Miehen mielestä pitäisi kehua toisia naisia - häh?

Anonyymi-ap

Sen nyt ymmärtää, että miestä ärsyttäisi se, jos oma puoliso oli jatkuvasti moittimassa muita naisia ja miltä nämä näyttävät. Mutta kun nainen ei sano mitään, menee ohi tai istuu viereisessä kahvilapöydässä sitten minkä näköinen nainen tahansa, niin siitäkin tulee riitaa. Kun kuulemma naisena pitäisi kehua muita naisia. Itsehän mies vahtaaa kaikki naiset ja jotkut oikein toljottamalla. Eikä siinä mitään, siinähän katsoo, niinhän miehet yleensä katsovat. Ei se niinkään haittaa, mutta se että maristaan "mikset sä voi kehua noita naisia".

Mikä ihme tuossa on, että toistuvasti tulee sanomista siitä, että kun en kehu? En siis todellakaan arvostele muutenkaan, koska se ei ole mielestäni asiallista. Tämän on mieskin sanonut, että toisten ulkonäön arvostelu on rumaa käytöstä, mutta arvosteluahan se on kehuminenkin, joten ei ihan logiikka toimi tuossa. Ei saisi arvostella, mutta kuitenkin pitäisi arvostella......

Miksi se on niin tärkeää, että oma nainen kehuisi muiden naisten ulkonäköä?

8

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jopa on typerän oloinen mies, jos siis kuvailusi pitää paikkansa. EIhän tuossa ole mitään järkeä!

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­N­­y­m­f­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17795456x

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Pitäisiköhän sunkin valittaa ukolle kun ohi menee komea Adonis että mikset kehunut tota miestä?tai ehkä parempi kuitenkin ettei sanokaan jos ukko vaikka kehuiskin.No outoa tämä kuitenkin on.

      • Anonyymi

        Mies itse ei kehu muita miehiä, huomauttaa kyllä esim. lyhyydestä tai lihavuudesta. Samoin ei ole ongelma jos minäkin sanon rumasti jonkun randomin miehen ulkonäöstä (olen kokeillut), mutta jos kehaisen jotakin randomia miestä, siitä tulee sanomista. "Ongelma" on se, että minä en kehu randomeita naisia (joita mies pitää ilmeisesti hyvännäköisinä). Niin ja naisia ei saa arvostella negatiivisesti (olen senkin kokeillut). Minun pitäisi kehua muita naisia, mutta ei miehiä. Ei saa myöskään moittia muita naisia, mutta miehiä saa. Joku valkoritariko tässä on kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies itse ei kehu muita miehiä, huomauttaa kyllä esim. lyhyydestä tai lihavuudesta. Samoin ei ole ongelma jos minäkin sanon rumasti jonkun randomin miehen ulkonäöstä (olen kokeillut), mutta jos kehaisen jotakin randomia miestä, siitä tulee sanomista. "Ongelma" on se, että minä en kehu randomeita naisia (joita mies pitää ilmeisesti hyvännäköisinä). Niin ja naisia ei saa arvostella negatiivisesti (olen senkin kokeillut). Minun pitäisi kehua muita naisia, mutta ei miehiä. Ei saa myöskään moittia muita naisia, mutta miehiä saa. Joku valkoritariko tässä on kyseessä?

        Voi ristus mä en kestäisi,ettäkö sun pitää kehua joitain ämmiä niin ukko on tyytyväinen aargh!Olisin jo lähtenyt ovet paukkuen.Nyt ukolle vakava puhuttelu jotta tämmöinen pitää loppua,sun ei tarvi kehua ketään vaikka kuka käskisi.


    • Anonyymi

      Tulee mieleen, että mies haluaa puolisonsa tuntevan itsensä "rumaksi". Tämä että pitäisi kehua muita naisia, on keino ilmaista että muut naiset ovat paljon kauniimpia kuin sinä. Ja vielä jos on sitä mieltä, että kenenkään ulkonäköä ei saa arvostella niin onhan se nyt omituista, jos kuitenkin pitäisi kehua, kun arvosteluahan kehuminenkin on.

      Tuo on vähän samaa kuin parisuhteessa olevat miehet seuraamassa kaikenmaailman herutusinstoja ja sitten näytetään sieltä jotakin alekoodia omalle naiselle, että kato ostetaanko sullekin tämmöinen kun tällä x:n koodilla saa alennusta. Ei se alekoodi ole se näyttämisen idea, vaan se että puolisolle tehdään selväksi minkänäköiset naiset ne on meikä-äijän mieleen. Tuollainen voi olla ihan vaan ajattelemattomuutta, tyhmyyttä mutta myös tarkoituksellista ilkeyttä, varsinkin jos puoliso on pienitissinen, lattapehvainen, enemmän fatness kuin fitness, mitä nyt onkaan. Ja kaikki miehethän eivät ymmärrä, että somen kuvat ovat useimmiten todella käsiteltyjä ja megabeibeä ei ehkä edes tunnista kaupan kassajonossa.

      • Anonyymi

        Ihmiset saa seurata mitä instoja haluavat eikä parisuhde tarkoita ettei enää huomaisi muita ihmisiä, mutta en ole koskaan ymmärtänyt mitä hyvää parisuhteeseen tuo se, että omalle puolisolle tehdään tiettäväksi, kenen ja millaisten naisten/miesten instoja seuraa. Samoin se, että omalle puolisolle kehutaan muita on hieman huonoa käytöstä, vaikka ei se että kehuu jotakuta, tietenkään tarkoita että pitäisi omaa puolisoaan epäviehättävänä. Mutta miksi tehdä tiettäväksi, että käyn muuten katselemassa a:n ja b:n kuvia? Mitä se antaa omalle parisuhteelle että sen kertoo puolisolleen?


    • Anonyymi

      Ukkos taitaa kärsiä aika urautuneesta ajatuksenkulusta, eikä taida kynttiläkään kovin kirkkaana loistaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe