Olen vakaasti, määrätietoisesti ja päättäväisesti tanssahtanut poliittisen urani suxeen kynnykselle.
Vaaliohjelmani on tiukka, lyhyt ja pohjaton, mutta yksinkertaistetuin.
Äänten vyöry (Kuunnelkaa, millaista meteliä äänten vyöry aiheuttaa. Olen sanaton) ohjelmalleni tuo ihmiselle, kansalaiselle ja yhteiskunnan täysivaltaiselle jäsenelle luovan mahdollisuuden muuttaa pois maasta; eihän kukaan täällä tahdo olla, sillä kesäaikaan siirtyminen on kuin hyppäisi ulos ruudusta talviaikaan siirtymiseen.
Kaikki mukaan! Ei pelasteta kuin itsemme, muusta viis.
(hihitystä)
Eksklusiivinen Funeau
10
81
Vastaukset
- Anonyymi
Harvemmin joutuu niin vaikkean valinnan eteen, jossa mielen kaaos kaataa ja nostattaa ilmaan jokaisen yksittäisen yrityksen päätyä järjestyksen tilaan. Siinä pitäisi ikäänkuin valita tuo polttoraudoin nahkasi merkinnyt hän ja sinä, mutta mikä tämä hän ja sinä on, onkin vaihtoehtoina lähes mahdoton. Ymmärränkö sen merkityksen, tiedänkö sen tavoitteet, näenkö tulevan ja valitsenko mitään oikein ja mikä hän sitten on (mitä ei luojantähden kenenkään pitäisi enää jälkikäteen joutua arvailemaan `':)
Kovasti kaipasin aikoja, jolloin ponille riitti aurinko ja kauroja ja mutkattomuuteni piirtää naamatauluun lisäviiksiä ja kirkkoveneitä :)
t.sxth- Anonyymi
Mjaa
Jorinat sikseen.
Äänestetäänkö sitä vai ei?
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Jorinat sikseen.
Äänestetäänkö sitä vai ei?
(hirn)Minä ajattelin äänestää taktisesti sillä se kuuluu olevan nyt muotia. Äänestän siis jota kuta muuta kuin Funnoota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajattelin äänestää taktisesti sillä se kuuluu olevan nyt muotia. Äänestän siis jota kuta muuta kuin Funnoota.
Sika
Olet tuhonnut poliittisen kulttuurisi oraat saapastelemalla ne lyttyyn.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sika
(hihitystä)No höh.
Kukapa koskaan ajaisi muita tavoitteita kuin omiaan. Valinnat pitäisi tehdä jotenkin niin, että vakuuttavat ja näyttävät poliittisesti korrektilta.. Vähintäänkin peitettävä oma hämmennys ja syytettävä muita poliittisen kuuma peruna suussa :)
t.sxth - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sika
(hihitystä)Joo me miehet ollaan vähän semmoisia kevytmielisiä tuuliviirejä.
- Anonyymi
Mikä vaalipiiri ja mikä puolue, numeronkin voi pistää ?
Olen aina digannut k-mikkoja.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Lisäksi naismakukin näyttää osuvan.
Ehkä äänestän tänäkin vuonna ulkonäön perusteella, jos sitä numeroa ei ala tippua.
-keinovaginamies-
Enemmän kykeneviä teknokraatteja eduskuntaan. Nämä vihaiset kengänkiillottajat, huutamassa bensan hintaa alas, on niin nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj252520- 1411873
- 661757
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351433KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.551370Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771239- 1171174
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591102Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571097Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet511052