Semmosta ajattelin kysyä, että miten mun pitäis toimia, kun olen ottamassa toista ja kolmatta tatuointiani hirveen innoissaan mutta ongelmana on se, että tyttöystäväni ei pidä tatuoinneista mutta en kuitenkaan mielessäni halua halua rajoittaa tekemisiäni sen perusteella mitä joku muu sanoo varsinkin kun tatuoinnit on makuasia että pitääkö vai ei? En kuitenkaan haluaisi tulla jätetyksi näinkin ”pienestä” asiasta? Mitä sanon tai teen?! Apuaaa?!?!
Kysymys??!?!
10
229
Vastaukset
- Anonyymi
Tietty kohteliasta kuunnella toisenkin mielipidettä, mutta jos joutuisi tatuoinnin takia jätetyksi - niin ehkä hän ei silloin ole sinua varten.
- Anonyymi
Siis onko tämä sinulle pieni vai iso asia? Jos tatuointi on mielestäsi kovin pieni syy eroamiselle, niin onko se kuitenkin sinulle niin iso asia, ettet voi olla ilman tatuointeja?
Jos rakastat tyttöä, keskity siihen, älä tatuointeihin! Ole onnellinen siitä, että sinulla on tyttöystävä, joka pitää sinusta sellaisena kuin olet ihan omana siistinä itsenäsi ilman tatuointeja.
Jos teille kuitenkin joskus tulee ero, kuten luulen, ehdit niitä tatuointeja ottaa sen jälkeen vaikka kuinka paljon.
Minäkään en tatuoitua miestä huolisi. Tatuoinnit herättävät aina myötähäpeää. Paitsi tietyissä piireissä.- Anonyymi
Kuten luulen? Mitä tää oikeestaan tarkoitti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmia luetun ymmärtämisessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessähän on ilmeisesti varsin nuori ja vielä vakiintumaton pari. Harvat hyvin nuorten parisuhteet kestävät kovin pitkään. Vaikka pariskunnan omasta mielestä jo puoli vuotta on pitkä suhde. Koko elämän mittapuulla se on kuitenkin vain ohimenevä hetki.
Tätä suhdetta vaivaa ainakin toisen osapuolen itsekeskeisyys ja riippumattomuuden tarve, halu päättää ja tehdä oman mielen mukaan toisesta välittämättä. Se ei ennakoi pysyvää suhdetta.
Sanotaan nyt näin, että parikymppisten seurustelu harvoin johtaa pysyvään liittoon.
- Anonyymi
Sääntöjen vastainen viesti.
- Anonyymi
Tatuoinnit on makuasia. Myös tatuoidut miehet on makuasia. Tyttöystäväsi ei pidä tatuoiduista miehistä. En minäkään.
- Anonyymi
Tatuoidut miehet saa yleensä huonoimmat naiset.
- Anonyymi
Töhritylle ukolle sopii parhaiten töhritty akka.
- Anonyymi
Tyttöystävälläsi on parempi maku kuin sinulla. Kyllä sinun pitäisi olla ylpeä hänestä. Hän tietää mitä tahtoo. Sinä tahdot tatuointeja, joten päästä tyttö menemään ja valitkaa kumpikin oman tiensä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812