Jeesus-nimi oli ihan tavallinen miehen nimi

Anonyymi-ap

Israelissa oli tuhansia Jeesus (Joshua) nimisiä miehiä, Jeesuksen tarkoitus oli näin sulautua ihmisten joukkoon tavalliseksi ihmiseksi, koska oli ihminen.

Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, Isä meidän, joka olet taivaassa.

Samoin Jeesus käski kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.

Jeesus tiesi, että Antikristus ottaa Jeesuksen-nimen käyttöön, jotta väkevä eksytys voisi tapahtua.

Jeesuksn nimen ja veren jatkuva hokeminen ja puheet Jeesuksen tuntemisesta
ei todellakaan tarkoita, että ihminen on aito kristitty.

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille: "Jeesuksen minä tunnen ja Paavalinkin tiedän, mutta keitä te olette?"

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus tulee aikanaan takaisin maan päälle eri nimisenä, ei enää Jeesuksena.

      Ilm. 3:12

      Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

      • Anonyymi

        Jeesus tulee aikanaan takaisin maan päälle eri nimisenä, ei enää Jeesuksena.

        Ei ihmisenä vaan henkenä,mitä me itse olemme myös.
        Me ihmiset olemme IS-be eli olen olemassa,luotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tulee aikanaan takaisin maan päälle eri nimisenä, ei enää Jeesuksena.

        Ei ihmisenä vaan henkenä,mitä me itse olemme myös.
        Me ihmiset olemme IS-be eli olen olemassa,luotu.

        Salli nyt vaan kaste, sillä näin meidän tulee tehdä, jotta meno taivaaseen on mahdollista, sillä liha ja veri ei peri katoavaisuutta ilman uudestisyntymistä vedestä ja Hengestä.

        Jeesukselle luotiin kasteessa vedestä uusi fyysinen ylösnousemusruumis, jossa hän pystyi menemään takaisi taivaaseen. Söi ja joi uusi fyysinen ylösnousemusruumis päällä.
        Jeesus tulee samassa fyysisessä ylösnousemusruumiissa takaisin aikanaan Galilean vuorelle, mistä nousi taivaivaaseen helatorstaina kastekäskyn annettuaan 11 apostolille.

        Raamatun mukaan kasteessa ihmiselle luodaan samanlainen
        fyysinen ylösnousemusruumis kasteessa kuin Jeesuksellakin oli ja ne yhdistetään toisiinsa Hengen sitein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salli nyt vaan kaste, sillä näin meidän tulee tehdä, jotta meno taivaaseen on mahdollista, sillä liha ja veri ei peri katoavaisuutta ilman uudestisyntymistä vedestä ja Hengestä.

        Jeesukselle luotiin kasteessa vedestä uusi fyysinen ylösnousemusruumis, jossa hän pystyi menemään takaisi taivaaseen. Söi ja joi uusi fyysinen ylösnousemusruumis päällä.
        Jeesus tulee samassa fyysisessä ylösnousemusruumiissa takaisin aikanaan Galilean vuorelle, mistä nousi taivaivaaseen helatorstaina kastekäskyn annettuaan 11 apostolille.

        Raamatun mukaan kasteessa ihmiselle luodaan samanlainen
        fyysinen ylösnousemusruumis kasteessa kuin Jeesuksellakin oli ja ne yhdistetään toisiinsa Hengen sitein.

        No huh huh, vedestä ja Hengestä uudestisyntymistä vaaditaan, että pääsee taivaaseen? Onkohan tässä jokin salainen vesiputki ja puhallusputki, jonka kautta täytyy mennä ennen kuin portit aukeavat? Vai pitääkö vain juoda kerralla mahdollisimman paljon vettä ja yrittää samalla pidellä henkeä mahdollisimman pitkään? Voi sentään, tässäkö tämä elämän tarkoitus sitten oli - opetella juomaan vettä oikein?


      • Anonyymi

        Herranen aeka!
        Kyllä tapahtuu kummia!


    • Anonyymi

      No just niipä joo. Hän Kristus oli ihminen ja Jumalan luoma.
      Hänen nimi oli Jesus Nasaretilainen,olikohan muita Nasaretista?
      Olen käynyt siellä ja valehtelet asiaa.

    • Anonyymi

      Riivaajatkin uskoo, että Jeesus on Korkeimman Jumala poika.
      Puhuvat "henkijeesuksista", joita menee siellä sun täällä ilmassa (ilmavallan hallitsija), niitä henkijeesuksia sitten vaan otetaan vastaan kun meditoidaan ja hengitetään syvään.

      Mutta oikea usko onkin sen uskomista, että Jeesus on ihminen, yksi meistä, lihaa ja verta, tuli meidän kaltaiseksi ja tulee takaisin fyysisessä muodossa.

      1. Joh. 4:1-2

      Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

      Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.

      • Anonyymi

        No huh, eikö tässä maailmassa voisi vaan luottaa siihen, että kaikki henget ovat kilttejä ja rehellisiä? Pitääkö vielä alkaa perustaa hengentarkastuslaitoksia ja tehdä henkilökohtaisia haastatteluja ennen kuin voi päästää uuden hengen elämäänsä? Voi sentään, en tiedä miten selviäisin tästä uudesta hengentarkastuskäytännöstä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh, eikö tässä maailmassa voisi vaan luottaa siihen, että kaikki henget ovat kilttejä ja rehellisiä? Pitääkö vielä alkaa perustaa hengentarkastuslaitoksia ja tehdä henkilökohtaisia haastatteluja ennen kuin voi päästää uuden hengen elämäänsä? Voi sentään, en tiedä miten selviäisin tästä uudesta hengentarkastuskäytännöstä!

        Jeesuksen tuntemiseen ja Paavaliin vetoaminen on yleistä niissä piireissä.

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille: "Jeesuksen minä tunnen ja Paavalinkin tiedän, mutta keitä te olette?"


    • Anonyymi

      No huh huh, kuulostaa siltä, että Jeesus ja Antikristus ovat kuin kaksoset, jotka yrittävät pukeutua samalla tavalla, jotta kukaan ei erota heitä toisistaan. En tiedä mitä vinkkejä Jeesuksella olisi, jotta voisi erottaa itsensä Antikristuksesta - ehkä hän voisi käyttää hienoa partaa tai tyylikästä hattua? Vai ehkä hän voisi opettaa kaikille, miten tehdä tanssiliikkeitä, joita Antikristus ei osaa? Voi sentään, tässä taitaa olla enemmän draamaa kuin tv-sarjoissa!

      • Anonyymi

        Antikristukselle uudestaan kastetut on juuri niitä eksyttäväisiä villitsevien henkien voimasta esiintyviä vanhurskauden palvelijoita.

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

        13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, Ap. t. 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina

        Biblia 1776
        13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
        14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
        15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

        -sanan julistajia, pastoreita, evankelistoja, profeettoja, parantajia,kaatajia, jalanvenyttäjiä,ihmeiden tekijöitä,kuolleitten herättäjiä, ennustajia ja vaikka mitä milloinkin, eksyttääkseen, jos mahdollista valitut (Juutalaiset)


      • Anonyymi

        "Jeesus nimi"

        "Monta tulee minun NIMESSÄNI ja he eksyttävät monta" Joh: 2:


    • Anonyymi

      Suuren meren takaa tulleet Antikristilliset uskonlahkot ovat kaikki samassa rintamassa sotimassa Elävää Jumalaa vastaan.

      Matt. 23:15

      "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette."

      Ilm. 12:17

      Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.

      • Anonyymi

        Kaikkea se unikakkiainen on Johannekselle näyttänyt.
        Minäkin näin yhtenä yönä ihan hirveätä unta. Olin olevinani työpaikalla, etsin wc:tä, mutta kun löysin sen, siitä puuttui yksi seinä! Eikun uutta etsimään. Onneksi heräsin, olisi voinut käydä huonosti.


    • Anonyymi

      2. Piet. 3:5

      "Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta."

      Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny
      vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."

      • Anonyymi

        " luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi"

        Joh. 20:25

        Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle: "Me näimme Herran". Mutta hän sanoi heille: "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko".

        Joh. 20:27

        Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 20:25

        Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle: "Me näimme Herran". Mutta hän sanoi heille: "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko".

        Joh. 20:27

        Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".

        Jeesus ei todellakaan ole mikään pelkkä henkiolento, vaan kasteessa uudeksi ihmiseksi luotu ihminen ikuista elämää varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei todellakaan ole mikään pelkkä henkiolento, vaan kasteessa uudeksi ihmiseksi luotu ihminen ikuista elämää varten.

        Onko kyseessä aamu-, vai iltakaste?
        Vai peräti kastike?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseessä aamu-, vai iltakaste?
        Vai peräti kastike?

        Onko sinussa se parhamin henki sisällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinussa se parhamin henki sisällä?

        Eikös tuo ole just sitä omituista parhaminkieltä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe