mauri oli oikeastaan se minkä takia tuota sarjaa tuli katsottua. Jotenkin itsellä tuo sisäinen Mauri tahtoo nousta pintaan ennen treffejä.

Itse asiassa eilen olin labrassa ja lupailivat tuloksia maanantaiksi mutta aamulla olivat jo ilmestyneet. Onneksi olit taustalla onnettarena sillä ennustuksesi osui oikeaan. Kreatiniiniarvo oli palautunut normaaliksi ja näköjään lääkäri pelannut varman päälle kun oli ottanut myös uraattiarvot ja nekin ihan normaalit.
        Oli nyt kuitenkin taas herätys siihen suuntaan että paljon pystyy tekemään itsekkin terveyden suuntaan.

Hei mutta olipa tämä tosi hieno uutinen 🤗
        Onnittelut! 😘
        Sinä voisit nyt todeta vaikka, että Voi Elämän Kevät. Siitä se alkaa! 🌞
        Mukavia treffejä 👍

• Xena-183 kirjoitti:

Hei mutta olipa tämä tosi hieno uutinen 🤗
        Onnittelut! 😘
        Sinä voisit nyt todeta vaikka, että Voi Elämän Kevät. Siitä se alkaa! 🌞
        Mukavia treffejä 👍

Ei mulla siis ole treffejä tiedossa; toi vaan oli yleinen toteamus omasta treffailuhistoriasta.

• M184 kirjoitti:

Ei mulla siis ole treffejä tiedossa; toi vaan oli yleinen toteamus omasta treffailuhistoriasta.

Ok, kiitos tarkennuksesta 😄
        Mukavaa iltaa joka tapauksessa 🙋‍♀️

• Anonyymi

Farkut, verkkarit vai mekko viikonloppuun?
      Nyt on verkkarit, huomenna pakko yrittää jotain siistimpää, kun erehdyin sopimaan treffeistä 🙄 Mieluiten kyllä menisin verkkaritreffeille. Tykkäisiköhän miehet sellaisista? Saisi olla rennosti juuri sellainen kuin on ilman mitään hienosteluja..

2. Missä olet hyvä? Kuuntelemisessa. Osaan myös tehdä makoisia mokkapaloja. Taito se on sekin 😁

3. Mikä väri olisit? Punainen tai valkoinen, riippuu kummasta suunnasta katsoo.

4. Mikä sarjakuvahahmo/satuhahmo/pelihahmo olisit? Sid Ice Agesta. Hyväsydäminen sähläri.

5. Mikä elementti olet? (Vesi, Tuli, Ilma, Maa) Tuli näyttäisin olevan. Olen kyllä piilotulinen, kukaan ei usko kuinka paljon tulta minussa on.

• Huomenta 🙂
        Minä luulen, että sille miehellekin sopisi rennot verkkaritreffit, kunhan koordinoitte tapaamispaikan sen mukaan 😄
        Mukavia treffejä! 😍

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Huomenta 🙂
        Minä luulen, että sille miehellekin sopisi rennot verkkaritreffit, kunhan koordinoitte tapaamispaikan sen mukaan 😄
        Mukavia treffejä! 😍

Kiitos, treffit menivät mukavasti 😊 Mies oli kiva ja fiksu, mutta koska olen tunneongelmainen, en tiedä mahtaako jatkoa tulla 🙈

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, treffit menivät mukavasti 😊 Mies oli kiva ja fiksu, mutta koska olen tunneongelmainen, en tiedä mahtaako jatkoa tulla 🙈

No höpsistä! Tulee jos on tullakseen. - Ja varmaan tuleekin 😉 - Ilmeisesti sinun puoleltasi jäi kivat fiilikset 😄 Sehän on pääasia 👍

• Anonyymi

Loppu viikon kallo, pääkällo, eli elli gqllub on... mysteerillinen asia, kerron,

Kun tuo jättimäinen Andromedan galaksikin, aaruuseddqa imee pikkugqlqksiqa itseensä koko qjqn..

Silloin kun tähdet törmäävät niin aurinkokin rähäntää.

Mutta tämä mielenkiintoinen asia, kun jotkut uskovaiset että tulee antikristus, niin näin niissä jossain vainhoissa jutuissa raamatussa on kirjoitettu että: hän tulee oleman erittäin sellainen hyvä hahmo kaikille ihmiselle, ja tuhoaa kaiken edeltään.

• Anonyymi

Mjaa

Gallupit ovat vähän samanlaisia kuin ovensuukyselyt, jollaisia täällä rienatuilla ja kuluneilla kaduilla kuulee tämän tästä: milloin puuttuu euro tai kaksi, milloin savuke tai jokin ruokalaji. Joku on yhtä eksynyt kuin on matkalaukkunsa.
      Kukaan laahustelijoista ei välitä toisen verkkarityylistä, ämpäristä päässä tai reisillä roikkuvista farkuista, koska sellainen on ratanormi tai kaupunginosan oma ilme. Kasvot, ne ovat yhtä väsyneitä kuin ovat ympäröivät kiviseinät.

Taas jos pukeutuu mekkoon, sinusta kuoriutuu ulos Gaia, elämän kehto ja sen notkelmissa leiskuva tulenpalava vesi, jollaista ei voi ohittaa sen jumalalliseen ykseyteen kaatumatta, siinä käsiään lämmittelemättä tai sen syövereihin hukkumatta. Se vaatii ihmiseltä kaiken.
      Ennen tätä kaikkea, se kuorii henkilökohtaisen totuuden pois yltäsi kuin luulosairauden sanomatta mitään.
      Sen katse ei väistä, vaan näkee ja kokee sinut, osaa elämäsi ja kuulee pienimmänkin sihinäsi, ininäsi tai kuplintasi.
      Sen luona on tuskallista olla, sillä minuus hämärtyy ja kääntyy kenties yöksi, lohduttomalksi paradoksiksi unen ja toden luomakunnassa, jossa jokainen piirretty viiva kuvaa jotain sellaista, josta et tiedä mitään, mutta uskot, että joku tietää.

Inhoan galluppeja.

(naurua)

• Anonyymi

Lisäksi mulla on v***u darra.

(reps)

• Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi mulla on v***u darra.

(reps)

Luoja tautia pahentakoon, äitekin sanois 😜

Eilen just totesin, että palstalla toimii periaate; kysy mitä haluat; vastaan mihin haluan, jos haluan ja mitä haluan. 😉

Minä haen täältä vaihtelua arkeen ja mukavaa juttuseuraa. Töissä kyselen vähemmän tällaisista ja kavereiden lempivärit tiedän muutenkin 😄

• Anonyymi

Mitä järkeä sun on mies tehdä näitä galluppeja, kun eihän näihin kukaan muu ikinä vastaa kun sinun luomat mielikuvitushahmot😀 mekko vai verkkari kysy kerran terkkari, älä tule paha farkku tule hyvä farkku ja niin edelleen

• Kiitos fanituksesta ja aloitusteni aktiivisuuden kohentamisesta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️

• Anonyymi

Kuunnelkaa soul captain bandia, on lunki meno

• Anonyymi

jos joku kysyy salasanaa missään netissä se on tietystikin: lh23l2h3lyhlhl423y423l432y4yh4l34h34gy34g

• Anonyymi

- Farkut. Parhaillaankin jalassa

2. Missä olet hyvä?
      - Unohtamisessa. Nytkin suunnittelin tekeväni ihan muuta.

3. Mikä väri olisit?
      - Heijastin. Voi näkyä jos valo kohdistuu.

- Harley Quin ja Secret Six ja huomenna jotain muuta

- muta, vesi, ilma, sadepilvet ja avaruus

Ai niin se. Tuskin tässä saa siloisempaa kuvaa tänään.

Harley Quinn | Sweet But Psycho <:)
      https://youtu.be/oBs-53u-5eE

t.sxth

ps. Terkkuja Batmanille 😘

• Kiitos osallistumisesta gallupiin ja hyvästä biisistä! 🤗

• Aaah, gallup, pääsee puhumaan itsestä 😌

Ennen oli verkkarit (jazz-housut, vai mitä ne on) nykyään yhä useammin maxihame kotioloissa. Farkut, jos menen ihmisten ilmoille tyyliin kauppaan. Ulos lenkille kahisevat ulkohousut ja toppatakki :)

2. Missä olet hyvä?
      Olen hyvä pitkäpinnaisuudessa ja odottelussa. Nykyään mulla on lehmän hermot, kun odottelen hyviä asioita tapahtuvaksi, hitaampia ihmisiä liikkeelle lähtöön odottelussa, muiden ihmisten päätöksiä ja vastauksia viesteihin odottaessa. Myös siinä, etten hermostu, jos joku ränttää tai käyttäytyy huonosti. Olen kuin lehmä laitumella, katson horisonttiin ja pureskelen uudestaan ja uudestaan asioita, välillä voin vähän höristä itsekseni ja lupsauttaa silmäluomiani.

3. Mikä väri olisit?
      Pullonvihreä, se on ollut jo muutaman vuoden lempivärini. Myös punaisen värit, etenkin oranssiin vivahtavat ovat aina kivoja.

4. Mikä sarjakuvahahmo/satuhahmo/pelihahmo olisit? Olen Viivin ja Wagnerin Wagner. Mukavuudenhaluinen ja rennosti ottava. Jaksan kuitenkin kuunnella tai olla kuuntelevinani "Viivin" elämäntuskaa ja naputusta, kunhan saan lepohetkeni soffalla tai baarissa.

Laittamasi linkin mukaan:
      Ilmamerkki: Kaksoset, Vaaka, Vesimies (Vaaka olen)
      Ominaisuuksia: Järkevyys, keskittyneisyys, älyllisyys

Ilmamerkki kysyy uuden asian kohdatessaan ”onko tämä järkevää?”. Hän antaa usein järkensä johtaa; tunteet ja henki seuraavat perässä. Hän nautti aivoja ja päättelykykyä vaativista töistä. Kaikki eivät aina pidä ilmamerkin tyypistä, mutta tarvitsevat häntä ja hänen neuvojaan silti!

En kyllä usko horoskooppeihin, mutta menköön, jos kerran sen mukaan olisin järkevä 🤗

Mukavaa viikonloppua sulle myös! 🌞

Laitetaan loppuun tämä omassa päässä hetken (tai no varmaan 15 vuotta) soinut voimabiisi:
      https://www.youtube.com/watch?v=S7GoTAmvxw0

Ilmamerkki: Kaksoset, Vaaka, Vesimies
      Ominaisuuksia: Järkevyys, keskittyneisyys, älyllisyys

Ilmamerkki kysyy uuden asian kohdatessaan ”onko tämä järkevää?”. Hän antaa usein järkensä johtaa; tunteet ja henki seuraavat perässä. Hän nautti aivoja ja päättelykykyä vaativista töistä. Kaikki eivät aina pidä ilmamerkin tyypistä, mutta tarvitsevat häntä ja hänen neuvojaan silti!

• Ounou, nyt tuli kahteen kertaa toi kopio linkistä 😭

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Ounou, nyt tuli kahteen kertaa toi kopio linkistä 😭

Nou hätä 😄
        Kiitos kivoista vastauksista! 🤗
        Tiedänkin sun olevan hyvä odottelemaan, vaikka tilanne olisi sellainen, että se saisi monet pomppimaan tasajalkaa.. 😉
        Wagner yllätti. Minusta sinä olet aina niin touhukas ja mennä viipotat siellä täällä 😄
        Kiitos kivasta biisistä ja kuulemisiin 👍
        Aurinkoa myös 🌞

• Xena-183 kirjoitti:

Nou hätä 😄
        Kiitos kivoista vastauksista! 🤗
        Tiedänkin sun olevan hyvä odottelemaan, vaikka tilanne olisi sellainen, että se saisi monet pomppimaan tasajalkaa.. 😉
        Wagner yllätti. Minusta sinä olet aina niin touhukas ja mennä viipotat siellä täällä 😄
        Kiitos kivasta biisistä ja kuulemisiin 👍
        Aurinkoa myös 🌞

Pakko olla Wagner, jos on yhdessä Duracel-pupun kanssa. Ihmisen, joka on koko ajan liikkeessä, jotain harrastusprojektia tekemässä, pyöräilemässä, puutarhaa hoitamassa, siivoamassa... Pitää olla vastapainoa. Joutenolo on itselle elintärkeää 😅

Pakko olla Wagner, jos on yhdessä Duracel-pupun kanssa. Ihmisen, joka on koko ajan liikkeessä, jotain harrastusprojektia tekemässä, pyöräilemässä, puutarhaa hoitamassa, siivoamassa... Pitää olla vastapainoa. Joutenolo on itselle elintärkeää 😅

No niinhän sinä taisit lomaltakin viestitellä 🌞
        Nauratti vaan 😅
        Olen muuten aloitellut taas lukemista. Hyvältä vaikuttaa 😉 Hauska nähdä sinua täällä, pitkästä aikaa 👍

• Xena-183 kirjoitti:

No niinhän sinä taisit lomaltakin viestitellä 🌞
        Nauratti vaan 😅
        Olen muuten aloitellut taas lukemista. Hyvältä vaikuttaa 😉 Hauska nähdä sinua täällä, pitkästä aikaa 👍

Ai olet? 😬Hui! Mutta hyvä, jos kelpaa... 🥲 Olishan täällä mukava piipahtaa useamminkin, mutta jotenkin tuntuu, että vuorokauden tunnit lipuu ohi hurjaa vauhtia. Mutta aina kun kynnelle kykenen 🤗

Ai olet? 😬Hui! Mutta hyvä, jos kelpaa... 🥲 Olishan täällä mukava piipahtaa useamminkin, mutta jotenkin tuntuu, että vuorokauden tunnit lipuu ohi hurjaa vauhtia. Mutta aina kun kynnelle kykenen 🤗

Se on kiva. 👍 Huomaan, että muutkin kaipaavat sinua tänne useammin. 😄

Juu, tänään en ole lueskellut, kun kyläreissussa meni päivä, mutta viimeistään ensi viikonloppuna lienee taas rauhallinen hetki lukea 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Se on kiva. 👍 Huomaan, että muutkin kaipaavat sinua tänne useammin. 😄

Juu, tänään en ole lueskellut, kun kyläreissussa meni päivä, mutta viimeistään ensi viikonloppuna lienee taas rauhallinen hetki lukea 🙂

Juu, tässähän ihan punastuu, aika kultaa muistot palstahenkilöistä tai jotain😅 Kohta nousee jo aikamoiset paineet, kun mielikuvat on taivaissa ja yksinkertainen blondi ei osaa olla kuin yksinkertainen blondi🤔

Juu, pienin siemauksin on paras😊

- Farkut

2. Missä olet hyvä?
      - Kirjoittamisessa

3. Mikä väri olisit?
      - No lempiväri on turkoosi, joten siinä mielessä se. Todennäköisesti olisin kuitenkin joku lämpimistä väreistä, koska tykkään lämpimästä ja kesästä ja inhoan Suomen talvia. Joten sanotaan vaikka että oranssi.

- Tuhkimo.

- No tuon linkin mukaan olen tuli.

• Aplodit tälle!
        Sä siis lopulta rekkasit ja just tolla nikillä, mistä sulle hehkuin jo aikoja sitten 🤘😁
        Helmihomma, tervetuloa ja niin edelleen 👍🤗

Aplodit tälle!
        Sä siis lopulta rekkasit ja just tolla nikillä, mistä sulle hehkuin jo aikoja sitten 🤘😁
        Helmihomma, tervetuloa ja niin edelleen 👍🤗

Juu. Tosin yritin ensin muotoa "Kirjautumaton palstalutka" (mutta s24 ei hyväksynyt välilyöntejä) sekä muotoa "Kirjautumaton_palstalutka" (mutta siinä oli liian monta kirjainta). Joten nyt kompromissina kaikki yhteen pötköön. 🤗

• Hui sentään! Ihan Pelästyin, että näen aaveita, kun nikkisi onkin sininen 😄
        Onnittelut ja tervetuloa 🥂🍾🌷
        Ja kiitos kun kunnioitit läsnäolollasi vaatimatonta avaustani heti tuoreen rekisteröidyn nikkisi ensi metreillä👍

Olisit pitänyt turkoosin 😍 Minusta turkoosi on aivan ihana. Siitä tulee niin kesäfiilis.. Aijai! Kävellään auringonpaisteessa pitkin rantaviivaa. Tuuli hyväilee pehmeästi.. 🌞

Tapaamisiin 🙋‍♀️

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Juu. Tosin yritin ensin muotoa "Kirjautumaton palstalutka" (mutta s24 ei hyväksynyt välilyöntejä) sekä muotoa "Kirjautumaton_palstalutka" (mutta siinä oli liian monta kirjainta). Joten nyt kompromissina kaikki yhteen pötköön. 🤗

No hyvä että homma hoitui, jollain järjellisellä tavalla 😂
        Ja tosiaan tervetuloa rekkujen osastolle 🤗👍

No hyvä että homma hoitui, jollain järjellisellä tavalla 😂
        Ja tosiaan tervetuloa rekkujen osastolle 🤗👍

Kiitos. 🤗

• Xena-183 kirjoitti:

Hui sentään! Ihan Pelästyin, että näen aaveita, kun nikkisi onkin sininen 😄
        Onnittelut ja tervetuloa 🥂🍾🌷
        Ja kiitos kun kunnioitit läsnäolollasi vaatimatonta avaustani heti tuoreen rekisteröidyn nikkisi ensi metreillä👍

Olisit pitänyt turkoosin 😍 Minusta turkoosi on aivan ihana. Siitä tulee niin kesäfiilis.. Aijai! Kävellään auringonpaisteessa pitkin rantaviivaa. Tuuli hyväilee pehmeästi.. 🌞

Tapaamisiin 🙋‍♀️

Kiitos.

Totta, en itse oikein osannutkaan heti yhdistää turkoosia kesään mutta kyllähän ne etelän kimaltelevat merivedet kieltämättä turkoosin mieleen tuovat...

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Kiitos.

Totta, en itse oikein osannutkaan heti yhdistää turkoosia kesään mutta kyllähän ne etelän kimaltelevat merivedet kieltämättä turkoosin mieleen tuovat...

Tänään ei ollut kovin kesäinen keli.. Eikä keväinenkään. 🙄- Ajattelinkin, että kaivan huomenna kaapistani sellaisen oikein kirkkaan turkoosin tunikan ja ajattelen vain kesäisiä ajatuksia 😄

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe