Pätkäpaastoja ei tarvita laihdutukseen ja painonhallintaan

Anonyymi-ap

Laihduttamisessa ei tarvitse käyttää mitään pätkäpaastoja,se riittää että syö normaalisti.

Sellainenkin malli on että syödään 2den tunnin välein koko ajan ylipieniä aterioita mikä sekään ei pidä paikkansa aivan niinkuin sairaaloissa.

Tässä muutamia pätkäpaaston malleja joita EI tarvita
Kyllä niillä tietysti laihtuu ja se saattaa tuntuakkin siltä että syönti välejä pitää harventaa että laihtuu.


https://apteekinainoa.fi/artikkeli/patkapaasto/

49

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen itse laihtunut syömällä normaalisti ja normaalia terveellistä ja ravitsevaa ruokaa nyt 2 kiloa 10 päivän ja kaikki muutkin mitat ovat pienentyneet.
      Kaloreilla 2500 ja nyt kalorit ovat olleet 2200--2300.Laihdutustulos kuukaudessa on noin 3 kiloa OIKEAA LÄSKIÄ.Alussss laihtuminen on vain nestettä.

      Painoni on tällä hetkellä 65,5
      Vyötärön ympärysmitta 83 cm
      Pihtimitta alavatsa 19 mm
      Ylävatsa 20 mm
      Pituus 176 cm ikä 61 vuotta
      Liikuntana hiihto tai pyöräily 2,5 tuntia päivässä

      Tavoitteeni on pienentää pihtimittauslukemat 3-5 milliin joka on niin pieni että kun puristaa nahkaa niin ne menee. Vastakkain niin että rasvaa ei ole yhtään välissä.

      • Anonyymi

        Sekin on valhetta että laihduttajan pitää syödä paljon proteenia.Ei sitä laihdu koskaan jos syö paljon proteenia koska se on lihottavaa ruokaa.
        Proteenia voi syödä enemmän vasta sitten kun on laihtunut.
        Minulla on ollut proteenit 45 grammaa hiilihydraatit 370 grammaa rasvat 80 grammaa kalorit 2300
        Kalorini olisivst 1700 mutta kun syön vähän karkkia ja jotain muuta ne nousee 500

        Suola on nyt arviolta 3- 4 grammaa kun tein vahingossa liian suolaista ruokaa.Maku ei onnistunut ensimmäisellä kerralla ja sitä piti sitten korjailla suolaisella lihalla ja kermalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on valhetta että laihduttajan pitää syödä paljon proteenia.Ei sitä laihdu koskaan jos syö paljon proteenia koska se on lihottavaa ruokaa.
        Proteenia voi syödä enemmän vasta sitten kun on laihtunut.
        Minulla on ollut proteenit 45 grammaa hiilihydraatit 370 grammaa rasvat 80 grammaa kalorit 2300
        Kalorini olisivst 1700 mutta kun syön vähän karkkia ja jotain muuta ne nousee 500

        Suola on nyt arviolta 3- 4 grammaa kun tein vahingossa liian suolaista ruokaa.Maku ei onnistunut ensimmäisellä kerralla ja sitä piti sitten korjailla suolaisella lihalla ja kermalla.

        Proteiinia tarvittaisiin kyllkä vähintään 0,8 grammaa painokiloa kohden, suositus on hieman enemmän. 67-kiloisen tulisi saada vähinyään 64 grammaa hyvälaatuista proteiinia.

        Suositus on että ruokavaliosta noin 15–20 energiaprosenttia tulisi proteiinista.

        Se merkitsee 1800 kilokalorin dieetissä 67,5–90 g:aa proteiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Proteiinia tarvittaisiin kyllkä vähintään 0,8 grammaa painokiloa kohden, suositus on hieman enemmän. 67-kiloisen tulisi saada vähinyään 64 grammaa hyvälaatuista proteiinia.

        Suositus on että ruokavaliosta noin 15–20 energiaprosenttia tulisi proteiinista.

        Se merkitsee 1800 kilokalorin dieetissä 67,5–90 g:aa proteiinia.

        Kyllä se riittää on tuo 45 grammaakin.Ei sillä lihakset kasva eikä pienene.Ne isot proteenimäörät on vain bodareille jotka nostelee painoja ja kasvattaa lihaksia.

        Jos syö paljon proteenia ja vähän hiilihydraattia ei jaksa tehdä mitään liikuntasuorituksia eikä siis kuluttaa energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se riittää on tuo 45 grammaakin.Ei sillä lihakset kasva eikä pienene.Ne isot proteenimäörät on vain bodareille jotka nostelee painoja ja kasvattaa lihaksia.

        Jos syö paljon proteenia ja vähän hiilihydraattia ei jaksa tehdä mitään liikuntasuorituksia eikä siis kuluttaa energiaa.

        Jos syö paljon proteenia ruoka on paljon pahemman makuista ja sitä saa syödä huomattavasti vähemmän kuin normaalia hiilihydraattipitoista ruokaa.


      • Anonyymi

        "Pituus 176 cm ikä 61 vuotta"

        Olet ollut jo useamman vuoden 61. Dementiakos alkaa painaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on valhetta että laihduttajan pitää syödä paljon proteenia.Ei sitä laihdu koskaan jos syö paljon proteenia koska se on lihottavaa ruokaa.
        Proteenia voi syödä enemmän vasta sitten kun on laihtunut.
        Minulla on ollut proteenit 45 grammaa hiilihydraatit 370 grammaa rasvat 80 grammaa kalorit 2300
        Kalorini olisivst 1700 mutta kun syön vähän karkkia ja jotain muuta ne nousee 500

        Suola on nyt arviolta 3- 4 grammaa kun tein vahingossa liian suolaista ruokaa.Maku ei onnistunut ensimmäisellä kerralla ja sitä piti sitten korjailla suolaisella lihalla ja kermalla.

        "Suola on nyt arviolta 3- 4 grammaa kun tein vahingossa liian suolaista ruokaa.Maku ei onnistunut ensimmäisellä kerralla ja sitä piti sitten korjailla suolaisella lihalla ja kermalla."

        Kuitenkin neuvoit muita että maku tulee mausteista eikä suolasta. Eli mikset korjaillut makua mausteilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pituus 176 cm ikä 61 vuotta"

        Olet ollut jo useamman vuoden 61. Dementiakos alkaa painaa?

        Muistat itse väärin, mutta en heitä lokaa päällesi siitä.


    • Anonyymi

      Minä syön 3:n tunnin välein pieniä aterioita. Sillä laihtuu.

      • Anonyymi

        Ei se ole normaalia syömistä.Se pitää syödä välillä vähän enemmän ja välillä vähän vähemmän.

        Minulla kestää nämä syönti sessiot vähintään 4-5 tuntia jonka aikana syön ensin isomman aterian sitten pikkuhiljaa noin puolen tunnin välein loput ruuasta.
        Lopussa syön samaa pääruokaa samanlaisen annoksen kuin alussakin
        Illalla klo 22.00 syön ja juon vielä yht 500 kal ja yöllä ennen nukkumaan menoa 100 kal yleensä keksejä
        Aamulla juon vain kakkukahvit.
        Tällä syömisellä laihtuu siis noin 3 kiloa kuukaudessa.

        Minä laihdutan siis syömisellä enkä olemalla syömättä


    • Anonyymi

      Olen laihtunut paljon herkullisella suolalla.Vain herkullisella suolalla voi saada aikaan veitsenterävät aivot.Vatsalihaksilla ei ole niin väliä,jos haluaa laihtua vain alle 5 isi kiloa.Pyöräily auttaa ellei kaadu sepelille rähmälleen.

      Pitää olla varovainen ettei kaadu.

      • Anonyymi

        Hölmö viesti pilailijalta, mutta kyllä suolainen ruoka koukuttaa ainakin minua. Itse en ole niin makean perään kuin monet muut, vaikka sekin maistuu suussa hyvältä.

        Oma verenpaine oli maanantaina ja tiistaina yli 140/90:ssä (kerran jopa 165/96) ja oli pakko siirtyä vähäsuolaiseen ruokavalioon. Minulla suolan vähennys tepsii aina nopeasti, osasyy on että käytän verenpainelääkettä (Losartan) jonka vaikutus tehostuu vähäsuolaisessa dieetissä.

        Nyt eilen ja tänään verenpaine ihannelukemissa, alimmilaan yhdessä mittauksessa 104/66.

        Kaikkihan tietää, että verenpaineen tulisi olla alle 120/80?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö viesti pilailijalta, mutta kyllä suolainen ruoka koukuttaa ainakin minua. Itse en ole niin makean perään kuin monet muut, vaikka sekin maistuu suussa hyvältä.

        Oma verenpaine oli maanantaina ja tiistaina yli 140/90:ssä (kerran jopa 165/96) ja oli pakko siirtyä vähäsuolaiseen ruokavalioon. Minulla suolan vähennys tepsii aina nopeasti, osasyy on että käytän verenpainelääkettä (Losartan) jonka vaikutus tehostuu vähäsuolaisessa dieetissä.

        Nyt eilen ja tänään verenpaine ihannelukemissa, alimmilaan yhdessä mittauksessa 104/66.

        Kaikkihan tietää, että verenpaineen tulisi olla alle 120/80?

        Niin mutta suolainen proteeni riittää jos liikkuu 5si tai 6si tuntia päivässä.Mansikat auttavat asiassa.

        Veitsenterävät aivonystyräni pitää huolta lopuista 5stä liikakilosta.Seuraavien 10mmenen vuoden aikana ylipainoni saattaa puolittautua.


      • Anonyymi

        "Pitää olla varovainen ettei kaadu."

        Kyllä, varsinkin jos on just aamuerektio. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö viesti pilailijalta, mutta kyllä suolainen ruoka koukuttaa ainakin minua. Itse en ole niin makean perään kuin monet muut, vaikka sekin maistuu suussa hyvältä.

        Oma verenpaine oli maanantaina ja tiistaina yli 140/90:ssä (kerran jopa 165/96) ja oli pakko siirtyä vähäsuolaiseen ruokavalioon. Minulla suolan vähennys tepsii aina nopeasti, osasyy on että käytän verenpainelääkettä (Losartan) jonka vaikutus tehostuu vähäsuolaisessa dieetissä.

        Nyt eilen ja tänään verenpaine ihannelukemissa, alimmilaan yhdessä mittauksessa 104/66.

        Kaikkihan tietää, että verenpaineen tulisi olla alle 120/80?

        Se pitää pitää olla ILMAN LÄÄKKEITÄ 120
        Silloin kun syöt vain 2 grammaa suolaa päivässä voit päästä siihen.


    • Anonyymi

      Laihdutaminen lihotaa aina. Sukulaiseni nainen ja ystävänin nainen laihdutti syömällä,ruoka rytmillä,Molemmat perhelisiä, 1. katsoivat netistä sairaalan kellotetut ruoka ajat ja listan mitä syövät kunkin kello ajan mukaan.Läytyy sairaalan ruoka aijat ja ruoka lista netistä. Sukulaiseni laihtui ikuisena laihduttajana 3 vuodessa 3o kg. noudataa yhä perheen kanssa kelotetua ruoka aika. Sama ystävänii laihtui 40 kg. meni 5 vuotta.Kilot ei tuleet takaisin,pitää kinni kellotetut ruoka ajat ja välipalat.Molemat kerää askelia päivässä tai päivän aikana yhä 10 000.Ihan askelmitarilla joita saa citymarket ymm. Alle 10 e.Kukaan ei hetkessä lihonut ylipainoiseksi.Se ei silloin hetkessä lähde pois. Jos vaikeaa on laihdutaa syömällä koti ruokaa ja keloitta ruoka ajat. Niin pään sisällä vikaa. Se on hoidettava ensin enen laihdutukseen rythtymistä terapetuilla. Viina,kalja,viini savukeet jätetävä. Uni rytmi kuntoon lähtee juuri ulkoilulla.He eivät käris enää unetomuus mutta eivät koskaan dokaneet eivät tupakoineet. moni ylipainoinen tupakoi,luulee laihdutaa.Syö 1 aterian illalla lulee laihtuu.Ei.Koko päivä muputaa itseltä jotain salaa huom itseltä .tyhjästä ylipaino ei Tule ja hetkessä ei poistu.

    • Anonyymi

      Syön normaalisti, olen aina syönyt.
      Eli söin aktiivisena työvuosine vain iltapäivisin/iltaisin, joskus syöntien väli meni yli vuorokauden.
      Nyt kun teen kevyempiä hommia niin syön leivän 12 maissa ja varsinaisen ruuan siinä 4 -5 aikaan iltapäivällä.
      Tuo on normaalia mulle, ollut jo vuosikymmeniä, eli jo ennenkuin pätkäpaastosta edes tiedettiin.
      Minulle on epänormaalia puputtaa pitkin päivää.

    • Anonyymi

      Hei Mansikkakakkuhiihtäjä.

      Miten muistan että ei ole pitkäkään aika kun suosittelit täällä juurikin pätkäpaastoa ainoana oikeana tapana laihtua?

      Olit todennut että just sillä laihtuu kun ei syö muuta kuin illalla yhden aterian. Se dieetti, joka oli sitä ennen kyllä salli kermajäätelöä yöllä ja kuumilla ilmoilla? :-D

      Kyllä on pakko vaan todeta että taidat tosiaan olla joku hauskuuttaja, ja ilakoit kun joku ottaa todesta sinun hienot "proteeni" ja "smootsie" - vinkit :-D
      Uutuutena suolaohjeet. Ja kaikki tämä tieto vaikka ei ole edes ylipainoa?

      Kun luin aamuerektio -aloituksen niin sain hillittömän naurukohtauksen. Joka palstalla on ne koomikot. Mukavahan se on että on naurua ja hauskaa tässä epävarmassa maailmassa.

      T kn

      • Anonyymi

        Kyllä sillä pätkäpaastollakin ja kaikilla muilla kymmenillä dieteillä laihtuu,mutta tämä on loppujen lopuksi se paras syönti malli.

        Sekin millä tavalla laihduttaa riippuu siitä minkälainen on päiväohjelma.Jos syömiseen ei ole päivällä aikaa laihtuu niinkin että syö vain ennen nukkumaan menoa kunnolla.
        Viime syksynä laihdutin sillä tavalla 2 kiloa kun poimittiin päivät puolukkaa.Nytkin sitä on pakasteessa ainakin 100 kiloa ja ensi vuonna pitää poimia myös mustikat ja hillat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä pätkäpaastollakin ja kaikilla muilla kymmenillä dieteillä laihtuu,mutta tämä on loppujen lopuksi se paras syönti malli.

        Sekin millä tavalla laihduttaa riippuu siitä minkälainen on päiväohjelma.Jos syömiseen ei ole päivällä aikaa laihtuu niinkin että syö vain ennen nukkumaan menoa kunnolla.
        Viime syksynä laihdutin sillä tavalla 2 kiloa kun poimittiin päivät puolukkaa.Nytkin sitä on pakasteessa ainakin 100 kiloa ja ensi vuonna pitää poimia myös mustikat ja hillat.

        "Kyllä sillä pätkäpaastollakin ja kaikilla muilla kymmenillä dieteillä laihtuu,mutta tämä on loppujen lopuksi se paras syönti malli."

        Mikäs malli on ens viikolla maailmanparas?


      • Anonyymi

        Mäkin aloin hervottomasti nauraa, kun joku käski pilailijaa laittamaan pílluunsa íson kabanossin. Hah hah haa. Nää erektio ja píllu jutut on tosi hauskoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin aloin hervottomasti nauraa, kun joku käski pilailijaa laittamaan pílluunsa íson kabanossin. Hah hah haa. Nää erektio ja píllu jutut on tosi hauskoja

        Siitä puhe mistä puute...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin aloin hervottomasti nauraa, kun joku käski pilailijaa laittamaan pílluunsa íson kabanossin. Hah hah haa. Nää erektio ja píllu jutut on tosi hauskoja

        Et taida olla mikään Einstein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla mikään Einstein.

        Joo en ole, etkä ole muuten sinäkään.

        Joka palstalla on ne koomikot. Mukavahan se on että on naurua ja hauskaa tässä epävarmassa maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en ole, etkä ole muuten sinäkään.

        Joka palstalla on ne koomikot. Mukavahan se on että on naurua ja hauskaa tässä epävarmassa maailmassa.

        Korjaan. Kyllä sä oletkin Einstein, kun kykenit viidestä sanasta tekemään päätelmäsi. My bad.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä pätkäpaastollakin ja kaikilla muilla kymmenillä dieteillä laihtuu,mutta tämä on loppujen lopuksi se paras syönti malli.

        Sekin millä tavalla laihduttaa riippuu siitä minkälainen on päiväohjelma.Jos syömiseen ei ole päivällä aikaa laihtuu niinkin että syö vain ennen nukkumaan menoa kunnolla.
        Viime syksynä laihdutin sillä tavalla 2 kiloa kun poimittiin päivät puolukkaa.Nytkin sitä on pakasteessa ainakin 100 kiloa ja ensi vuonna pitää poimia myös mustikat ja hillat.

        Pointti on siinä dietissä.
        Faktaa on että millään dietillä ei saavuteta pysyviä tuloksia.
        Pysyviä tuloksia saavutetaan vain ja ainostaan elämäntavan muutoksella.
        Onko se sitten pätkäpaastoa, rasvan välttelyä, hiilihydratin välttelyä vai mitä mutta muutoksen tulee olla pysyvää.
        Ainoastaan vuosien saatossa pintä säätöä.

        Mutta nuo 1v tai kuukauden tai kehden kestävät dietit ei oikeastaan ole mikään ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan. Kyllä sä oletkin Einstein, kun kykenit viidestä sanasta tekemään päätelmäsi. My bad.

        Ai että minua naurattaa vieläkin tuo kabanossía pílluun juttu. Lisää tällaista huumoria!

        Samantyyppistä huumoria oli myös tuo aamuerektiojuttu, josta ketonoviisikin repesi.


      • MKH on kokeillut kaikkia dieettejä paitsi ketokarppausta. Se ei onnistu koska hänellä on pakonomainen tarve syödä makeaa.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        MKH on kokeillut kaikkia dieettejä paitsi ketokarppausta. Se ei onnistu koska hänellä on pakonomainen tarve syödä makeaa.

        MKH ja KNM ovat suuria pilailijoita, molemmat humoristeja Herran armosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MKH ja KNM ovat suuria pilailijoita, molemmat humoristeja Herran armosta.

        Alkuperäinen KNM poistui palstalta jo runsas vuosi sitten, ja minä olen ottanut hänen paikkansa. KNM tarkoittaa nykyään Kabanossimiestä. Annan palstan kyltymättömille tyttärille kabanossia, koska he eivät muualtakaan saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että minua naurattaa vieläkin tuo kabanossía pílluun juttu. Lisää tällaista huumoria!

        Samantyyppistä huumoria oli myös tuo aamuerektiojuttu, josta ketonoviisikin repesi.

        Oliskohan sun ongelma enempi tuolla seksuaalielämän puolella, eikä niinkään laihtumisen/ylipainon kanssa?

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskohan sun ongelma enempi tuolla seksuaalielämän puolella, eikä niinkään laihtumisen/ylipainon kanssa?

        T kn

        Ei naisilla ole yksinoikeutta huonoon huumoriin. Sinä sanojesi mukaan sait hillittömän naurukohtauksen aamuerektio-avauksesta, minä puolestani repesin kabanossijutusta. Eikö se ole tasapuolista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naisilla ole yksinoikeutta huonoon huumoriin. Sinä sanojesi mukaan sait hillittömän naurukohtauksen aamuerektio-avauksesta, minä puolestani repesin kabanossijutusta. Eikö se ole tasapuolista?

        No tasapuolisesti sinulla ja erektiohiihtäjällä näyttää olevan ongelmia muualla kuin painossa.
        :-D Alapään alueilla näemmä.

        Tämä kun on laihdutuspalsta eikä seksiongelmafoorumi niin joku oire se on kun jollain tulee kaikessa mieleen vain genitaalialueet.

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naisilla ole yksinoikeutta huonoon huumoriin. Sinä sanojesi mukaan sait hillittömän naurukohtauksen aamuerektio-avauksesta, minä puolestani repesin kabanossijutusta. Eikö se ole tasapuolista?

        "Ei naisilla ole yksinoikeutta huonoon huumoriin."

        Onko karkkihiihtäjä nainen? Siis se jolla on tullut pitkästä aikaa aamuerektio, ja joka kertoo vetävänsä karkkia ja korjaa pyöränrämiä??? Huonoa huumoria kylläkin väkinäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tasapuolisesti sinulla ja erektiohiihtäjällä näyttää olevan ongelmia muualla kuin painossa.
        :-D Alapään alueilla näemmä.

        Tämä kun on laihdutuspalsta eikä seksiongelmafoorumi niin joku oire se on kun jollain tulee kaikessa mieleen vain genitaalialueet.

        T kn

        Minä nauran hillittömästi samoille asioille kuin sinäkin, ei huono huumori ole mikään naisten yksinoikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nauran hillittömästi samoille asioille kuin sinäkin, ei huono huumori ole mikään naisten yksinoikeus.

        Ja aamuerektiosta ei ole pitkä matka genitaalialueisiin, joten oletkohan itse hieman tekopyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei naisilla ole yksinoikeutta huonoon huumoriin."

        Onko karkkihiihtäjä nainen? Siis se jolla on tullut pitkästä aikaa aamuerektio, ja joka kertoo vetävänsä karkkia ja korjaa pyöränrämiä??? Huonoa huumoria kylläkin väkinäistä.

        Tuleeko karkista erektio? Vai menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäinen KNM poistui palstalta jo runsas vuosi sitten, ja minä olen ottanut hänen paikkansa. KNM tarkoittaa nykyään Kabanossimiestä. Annan palstan kyltymättömille tyttärille kabanossia, koska he eivät muualtakaan saa.

        "Alkuperäinen KNM poistui palstalta jo runsas vuosi sitten, ja minä olen ottanut hänen paikkansa."

        Kyllä sinä sama olet, vaikka esität muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        MKH ja KNM ovat suuria pilailijoita, molemmat humoristeja Herran armosta.

        Sanoisin kyllä ilman armoa. Samoin kuin Pilailija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Alkuperäinen KNM poistui palstalta jo runsas vuosi sitten, ja minä olen ottanut hänen paikkansa."

        Kyllä sinä sama olet, vaikka esität muuta.

        MKH ja KNM ovat maaninen ja depressiivinen puoli samasta ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MKH ja KNM ovat maaninen ja depressiivinen puoli samasta ihmisestä.

        KNM oli kirkkaasti älykkäämpi kuin palstan pyrstötähdet. Sääli että hän lähti pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KNM oli kirkkaasti älykkäämpi kuin palstan pyrstötähdet. Sääli että hän lähti pois.

        KNM oli täysin uutta oppimistaidoton, oppimiinsa kaavoihin jumittunut, kovin sekä todella vastenmielinen kirjoittaja. Ei ole lainkaan sääli että poistui takavasemmalle, eikä ole ollut ikävä. Aggressiivinen kirjoitustapa oli hänelle ominainen tunnusmerkkinsä.

        Vaihtoehto tietenkin on se, että hän vain kirjoittaa nyt rauhallisemmin ja vaikuttaa taustalla, kun on saanut lisää ikää. Tai sitten hän on MKH, joka vain yleisellä tasolla tahtoo trollailla. Netissä kuka tahansa voi olla mitä tahansa.


    • Anonyymi

      Miten vaikeaa kansan on ymmärtää, että jos ei halua lihoa, paino ei saa lisääntyä.

    • Anonyymi

      Eilen alkoi uusi kausi Hengenvaarallisesti lihava -sarjassa. Kun potilas kertoi että on syönyt pieniä aterioita 7 kertaa päivässä sanoi tohtori Now siihen, että ihmistä ei ole tehty syömään niin usein, vaan vain 3 kertaa päivässä.

      Jäi vain mieleen, kun muistin että jotkut suosittelee just tätä 3-4 h välein syömistä.

      T kn

      • Anonyymi

        Valehtelee.Isoja ne on ollut.


    • Anonyymi

      Jos ajetellaan ihmisen kehitystä niin metrin mittaisessa ihmisen historiassa nykymeno vastaa millin pituutta.
      Kun ajattelee millaiseksi ihmisen keho on muodostunut ja miksi.
      Mitä arvelette oliko aikoinaan ruokaa tarjolla joka 100m välein?
      Oliko ruokaa saatavilla säännöllisesti?

      Eli aikoinaan ihmiset söi silloin kun saivat ruokaa, oliko se sitten juuria, hedelmiä, marjoja, lihaa.
      Toisekseen ei ihmisillä ollut aikaa valmistaa ja syödä koko ajan ruokaa.

      Nyt te mainaatte kirkkain silmin että ihminen on muuttunut hetkessä sellaiseksi jonka elimistä pystyy käsittelemään jatkuvan energiavirran.

      Ei edes lehmä syö koko aikaa, eläinkunnasta ei taida löytyä mitään joka olisi niin pöljä kuin ihminen.
      Niin tai onhan nuuita esim. korallit yms. merien eläimet jotka siivilöivät ravintoa koko ajan mutta niillä ei olekkaan taipumusta verenpaineeseen tai lihavuuteen.

      • Anonyymi

        Se mihin ihminen on pikku hiljaa sopeutunut, ei tarkoita välttämättä sitä, mikä on teoriassa terveellisintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mihin ihminen on pikku hiljaa sopeutunut, ei tarkoita välttämättä sitä, mikä on teoriassa terveellisintä.

        Niin no en tiedä onko kokoajan syönnistä tehty tutkimuksia mutta paastoista on.
        Paaston aikana solut menevät ns. korjausmoodiin, poistavat kuona-aineita ja vaurioituneita soluja.
        Lisäksi paastossa elimistö alkaa käyttämään kohon energiaa.
        Jos viitsii vähänkään googlettaa niin löytyy tietoa.

        Jos tuo on vaarallista niin kai sitten.


    • Anonyymi

      Huolella laihana pysyy susivälitkin kunnossa😂🤣😅

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe