Kaunis päivä näyttäisi olevan tulossa ainakin täällä meilläpäin vaikkakin suht kireä pakkanen on vielä näin aamusta. Oikein hyvää ja mukavaa torstaita kaikille!🙂. Juliet jonesin sydän: Torstai
Kaunis torstai.
77
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on torstai perinteisesti hernari- ja pannaripäivä 🙂 Alkaa illalla peitto heilumaan, mutta jostain ihan muista syistä kuin…😀
https://youtu.be/JyzwVQhfhkk miten nää linkit tuppaa aina välillä unohtuun.🙂.
- Anonyymi
Hyvä päivä alkaa dokata puolelta päivin 👍🏼
- Anonyymi
Niin näyttä ulkonaq aurinko sulattelee jäitä,
Mikähän joku hauska peli, pokeripeli, Texas Holdem Governor of Poker 2.... jokilaivalla Amarillosta pääsin p3laamaan jonnekin Houston, en voittanut mutta jättirqahat peleistä :D - Anonyymi
+4 °C on paras lämpötila pussikaljoitella lähimetsässä.
- Anonyymi
Keli on kääntynyt plussalle, aamulla oli 20 pakkasta. Aurinko lämmittää 😊
Ei kuukauttakaan, kun pitäisi olla jo selkeä kevät! Jokunen viikko...
xLinerJoo ei kauaa enää pitäis kestää. Kyllä se nopeasti sitten muuttuu kevääksi ja siitä kesäksi. Mikä on loisto juttu.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo ei kauaa enää pitäis kestää. Kyllä se nopeasti sitten muuttuu kevääksi ja siitä kesäksi. Mikä on loisto juttu.🙂.
Mä en niin kesästä piittaa, liian kuuma... Mutta kevät, kun muuttolinnut saapuvat 🤗
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Mä en niin kesästä piittaa, liian kuuma... Mutta kevät, kun muuttolinnut saapuvat 🤗
xLinerMä pidän kyllä molemmista. Parhaat vuodenajat ehdottomasti.🙂.
- Anonyymi
Aamupakkanen on puolittunut reippaasti. Ulkoilusää on mitä lupaavin ja antoisin luonnossa kulkemiseen. Katsottava jotakuinkin eteensä, mihin koipensa asettaa.
Aurinkolasit nenälle ja eikun menox.
Torstai on toivoa täynnä....näkis vaan:) Mukavaa päivää sulle ja muillekin.Kiitos. Joo hieno keli tulee ulkoilla ja onkin jo. Luonnossa mieli ja sielu rauhoittuu ja lepää ja siitä saa paljon voimaa.😊.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos. Joo hieno keli tulee ulkoilla ja onkin jo. Luonnossa mieli ja sielu rauhoittuu ja lepää ja siitä saa paljon voimaa.😊.
Olet asian ytimessä sanoinesi.
Heips! 🤗
Meillä on ILP asennus käynnissä 👍 Pian loppuu palelu 😁
Aurinkoista päivää sinulle Mikkojuhan 🌞
Pariisin Kevät - Kevät
https://youtu.be/UuMyVmlyqAQHei muru!🤗.
Hienoa että se nyt asennettua saadaan. Lämpimässä kodissa on sitten ihana käpertyä oman kullan kainaloon.😉😊.
Kaunis on päivä, meni vaan migreenissä aamuyöstä tähän saakka. Tai alkoi jo eilen esioireilla. Ja kun ei ole migreenilääkettä en saanut perus lääkkeillä estettyä.
Kirkkaus on nyt rasite.
Muuten kivaa, kun kevät etenee...No höh...se on tosi ikävää mulla on tosi harvoin ja silloinkin se menee ohi jos vaan saan nukahdettua. Joo silloin kaikki valo sattuu ja pimeään/hämärään täytyy päästä ja viileä pyyhe niskassa ja otsalla myös auttaa mulla vähäsen. Toivottavasti sun olo helpottaa mahdollisimman nopeasti. Mä lähetän sulle paljon helpottavia ja parantavia viboja.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No höh...se on tosi ikävää mulla on tosi harvoin ja silloinkin se menee ohi jos vaan saan nukahdettua. Joo silloin kaikki valo sattuu ja pimeään/hämärään täytyy päästä ja viileä pyyhe niskassa ja otsalla myös auttaa mulla vähäsen. Toivottavasti sun olo helpottaa mahdollisimman nopeasti. Mä lähetän sulle paljon helpottavia ja parantavia viboja.🙂.
Kiitti. ☺️
On parempi olo jo, mutta vielä on hutera olo. Mulla saattaa mennä yks kohtaus ohi ja jo illalla olla uusi ja sitä voi jatkua pari kolme päivää. Tuntuu että aivot halkeaa tai repeää, silmiin sattuu, hajut ällöttää, äänet sattuu ja ärsyttää.
Mulla tekee kevät ja meteli herkästi migreenin. Ei ole ollut pitkiin aikoihin, niin ei ollut lääkkeitäkään siksi kaapissa. Huvikseen ei kalliita suihkeita viitti pitää hyllyssä, mutta nyt on taas haettava näköjään. Työolot on melun keskellä ja huomaan kyllä päänsärkynä sen.G-LoveR kirjoitti:
Kiitti. ☺️
On parempi olo jo, mutta vielä on hutera olo. Mulla saattaa mennä yks kohtaus ohi ja jo illalla olla uusi ja sitä voi jatkua pari kolme päivää. Tuntuu että aivot halkeaa tai repeää, silmiin sattuu, hajut ällöttää, äänet sattuu ja ärsyttää.
Mulla tekee kevät ja meteli herkästi migreenin. Ei ole ollut pitkiin aikoihin, niin ei ollut lääkkeitäkään siksi kaapissa. Huvikseen ei kalliita suihkeita viitti pitää hyllyssä, mutta nyt on taas haettava näköjään. Työolot on melun keskellä ja huomaan kyllä päänsärkynä sen.Piti tunti istua terkkarissa oksennus kurkussa venaamassa sairaslomalappua ja että uusivat lääkkeet. Onneks ehtisin oksentaa itteni tyhjäksi jo kotona, niin selvisin kakomalla tyhjää. Piinaava tunti. 🤢🤯
Itelläni kylmä ei auta. Lämmin ja lepo. 👍G-LoveR kirjoitti:
Piti tunti istua terkkarissa oksennus kurkussa venaamassa sairaslomalappua ja että uusivat lääkkeet. Onneks ehtisin oksentaa itteni tyhjäksi jo kotona, niin selvisin kakomalla tyhjää. Piinaava tunti. 🤢🤯
Itelläni kylmä ei auta. Lämmin ja lepo. 👍6 suihketta maksaa 48,52 €. Eli 6 kohtaukselle.
G-LoveR kirjoitti:
Kiitti. ☺️
Mulla tekee kevät ja meteli herkästi migreenin. Ei ole ollut pitkiin aikoihin, niin ei ollut lääkkeitäkään siksi kaapissa. Huvikseen ei kalliita suihkeita viitti pitää hyllyssä, mutta nyt on taas haettava näköjään. Työolot on melun keskellä ja huomaan kyllä päänsärkynä sen.No hyvä että helpottaa ja toipumisessa menee joo hetki. Toivotaan ettei nyt tulis uudestaan.🤗.
Mulla kans tuntuu että pää halkee ja se sykkii sillain inhottavasti. Kaikki valo sattuu silmiin ja päähän ja äänet kanssa. Täytyy olla vaan ihan liikkumatta pimeessä ja yrittää nukahtaa. Joskus sit särkee niin paljon päätä että oksettaa. Mutta mulla on siinä mielessä helppo että se tosiaan menee heti ohi jos nukahdan vartiksikin eikä tuu uudestaa yleensä. Heti jos tuntuu siltä että vois olla tulossa niin kun menee lepäämään ja jos nukahtaa niin sillä oon saanu vältettyäkin monta kohtausta. Nyt en onneks muista edes koska on viimeks ollu.🙂.G-LoveR kirjoitti:
Piti tunti istua terkkarissa oksennus kurkussa venaamassa sairaslomalappua ja että uusivat lääkkeet. Onneks ehtisin oksentaa itteni tyhjäksi jo kotona, niin selvisin kakomalla tyhjää. Piinaava tunti. 🤢🤯
Itelläni kylmä ei auta. Lämmin ja lepo. 👍Varmasti oli karsee reissu terkkarille voin kuvitella.😖.
Mikkojuhan kirjoitti:
No hyvä että helpottaa ja toipumisessa menee joo hetki. Toivotaan ettei nyt tulis uudestaan.🤗.
Mulla kans tuntuu että pää halkee ja se sykkii sillain inhottavasti. Kaikki valo sattuu silmiin ja päähän ja äänet kanssa. Täytyy olla vaan ihan liikkumatta pimeessä ja yrittää nukahtaa. Joskus sit särkee niin paljon päätä että oksettaa. Mutta mulla on siinä mielessä helppo että se tosiaan menee heti ohi jos nukahdan vartiksikin eikä tuu uudestaa yleensä. Heti jos tuntuu siltä että vois olla tulossa niin kun menee lepäämään ja jos nukahtaa niin sillä oon saanu vältettyäkin monta kohtausta. Nyt en onneks muista edes koska on viimeks ollu.🙂.Karsea vaiva, en soisi pahimmalle vihamiehellenikään. Mä saan piikit persiiseen, jos muu ei auta. Niitä tuli teininä haettua melkein joka pirun viikko.
Mun sairauskansio on karua luettavaa lapsuudesta tähän hetkeen. Mutta onneksi on lääkkeitä millä hevonenkin taintuu, myös migreeni. 😛👍
Hyvä, jos menee ohi suht helposti mokoma riesa. 🙂G-LoveR kirjoitti:
6 suihketta maksaa 48,52 €. Eli 6 kohtaukselle.
Ei ne ihan halpoja kyllä oo mutta toivottavasti auttavat kuitenkin hyvin.🙂.
G-LoveR kirjoitti:
Karsea vaiva, en soisi pahimmalle vihamiehellenikään. Mä saan piikit persiiseen, jos muu ei auta. Niitä tuli teininä haettua melkein joka pirun viikko.
Mun sairauskansio on karua luettavaa lapsuudesta tähän hetkeen. Mutta onneksi on lääkkeitä millä hevonenkin taintuu, myös migreeni. 😛👍
Hyvä, jos menee ohi suht helposti mokoma riesa. 🙂On vittumainen vaiva kyllä. No onneks on tosiaan lääkkeitä mitkä auttaa useisiin vaivoihin. Mutta inhottavaa se on kärsiä ja oon kovin pahoillani sun puolesta vaikka eihän siitäkään mitään hyötyä ole.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Varmasti oli karsee reissu terkkarille voin kuvitella.😖.
Järjetön systeemi, että tuossa kunnossa on mentävä saikkulappua hakemaan, hajujen, valojen ja hälyjen keskelle istumaan. Kun ei itse pysty edes autoa ajamaan. Onneksi sain kyydin joka odotti tunnin. Mutta sain samalla uuden reseptinkin. 👍
Mikkojuhan kirjoitti:
On vittumainen vaiva kyllä. No onneks on tosiaan lääkkeitä mitkä auttaa useisiin vaivoihin. Mutta inhottavaa se on kärsiä ja oon kovin pahoillani sun puolesta vaikka eihän siitäkään mitään hyötyä ole.🙂.
Onneks on lääkkeitä eikä nykyään vähätellä migreeniä, kuten vielä 80-luvulla lapsuudessa. Lapsi ei muka voi olla niin kipeä. Pimeetä asennoitumista.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei ne ihan halpoja kyllä oo mutta toivottavasti auttavat kuitenkin hyvin.🙂.
Jep. Ja toivottavasti ei ala sama rumba, kun nuorempana. Ne 6 annosta meni viikossa. Tulee kalliita viikkoja.
G-LoveR kirjoitti:
Järjetön systeemi, että tuossa kunnossa on mentävä saikkulappua hakemaan, hajujen, valojen ja hälyjen keskelle istumaan. Kun ei itse pysty edes autoa ajamaan. Onneksi sain kyydin joka odotti tunnin. Mutta sain samalla uuden reseptinkin. 👍
Joo niin on. Kyllä sen pitäis näissä tapauksissa pystyä hoitamaan vaikka puhelimella. Tosin meillä päin niin tehdään jo muutenkin enemmän. Eikö teillä oo sitä systeemiä että kolme päivää voi olla pois omalla ilmoituksella. Tietty se aina riippuu työnantajasta ja työpaikasta. Resepti oli hyvä juttu mutta senkin kyllä nykyään pystyisi hoitamaan ilman käyntiä ja on pystynyt jo jonkin aikaa ainakin täällä meilläpäin varsinkin kun on ollut kyse vaan reseptin uusimisesta mutta sekin riippuu kai paljon tapauksesta.🙂.
G-LoveR kirjoitti:
Onneks on lääkkeitä eikä nykyään vähätellä migreeniä, kuten vielä 80-luvulla lapsuudessa. Lapsi ei muka voi olla niin kipeä. Pimeetä asennoitumista.
Joo aivan älytöntä.🙂.
G-LoveR kirjoitti:
Jep. Ja toivottavasti ei ala sama rumba, kun nuorempana. Ne 6 annosta meni viikossa. Tulee kalliita viikkoja.
On sillä kulutuksella joo tosi tyyristä. Pidetään peukut ja ukkovarpaat pystyssä ettei niin käy.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo niin on. Kyllä sen pitäis näissä tapauksissa pystyä hoitamaan vaikka puhelimella. Tosin meillä päin niin tehdään jo muutenkin enemmän. Eikö teillä oo sitä systeemiä että kolme päivää voi olla pois omalla ilmoituksella. Tietty se aina riippuu työnantajasta ja työpaikasta. Resepti oli hyvä juttu mutta senkin kyllä nykyään pystyisi hoitamaan ilman käyntiä ja on pystynyt jo jonkin aikaa ainakin täällä meilläpäin varsinkin kun on ollut kyse vaan reseptin uusimisesta mutta sekin riippuu kai paljon tapauksesta.🙂.
No kuntoutuksessa kun oon niin saikkulappu on oltava. Jos olis työsuhteessa, niin saattais riittää oma ilmoituskin. Joskus on riittänyt ja joskus ei.
Mahataudissa tekeevät lapun neuvontaan ja sen saa hakea sieltä, käytäville ei saa mennä varttumaan.
Resepti oli vanhentunut niin, etten enää ite saanut uusittua.Mikkojuhan kirjoitti:
Joo aivan älytöntä.🙂.
Kait ne aina piti lasta teeskentelijänä tjn. Vaikka oksensi varpaille, niin silti. Mä kun oon tunnontarkka muutenkin, niin ei tuu mieleen laistaa vastuutani teeskennellen. Vaan eihän sitä kukaan usko, joka ei itte ole samanlainen tunnontarkka. 😅
Mikkojuhan kirjoitti:
On sillä kulutuksella joo tosi tyyristä. Pidetään peukut ja ukkovarpaat pystyssä ettei niin käy.🙂.
Jees. 😊👍
Nyt on mentävä etsimään jotain suolapitoista kaapista, suolaa tekee mieli. 🙂🧂- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No hyvä että helpottaa ja toipumisessa menee joo hetki. Toivotaan ettei nyt tulis uudestaan.🤗.
Mulla kans tuntuu että pää halkee ja se sykkii sillain inhottavasti. Kaikki valo sattuu silmiin ja päähän ja äänet kanssa. Täytyy olla vaan ihan liikkumatta pimeessä ja yrittää nukahtaa. Joskus sit särkee niin paljon päätä että oksettaa. Mutta mulla on siinä mielessä helppo että se tosiaan menee heti ohi jos nukahdan vartiksikin eikä tuu uudestaa yleensä. Heti jos tuntuu siltä että vois olla tulossa niin kun menee lepäämään ja jos nukahtaa niin sillä oon saanu vältettyäkin monta kohtausta. Nyt en onneks muista edes koska on viimeks ollu.🙂.Kossuhuikka auttaa migreeniin 👍🏼
G-LoveR kirjoitti:
No kuntoutuksessa kun oon niin saikkulappu on oltava. Jos olis työsuhteessa, niin saattais riittää oma ilmoituskin. Joskus on riittänyt ja joskus ei.
Mahataudissa tekeevät lapun neuvontaan ja sen saa hakea sieltä, käytäville ei saa mennä varttumaan.
Resepti oli vanhentunut niin, etten enää ite saanut uusittua.Mä oon kuntouttavassa työtoiminnassa ja mellä on toi kolmen päivän juttu sitten tarvii saikkulapun. Täällä kun soittaa sairaanhoitajalle(sen kautta pitää mennä lääkärillekin ja se arvioi onko sille tarvetta.) se voi laittaa sen postissa kotiin tai netin kautta jos ei ite pääse hakemaan. Resepteissä ja uusimisissa sama homma. Silloin jos on aivan uus juttu mistä ei respaa aikasemmin oo kirjoitettu sillon tarvii nähdä lekuri yleensä.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Mä oon kuntouttavassa työtoiminnassa ja mellä on toi kolmen päivän juttu sitten tarvii saikkulapun. Täällä kun soittaa sairaanhoitajalle(sen kautta pitää mennä lääkärillekin ja se arvioi onko sille tarvetta.) se voi laittaa sen postissa kotiin tai netin kautta jos ei ite pääse hakemaan. Resepteissä ja uusimisissa sama homma. Silloin jos on aivan uus juttu mistä ei respaa aikasemmin oo kirjoitettu sillon tarvii nähdä lekuri yleensä.🙂.
Mä ammatillisessa kuntoutuksessa. ☺️
Pitäisi tietää mikä musta tulee isona, mihin riittää työterveys. Ei ainakaan metelin keskelle. 😅
Kaali kipee muuten jatkuvasti. Mutta tätä osasin odottaa... Ikävä kyllä.
Teillä on jätkevämpi systeemi. Vähemmän sairaan ihmisen lennättämistä lapun perässä. 👍G-LoveR kirjoitti:
Kait ne aina piti lasta teeskentelijänä tjn. Vaikka oksensi varpaille, niin silti. Mä kun oon tunnontarkka muutenkin, niin ei tuu mieleen laistaa vastuutani teeskennellen. Vaan eihän sitä kukaan usko, joka ei itte ole samanlainen tunnontarkka. 😅
Niin kun tuollaista kipua ei kyetä mitenkään todentamaankaan. Aina voi sattua kohdalle joku joka luulee tietävänsä paremmin ettei se nyt niin kipeetä voi tehdä.
G-LoveR kirjoitti:
Jees. 😊👍
Nyt on mentävä etsimään jotain suolapitoista kaapista, suolaa tekee mieli. 🙂🧂Jeps. Tee niin ihmeessä. Mä taidan lähtee kohta lenkille.🤗.
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin kun tuollaista kipua ei kyetä mitenkään todentamaankaan. Aina voi sattua kohdalle joku joka luulee tietävänsä paremmin ettei se nyt niin kipeetä voi tehdä.
Juu, sehän se. Itse kyllä tunnistan päänsärky tms. ihmisen jo kalpeesta naamasta ja pienistä pupilleista. Saati jos on pahoinvoiva ja välttää valoja, hälyjä, on uupunut tai äreä, kognitiivisia ongelmia, tutinaa, heikkoutta.
Sen oppii tunnistamaan muistakin koska on kipee.
Vaikeimpia tuntuu olevan ihmiset jotka itte on aina terveitä tai niitä jotka menee mössö urhoollisina sairaanakin töihin saadakseen kruunun. Kun minäkin pystyn mikset sinä.G-LoveR kirjoitti:
Mä ammatillisessa kuntoutuksessa. ☺️
Pitäisi tietää mikä musta tulee isona, mihin riittää työterveys. Ei ainakaan metelin keskelle. 😅
Kaali kipee muuten jatkuvasti. Mutta tätä osasin odottaa... Ikävä kyllä.
Teillä on jätkevämpi systeemi. Vähemmän sairaan ihmisen lennättämistä lapun perässä. 👍Jep. Tuolla kiipulassa missä mä oon niin on kans ammatillisia kuntoutujia ja kaikenlaisia muitakin kuntoutujia ja erityisopiskelijoita aivan tavallisten opiskelijoiden lisäks. Netistä löytyy kiipulaopiston nimellä tietoo.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep. Tuolla kiipulassa missä mä oon niin on kans ammatillisia kuntoutujia ja kaikenlaisia muitakin kuntoutujia ja erityisopiskelijoita aivan tavallisten opiskelijoiden lisäks. Netistä löytyy kiipulaopiston nimellä tietoo.🙂.
Tiiän Kiipulan. Oon ollut kaupanala tutuksi Kiipulasäätiön kurssilla. 😄👍
G-LoveR kirjoitti:
Juu, sehän se. Itse kyllä tunnistan päänsärky tms. ihmisen jo kalpeesta naamasta ja pienistä pupilleista. Saati jos on pahoinvoiva ja välttää valoja, hälyjä, on uupunut tai äreä, kognitiivisia ongelmia, tutinaa, heikkoutta.
Sen oppii tunnistamaan muistakin koska on kipee.
Vaikeimpia tuntuu olevan ihmiset jotka itte on aina terveitä tai niitä jotka menee mössö urhoollisina sairaanakin töihin saadakseen kruunun. Kun minäkin pystyn mikset sinä.Joo toiset ei käsitä kun ei oo ite kokenu ja toiset kuvittelee että jos he on masokisteja ja piinaavat itseensä muidenkin pitäis niin tehdä.🙂.
G-LoveR kirjoitti:
Tiiän Kiipulan. Oon ollut kaupanala tutuksi Kiipulasäätiön kurssilla. 😄👍
Mä oon siellä miinantorin kahvilassa hommissa.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Mä oon siellä miinantorin kahvilassa hommissa.🙂.
Oukkei. Ootko tykännyt olla? 🙂
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo toiset ei käsitä kun ei oo ite kokenu ja toiset kuvittelee että jos he on masokisteja ja piinaavat itseensä muidenkin pitäis niin tehdä.🙂.
Joo ja minkä ihmiset helposti unohtaa, että kullakin on yksilölliset oireet ja tuntemukset. Ei ole niin että, kun minun päänsärky ei estä tekemistä eikä elämistä, niin ei silloin toisenkaan. Se toisen särky voi olla monin verroin rajumpaa, kun se oma. Näin esimerkiksi.
Tai kun minä kävin syöpäsairaana töissäkin, niin miksei tuo tule töihin migreenissä jne. Oireethan sen tekee mihin pystyy, tuskin kukaan/monikaan kotiin jää jollei oireet ole niin rajuja, ettei pysty olemaan missään mitenkään päin edes kotona.
Eri asia lorvikatarit.G-LoveR kirjoitti:
Oukkei. Ootko tykännyt olla? 🙂
Joo oon tykänny. Alunperin menin sinne eläintehoitajan töihin tutustuun mutta niitä hommia ei riittänyt kun opiskelijoita on niin paljon vaikka toista mainostettiinkin. Siirryin sitten tohon kahvilaan kun osaan jo valmiiks niitä hommia tehdä ja ihan mukavaa on ollut. Kävin mä puutarha puolellakin jelppimässä mutta se ei oo mun alaani oikeen. Sitten miinantorilta vapautukin paikka.🙂.
G-LoveR kirjoitti:
Joo ja minkä ihmiset helposti unohtaa, että kullakin on yksilölliset oireet ja tuntemukset. Ei ole niin että, kun minun päänsärky ei estä tekemistä eikä elämistä, niin ei silloin toisenkaan. Se toisen särky voi olla monin verroin rajumpaa, kun se oma. Näin esimerkiksi.
Tai kun minä kävin syöpäsairaana töissäkin, niin miksei tuo tule töihin migreenissä jne. Oireethan sen tekee mihin pystyy, tuskin kukaan/monikaan kotiin jää jollei oireet ole niin rajuja, ettei pysty olemaan missään mitenkään päin edes kotona.
Eri asia lorvikatarit.Se on juurikin noin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo oon tykänny. Alunperin menin sinne eläintehoitajan töihin tutustuun mutta niitä hommia ei riittänyt kun opiskelijoita on niin paljon vaikka toista mainostettiinkin. Siirryin sitten tohon kahvilaan kun osaan jo valmiiks niitä hommia tehdä ja ihan mukavaa on ollut. Kävin mä puutarha puolellakin jelppimässä mutta se ei oo mun alaani oikeen. Sitten miinantorilta vapautukin paikka.🙂.
Kuulostaa mukavalta. Se eläintenhoitokin. Olis kyllä niin mullekin mieluisaa. 😄
Oon itekkin miettinyt kahvilaa yhtenä vaihtoehtona ja erilaisia puhelimen/verkon turvin työskentelyjä. Taksikeskus puhelintyötä jne.G-LoveR kirjoitti:
Eri asia lorvikatarit.Jotkut vaan kuvittelee että kaikki vaan esittää ja yrittää kieroilla ja kusettaa systeemiä. Ne unohtaa että vaikka joku harva niin valmis olis tekemään suurinosa antais mitä tahansa päästäkseen kivuista, oireista ja vaivoista eroon.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jotkut vaan kuvittelee että kaikki vaan esittää ja yrittää kieroilla ja kusettaa systeemiä. Ne unohtaa että vaikka joku harva niin valmis olis tekemään suurinosa antais mitä tahansa päästäkseen kivuista, oireista ja vaivoista eroon.🙂.
Aamen to that. 👍
Nimenomaan tuo on se ydinasia. Pidetään tekeytyjänä, vaikka olis mustaa valkoisella näyttää.
Ite oon huomannu, että koska en päivittele, kilju apua ja ole naama norsunvitulla, kippaa tuskiani muitten niskaan, vaan koitan olla positiivinen ja myönteinen, niin suhtaudutaan epäuskoisesti kaikkeen sairauksiin. Ei voi olla sairauksia, kun on noin hymyileväkin.
Pitäisi huutaa ja vittuilla vissiin, maata paareilla ja itkeä että menis jakeluun. 😄G-LoveR kirjoitti:
Aamen to that. 👍
Nimenomaan tuo on se ydinasia. Pidetään tekeytyjänä, vaikka olis mustaa valkoisella näyttää.
Ite oon huomannu, että koska en päivittele, kilju apua ja ole naama norsunvitulla, kippaa tuskiani muitten niskaan, vaan koitan olla positiivinen ja myönteinen, niin suhtaudutaan epäuskoisesti kaikkeen sairauksiin. Ei voi olla sairauksia, kun on noin hymyileväkin.
Pitäisi huutaa ja vittuilla vissiin, maata paareilla ja itkeä että menis jakeluun. 😄Kellää ei tuu mieleen, että synkkyys tekisi vaan haittaa, menis loppukin elämänhalu ja terveys. Olemalla vielä negatiivinen ja vaikeroiva.
G-LoveR kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta. Se eläintenhoitokin. Olis kyllä niin mullekin mieluisaa. 😄
Oon itekkin miettinyt kahvilaa yhtenä vaihtoehtona ja erilaisia puhelimen/verkon turvin työskentelyjä. Taksikeskus puhelintyötä jne.Se eläintenhoito oli kyllä ihan mukavaakin sen mitä tekemään pääsi mutta tosi raskasta ainakin noiden tuotantoeläinten kanssa eikä se hirveen paljon helpompaa oo pelkkien pieneläintenkään kanssa. Tosin pieneläin puolella en ollut kuin ihan parina päivänä. Isoinosa hommista oli eläinten tilojen siivoomista ja niiden ruokkimista.
Kahvila hommat on siitä mukavampia että ne jo osaa ja pystyy toimiin itsenäisesti ja oma-aloitteisesti.🙂. Puhelin/verkko työskentely taas ei niin innosta vaikka kai sitäkin tekeen pystyis.Mikkojuhan kirjoitti:
Se eläintenhoito oli kyllä ihan mukavaakin sen mitä tekemään pääsi mutta tosi raskasta ainakin noiden tuotantoeläinten kanssa eikä se hirveen paljon helpompaa oo pelkkien pieneläintenkään kanssa. Tosin pieneläin puolella en ollut kuin ihan parina päivänä. Isoinosa hommista oli eläinten tilojen siivoomista ja niiden ruokkimista.
Kahvila hommat on siitä mukavampia että ne jo osaa ja pystyy toimiin itsenäisesti ja oma-aloitteisesti.🙂. Puhelin/verkko työskentely taas ei niin innosta vaikka kai sitäkin tekeen pystyis.Nojoo, tuotantoeläimet vaatii fyysistä kuntoa eritoten. Sen verran raskasta työnkuvaa. Ja pieneläimetkin toki. Kuitenkin joku esim. eläinkauppa on kevyempää, kun lomittajan työ. Sittenkin, vaikka on tavaranpurkua ja hyllytystä, eläintenhoito, myynti.
Kuulostaa kivalle sun työ. Ja viihdyt. 😊👍G-LoveR kirjoitti:
Aamen to that. 👍
Pitäisi huutaa ja vittuilla vissiin, maata paareilla ja itkeä että menis jakeluun. 😄Jotain sellaista ne kai odottaa sen olevan. Ehkä ne kuvittelee että ite käyttäytyisivät niin ja olettavat sitä tosiaan sitten muiltakin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jotain sellaista ne kai odottaa sen olevan. Ehkä ne kuvittelee että ite käyttäytyisivät niin ja olettavat sitä tosiaan sitten muiltakin.🙂.
Näinpä. Erilaiset sitten vaikuttaa feikeiltä, vaikka vaan yrittää pitää elämässä edes jotenkin positiivisuutta yllä, että jaksaa sen kaiken paskan keskellä.
G-LoveR kirjoitti:
Kellää ei tuu mieleen, että synkkyys tekisi vaan haittaa, menis loppukin elämänhalu ja terveys. Olemalla vielä negatiivinen ja vaikeroiva.
Niinpä se vain pahentaa asioita ja saa luopumaan siitä viimeisestäkin elämänhalusta ja toivosta. Positiivinen ja iloinen asenne niin paljon kuin se nyt vain on mahdollista tilannetta ja oloa hieman helpottaa. Ainahan se ei mahdollista ole kun ei vaan jaksa mutta riittää että edes yrittää niin se tekee paljon jo.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Niinpä se vain pahentaa asioita ja saa luopumaan siitä viimeisestäkin elämänhalusta ja toivosta. Positiivinen ja iloinen asenne niin paljon kuin se nyt vain on mahdollista tilannetta ja oloa hieman helpottaa. Ainahan se ei mahdollista ole kun ei vaan jaksa mutta riittää että edes yrittää niin se tekee paljon jo.🙂.
Nimenomaan. Sitä aurinkoa voi koittaa päästää itse omaan risukasaan, niin paljon kun vaan kykenee ja jaksaa. Tarpeeks kun on vaikeuksia ja haasteita, niin koittaa pitää kynsin hampain kaikesta hyvästä kiinni, minkä turvin pysyy jotenkin järjissään.
Vaan jos meet lenkille, niin varo liukkaita auringon nuolemia jäätiköitä.👍
Tuntu olevan tänään luistinrataa.G-LoveR kirjoitti:
Nojoo, tuotantoeläimet vaatii fyysistä kuntoa eritoten. Sen verran raskasta työnkuvaa. Ja pieneläimetkin toki. Kuitenkin joku esim. eläinkauppa on kevyempää, kun lomittajan työ. Sittenkin, vaikka on tavaranpurkua ja hyllytystä, eläintenhoito, myynti.
Kuulostaa kivalle sun työ. Ja viihdyt. 😊👍Joo mukavaahan se on. Leipomista, salaattien ja voileipien yms. tekemistä, tiskien pyöritystä, pöytien pyyhkimistä, hyllyjen järkkäämistä, irtokarkkipussien tekemistä ja sensellaista. Kassakoneen käyttökin pitäis opetella mutta on ollu niin kiire ettei kukaan oo kerenny opettaan. Sitten vois olla myymässäkin siinä. Oon mä aikanaan amitsussa käyttäny kassakonetta mutta se oli vuosituhannenvaihteessa ja ne on hieman siitä muuttuneet.😄.
G-LoveR kirjoitti:
Näinpä. Erilaiset sitten vaikuttaa feikeiltä, vaikka vaan yrittää pitää elämässä edes jotenkin positiivisuutta yllä, että jaksaa sen kaiken paskan keskellä.
Joo ja se on niin väärin että siitä saattaa sitten joutua jopa kärsimään vaikka se on ainoa tapa pitää pää ja elämä edes jotenkuten kasassa.🙂.
G-LoveR kirjoitti:
Nimenomaan. Sitä aurinkoa voi koittaa päästää itse omaan risukasaan, niin paljon kun vaan kykenee ja jaksaa. Tarpeeks kun on vaikeuksia ja haasteita, niin koittaa pitää kynsin hampain kaikesta hyvästä kiinni, minkä turvin pysyy jotenkin järjissään.
Vaan jos meet lenkille, niin varo liukkaita auringon nuolemia jäätiköitä.👍
Tuntu olevan tänään luistinrataa.Joo lupaan olla varovainen. On mulla nastakengät millä reippailen tuolla. Itseasiassa mä taidan nyt lähtee sinne tarpomaan niin saa senkin tehtyä vaikka noin hienolla kelillä se on kyllä mukavaakin ja siitä saa hyvänolon ja mielen. Jatketaan juttua vaikka hieman myöhemmin jos jaksat.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo ja se on niin väärin että siitä saattaa sitten joutua jopa kärsimään vaikka se on ainoa tapa pitää pää ja elämä edes jotenkuten kasassa.🙂.
Juu, kun ei oteta todesta, kohdellaan myös sen mukaan.
G-LoveR kirjoitti:
Juu, kun ei oteta todesta, kohdellaan myös sen mukaan.
Niinpä. Mutta mun mielestä se on ihan älytöntä ettei uskota sitä mitä toinen kertoo ja sanoo vaan oletetaan että kyllä mä näin päältäpäin katsoen varmasti tiedän että sä nyt et puhu totta kun mun mielestäni käyttäytyisit aivan eritavalla jos oikeasti puhuisit totta.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Niinpä. Mutta mun mielestä se on ihan älytöntä ettei uskota sitä mitä toinen kertoo ja sanoo vaan oletetaan että kyllä mä näin päältäpäin katsoen varmasti tiedän että sä nyt et puhu totta kun mun mielestäni käyttäytyisit aivan eritavalla jos oikeasti puhuisit totta.🙂.
Niinhän se on. Mutta ihmiset nyt tuppaa olee vähän yksinkertaisia. 😅
G-LoveR kirjoitti:
Niinhän se on. Mutta ihmiset nyt tuppaa olee vähän yksinkertaisia. 😅
Ja joskus hieman ylimielisiä omassa viisaudessaan. Mutta sitä sattuu kyllä varmasti myös itellekin aina joskus.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ja joskus hieman ylimielisiä omassa viisaudessaan. Mutta sitä sattuu kyllä varmasti myös itellekin aina joskus.🙂.
Sattuu toki. Hirmummin ei pidä olettaa, jos ja kun voi kysyä. 😊
G-LoveR kirjoitti:
Sattuu toki. Hirmummin ei pidä olettaa, jos ja kun voi kysyä. 😊
Kyllä...juuri näin. Sillä vältytään paljolta kun ollaan avoimia ja kysytään eikä oleteta omiaan.🙂.
- Anonyymi
vain kaksi vaihtoehtoa; oletko ihmisenå yksi vai nolla
- Anonyymi
Sitä samaa sinulle kuka lienetkin.😼💗
Kiitos paljon. No profiili jotain kertoo ja kuvakin on. Ja kysymällä saa aina tietää lisää jos jotain tietää haluaa.🙂.
- Anonyymi
Näin on, nätti iltapäivä.
On täydellistä elämän tuhlausta istua tässä näiden sisäaskartelujen parissa.
Lähden penkomaan madot lehtikompostorista.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Annatko madot huomenlahjaksi muorille?
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep. Täytyy kanssa lenkille suunnata.🙂.
HK:n sinistä lenkkiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko madot huomenlahjaksi muorille?
Huomenlahjaa ei tarvitse antaa, jos ei ole menossa naimisiin.
Syötin madot ahvenille.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Mies Miestä lämmittelee blööllä.
On siinä jotakin kauneutta kun palkka on tullut tilille ja sai laskut maksettua. Muuten kyllä tuntuu että elämä menee kuin kappaleessa
zen cafe: Mies jonka ympäriltä tuolit viedään.
No tein minä sellaisen jutun että monen päivän harkinnan jälkeen lähetin eräälle naiselle pääsiäiskortin. Ei mitään vonkausta ollut mielessä vaan ihan vaan ilahduttamisen ilosta kun joku aika sitten viestitteli että on aika hiljaista kun lapset lähtevät kotoa.Palkkapäivä on aina hieno juttu vaikka se mikä laulaen tulee myös viheltäen menee.😄.
Erittäin hieno päätös.👍. Toivottavasti siitä vois seurata jotain yllättävää ja mieluista.🙂.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366