Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009370593.html
Eli joku saattoi laitella tämän jo eilen jakoon palstalle, en ollut kovin aktiivinen eilen enkä jaksa tonkia vanhoja aloituksia.
Sehän osui lähes "häränsilmään". Aivan huikea tulos!
Vastasit oikein 15 kysymykseen
Maanantain YleistietoVisa - Oli kylläkin jo sunnuntaina IS:n sivuilla
13
192
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän osui lähes "häränsilmään". Aivan huikea tulos!
Vastasit oikein 17 kysymykseen
Tsägällä
- SheenaLoistava tulos!
Ei ollut helpoin visa, oli pirullisia vastausvaihtoehtoja paikoitellen 😁
15/20 taas oltiin samiksii.😄.
randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Yhtä... no sanotaan nätisti vain samiksii 😂Jep. Se kuulostaakin paremmalta.😉.
No ei nyt ihan huikea tulos, mutta.. 👍
Sehän osui lähes "häränsilmään". Aivan huikea tulos!
Vastasit oikein 14 kysymykseenrandombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Niin... Kun ei tule täydet pisteet... Niin sehän kyrsii 😁Kyä näin o. Mutta ei kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä 😉
Xena-183 kirjoitti:
Kyä näin o. Mutta ei kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä 😉
Tai sitten voit valita ns. Venäjä-linjan. Eli leuka pystyssä kohti uusia voittoja joita kukaan muu ei tunnusta 😁
17/20. Tykkään eniten yleistietovisoista, aihepiirien vaihtelun takia. Tässä osa oli helppoja, mutta ihan ok kumminkin.
Loistava tulos!
Ehkä yleistietovisat on sikälikin kivoja ettei ainostaan jonkun alan asiantuntijat saa hyviä pisteitä, vaan muillakin on mahdollisuus loistaa 😁
Tuossa on toinen eilinen, mutta et välttämättä tykkää siitä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17798171/sivuprofiilivisa---on-sitten-mallia-rorschachin-mustelaiskatesti
Hieno tulos!
Jos kiinnostaa ja on luppoaikaa joskus, niin tuossa ylempänä on tuo linkki kuvavisailuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477
