Mulla on vasen lonkka kipeytynyt aika pahasti. Kipu tuntuu vain pakaran puolella. Pystyn selälläni maaten kääntelemään lonkkaa ihan miten vain, mutta painoa sille ei voi varata juuri ollenkaan. Lääkäriaika 3 päivän kuluttua.
Lonkkakipu tms.
4
239
Vastaukset
- Anonyymi
Ja siis ajatuksia tstä haluaisin kuulla. Kokemusta tai tietoa jollain? Ap.
- Anonyymi
On ollut Piriformis lihaksen jumittuminen tai mitä seille nyt tapahtuukaan, mutta kipeä on. Lääkäri varmaan sanoo mitä' sinä teet mutta mulle hieroja neuvoi käsien varassa istumaan lattialla pallon päällä siten että pallo sattuu juuri tuohon lihakseen, on persposkessa ihan keskellä. Siinä pallon päällä kevysti hetkuttalee. Muuten yritän estää venyttelemällä jo valmiiksi, tulee ja menee.
On ollut myös limapussintulehdus, se tuntuu lonkan yläosassa ja pakarassa. Jalkaa pitää vetää ja ontua. Polttava kipu. Otin muutaman tulehduskiputabletin ja lepäilin, meni ohi parissa päivässä. - Anonyymi
Lääkäriaikahan on sinulla pian. Siitä se lähtee...
Ihmisillä näitä kiputiloja saattuu, melkein jokaisella joskus. Hyvä että pääset lääkäriin, sen jaksat odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227