Miksi meille valehdellaan Pohjois-Koreasta?

Anonyymi-ap

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eteläkoreassa ja Suomessa ihmiset menee hypnoosissa kiireellä metroon Pohjoiskoreassa ihmiset hymyilee, juhlii ja vetää viinaa kaaliin.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­N­­y­m­­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17795396A

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Itse ainakin olen onnellinen, eikä minulta puutu mitään tarpeellista. Sanokoot YouTubettaja mitä tahansa.

        Pohjoiskorea tekee ja maksaa propagandaa ja salaliittoteoreetikot yleensä uskovat aina propagandaan, koska se on "vaihtoehtoinen salatieto", jota nämä ihmiset janoavat.


    • Anonyymi

      Yksi uudenvuoden ilta propaganda-aukiolla ei kyllä isommin avaa millaista elämää maassa vietetään.

      Huvittava aloitus.

      • Anonyymi

        Tuossa maassa tehdään
        Komeat kulissit ja
        Hienot spektaakkelit


    • Anonyymi

      Hesari ym aivopesee suomalaisia koronapiikkien ja Naton kannattajiksi ja samaan aikaan suomalaiset naureskelee Pohjois-Korealle. Ihmisiä on liian helppo huijata median avulla.

      • Anonyymi

        Kyllä sen NATO kannatuksen nosti ylös sieltä 26% ihan itse PUTIN.

        Kuukautta ennen Ukrainaan hyökkäystä vuosi sitten kannatus oli tuon 26%.

        MIKÄÄN MAHTI HESARISSA TAI MEDIASSA EI MUUTA SITÄ PÄÄLAELLEEN KUUKAUDESSA.

        Mutta PUTIN teki sen.

        Kiitos Putin, olen ikuisesti kiitollinen että toimitit Suomen NATOon, en olisi vielä Tammikuussa 2022 uskonut että se päivä koskaan koittaa; mutta sinä totesit "hold my beer" ja siellä ollaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1240
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      47
      858
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      794
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      94
      758
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      750
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      717
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      51
      615
    Aihe