Tähän tapaan. Omistaa saa jollekin:)
https://m.youtube.com/watch?v=L6uZ-_G_mG0&pp=ygULbHVjaWEgc3RvbmU%3D
Vain lällyjä!
19
117
Vastaukset
Tämä menee Mikkojuhanille 😉
https://youtu.be/uQWP_uXrhXEMikkojuhan kirjoitti:
Tietenkin murusen.☺️. https://youtu.be/W1btg3mpEOc
Sinulle 😘
https://youtu.be/dbk29JZdl5AXena-183 kirjoitti:
Sinulle 😘
https://youtu.be/dbk29JZdl5ASori meni hetki etsiessä kun en löytänyt sopivaa biisiä heti muru.🥰. https://youtu.be/p5Rj2Y0rFUo
- Anonyymi
Oikein siirappista lauantai-iltaa ihanille naisille :)
https://youtu.be/k3Fa4lOQfbA
-keinovaginamies-- Anonyymi
Oletko päässyt muorille supattamaan tuota?
- Anonyymi
Tätä biisiä kuunnellessa tulee melkein kiusallinen olo, aivan kuin salakuuntelisi jossain verhojen takana toisten intiimiä hetkeä 😄
Reiskalle ja Huoralle sinne toiselle puolen, tiukkoja vetoja jätkät 🤘
https://www.youtube.com/watch?v=tC0qJrfcQAcHaa.. humppa ei ole tyylilajini, mutta kiitos kultaseni.
Minä laitan tämän sinulle..
https://youtu.be/YC0BPcLea0Y- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Haa.. humppa ei ole tyylilajini, mutta kiitos kultaseni.
Minä laitan tämän sinulle..
https://youtu.be/YC0BPcLea0YEi pujottelija tykkää kuin Rehupiiklesistä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei pujottelija tykkää kuin Rehupiiklesistä.
Jaa.. sitä ollaan nyt sitten niin eksperttiä pujottelijan suhteen.. :D
Nälkäisenä, lähestyvän pääsiäisen kunniaksi omistan tämän biisin kaikille pashan ystäville.
https://m.youtube.com/watch?v=B6LhWbQthAI&pp=ygUbam9uIHNlY2FkYSBqdXN0IGFub3RoZXIgZGF5- Anonyymi
Kaikkien aikojen ihanin biisi ❤️
https://youtu.be/qiiyq2xrSI0- Anonyymi
MaximiIIian kirjoitti:
Olet oikeassa, niin on. Sykähdyttävän kaunis ja romanttinen.
Ehdoton klassikko. Tässä biisissä on kaikki kohdillaan 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477