Enkä ala nyt mittaamaan omaa takkia, sillä en ymmärrä kokotaulukosta kuitenkaan mitään.
Onko se XS vai M? Netistä oli hankalaa löytää erillistä koko-taulukkoa takeille ja löysin mielenkiintoisen takin nettikirpparilta ja myyjä arvioi kooksi XS.
Minkä kokoinen takki kyseessä, jos mitat on kainalo-kainalo 48 cm, pituus noin 77 cm?
Anonyymi-ap
4
149
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu takin mallista.
Ei ole ole olemassa mitään standardia M-koolle eikä XS-koolle tai ylipäätään millekään koolle. Jokaisella valmistajalla on omat mittansa ja mallinsa. Vain se on varmaa, että XS on aina pienempi kuin M.
Takkia ei kannata koskaan ostaa sovittamatta! - Anonyymi
Takki??? Tuohan on turkki, kaniturkki! Voi olla aitoa turkista. Myydään halvalla tai annetaan ilmaiseksi, koska turkkia ei enää uskalla kukaan käyttää julkisesti.
Koko vaikuttaisi olevan, kuten myyjä sanoo, XS. Tai S.- Anonyymi
Turkistakki, mikäli nyt pilkkua tahdot nussia. Takkiosastolle sekin kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984