Tältä palstaIta hyvä vahvistus pubivisa-joukkueeseesi?
Kuka olisi
18
159
Vastaukset
- Anonyymi
Ano Muuminen
- Anonyymi
Läski
- Anonyymi
Fiksun oloinen mies.
- Anonyymi
Välis
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Välis on paras 👌
Norppa83, ehdottomasti 👍
Joo norppa tietäis ainakin musiikki ja leffajutuista paljon. Saitko kulta jo korvapuustit tehtyä?🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo norppa tietäis ainakin musiikki ja leffajutuista paljon. Saitko kulta jo korvapuustit tehtyä?🙂.
Sain kyllä ja ne pysyivät pystyssä 😄
Tosin nyt innostuin kohottamaan ne jättipuusteiksi...😂 Mutta maku on ennallaa😋👍 Hyvät oli siis vinkit, kiitos 😘Xena-183 kirjoitti:
Sain kyllä ja ne pysyivät pystyssä 😄
Tosin nyt innostuin kohottamaan ne jättipuusteiksi...😂 Mutta maku on ennallaa😋👍 Hyvät oli siis vinkit, kiitos 😘Jeee! Hienoa muru että ne onnistui ja että osasin auttaa.🤗. Ainahan ne voi puolittaa jos ei koko puustia jaksa kerralla. Vähän harmittaa kun en pääse maistamaan mutta joskus toiste sitten.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jeee! Hienoa muru että ne onnistui ja että osasin auttaa.🤗. Ainahan ne voi puolittaa jos ei koko puustia jaksa kerralla. Vähän harmittaa kun en pääse maistamaan mutta joskus toiste sitten.🙂.
Se oli se sitko. 👍- Yleensä olen tehnyt mieluummin pikkupullia tai bostonkakkua, koska en tosiaan ole tykännyt nurin menneistä puusteistani, mutta nyt niistä tuli kauniita 😍
Xena-183 kirjoitti:
Se oli se sitko. 👍- Yleensä olen tehnyt mieluummin pikkupullia tai bostonkakkua, koska en tosiaan ole tykännyt nurin menneistä puusteistani, mutta nyt niistä tuli kauniita 😍
Näin mä vähän ajattelin että saattais olla. Mä olen kultaseni hyvin ylpeä susta kun onnistuit.😊.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Näin mä vähän ajattelin että saattais olla. Mä olen kultaseni hyvin ylpeä susta kun onnistuit.😊.
Terve menoa siirappi palstalle .
- Anonyymi
Maximillian, ehdottomasti hänet nappaisin joukkueeseen.
- Anonyymi
MaximiIIian kirjoitti:
Hyvä valinta, pidän sekä visoista että niiden yhteydessä nautittavista kisajuomista.
Arvasin. Tämä valinta oli helppo 😄 Jo sanankäytöstäsi huomaa, että on paljon nippelitietoa (ja muutakin) taskussa.
- Anonyymi
Tietääkö joku täällä jotain?
TT, Sheena, YB, EK, Xena, ainakin. Jos noista tarttee valita yksi... Saakutti... Otan sit TT:n, sillä on vaakuttavin track record visoissa, Sheena on liki samoissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511