Rölliä ikävä onko
Onko kellään
35
<50
Vastaukset
Tässä tulee hirmuinen Rölli, on hänellä metsässä tölli =D
Xena-183 kirjoitti:
Tilipitappi tilipitappi... 😂
Häläpäti hämmää.😊. https://youtu.be/2X_khw53u2A
Mikkojuhan kirjoitti:
🥰
Omituisten Otusten Kerho 😄
https://youtu.be/cnjrZ_clghwXena-183 kirjoitti:
🥰
https://youtu.be/cnjrZ_clghwMikkojuhan kirjoitti:
Jos Sepi Kumpulainenkin on onnistunut tekemään musiikkia ja laulamaan, niin miksei Röllikin =D
Norppa83 kirjoitti:
Jos Sepi Kumpulainenkin on onnistunut tekemään musiikkia ja laulamaan, niin miksei Röllikin =D
Kyllä...röllihän on oikeen hyvä biisin tekijä ja sanoittaja varsinkin.🙂.
Xena-183 kirjoitti:
🥰
https://youtu.be/cnjrZ_clghwAsiasta hieman toiseen. Kirjoja ei tehdä enää nykyään ihan niin laadukkaasti tai kirjojen päällyspapereita, kun multa lähti Brian Johnsonin omaelämänkerran päällyspaperin sivusta (siitä mikä on kirjahyllyssä ollessa katsojaan päin) irti kultaista väriä (koko tämä sivu on kultaisen värinen). En ollut lukemisen aikana huomannu.
Kirjat olis hyvä aina päällystää jotenkin ja ainakin sellaiset, joiden haluaa pysyvän hyvinä, mutta tavallinen kontaktipaperikaan ei ole kovin hyvää, menee helposti ryppyyn ja jos rupeaa korjaamaan, niin kirjan päällyspaperi voi revetä.
Rahoille oon saannu vastinetta, kun Brian Johnsonin jutut on tosi hyviä ja mielenkiintoisia, mutta sitten menetin kirjan päällyspaperin osittaisessa heikkolaatuisuudessa tai kansipaperin kultavärin heikkolaatuisuudessa.
Rob Halfordinkin omaelämänkerran (on mulla hyllyssä) kansipaperi on menny hieman huonok reunoista. Hittolainen =D Ja nää kirjat on mulle aarteita tai ainakin lähes (siis mun pitämien artistien omaelämänkerrat).Norppa83 kirjoitti:
Asiasta hieman toiseen. Kirjoja ei tehdä enää nykyään ihan niin laadukkaasti tai kirjojen päällyspapereita, kun multa lähti Brian Johnsonin omaelämänkerran päällyspaperin sivusta (siitä mikä on kirjahyllyssä ollessa katsojaan päin) irti kultaista väriä (koko tämä sivu on kultaisen värinen). En ollut lukemisen aikana huomannu.
Kirjat olis hyvä aina päällystää jotenkin ja ainakin sellaiset, joiden haluaa pysyvän hyvinä, mutta tavallinen kontaktipaperikaan ei ole kovin hyvää, menee helposti ryppyyn ja jos rupeaa korjaamaan, niin kirjan päällyspaperi voi revetä.
Rahoille oon saannu vastinetta, kun Brian Johnsonin jutut on tosi hyviä ja mielenkiintoisia, mutta sitten menetin kirjan päällyspaperin osittaisessa heikkolaatuisuudessa tai kansipaperin kultavärin heikkolaatuisuudessa.
Rob Halfordinkin omaelämänkerran (on mulla hyllyssä) kansipaperi on menny hieman huonok reunoista. Hittolainen =D Ja nää kirjat on mulle aarteita tai ainakin lähes (siis mun pitämien artistien omaelämänkerrat).Tää piti laittaa Mikkojuhanille. Luulin, että laitoin hänelle =D No, ei se mitään. MIkkojuhankin voi lukea tän ja sääkin Xena, jos haluat =D
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä...röllihän on oikeen hyvä biisin tekijä ja sanoittaja varsinkin.🙂.
Jep. Rölli on hyvä muusikko. Laitoin äsken viestin, mutta se meni vahingossa vissiin Xenalle, kun piti laittaa sulle. On tässä samassa ketjussa. Toi jossa kerron, että väriä lähti irti Brian Johnsonin omaelämäkerran (olen nyt lukemassa) kansipaperista ja että mun mielestä ei ole oikein hyvälaatuinen kansipaperi.
Norppa83 kirjoitti:
Asiasta hieman toiseen. Kirjoja ei tehdä enää nykyään ihan niin laadukkaasti tai kirjojen päällyspapereita, kun multa lähti Brian Johnsonin omaelämänkerran päällyspaperin sivusta (siitä mikä on kirjahyllyssä ollessa katsojaan päin) irti kultaista väriä (koko tämä sivu on kultaisen värinen). En ollut lukemisen aikana huomannu.
Rob Halfordinkin omaelämänkerran (on mulla hyllyssä) kansipaperi on menny hieman huonok reunoista. Hittolainen =D Ja nää kirjat on mulle aarteita tai ainakin lähes (siis mun pitämien artistien omaelämänkerrat).Voi harmi 😔
Kirjastossa ne taitaa kyllä vetää ihan pelkkää kontaktimuovia päälle, kun niitä kirjoja tietysti käsitellään joskus kovallakin kädellä.
Omassa kirjahyllyssäni olen tukenut vain muutamaa sellaista tosi paljon luettua teosta.
Ärsyttävää, jos sellaisesta paperista lähtee väriä niin, että se sotkee.Norppa83 kirjoitti:
Jep. Rölli on hyvä muusikko. Laitoin äsken viestin, mutta se meni vahingossa vissiin Xenalle, kun piti laittaa sulle. On tässä samassa ketjussa. Toi jossa kerron, että väriä lähti irti Brian Johnsonin omaelämäkerran (olen nyt lukemassa) kansipaperista ja että mun mielestä ei ole oikein hyvälaatuinen kansipaperi.
Jep. Ikävää että on käyny noin kyllä ne lempikirjat pitäis mielellään parhaassa mahdollisessa kondiksessa. Ymmärrän hyvin että ne on sulle tärkeitä. Lukiessa pitäs muistaa aina ottaa se kansipaperi pois muuten se kärsii just sieltä reunoista väkisinkin.🙂.
Norppa83 kirjoitti:
Sainpas tuon kirjoitettua. Kolme yritystä se vaatikin kun aina epäiltiin botiks.😄.
Xena-183 kirjoitti:
Voi harmi 😔
Kirjastossa ne taitaa kyllä vetää ihan pelkkää kontaktimuovia päälle, kun niitä kirjoja tietysti käsitellään joskus kovallakin kädellä.
Omassa kirjahyllyssäni olen tukenut vain muutamaa sellaista tosi paljon luettua teosta.
Ärsyttävää, jos sellaisesta paperista lähtee väriä niin, että se sotkee.Ei se väri sotkenut, mutta siihen kansipaperin selkämykseen jäi valkoinen kohta alareunaan.
Onneksi ei ole kirjastonkirja, vaan oma. No, näyttääpä nyt enemmän rockartistin muistelmilta, kun rock on räkäistä ja rähjäistä musiikkia enemmän tai vähemmän =D Mutta harmittaa kaikesta huumorista huolimatta.Mikkojuhan kirjoitti:
Jep. Ikävää että on käyny noin kyllä ne lempikirjat pitäis mielellään parhaassa mahdollisessa kondiksessa. Ymmärrän hyvin että ne on sulle tärkeitä. Lukiessa pitäs muistaa aina ottaa se kansipaperi pois muuten se kärsii just sieltä reunoista väkisinkin.🙂.
En aina muista ottaa. Ajattelen, että se kansipaperi suojaa kirjan varsinaisia kansia ja jos otan pois, niin varsinaiset kannet nuhraantuu.
Rob Halfordin muistelmat on ihan hyvässä kondiksessa, paitsi kansipaperi on ajan saatossa hieman rispaantunut tai rullaantunut alareunasta mää kun olen lukenut sen jo 4 kertaa.Mikkojuhan kirjoitti:
Sainpas tuon kirjoitettua. Kolme yritystä se vaatikin kun aina epäiltiin botiks.😄.
On muakin epäilty botiks monta kertaa. Ärsyttää joskus sellainen. Muutaman kerran olen jostain ihmeen syystä saanut banninkin tänne ja piti laittaa viestiä ylläpidolle, että poistavat bannin.
Norppa83 kirjoitti:
Ei se väri sotkenut, mutta siihen kansipaperin selkämykseen jäi valkoinen kohta alareunaan.
Onneksi ei ole kirjastonkirja, vaan oma. No, näyttääpä nyt enemmän rockartistin muistelmilta, kun rock on räkäistä ja rähjäistä musiikkia enemmän tai vähemmän =D Mutta harmittaa kaikesta huumorista huolimatta.Varmaan harmittaakin. Mutta onpa tosiaan elämänmakuinen ja luetun näköinen kirja nyt 🙂
Norppa83 kirjoitti:
En aina muista ottaa. Ajattelen, että se kansipaperi suojaa kirjan varsinaisia kansia ja jos otan pois, niin varsinaiset kannet nuhraantuu.
Rob Halfordin muistelmat on ihan hyvässä kondiksessa, paitsi kansipaperi on ajan saatossa hieman rispaantunut tai rullaantunut alareunasta mää kun olen lukenut sen jo 4 kertaa.Joo en mäkään muista ja kyllähän se toisiaan sillä tavalla lukiessa sitä suojaa esimerkiks kaikelta mitä käsistä irtoaa. Se on vähän tietysti mieltymys juttukin kumman tärkeemmäks näkee. Sen että kansiin ei vahingossakaan tuu mitään vai että kansipaperi pysyy ehjänä.🙂.
Norppa83 kirjoitti:
On muakin epäilty botiks monta kertaa. Ärsyttää joskus sellainen. Muutaman kerran olen jostain ihmeen syystä saanut banninkin tänne ja piti laittaa viestiä ylläpidolle, että poistavat bannin.
Joo välillä käy aika useesti. Ärsyttää pitkien viestien jälkeen alottaa uudestaan alusta varsinkin jos se tapahtuu putkeen useemman kerran kuten äsken. Toi banni juttu on kyllä kumma toivottavasti ei niin käy.🙂.
Xena-183 kirjoitti:
Varmaan harmittaakin. Mutta onpa tosiaan elämänmakuinen ja luetun näköinen kirja nyt 🙂
Jep. Nyt otin kansipaperin pois ja luen ilman. Joskus otan kansipaperin pois, kun luen kirjaa, jos on sellainen, joka on irtonainen. Kirjaston kirjoissa kansi on yleensä jotenkin suojattu, esim. kansipaperi on teipattu kontaktimuovilla tai jollain muulla kiinni kirjan kanteen kokonaan tai osittain. Esim. Bernie Marsdenin omaelämänkerrassa (luin sen toistamiseen ja vein tänään kirjastoon, tämä on mielestäni huippu ja vaikka on englanniksi, niin ihan hyvin luin,ekalla lukukerralla piti vähän enemmän katsoa sanoja sanakirjasta tai google kääntäjästä) kansipaeri oli tosi hyvin kiinnitetty kanteen, näytti ihan kuin ei olisi edes ollut erillistä kansipaperia.
Norppa83 kirjoitti:
Jep. Nyt otin kansipaperin pois ja luen ilman. Joskus otan kansipaperin pois, kun luen kirjaa, jos on sellainen, joka on irtonainen. Kirjaston kirjoissa kansi on yleensä jotenkin suojattu, esim. kansipaperi on teipattu kontaktimuovilla tai jollain muulla kiinni kirjan kanteen kokonaan tai osittain. Esim. Bernie Marsdenin omaelämänkerrassa (luin sen toistamiseen ja vein tänään kirjastoon, tämä on mielestäni huippu ja vaikka on englanniksi, niin ihan hyvin luin,ekalla lukukerralla piti vähän enemmän katsoa sanoja sanakirjasta tai google kääntäjästä) kansipaeri oli tosi hyvin kiinnitetty kanteen, näytti ihan kuin ei olisi edes ollut erillistä kansipaperia.
Ekan kerran luin Bernien muistelmat siis 2-3 vuotta sitten.
Norppa83 kirjoitti:
Niin minäkin otan yleensä kansipaperin pois, jos se on sillain irti ja voin käyttää sitä vähän kuin kirjanmerkkinäkin.
Xena-183 kirjoitti:
Niin minäkin otan yleensä kansipaperin pois, jos se on sillain irti ja voin käyttää sitä vähän kuin kirjanmerkkinäkin.
En aina muista ottaa kansipaperia irti. Ite käytän kirjanmerkkinä varsinaista kirjanmerkkiä tai vaikka kirjastokuittia tai sitten vaikka jotain pienempää korttia.
Norppa83 kirjoitti:
En aina muista ottaa kansipaperia irti. Ite käytän kirjanmerkkinä varsinaista kirjanmerkkiä tai vaikka kirjastokuittia tai sitten vaikka jotain pienempää korttia.
Ihan samoja vaihtoehtoja (kirjastokuitti, oikea kirjanmerkki, postikortti jne.) minullakin on käytössä. - Tosin nykyään olen kuluttanut enemmän äänikirjoja, paitsi ihan viimeisen viikon-parin aikana olen ottanut lukuun taas ihan oikeita kovakantisiakin kirjoja 🙂
Norppa83 kirjoitti:
Aamulla on aikainen herätys niin mä lähden koisimaan. Hyvää yötä ja nukuhan hyvin ja rauhallisesti.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo välillä käy aika useesti. Ärsyttää pitkien viestien jälkeen alottaa uudestaan alusta varsinkin jos se tapahtuu putkeen useemman kerran kuten äsken. Toi banni juttu on kyllä kumma toivottavasti ei niin käy.🙂.
Mulle ei ole käynyt nyt niin pitkään aikaan eli että olen saannut bannin. Banni voi tulla ihan jonkun muunkin taholta, verkkoyhteydet kun ovat niin monimutkaisia. Se, että sää saat bannin, ei tarkoita, että oot välttämättä kirjoittanu mitään sääntöjen vastaista. Se on joku muu, joka on ehkä tehny, niin, mutta jäljet johtavat sillä kertaa sinuun ja saat bannin. En osaa sen tarkemmin sanoa. Johtuu kai jostain IP-osoitteesta ja siitä käytätkö omaa maksettua verkkoyhteyttä vai taloyhtiön ilmaista verkkkoa.
Mikkojuhan kirjoitti:
Aamulla on aikainen herätys niin mä lähden koisimaan. Hyvää yötä ja nukuhan hyvin ja rauhallisesti.🙂.
Öitä. Tilipitappi tippitappi =D
Xena-183 kirjoitti:
Ihan samoja vaihtoehtoja (kirjastokuitti, oikea kirjanmerkki, postikortti jne.) minullakin on käytössä. - Tosin nykyään olen kuluttanut enemmän äänikirjoja, paitsi ihan viimeisen viikon-parin aikana olen ottanut lukuun taas ihan oikeita kovakantisiakin kirjoja 🙂
Ite en ole kuunnellut äänikirjoja.
Norppa83 kirjoitti:
Ite en ole kuunnellut äänikirjoja.
Olen sulla varmaan kertonutkin, mutta kun olen aina tykännyt lukea sängyssä, etenkin nukkumaan mennessä, niin nyt ei vaan kädet ja niskat tykkää siitä enää. Siksi kevyet kuulokkeet on kätevät.
Ja toiseksi, käytän äänikirjaa myös unilääkkeenä, puolen tunnin ajastuksella 🙂Xena-183 kirjoitti:
Olen sulla varmaan kertonutkin, mutta kun olen aina tykännyt lukea sängyssä, etenkin nukkumaan mennessä, niin nyt ei vaan kädet ja niskat tykkää siitä enää. Siksi kevyet kuulokkeet on kätevät.
Ja toiseksi, käytän äänikirjaa myös unilääkkeenä, puolen tunnin ajastuksella 🙂Ennen luin sängussä maaten sen lisäksi, että esim. sohvalla istuessa, mutta nyt luen eniten sohvalla tai sängyssä niin, että tyyny on äsngynpäätyä vasten ja itse olen puoli-istuvassa asennossa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535259
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312159
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo95948TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o319913