Palstan pihtarit

Anonyymi-ap

Keitä ne on joita ei kannata lähestyä?

47

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä taidan olla.

• Anonyymi

Aletaan dokaamaan ja lähetään iskemään niitä "mummoja". Eli milfejä. Sama se mulle on onko ne 20 vai 60 vee. Pari viinalasillista huiviin niin sit se ei oo niin tarkkaa. Menen nyt nukkumaan. Hyvää yötä <3. - Sivustakatsoja.

• Anonyymi

Rekatut naiset on jaelleet pildee ekassa tapaamisessa.

• Anonyymi

Murheellinen juttu.

• Anonyymi kirjoitti:

Murheellinen juttu.

On se ihan kamalaa, menee yöunet herkimmiltä!

Ukrainan sota, ydinpommin uhka, ebola ja korona on pientä verrattuna sille, että joku uskoo rakkauteen, ei jarruta kaikin voimin kun oikealta tuntuu ja antautuu vielä kaiken lisäksi intohimolle. Hui, kyllä on kerrassaan täysin rajatonta toimintaa!

Kyllä pitäisi käydä treffeilläkin kolme ekaa vuotta vähintään 70v esiliinan kanssa, joka pitää huolen ettei liikaa pidetä silmäpeliä. Viiden vuoden päästä voi sitten mennä naimisiin ja kuuden vuoden varovasti pussailla ja halailla. Joku tolkku sitä on oltava, ettei maailma järkyty.

Kyllä seksi on hyvin pelottavaa ja varsinkin paha asia! Yhtä vaan mietin… Miksi ihmeessä?

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Ukrainan sota, ydinpommin uhka, ebola ja korona on pientä verrattuna sille, että joku uskoo rakkauteen, ei jarruta kaikin voimin kun oikealta tuntuu ja antautuu vielä kaiken lisäksi intohimolle. Hui, kyllä on kerrassaan täysin rajatonta toimintaa!

Kyllä pitäisi käydä treffeilläkin kolme ekaa vuotta vähintään 70v esiliinan kanssa, joka pitää huolen ettei liikaa pidetä silmäpeliä. Viiden vuoden päästä voi sitten mennä naimisiin ja kuuden vuoden varovasti pussailla ja halailla. Joku tolkku sitä on oltava, ettei maailma järkyty.

Kyllä seksi on hyvin pelottavaa ja varsinkin paha asia! Yhtä vaan mietin… Miksi ihmeessä?

"Kyllä seksi on hyvin pelottavaa ja varsinkin paha asia! Yhtä vaan mietin… Miksi ihmeessä?"

Varsinkin jos/kun kyse on muiden harrastamasta seksistä. Sen vielä tajuan, että itse harrastamansa seksi voi aiheuttaa tuollaisia tuntemuksia, mutta kun tuntemattomien ihmisten seksikin, jota ei tarvitse kuulla ei nähdä ei olla sen kanssa missään tekemisissä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä seksi on hyvin pelottavaa ja varsinkin paha asia! Yhtä vaan mietin… Miksi ihmeessä?"

Varsinkin jos/kun kyse on muiden harrastamasta seksistä. Sen vielä tajuan, että itse harrastamansa seksi voi aiheuttaa tuollaisia tuntemuksia, mutta kun tuntemattomien ihmisten seksikin, jota ei tarvitse kuulla ei nähdä ei olla sen kanssa missään tekemisissä.

Niin…. sanopa muuta.

• Citrinella kirjoitti:

Juuri näin Citrinella 😁
        Ehkä se on jotenkin kiinni myös iästä, en tiedä? 🤔

Silloin kun tapasin toisen mieheni, niin se alkoi illan tanssimisesta ja saman tien yhteisestä yöstä, jatkuen perään vielä toisellakin yhteisellä yöllä. 🙂 Ja siitä syntyi mieheni loppuelämän kestänyt rakkaus. Meillä kummallakin oli jo elämää takana sen verran, että sen vain tunnisti, että tämä on nyt se ihminen, kehen luotan ja kenet haluan.

Toki joskus ihmiset ovat liikkeellä pelkän seksin vuoksi, eivätkä edes etsi tai halua muuta. Tuolloin niin ei ollut.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Juuri näin Citrinella 😁

Silloin kun tapasin toisen mieheni, niin se alkoi illan tanssimisesta ja saman tien yhteisestä yöstä, jatkuen perään vielä toisellakin yhteisellä yöllä. 🙂 Ja siitä syntyi mieheni loppuelämän kestänyt rakkaus. Meillä kummallakin oli jo elämää takana sen verran, että sen vain tunnisti, että tämä on nyt se ihminen, kehen luotan ja kenet haluan.

Toki joskus ihmiset ovat liikkeellä pelkän seksin vuoksi, eivätkä edes etsi tai halua muuta. Tuolloin niin ei ollut.

"Toki joskus ihmiset ovat liikkeellä pelkän seksin vuoksi, eivätkä edes etsi tai halua muuta. Tuolloin niin ei ollut."

Ei kai siinäkään mitään pahaa ole, kunhan molemmat haluavat samaa? Ei ole olemassa oikeaa ja väärää seksiä, on vain seksiä. Ei seksi ole asia, jota tarvitsee kenellekään puolustella ja oikeuttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

"Toki joskus ihmiset ovat liikkeellä pelkän seksin vuoksi, eivätkä edes etsi tai halua muuta. Tuolloin niin ei ollut."

Ei kai siinäkään mitään pahaa ole, kunhan molemmat haluavat samaa? Ei ole olemassa oikeaa ja väärää seksiä, on vain seksiä. Ei seksi ole asia, jota tarvitsee kenellekään puolustella ja oikeuttaa.

Kyllä. Siis kun molemmat (aikuiset) haluavat samoin ja ymmärtävät tilanteen, niin asia on erittäin ok.

Tuo lausahdukseni liittyi vain kertomaani tarinaan.

• Xena-183 kirjoitti:

Juuri näin Citrinella 😁

Väitän, että ainakin itse vaistoan onko toinen tosissaan vai ei, ainakin 90-95% tarkkuudella. Jos muutama prosentti oma arvio menee pieleen, ei siitä kovin isoa lukumäärää elämän aikana kerry, 0-2 vähän tuurista ja suhteiden pituudeta riippuen.

Joskus aito kiinnostus on, mutta silti suhde ei lähde lentoon tai vaikka elämäntilanne haastaa. Sekin on ihan elämää. Jos ei KOSKAAN uskalla, elää koko ajan vajareilla. Itse luotan intuitioon ja siihen, että on turvallinen olla. Silloin kun niin käy, on hyvä kohta uskaltaa. 😉 Jos kummallakaan on yhtään olo, että pitää vielä jarruttaa, sitten parempi edetä hiljaa etanavauhtia.

• Xena-183
        Citrinella kirjoitti:

Väitän, että ainakin itse vaistoan onko toinen tosissaan vai ei, ainakin 90-95% tarkkuudella. Jos muutama prosentti oma arvio menee pieleen, ei siitä kovin isoa lukumäärää elämän aikana kerry, 0-2 vähän tuurista ja suhteiden pituudeta riippuen.

Joskus aito kiinnostus on, mutta silti suhde ei lähde lentoon tai vaikka elämäntilanne haastaa. Sekin on ihan elämää. Jos ei KOSKAAN uskalla, elää koko ajan vajareilla. Itse luotan intuitioon ja siihen, että on turvallinen olla. Silloin kun niin käy, on hyvä kohta uskaltaa. 😉 Jos kummallakaan on yhtään olo, että pitää vielä jarruttaa, sitten parempi edetä hiljaa etanavauhtia.

Tylsää minulta vain koko ajan kompata, mutta ajattelen ihan samalla tavoin itsekin. 🙂
        Kyllä ihmisen täytyy uskaltaa elää. Joka päivä.
        Eikä mitään "sitten kun" -elämää.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Tylsää minulta vain koko ajan kompata, mutta ajattelen ihan samalla tavoin itsekin. 🙂
        Kyllä ihmisen täytyy uskaltaa elää. Joka päivä.
        Eikä mitään "sitten kun" -elämää.

PiIIua ei naisen pidä jakeleman!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on naisen ihan oma asia. Vaihtikoon jokainen omat jakelunsa oman makunsa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on naisen ihan oma asia. Vaihtikoon jokainen omat jakelunsa oman makunsa mukaan.

Järvi kuluu soutamalla!

• Anonyymi

Ovat anteeksipyynnön velkaa palstan kilteille ja kunnollisille miehille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järvi kuluu soutamalla!

No sehän on naisen oma onkelma, jos reikä kuluu ihan ontoksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Kyllä jakeluyhtiöt on erikseen ja me muut ollaan sitten ihan vaan harrastelijoita.

• Anonyymi

Petter-Jormanslo

tqi jouko -yli kuas :DD::D

• Anonyymi

Esimerkiksi minä. Mua on täysinn turha koettaa lähestyä.

• Sama homma. Minuakin on turha yrittää lähestyä, evvk kenenkään lirkuttelut yms.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Sama homma. Minuakin on turha yrittää lähestyä, evvk kenenkään lirkuttelut yms.

Entä jos nosse lirkuttelee?

• Anonyymi kirjoitti:

Entä jos nosse lirkuttelee?

Ei pelkoa. Unohtanut tykkänään mitä se edes on.

• Anonyymi

En laske itseäni palstalaiseksi mutta en antaudu naisille ihan helposti. Saa nainen aikamoiset puheet pitää ennen kuin antaudun.

• Anonyymi

tirtyystikin Teemu-Jad3-.Johannbnen Hannes.

• Anonyymi

Minä olen palstan pahin pihtarihuora.

• Anonyymi

Kaikki on pihtareita. Menkää thaimaaseen lomalle , siellä naiset ei pihtaa.

• Anonyymi

Riippuu siitä kuka kysyy.

-keinovaginamies-

• Mulla ei riipu tuostakaan yhtään. 😄

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Mulla ei riipu tuostakaan yhtään. 😄

No, meitä on erilaisia.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

No, meitä on erilaisia.

-keinovaginamies-

Juu, niin on.

• Kerran pihtasin pari viikkoa, eikä sitä edes huomattu.

• Koemielessä pihtailin, josko vaimo tekisi seksuaalisen aloitteen. Kun pihtaus ei tuottanut tulosta, aloin suunnitella lemmenlakkoa, jossa ei jaettaisi hellyyttä eikä kauniita sanoja.

Valitettavasti lakkorintama sortui ennen uusia toimenpiteitä ja palattiin vanhaan järjestelmään, jossa minä teen aloitteen.

• Gattino kirjoitti:

Koemielessä pihtailin, josko vaimo tekisi seksuaalisen aloitteen. Kun pihtaus ei tuottanut tulosta, aloin suunnitella lemmenlakkoa, jossa ei jaettaisi hellyyttä eikä kauniita sanoja.

Valitettavasti lakkorintama sortui ennen uusia toimenpiteitä ja palattiin vanhaan järjestelmään, jossa minä teen aloitteen.

Kokeilin ex suhteessa samaa. Loppui läheisyys ja seksi siihen. Tai no kerran 3 vuodessa taputti olalle sen jälkeen, kun olin tukenut vaikeassa tilanteessa. Vähitellen loppui henkinen läheisyyskin.

Jos toinen aidosti innostuu aloitteesta, ei aloitteiden yksipuolisuus ole ylitsepääsemätön ongelma. Omakohtaisesti aloitteen torjuttiin 95% eikä se edes se viimeinen 5% aiheuttanut kovin suurta innostusta hänessä. Sillä tavalla seksi jää väkisinkin aika mekaaniseksi ja huonoksi, Ero oli loppujen lopuksi minulle suuri helpotus, kumppanin mielestä oli mennyt hyvin.

Jaksamista tilanteeseen!

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Kokeilin ex suhteessa samaa. Loppui läheisyys ja seksi siihen. Tai no kerran 3 vuodessa taputti olalle sen jälkeen, kun olin tukenut vaikeassa tilanteessa. Vähitellen loppui henkinen läheisyyskin.

Jos toinen aidosti innostuu aloitteesta, ei aloitteiden yksipuolisuus ole ylitsepääsemätön ongelma. Omakohtaisesti aloitteen torjuttiin 95% eikä se edes se viimeinen 5% aiheuttanut kovin suurta innostusta hänessä. Sillä tavalla seksi jää väkisinkin aika mekaaniseksi ja huonoksi, Ero oli loppujen lopuksi minulle suuri helpotus, kumppanin mielestä oli mennyt hyvin.

Jaksamista tilanteeseen!

Samaa olen miettinyt, että aloitteiden yksipuolisuus ei lähtökohtaisesti ole ylitsepääsemätön ongelma, jos aloitteen vastaanotto on positiivinen ja innostunut. Minä en ihan aidosti kykene tajuamaan miksi tuo olisi ongelma. Kun tosiaan on elänyt suhteessa, jossa niiden aloitteiden vastaanotto oli lähestulkoon aina negatiivinen ja vain hyvin harvoin edes laimean kiinnotunut, niin on mahdoton tajuta miksi pelkkä aloitteiden yksipuolisuus voisi edes olla ongelma.

• Citrinella kirjoitti:

Jaksamista tilanteeseen!

Kiitos 😀

Tilanne on siltä osin parantunut, että puolisoni tekee nykyään huomaavaisuusaloitteita.
        Ilman suurempaa intohimoa, hän ehdottaa minulle hellästi yhteistä hetkeä vällyjen välissä. Sängyssä jatketaan vanhan kaavan mukaan, mutta paljon paremmalla mielellä. :)

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Kiitos 😀

Tilanne on siltä osin parantunut, että puolisoni tekee nykyään huomaavaisuusaloitteita.
        Ilman suurempaa intohimoa, hän ehdottaa minulle hellästi yhteistä hetkeä vällyjen välissä. Sängyssä jatketaan vanhan kaavan mukaan, mutta paljon paremmalla mielellä. :)

Onko puolisosi nimi Martti?

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa olen miettinyt, että aloitteiden yksipuolisuus ei lähtökohtaisesti ole ylitsepääsemätön ongelma, jos aloitteen vastaanotto on positiivinen ja innostunut. Minä en ihan aidosti kykene tajuamaan miksi tuo olisi ongelma. Kun tosiaan on elänyt suhteessa, jossa niiden aloitteiden vastaanotto oli lähestulkoon aina negatiivinen ja vain hyvin harvoin edes laimean kiinnotunut, niin on mahdoton tajuta miksi pelkkä aloitteiden yksipuolisuus voisi edes olla ongelma.

Aloitteenteko on huomionosoitus, josta ainakin minä ilahdun.

• Gattino kirjoitti:

Kiitos 😀

Hieno homma, että parannusta löytyy!

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Aloitteenteko on huomionosoitus, josta ainakin minä ilahdun.

Minä taas en koe sitä minään huomionosoituksena. Ei ole koskaan käynyt moinen mielessäkään.

• Anonyymi

yritin siis kirjoi66ww etttä miå¨olisi joku oikein sewksikå¨s jqa mukava nqin3n

• Anonyymi

joo nytkin mrinasi yulla vääriä kirjqaiia nappuloista... kuno niin joku vqlqiwtu poelinåäppis.

Suosittaisin kyllä peli¨ä Storytteller.... ei ole mitåån järkyyyy¨viå grfiikkq juttuja

• Anonyymi

En tietääkseni oo pihtari. Vaikee sitä on tietää enää kun viimeks on pitkä aika.

• Anonyymi
    • Anonyymi

siyyen hammaslääkäri kysyy että ppuuduyusi, vastaan; always pROPAIINIA.

joyain yodella yehokassta oli ja hammwqs

• Anonyymi
    • Anonyymi

Muhun ei kandee lähestyä ku panen liikaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe