SivuprofiiliVisa - On sitten mallia Rorschachin musteläiskätesti

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009367262.html

Ei sitten ole kaikki tunnistettavat välttämättä tätä päivää, että voi tulla viime vuosituhannen naamoja myös.

Tuloksesi: 8 / 11
Hienoa tunnistusosaamista! Tätä tulosta kelpaa esitellä muillekin!

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8/11 me nyt ei tunnuta saavan eroo näissä pistemäärissä taas tasuri.😁.

• Hieno tulos!

Jäbä huijaa. Et ees tee niitä visoja, vaan kopioit mun tulokset. Mut hei, hölmö hommia painaa, viksu pääsee vähemmällä 😂

• randombypasser kirjoitti:

Hieno tulos!

Jäbä huijaa. Et ees tee niitä visoja, vaan kopioit mun tulokset. Mut hei, hölmö hommia painaa, viksu pääsee vähemmällä 😂

No en perkele ees huijaa sehän tässä huvittaakin.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No en perkele ees huijaa sehän tässä huvittaakin.😄.

No joskus osuu jännästi kohdilleen, voi mennä ihmeesti viikkokin putkeen samaa. Ja sit on noi kimulit, Sheena ja Tosi.typy jotka tietää miltei aina kaiken, paitsi jos tuikkaan urheiluvisaa, niin silloin on kohtalainen mahis itte voittaa 😂

No joskus osuu jännästi kohdilleen, voi mennä ihmeesti viikkokin putkeen samaa. Ja sit on noi kimulit, Sheena ja Tosi.typy jotka tietää miltei aina kaiken, paitsi jos tuikkaan urheiluvisaa, niin silloin on kohtalainen mahis itte voittaa 😂

Joo oon huomannu kanssa et ei ilman ankaraa treeniä kannata kilpasille lähtee. Aiheen valinta on jo puolivoittoa...ehkä...joskus.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo oon huomannu kanssa et ei ilman ankaraa treeniä kannata kilpasille lähtee. Aiheen valinta on jo puolivoittoa...ehkä...joskus.🙂.

Sepä se. Noiden em. leidien kanssa on pulassa paitsi urheilun osalta on ihan rehelliset mahdollisuudet ilman treeniäkin 😂

• Tulos: 7/11. Hienoa tunnistamista! Tätä tulosta kelpaa esitellä muillekin.

• Hieno tulos!

Olivat vähän haastavia, eikö? Joku aiempi profiilivisa oli helpompi.

Hieno tulos!

Olivat vähän haastavia, eikö? Joku aiempi profiilivisa oli helpompi.

Jotkut oli helppoja tunnistaa ja jotkut ei niin helppoja.

• Norppa83 kirjoitti:

Jotkut oli helppoja tunnistaa ja jotkut ei niin helppoja.

Oli kyllä, ärsytti ne jotkut mitä jouduin miettimään ja sitten kuitenkin luovuttamaan kun ei tullut mitään konkreettista mieleen kuitenkaan. Krääh 😁

Oli kyllä, ärsytti ne jotkut mitä jouduin miettimään ja sitten kuitenkin luovuttamaan kun ei tullut mitään konkreettista mieleen kuitenkaan. Krääh 😁

Yhdestä tai kahdesta en keksinyt mitään ja laitoin vastaukseksi en tiedä.

• Norppa83 kirjoitti:

Yhdestä tai kahdesta en keksinyt mitään ja laitoin vastaukseksi en tiedä.

Mulla oli ne mitä neljäkö missasin joista en kenestäkään keksinyt kuka voisi kuvassa olla. Arvauksia ei tällä kertaa tullut yhtään.

• Anonyymi

9/11

Olin tuon kyllä tehnyt jonkinaikaa sitten niin varmaan paransi tulosta.

-harmiseikirj-

• Loistava tulos!

Se oli tosiaan julkaistu viimeksi muutama päivä sitten, saatto olla ekan kerran jo aiemminkin, mutta eipä se haittaa, mä lasken vain ne pisteet, viimeisimmät pisteet 😉

Ja kiittis epsania-visasta 👍

• Oli olevinansa yllättävänkin helppo, tällä kertaa. - Taylor Swift, Lauri Markkanen ja joku kolmas jäivät tunnistamatta 🙂

Tuloksesi: 8 / 11
      Hienoa tunnistusosaamista! Tätä tulosta kelpaa esitellä muillekin!

• Hieno tulos!

Taylorin ymmärrän hyvin, se oli typerästi rajattu rintojen yläpuolelle se profiili, ihme touhua. Ja Markkasen taas saattoi sekottaa menneen ajan Fazerin lakupatukan hahmon käkkäräpäähän, mutta se on ymmärrettävää 😂

Hieno tulos!

Taylorin ymmärrän hyvin, se oli typerästi rajattu rintojen yläpuolelle se profiili, ihme touhua. Ja Markkasen taas saattoi sekottaa menneen ajan Fazerin lakupatukan hahmon käkkäräpäähän, mutta se on ymmärrettävää 😂

Jahas..🙄
        No minä kyllä luulen, että Minä en olisi tunnistanut Tayloria, vaikka hänet olisi rajattu napaan saakka ja ollut värikuvana.. 🤣

• Xena-183 kirjoitti:

Jahas..🙄
        No minä kyllä luulen, että Minä en olisi tunnistanut Tayloria, vaikka hänet olisi rajattu napaan saakka ja ollut värikuvana.. 🤣

Mitä?!?!? Ai niin, saakutti, mä edelleen jotenkin elin Miehen Logiikka -aikaa, et tietenkään olisi tunnistanut. Vanhaan HYVÄÄN aikaan useimmille olisi riittänyt pelkkä rintaosuuden siluetti tunnistamiseen 🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe