Jälkiruokadietti laihdutti parhaiten,syö samaa ruokaa

Anonyymi-ap
Kuva kevyestä jälkiruoasta, jonka kaloripitoisuus on alle 150 kaloria / 100 g. Ruokavaliossa ei saa syödä raskaita herkkuja kuten suklaata tai jäätelöä.

Kuvituskuva. Kuva kevyestä jälkiruoasta, jonka kaloripitoisuus on alle 150 kaloria / 100 g. Ruokavaliossa ei saa syödä raskaita herkkuja kuten suklaata tai jäätelöä.

Dieetti jossa söin myös jälkiruokia laihdutti parhaiten.

Dieetti ei toimi jos siinä on vain pääruoka esim iso kattilallinen keittoa jääkaapissa.Siihen pitää syödä myös erilaisia jälkiruoka.
Jälkiruuuat PITÄÄ OLLA KEVYTTÄ ruokaa joiden kaloripitoisuus on 100g 70- 150 kal
EIKÄ 150-600 esim suklaa tai jäätelö

Dieetillä harrastin perinteistä hiihtoa 2,5 tuntia päivässä.Kalorit millä laihduin 2300 päivässä.
Laihdutan nyt pois viimeiset kilot.Vielä on laihdutettavia muutama kilo

Laihdutuksen aikana ei saa alkaa syömään mitään eri ruokia vaan sitä samaa mitä on syönytkin kun on laihtunut,mutta enemmän
JOS alat syömään välillä esim pitsoja tai muuta lihottavaa ruokaa käy niin että laihtuminen pysähtyy,ja jos jatkat sitä muutaman päivän lihot takaisin.

44

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruoka pitää olla yksinkertaista ja toimivaa. Missä on kaikki ravintoaineet hiilihydraatti,rasva,proteeni

      Samat ruuat voi syödä joka päivä koska ei kukaan pysty syömään niin että kaikki ruoka olisi eri ruokaa.
      Ruuan valmistamiseen menisi silloin liian paljon aikaa ja jos ostat valmisruokaa rahaa moninkertainen määrä.

      • Anonyymi

        Myös ruokaloissa ei kannata syödä koska sitä syö koko rahan edestä ja jo se ESTÄÄ LAIHTUMISEN
        Kaikki ruoka pitää tehdä itse niin tietää tarkat suola ja rasvamäärät.


      • Anonyymi

        Kyllä sitä voi syödä eri ruokaa joka päivä, kalaa yhtenä, lihaa toisena salaatteja kolmantena kanaa neljäntenä makaronilaatikkoa ehkä myöskin ja hernesoppaa tai tomaattisoppaa . Niin että kun ruoka on vaihtelevaa niin sekin edistää sen että paino on kurissa.


      • Anonyymi

        "Samat ruuat voi syödä joka päivä koska ei kukaan pysty syömään niin että kaikki ruoka olisi eri ruokaa."

        Siksi KANNATTAA syödä ainakin täytekakkukahvit 6 desti päivässä mutta kakkupala kahvilla saa olla vain 34 x 21 cm 641,31 g kerralla ettei mene herkutteluksi.MINÄ tiedän miten laihtuu koska olen laihduttanut jo 41 v ja jo VIIKON päästä minulla on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.Teillä läskeillä ei ole,ei minullakaan vielä mutta VIIKON päästä,ja ensi viikolla olen laihtunut jo 3 me kiloa.Nyt lähden ostamaan karkkia ja uuden akun mononlämmittimiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä voi syödä eri ruokaa joka päivä, kalaa yhtenä, lihaa toisena salaatteja kolmantena kanaa neljäntenä makaronilaatikkoa ehkä myöskin ja hernesoppaa tai tomaattisoppaa . Niin että kun ruoka on vaihtelevaa niin sekin edistää sen että paino on kurissa.

        Viidentenä päivänä voi syödä karkkia ja fasupaloja kuudentena päivänä kadanossia ja lihasmuutsieta, seitsemäntenä päivänä voi syödä maradou suklaata ja spakettia kahdeksantena päivänä kaakauta ja vanilia kerma jäätelöä jos on kuuma ilma.MINÄ keksin mikä on VAIHTELEVAA.Lidlin hedelmätoffee on vaihteleva,mansikkatoffee appelsiinitoffee sitruunatoffee päärynätoffee pananitoffee kirsikkatoffee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viidentenä päivänä voi syödä karkkia ja fasupaloja kuudentena päivänä kadanossia ja lihasmuutsieta, seitsemäntenä päivänä voi syödä maradou suklaata ja spakettia kahdeksantena päivänä kaakauta ja vanilia kerma jäätelöä jos on kuuma ilma.MINÄ keksin mikä on VAIHTELEVAA.Lidlin hedelmätoffee on vaihteleva,mansikkatoffee appelsiinitoffee sitruunatoffee päärynätoffee pananitoffee kirsikkatoffee.

        Marabou


    • Anonyymi

      Mutta sinulla ei ole veitsenteräviä vatsalihaksia 😁

      • Anonyymi

        Kohta on😁kyllä jos 3 kiloakin on lähtenyt kahdessa viikossa se on jo sen merkki että ohjelma toimii.
        Minä olen muuten laihduttanut ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta on😁kyllä jos 3 kiloakin on lähtenyt kahdessa viikossa se on jo sen merkki että ohjelma toimii.
        Minä olen muuten laihduttanut ennenkin.

        Veitsenterävät vatsalihakset 3men viikon kuluttua...? Viimeistään? 😂


    • Anonyymi

      Miten oli aamuerektiot tänään?

      • Anonyymi

        "Miten oli aamuerektiot tänään?"

        Kohta, viimeistään 3 men viikon kuluttua jöpöttää.Haen vain karkkia Lidlistä ja pussitan 10 kg säkin ja kirjoitan päälle ELÄ OTA.Kuukauden kuluttua olen TIKKULAIHA.Kohta tähän tulee joku pilailija vittuilemaan.


      • Anonyymi

        Hyvä se on ja yläverenpaine aamulla päivällä ja illalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten oli aamuerektiot tänään?"

        Kohta, viimeistään 3 men viikon kuluttua jöpöttää.Haen vain karkkia Lidlistä ja pussitan 10 kg säkin ja kirjoitan päälle ELÄ OTA.Kuukauden kuluttua olen TIKKULAIHA.Kohta tähän tulee joku pilailija vittuilemaan.

        PITIKÖ PASKAPÄÄ TULLLA TAAS AUKOMAAN SITÄ TURPAA
        Minä saan syödä kuukauden päästä ihan mitä vaan enkä liho KOSKA minä kulutan kaiken syömäni energian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä se on ja yläverenpaine aamulla päivällä ja illalla

        Siis yläpaine ilman lääkkeitä 116 aamulla,päivällä ja illalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PITIKÖ PASKAPÄÄ TULLLA TAAS AUKOMAAN SITÄ TURPAA
        Minä saan syödä kuukauden päästä ihan mitä vaan enkä liho KOSKA minä kulutan kaiken syömäni energian.

        Tytölle pitäisi antaa kabanussia. Sellainen normaalia isompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä se on ja yläverenpaine aamulla päivällä ja illalla

        "Hyvä se on ja yläverenpaine aamulla päivällä ja illalla"

        Minkä mittainen erektiossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytölle pitäisi antaa kabanussia. Sellainen normaalia isompi.

        Pihtimittasi on juuttunut nyt lukemaan 116.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten oli aamuerektiot tänään?"

        Kohta, viimeistään 3 men viikon kuluttua jöpöttää.Haen vain karkkia Lidlistä ja pussitan 10 kg säkin ja kirjoitan päälle ELÄ OTA.Kuukauden kuluttua olen TIKKULAIHA.Kohta tähän tulee joku pilailija vittuilemaan.

        Mitenkäs tytöillä tuo toffeepuoli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs tytöillä tuo toffeepuoli?

        Ei täällä muut syö toffeeta kuin sinä. Lidlin hedelmätoffeesta kuulemma saa aamuerektion. Luin täältä että joku eläkeläispaappa väitti niin että tuli niin kova erektio ettei pyöräilystä tullut mitään joten piti siirtyä fasupaloihin.


    • Anonyymi

      Olen pitänyt ennen keittoa vain etutuokana,mutta se toimii hyvin JOS syö myös jälkiruokaa

    • Anonyymi

      Onko jollain iso kattilallinen keittoa jääkaapissa.
      Itse en voisi ajatellakaan tekeväni suurta määrää jotain keittoa, ja pitää sitä jääkaapissa.
      Itse teen sen verran ruokaa kun syön juuri yhdellä kerralla , ja kaikenmaailman keitot ovat hyvin harvoin ruokalistallani. En oikein pidä keittoja oikeana ruokana edes
      Siksipä en ehkä sitten en ole kärsinyt koskaan ylipainosta.
      Paras tapa on pitää paino kurissa kun tekee sen verran ruokaa kerralla kun arvioi syövänsä. Ja usein otan kupin kahvia ” jälkiruuaksi”
      Niin että monet on keinot millä painoa pidetään kurissa, kukin tavallaan

      • Anonyymi

        Ei se läski näköjään millään muulla ruualla lähde
        Söin viimeiset puoli vuotta muuta herkullista kiinteää ruokaa millä periaatteessa olisi pitänyt laihtua mutta en laihtunut yhtään.
        Heti kun aloin syömään keittoa niin paino alkoi heti laskemaan vaikka kalorit oli melkein samat kuin ennenkin.

        Sanoit että ylipainoa ei ole,mutta näkyykö vatsalihakset.
        Jos ei näy olet laihalihava.
        Painan nyt 64,5 kiloa ja pituus on 176 cm


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        onko 2400 kaloria massiivinen määrä ?🫣🤔
        JA LAIHDUN NOIN 4 kiloa kuukaudessa😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko 2400 kaloria massiivinen määrä ?🫣🤔
        JA LAIHDUN NOIN 4 kiloa kuukaudessa😁

        "onko 2400 kaloria massiivinen määrä ?🫣🤔
        JA LAIHDUN NOIN 4 kiloa kuukaudessa😁"

        Tuo on sun suunniteltu mielikuvitus-kalorimäärä. Olet täällä kertonut että lisäksi syöt n 5000 kcal edestä pullaa, karkkia vanukkaita, jäätelöä jne, jonka vuoksi olet koko ajan laihdutuskuurilla.

        Sulla on varmaan useampikin häiriö taustalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "onko 2400 kaloria massiivinen määrä ?🫣🤔
        JA LAIHDUN NOIN 4 kiloa kuukaudessa😁"

        Tuo on sun suunniteltu mielikuvitus-kalorimäärä. Olet täällä kertonut että lisäksi syöt n 5000 kcal edestä pullaa, karkkia vanukkaita, jäätelöä jne, jonka vuoksi olet koko ajan laihdutuskuurilla.

        Sulla on varmaan useampikin häiriö taustalla.

        EN SYÖ😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN SYÖ😡

        Eihän sitä voi laihtua JOS syö 5000 kaloria😲

        VASTA SITTEN KUN OLE LAIHTUNUT SYÖN 5000 KALORIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko 2400 kaloria massiivinen määrä ?🫣🤔
        JA LAIHDUN NOIN 4 kiloa kuukaudessa😁

        Kymmeneen vuoteen et ole laihtunut YHTÄÄN. Tavoitepaino vain karkaa koko ajan.


    • Anonyymi

      Vain herkullisella suolalla voi laihtua ja saada veitsenterävät pihtimittauslukemat näkyviin.

      Minulla on kymmeniä eri systeemeitä joilla voi tarkastella eri ruokavalioiden sopivuutta laihtumattomuuteen.Eniten on kokemusta kaiken toimimattomuudesta paitsi herkullisen suolan,hiihtämisen ja pyöräilyn.

      Tärkeintä suolan herkullisuuden lisäksi on yli 5si tuntia kestävä liikuttamissuorite.

      Seuraavaksi aion testata vesihiihdon vaikutuseroja pihtimittaan makeassa vedessä ja merivedessä joka on herkullista.Heti kun jäät sulavat aion etsiä sopivat betonirenkaat jalkoihin tai vyötärölle sillä laji on varmasti paljon rankempaa niiden keralla.

      Edellä kuvatut betonirenkaat sopivat myös parkouriin sekä seinä- ja vuorikiipeilyyn.Minulla on takataskussani valtavasti räjähtävää voimaa.

      • Anonyymi

        SAMA PASKAPERSE TULI TAAS VITTUILEMAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAMA PASKAPERSE TULI TAAS VITTUILEMAAN

        "SAMA PASKAPERSE TULI TAAS VITTUILEMAAN"

        Rivien välistä ihan huokuu kuinka lämmin ihminen olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "SAMA PASKAPERSE TULI TAAS VITTUILEMAAN"

        Rivien välistä ihan huokuu kuinka lämmin ihminen olet.

        Mitä noille paskaperseille muuta voi vastata.
        En minä niitä koskaan lue 😁
        Mitä järkiä tänne yleensä on tuommoista paskaa kommentoida.
        Taitaa olla joku linnakundi,eihän tavalliset ihmiset noin kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä noille paskaperseille muuta voi vastata.
        En minä niitä koskaan lue 😁
        Mitä järkiä tänne yleensä on tuommoista paskaa kommentoida.
        Taitaa olla joku linnakundi,eihän tavalliset ihmiset noin kommentoi.

        Olen luullut Pilailijaa nuoreksi pyöreäksi tytöksi enkä niinkään linnakundiksi.

        Pilailijan tilanne vaikutta huonolta, koska hän ei jostain syystä miellytä poikia ja vaatii vielä normaalia isompaa kadanussia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen luullut Pilailijaa nuoreksi pyöreäksi tytöksi enkä niinkään linnakundiksi.

        Pilailijan tilanne vaikutta huonolta, koska hän ei jostain syystä miellytä poikia ja vaatii vielä normaalia isompaa kadanussia.

        Lisäksi jos vielä extra-large kadanussia vaaditaan 70 kertaa viikossa, niin poika saattaa keksiä jonkin tekosyyn ja mennä muualle. Ja tyttö jää tänne pilailemaan omaksi lohdutuksekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "SAMA PASKAPERSE TULI TAAS VITTUILEMAAN"

        Rivien välistä ihan huokuu kuinka lämmin ihminen olet.

        Ja kirjoittaa melkein aina isoilla kirjaimilla näillä,palstoilla, vaikka siitä sanotaan ohje
        Suomi24 palstoilla, niin eikun jatkaa vaan, täytyy olla iso vika jossain , tuomitseänsä esiin tuolla tavalla ä


    • Anonyymi

      Tämä on tavallaan aivan kuin sairaaloissa.Sielläkin tulee AINA jälkiruoka joka on pieni kulhollinen.
      Ero on vain siinä että MINÄ SYÖN SITÄ PALJON ENEMMÄN.Käyn hakemassa sitä 3 kertaa lisääkin.
      ja kun olen syönyt syön toisen samallaisen satsin uudestaan noin kahden tunnin kuluttua.MYÖS PÄÄRUUAN

      Tähän kuuluu tietysti AINA myös kakkukahvit.ELI SYÖN PALJON HYVÄÄ RUOKAA JA LAIHDUN

      Syön aina hyvin MYÖS illalla JA yöllä

      MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA
      Pienikalorisina ruokaa SAA syödä paljon JA laihtuu.
      Kun syöt isokalorista ruokaa aika vähän LIHOT

      • Anonyymi

        Nämä kaikki paskaruuat on aivan täysin turhia kaloreita kuten pitsat,hampurilaiset,jäätelö,ranskalaiset perunat,juustokakku,karkki,juustot yms


      • Anonyymi

        Minä syön PIENIKALORISTA hedelmätoffeeta kadanossia ja kermajäätelöä ja kermavaahtua mansikkakakulla ja 3lme pussia fasupaloja jotka LAIHDUTTAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä syön PIENIKALORISTA hedelmätoffeeta kadanossia ja kermajäätelöä ja kermavaahtua mansikkakakulla ja 3lme pussia fasupaloja jotka LAIHDUTTAA.

        Meinaatko kabanossia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko kabanossia ?

        Koska o-kirjain ääntyy kabanossi-sanassa oikeaoppisesti u-kirjaimena, kabanossi-sanan uudeksi kirjoitusasuksi on suositeltu kabanussia, mutta kabanossi-kirjoitusasu on ainakin vielä paljon yleisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä syön PIENIKALORISTA hedelmätoffeeta kadanossia ja kermajäätelöä ja kermavaahtua mansikkakakulla ja 3lme pussia fasupaloja jotka LAIHDUTTAA.

        TAAS SAMAN PASKAPÄÄN KOMMETTI


      • Anonyymi

        Nämä jälkiruoat mitä syön on aivan terveysruokia eikä mitään roskaruokia.SIIS TERVEELLISTÄ RAVINTOA joissa on paljon esim proteenia ja marjoja

        Paskaruoka sisältää jauhoja,sokeria ja rasvaa mitkä ON TÄYSIN TURHIA KALOREITA
        Esim jugurtit jotka on puoleksi sokeria ovat roskaruokaa.
        Jugurtista SAA terveysruokiaa ostamalla maustamatonta jugurttia ja makeuttamalka se hunajalla ja marjoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä jälkiruoat mitä syön on aivan terveysruokia eikä mitään roskaruokia.SIIS TERVEELLISTÄ RAVINTOA joissa on paljon esim proteenia ja marjoja

        Paskaruoka sisältää jauhoja,sokeria ja rasvaa mitkä ON TÄYSIN TURHIA KALOREITA
        Esim jugurtit jotka on puoleksi sokeria ovat roskaruokaa.
        Jugurtista SAA terveysruokiaa ostamalla maustamatonta jugurttia ja makeuttamalka se hunajalla ja marjoilla.

        A) MIkä on proteeni?

        Vertaa proteiini tai valkuaisaine, onko kyseessä sama asia?

        B) Miksi et jätä pisteen ja pilkun jälkeen tyhjää tilaa, välilyöntiä?

        Vertaa:

        1. "...mitään roskaruokia.SIIS TERVEELLISTÄ RAVINTOA joissa..." (väärin)

        2. "...mitään roskaruokia. SIIS TERVEELLISTÄ RAVINTOA, jossa..." (oikein)

        Sinulle on kerrottu näistä asioista jo useita kertoja. Oletko oppimaton, vähätaitoinen vaiko vain itsepäinen? Vaihtoehtoisesti saatat myös olla huomiota tavoitteleva taiteilijasielu Itä-Suomesta.

        Ei tarvitse vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A) MIkä on proteeni?

        Vertaa proteiini tai valkuaisaine, onko kyseessä sama asia?

        B) Miksi et jätä pisteen ja pilkun jälkeen tyhjää tilaa, välilyöntiä?

        Vertaa:

        1. "...mitään roskaruokia.SIIS TERVEELLISTÄ RAVINTOA joissa..." (väärin)

        2. "...mitään roskaruokia. SIIS TERVEELLISTÄ RAVINTOA, jossa..." (oikein)

        Sinulle on kerrottu näistä asioista jo useita kertoja. Oletko oppimaton, vähätaitoinen vaiko vain itsepäinen? Vaihtoehtoisesti saatat myös olla huomiota tavoitteleva taiteilijasielu Itä-Suomesta.

        Ei tarvitse vastata.

        Nykyään proteiini-sanasta yritetään päästä eroon. Emmehän sano koskaan beetakaroteiini, gluteiini, kapteiini, karanteiini, korsteiini, vaan beetakaroteeni, gluteeni, kapteeni, karanteeni, korsteeni, siksi myös proteeni.

        Proteeniwiki ainakin noudattaa tätä uutta suositusta, ks. https://proteeni-wiki.surge.sh/


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe