Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kysymys??!?!

Anonyymi-ap

Semmosta ajattelin kysyä, että miten mun pitäis toimia, kun olen ottamassa toista ja kolmatta tatuointiani hirveen innoissaan mutta ongelmana on se, että tyttöystäväni ei pidä tatuoinneista mutta en kuitenkaan mielessäni halua halua rajoittaa tekemisiäni sen perusteella mitä joku muu sanoo varsinkin kun tatuoinnit on makuasia että pitääkö vai ei? En kuitenkaan haluaisi tulla jätetyksi näinkin ”pienestä” asiasta? Mitä sanon tai teen?! Apuaaa?!?!

10

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietty kohteliasta kuunnella toisenkin mielipidettä, mutta jos joutuisi tatuoinnin takia jätetyksi - niin ehkä hän ei silloin ole sinua varten.

    • Anonyymi

      Siis onko tämä sinulle pieni vai iso asia? Jos tatuointi on mielestäsi kovin pieni syy eroamiselle, niin onko se kuitenkin sinulle niin iso asia, ettet voi olla ilman tatuointeja?

      Jos rakastat tyttöä, keskity siihen, älä tatuointeihin! Ole onnellinen siitä, että sinulla on tyttöystävä, joka pitää sinusta sellaisena kuin olet ihan omana siistinä itsenäsi ilman tatuointeja.

      Jos teille kuitenkin joskus tulee ero, kuten luulen, ehdit niitä tatuointeja ottaa sen jälkeen vaikka kuinka paljon.

      Minäkään en tatuoitua miestä huolisi. Tatuoinnit herättävät aina myötähäpeää. Paitsi tietyissä piireissä.

      • Anonyymi

        Kuten luulen? Mitä tää oikeestaan tarkoitti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten luulen? Mitä tää oikeestaan tarkoitti?

        Ongelmia luetun ymmärtämisessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten luulen? Mitä tää oikeestaan tarkoitti?

        Kyseessähän on ilmeisesti varsin nuori ja vielä vakiintumaton pari. Harvat hyvin nuorten parisuhteet kestävät kovin pitkään. Vaikka pariskunnan omasta mielestä jo puoli vuotta on pitkä suhde. Koko elämän mittapuulla se on kuitenkin vain ohimenevä hetki.

        Tätä suhdetta vaivaa ainakin toisen osapuolen itsekeskeisyys ja riippumattomuuden tarve, halu päättää ja tehdä oman mielen mukaan toisesta välittämättä. Se ei ennakoi pysyvää suhdetta.

        Sanotaan nyt näin, että parikymppisten seurustelu harvoin johtaa pysyvään liittoon.


    • Anonyymi

      Sääntöjen vastainen viesti.

    • Anonyymi

      Tatuoinnit on makuasia. Myös tatuoidut miehet on makuasia. Tyttöystäväsi ei pidä tatuoiduista miehistä. En minäkään.

      • Anonyymi

        Tatuoidut miehet saa yleensä huonoimmat naiset.


      • Anonyymi

        Töhritylle ukolle sopii parhaiten töhritty akka.


    • Anonyymi

      Tyttöystävälläsi on parempi maku kuin sinulla. Kyllä sinun pitäisi olla ylpeä hänestä. Hän tietää mitä tahtoo. Sinä tahdot tatuointeja, joten päästä tyttö menemään ja valitkaa kumpikin oman tiensä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe