Mitä tarkoittaa

Anonyymi-ap

Hunajainen olo?

57

98

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan makee.haha

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­­­N­­­y­­m­f­­­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17795446t

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ehkä sokerinen.

• Anonyymi

Ehkä löysä. jos siis löysää hunajaa.

• Anonyymi

Ravitseva voi myös olla.

• Anonyymi

Montaa asiaa 1 nainen pussaa 2 nainen alasti 3 saa tyydyttää naista 4 seksiä naisen kanssa 5 kun laukeaa eli seksiä naisen kanssa niin on hunajainen olo taivaallista

• Anonyymi

Sanon sivusta että sillä on parantava voima.

• Anonyymi

Tai siis melkein sivusta, oon neljä ekaa, nopeeta syö hitaat 👊

• Anonyymi

nopeet syö hitaat.

• Anonyymi

En osaa sanoa, tippuuko voiileipä voipuoli alaspäin?

• Jos tippuu, niin siitä oli voideltu väärä puoli

• Metforem 500 mg x 2 hunajaiseen oloon.

• Hunajaisen olon poistamiseksi vai aikaansaamiseksi?😉.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Hunajaisen olon poistamiseksi vai aikaansaamiseksi?😉.

Tasaamiseksi. Kyllä se hunajainen olo silti välillä yllättää, jos on liikaa sokeria nautittu. 😄

• Siis poistamiseksi kun kävin googlaan.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Siis poistamiseksi kun kävin googlaan.😄.

Nojuu, ei kyllä ole ihmelääke, jollei noudata ruokavaliota. 😏

• G-LoveR kirjoitti:

Tasaamiseksi. Kyllä se hunajainen olo silti välillä yllättää, jos on liikaa sokeria nautittu. 😄

Joo mä kävin vilkaseen. Mulla on päivässä sellaset tropit että niillä myös hyvin "hunajaisen" olonkin tottumaton sais. Tosin mun annoksella sillä myös saattais tappaakin ainakin 2 ihmistä keillä ei toleranssia ole.🤔.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo mä kävin vilkaseen. Mulla on päivässä sellaset tropit että niillä myös hyvin "hunajaisen" olonkin tottumaton sais. Tosin mun annoksella sillä myös saattais tappaakin ainakin 2 ihmistä keillä ei toleranssia ole.🤔.

Opioideja?

Mä käytän säännöllisesti verenpainelääkkeitä kahta eriä ja verensokerilääkitystä, sekä vielä cerazettea, endometrioosiin. Ehkäisyyn tuskin enää sitä tarttisin, mutta onpahan sekin varmasti kunnossa. En halua mukuloita enää näin vanhanakaan. 😄

• G-LoveR kirjoitti:

Opioideja?

Mä käytän säännöllisesti verenpainelääkkeitä kahta eriä ja verensokerilääkitystä, sekä vielä cerazettea, endometrioosiin. Ehkäisyyn tuskin enää sitä tarttisin, mutta onpahan sekin varmasti kunnossa. En halua mukuloita enää näin vanhanakaan. 😄

Kipuun sitten vaihtelee millon mikäkin. Vanhanajan mielialalääkkeitä pääosin. Gabapentiini toimii parhaiten hermokipuihini.

• G-LoveR kirjoitti:

Kipuun sitten vaihtelee millon mikäkin. Vanhanajan mielialalääkkeitä pääosin. Gabapentiini toimii parhaiten hermokipuihini.

Tramadolkin toimii selkäkivuissa. En vaan muutoin tykkää olosta mikä siitä tilee.

• G-LoveR kirjoitti:

Opioideja?

Joo. Kun oon 15v ollu siinä korvaus/ylläpitohoidossa. 160mg metadonia päivässä. Esomepratsolia vatsansuojalääkkeeksi pahan refluksitaudin takia joku 20v.🙂.

• G-LoveR kirjoitti:

Joo täällä määrätään hermokipuihin sitä joillekin korvaushoitopotilaille myös. Yleensä kyllä ne on joko lyricoita tai neurontineja. Ite en onneks oo tarvinnu. Oon muutenkin yrittäny kaikista mahdollisista lääkkeistä eroon päästä. Bentsot lopetin just ennen kuin aloitin korvaus/ylläpitohoidon vaikka kyllä niitäkin joku 10v tuli napsittua.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo. Kun oon 15v ollu siinä korvaus/ylläpitohoidossa. 160mg metadonia päivässä. Esomepratsolia vatsansuojalääkkeeksi pahan refluksitaudin takia joku 20v.🙂.

Jeps. Onhan siinä jytky annos metadonia.

Mullakin on refluksitauti, käyttänyt myös vatsansuojalääkkeitä vuosia. Ja välillä yhä. Mulla ruokavalio on tuonut helpotusta refluksioireisiin. Mutta just kipulääkkeiden käytön yhteydessä huomaan oireiden palaavan. Hapot suussa ja ääni käheenä, hampaat kuluu maitolasimaisiksi ja murenee.

Pyrin kuitenkin tulee toimeen ilman lääkettä refluksini kanssa. Joskus joutuu syömään kuuriluontoisesti suojalääkkeet.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo täällä määrätään hermokipuihin sitä joillekin korvaushoitopotilaille myös. Yleensä kyllä ne on joko lyricoita tai neurontineja. Ite en onneks oo tarvinnu. Oon muutenkin yrittäny kaikista mahdollisista lääkkeistä eroon päästä. Bentsot lopetin just ennen kuin aloitin korvaus/ylläpitohoidon vaikka kyllä niitäkin joku 10v tuli napsittua.🙂.

Jeps. Lyricaa kokeiltiin mulla fibroon, mutta tuli niin rajuja sivuoireita, että piti heti lopettaa se lääkitys. Reagoin herkästi lääkkeisiin.

Huonosti etenkin. Eli tulee haittavaikutuksia.

Melko pitkään ehdit niitä popsia.

• G-LoveR kirjoitti:

Jeps. Onhan siinä jytky annos metadonia.

Mullakin on refluksitauti, käyttänyt myös vatsansuojalääkkeitä vuosia. Ja välillä yhä. Mulla ruokavalio on tuonut helpotusta refluksioireisiin. Mutta just kipulääkkeiden käytön yhteydessä huomaan oireiden palaavan. Hapot suussa ja ääni käheenä, hampaat kuluu maitolasimaisiksi ja murenee.

Pyrin kuitenkin tulee toimeen ilman lääkettä refluksini kanssa. Joskus joutuu syömään kuuriluontoisesti suojalääkkeet.

Mun on pakko syödä tai maha tulee tosi kipeeks muuten ja on oksettava olo jatkuvasti kun vatsa ja ruokatorven alaosa ärtyy. Ruokavalio kyllä yhdessä lääkkeen helpottaa niin että välillä jopa sen refluksin olemassaolon unohtaa.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mun on pakko syödä tai maha tulee tosi kipeeks muuten ja on oksettava olo jatkuvasti kun vatsa ja ruokatorven alaosa ärtyy. Ruokavalio kyllä yhdessä lääkkeen helpottaa niin että välillä jopa sen refluksin olemassaolon unohtaa.🙂.

Lääkkeen kanssa.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu, kannattaa silloin syödä. Se olotila on niin karsee kyllä, että itsekin silloin käyn hakemassa Somacit ja kiltisti syön.

Äiteellä on kanssa niin vaikeet oireet, ettei voi yhtään olla ilman suojalääkettä. Kettumaiset vaivat.

• G-LoveR kirjoitti:

Jeps. Lyricaa kokeiltiin mulla fibroon, mutta tuli niin rajuja sivuoireita, että piti heti lopettaa se lääkitys. Reagoin herkästi lääkkeisiin.

Huonosti etenkin. Eli tulee haittavaikutuksia.

Melko pitkään ehdit niitä popsia.

Siitä kuulemma saattaa tulla pahoja sivuoireita kuten heitehuimausta ja pahoinvointia ainakin. Se on hanlalaa jos reagoi voimakkaasti. Saattaa olla oikean toimivan sivuoireettoman lääkkeen löytäminen tosi hankalaa.🙂.

Joo tulihan niitä juu syötyä. Toleranssit nousi niin isoiksi että totesin lopulta niiden syömisen aivan turhaks ja halusin pystyä elämään ilman. Opettelussa meni kyllä hetki ennen kuin tottui käsittelemään asioita ja tunteitaan ilman niitä. Ja olihan se fyysinen koukkukin aika ilkeä.🙂.

• G-LoveR kirjoitti:

Juu, kannattaa silloin syödä. Se olotila on niin karsee kyllä, että itsekin silloin käyn hakemassa Somacit ja kiltisti syön.

Äiteellä on kanssa niin vaikeet oireet, ettei voi yhtään olla ilman suojalääkettä. Kettumaiset vaivat.

On kyllä kun mikään ei oo sitten hyvin kun on pahaolo kokoajan. Mutta sama se kyllä on oli sitten kivut tai oireet minkälaisia hyvänsä ne kyllä imee helposti kaiken ilon, onnen ja valon elämästä.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Siitä kuulemma saattaa tulla pahoja sivuoireita kuten heitehuimausta ja pahoinvointia ainakin. Se on hanlalaa jos reagoi voimakkaasti. Saattaa olla oikean toimivan sivuoireettoman lääkkeen löytäminen tosi hankalaa.🙂.

Joo tulihan niitä juu syötyä. Toleranssit nousi niin isoiksi että totesin lopulta niiden syömisen aivan turhaks ja halusin pystyä elämään ilman. Opettelussa meni kyllä hetki ennen kuin tottui käsittelemään asioita ja tunteitaan ilman niitä. Ja olihan se fyysinen koukkukin aika ilkeä.🙂.

Joo, mulla puuroutui puhe ja en kyennyt puhumaan, enkä liikkumaan kun just pyörrytti. Ja puutu puoli päätä.

On ollut koekaniini olo, niin monia lääkkeitä 7 vanhasta kokeiltu ja syöty, että ihme kun ei maksani oli jo sökönä. 😋

40 vuotta lääketehtaiden asiakas.

No varmaan oli opettelua. Johan se on ihan eri maailmakin ilman niitä bentsoja, kun niiden kanssa. Ne taitaa vaikuttaa nimenomaan tunnepuoleen?

• Mikkojuhan kirjoitti:

On kyllä kun mikään ei oo sitten hyvin kun on pahaolo kokoajan. Mutta sama se kyllä on oli sitten kivut tai oireet minkälaisia hyvänsä ne kyllä imee helposti kaiken ilon, onnen ja valon elämästä.🙂.

Näinhän se on. Sairaus kun sairaus, se vaikuttaa aina elämänlaatuun.

Mulla on niin pitkä liuta diagnooseja erilaisia sairauksia, että ihmettelen joskus itsekin miten olen vielä näinkin täysijärkinen. Kaikilla sairauksillani kun on oireensa.

• G-LoveR kirjoitti:

Joo, mulla puuroutui puhe ja en kyennyt puhumaan, enkä liikkumaan kun just pyörrytti. Ja puutu puoli päätä.

On ollut koekaniini olo, niin monia lääkkeitä 7 vanhasta kokeiltu ja syöty, että ihme kun ei maksani oli jo sökönä. 😋

No varmaan oli opettelua. Johan se on ihan eri maailmakin ilman niitä bentsoja, kun niiden kanssa. Ne taitaa vaikuttaa nimenomaan tunnepuoleen?

Joo on paljon kirkkaampi maailma eikä sellaisen turruttavan sumuverhon takana milloin millään ei oikein ole mitään väliä. Voi mennä hyvin tai voi mennä huonosti mutta aivan sama. Ja joo tunteet ne tappaa täysin. Sitä kieltämättä toisaalta hakikin niistä kun ei halunnut tuntea ja käsitellä niitä tunteita mitä siinä maailmassa eläminen aiheutti.🙂.

• G-LoveR kirjoitti:

On kyllä hyvin ikävää että oot joutunu noin paljon kärsimystä käymään läpi terveyden takia. Joillekin se tuntuu olevan joskus vähän itsestäänselvyys kun eivät onnekkaat tiedä millaista se voi olla kun sen menettääkin eikä se toimi kuten pitäisi.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo on paljon kirkkaampi maailma eikä sellaisen turruttavan sumuverhon takana milloin millään ei oikein ole mitään väliä. Voi mennä hyvin tai voi mennä huonosti mutta aivan sama. Ja joo tunteet ne tappaa täysin. Sitä kieltämättä toisaalta hakikin niistä kun ei halunnut tuntea ja käsitellä niitä tunteita mitä siinä maailmassa eläminen aiheutti.🙂.

No näin meinasin just, että vaikuttaisi turruttaen tunteet. Hienoa Mikkojuhan, että olet päässyt niistä mömmöistä eroon. Oikeesti tulee hyvä mieli, kun ymmärtää ettei ihan helppo homma ja mikä on monen kohtalo joka ei irti niistä pääse.

Sä oot tuommonen herttaisen oloinen kaveri vielä niin oot varmaan aika suuresti tunteva ja tunteellinen myös kun murheet ottaa otteeseensa?

• Mikkojuhan kirjoitti:

On kyllä hyvin ikävää että oot joutunu noin paljon kärsimystä käymään läpi terveyden takia. Joillekin se tuntuu olevan joskus vähän itsestäänselvyys kun eivät onnekkaat tiedä millaista se voi olla kun sen menettääkin eikä se toimi kuten pitäisi.🙂.

Nojoo, olen monesti miettinyt, että mitä pahaa oon tehny niin paljon, että piti langeta kaikenmaailman sonta sairaudet. Mutta samalla kun oon lapsesta asti ollut kipee yksilö, se on mun normi mihin joku muu vanhempana meinaa henkisesti kuolla, kun terveys menee.

Että joo kyllä sairauksiin kasvaa erilailla, kun ne aina on ollut osa elämää eikä ole tietoa paremmastakaan.

• G-LoveR kirjoitti:

Nojoo, olen monesti miettinyt, että mitä pahaa oon tehny niin paljon, että piti langeta kaikenmaailman sonta sairaudet. Mutta samalla kun oon lapsesta asti ollut kipee yksilö, se on mun normi mihin joku muu vanhempana meinaa henkisesti kuolla, kun terveys menee.

Että joo kyllä sairauksiin kasvaa erilailla, kun ne aina on ollut osa elämää eikä ole tietoa paremmastakaan.

Aivan kuten vammojen kanssa syntynyt kasvaa niiden kanssa ne on normi ja vasta vanhempana vammautunut joutuu kriisin kautta kasvamaan uuteen terveydentilaan ja hyväksymään että menetti terveyden. Erilaiset lähtökohdat, erilaiset prosessit ja asenteetkin monasti.

• G-LoveR kirjoitti:

No näin meinasin just, että vaikuttaisi turruttaen tunteet. Hienoa Mikkojuhan, että olet päässyt niistä mömmöistä eroon. Oikeesti tulee hyvä mieli, kun ymmärtää ettei ihan helppo homma ja mikä on monen kohtalo joka ei irti niistä pääse.

Sä oot tuommonen herttaisen oloinen kaveri vielä niin oot varmaan aika suuresti tunteva ja tunteellinen myös kun murheet ottaa otteeseensa?

Kiitos paljon.😊. Vaikeinta se kyllä tosiaan on mitä oon ikinä tehnyt tuo elämänsuunnan ja elämäntapojen muuttaminen mutta ei siinä ollut enää oikein vaihtoehtoja muuta kuin vankilat ja hauta ja päätin sitten että haluan ainakin yrittää edes elää ihan oikeata elämää. Ja onnellinen olen että niin päätin ja onnistuin.

No nykyään osaan kyllä mielestäni aika hyvin tunteita käsitellä mutta opettelu ei helppoa oo kyllä ollut. Kyllä mä aika syvästi tunnen mutta nykyään osaan välttää jäämästä niihin surullisiin ja huonompiin tunteisiin kiinni vaan ne on vaan tunnettava ja sitten päästettävä niistä irti.🙂.

• G-LoveR kirjoitti:

Aivan kuten vammojen kanssa syntynyt kasvaa niiden kanssa ne on normi ja vasta vanhempana vammautunut joutuu kriisin kautta kasvamaan uuteen terveydentilaan ja hyväksymään että menetti terveyden. Erilaiset lähtökohdat, erilaiset prosessit ja asenteetkin monasti.

Se mikä tietysti on, ettei ole koskaan päässyt ns. helpolla, kun on omat rajoitteet ja vaikeudet sairauksien myötä. Sisu on avainsana ja asemassa, jotta saavuttaa mitään mitä ns. terveet yksilöt.

On enemmän terveyshaasteita ja pystymisen, jaksamisen haasteita matkassa, mutta osaa niistä nauttiakin sitten. Kun ne lopulta saavuttaa. 😊

• G-LoveR kirjoitti:

Kyllä tuo on varmasti totta ja pitää täysin paikkansa. Säkin olet kyllä niin mukava ja tosi hieno ihminen että harmittaa sun puolesta paljon mutta oot myös todella vahva ihmisenä kun oot jaksanu vaikeudet kantaa vaikka välillä olis tosi pahaa tehnytkin ja tuntunut ettei voimat riitä mikä on todella kunioitettavaa moni ei olisi samaan kyennyt lähellekään.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos paljon.😊. Vaikeinta se kyllä tosiaan on mitä oon ikinä tehnyt tuo elämänsuunnan ja elämäntapojen muuttaminen mutta ei siinä ollut enää oikein vaihtoehtoja muuta kuin vankilat ja hauta ja päätin sitten että haluan ainakin yrittää edes elää ihan oikeata elämää. Ja onnellinen olen että niin päätin ja onnistuin.

No nykyään osaan kyllä mielestäni aika hyvin tunteita käsitellä mutta opettelu ei helppoa oo kyllä ollut. Kyllä mä aika syvästi tunnen mutta nykyään osaan välttää jäämästä niihin surullisiin ja huonompiin tunteisiin kiinni vaan ne on vaan tunnettava ja sitten päästettävä niistä irti.🙂.

Nyt vaan tekis mieli rutistaa sinua. 🤗

Onnellinen, että päätit ja onnistuit. Ja olet siinä, etkä haudassa etkä vankilassa, etkä enää hatkoilla. 😊

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä tuo on varmasti totta ja pitää täysin paikkansa. Säkin olet kyllä niin mukava ja tosi hieno ihminen että harmittaa sun puolesta paljon mutta oot myös todella vahva ihmisenä kun oot jaksanu vaikeudet kantaa vaikka välillä olis tosi pahaa tehnytkin ja tuntunut ettei voimat riitä mikä on todella kunioitettavaa moni ei olisi samaan kyennyt lähellekään.🙂.

Jeps, kiitosta 🙂.. mutta kaikilla on omat murheensa kannettavanaan. Sillä tavalla ei voi mittailla murheiden määrällä, kun kaikki kokee niin erilailla nekin.

Toki joskus ajattelen, että helpolla oot päässyt, jos vain jalka on kerran murtunut tai krapulassa pää kipee, hiukan jostain kipottelee joskus. Mutta noinhan ei tietysti pitäisi ajatella.

☺️

Toivotan hyvät yöt ja kiitos seurastasi. 🤗

• G-LoveR kirjoitti:

Nyt vaan tekis mieli rutistaa sinua. 🤗

Onnellinen, että päätit ja onnistuit. Ja olet siinä, etkä haudassa etkä vankilassa, etkä enää hatkoilla. 😊

Kiitos. Virtuaalihali tuntuu myös kovin hyvälle.🤗.

Kyllä juurikin näin! Ja kiitollinen! Myös kaikesta mitä elämä on opettanut koska ilman niitä kokemuksia en olis se henkilö kuka nyt olen. Ja tänä päivänä kuitenkin pidän paljon siitä millainen ihminen olen nyt.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos. Virtuaalihali tuntuu myös kovin hyvälle.🤗.

Kyllä juurikin näin! Ja kiitollinen! Myös kaikesta mitä elämä on opettanut koska ilman niitä kokemuksia en olis se henkilö kuka nyt olen. Ja tänä päivänä kuitenkin pidän paljon siitä millainen ihminen olen nyt.🙂.

Olet ihana ihminen mitä palstan perusteella fiilistelen. 😊❣️

• G-LoveR kirjoitti:

Jeps, kiitosta 🙂.. mutta kaikilla on omat murheensa kannettavanaan. Sillä tavalla ei voi mittailla murheiden määrällä, kun kaikki kokee niin erilailla nekin.

Toki joskus ajattelen, että helpolla oot päässyt, jos vain jalka on kerran murtunut tai krapulassa pää kipee, hiukan jostain kipottelee joskus. Mutta noinhan ei tietysti pitäisi ajatella.

☺️

Toivotan hyvät yöt ja kiitos seurastasi. 🤗

Joo ei sitä verrata pysty sillä tavalla siinä oot täysin oikeassa. Ei pitäis ajatella mutta se on vaan inhimillistä.

Hyvää yötä ja kiitos myös sulle mukavasta seurasta.🤗.

• G-LoveR kirjoitti:

Olet ihana ihminen mitä palstan perusteella fiilistelen. 😊❣️

Kiitos kaunis kauniista sanoitasi.😊.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No ilmankos mikko on aina hyvällä tuulella 🌞

• Anonyymi

Yleensä tiedän kaiken, mutta tuo hunajainen olo on jäänyt salaisuuksien peiton alle.

- Sheena

• Anonyymi

Diabetes

• Jotenkin se liittyy kukkiin ja mehiläisiin.

• Voihan se tarkoittaa monenlaista mielihyvän tunnetta. - Yksi konkreettinen tunne on kuitenkin saunahunajan käytön aikana.

Saunahunaja levitetään kostealle iholle ja sen annetaan vaikuttaa iholla saunomisen ajan. Saunan jälkeen ihoon imeytymätön hunaja suihkutellaan pois.

• Anonyymi

Ookko koskaan käyttäny saunahunajaa? Mä oon ja vastaan tahmee.

• Olisko TPS-kannattajilla kun Erkki Liikanen aloittaa maalilaulun?

• Anonyymi

Musta tuntuu että naiset ovat syystä tai toisesta kykenevämpiä vastaamaan tuohon, vai mitä hunajaiset?

• Anonyymi

Hunajainen olo itselleni tarkoittaa sitä hetkeä, kun mies on saanut minut kuumaksi ja tunnen kehoni alkavan pehmenemään miehen kosketukselle. Voisin kuvata tätä vielä yksityiskohtaisemmin, mutta eiköhän tuosta käy ilmi se olennaisin..

• Anonyymi

Ei millään oahalla mutta tulee joku teddy bear mieleen eli ei kovin sexyt vibat 😀

• Anonyymi

Vapaasti Suomennettuna sinulla taitaa olla HYVÄ MIEIi .

• Varmaan sama kuin Nalle Puhilla. Kun kaksin käsin (tassuin) kauhoo hunajakulhosta herkullista hunajaa, saa suun makeaksi ja mielen iloiseksi. 🍯😋

Mitenkäs se biisi taas menee... "Hunajaisin huulin, sokeroiduin suin"???
      https://youtu.be/hD4qoT0AKII

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      2975
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1678
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1277
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe