Kuka vei laskutikun???
Ikävä laskutikkua mihin katosi
13
239
Vastaukset
- Anonyymi
Näkikö kukaan tikkua ?
- Anonyymi
Ätmi vei
Digitaalinen laskin päihitti laskutikun. Laskutikku oli analoginen. Pilkun paikka oli vaikea. Vaati tarkempaa näköä, kuin useilla oli. Tuli paljon virheitä ja virheet olivat aivan katastrofaalisia. 🌹👀
- Anonyymi
Minulla on kolme pitkää Ariston tikkua ja kaksi lyhyttä, joista toinen on sekin Ariston. Ei niitä kukaan ole vienyt!
- Anonyymi
Helmitaululla saa tarkempia tuloksia, jos sitä osaa käyttää. Mulla oli lapsena helmitaulu leluna.
Mun helmitaulussa oli kaksi riviä ja kummassakin rivissä kolme helmeä. Vaikka sitä kuinka huitoi, tulos oli aina sama, rätinää ja pauketta.
- Anonyymi
Minulla myös. Kukaan ei opettanut laskemista sillä, sanoivat vain, että ennen kaupassakin käytettiin vain helmitaulua..
- Anonyymi
Minulla ei ole koskaan ollut laskutikkua.
- Anonyymi
Karmea kapistus kun sitä vapautettiin joskus koulussa. Uuniin ne laitettiin
- Anonyymi
Minä lasken pääsääntöisesti tikulla
- Anonyymi
Laskutikun etu on se, etteivät sen "patterit" koskaan lopu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskutikun etu on se, etteivät sen "patterit" koskaan lopu.
Toinen etu laskutikulla on se, että pitää ennakkoon arvioida tuloksen suuruusluokka; taskulaskimella saattaa tulla näppäilyvirheitä. Nykyään olemme tottuneet sokeasti luottamaan digitaalinäyttöön ja pitämään sitä erehtymättömänä, kun se toimii sähköllä. Itse lasken pääsääntöisesti tikulla.
- Anonyymi
Mulla on jäätelötikkuja laatikollinen, jos kelpaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201