Koska ja miksi moni asia meni pieleen sinun kanssasi?
Vaikka merkit olivat huonot jo alkumetreiltä saakka, niin osa minua uskoi ja luotti sinuun. Ne aiemmat muutamat jutut olisin lakaissut unohduksiin, koska kuitenkin pidin sinusta olithan niin erilainen ihminen kuin minä:
Paljon sinulle annoin aikaani paljon sinua autoin, ehkä myös ilahdutin sinua olemalla oma itseni, ystäväsi. Sanasi olivat vain sanahelinää, ei totta olenkaan.
Puolustin sinua toiselle ihmiselle, sillä uskoin sinuun todella.
"Unohdan sinut nyt, koska näin on parasta meille molemmille".
Kauniin muiston/lahjan saat pitää muistoissa aarteena tai unohtaa sen.
Kaikesta huolimatta toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi ja onnea sille rintamalle mikä ei kuulu minun elämääni tällä hetkellä.
Vastauksen olisin silti halunnut, miksi näin tapahtui?
Vaikka jostain syystä en ole ansainnut sitä sinulta.
Ei löydy sanoja tapahtuneille asioille rakas ystävä.
12
133
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos kirjoittaisit tuon kaiken IRL oikealle henkilölle?
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Pistä pää tyynyyn tai vessanpönttöön.
- Anonyymi
Ja ikää on?
- Anonyymi
Elämä on eletty tienaaminen jatkuu.
- Anonyymi
Siihen sinetöityi kahden vuoden pelleily.
- Anonyymi
Meikällä puolisen vuotta riitti
- Anonyymi
Miten sitten tapahtui
- Anonyymi
Miten tapahtui?
- Anonyymi
Eikö sinulla ole rohkeutta kertoa asioita oikealle henkilölle IRL?
- Anonyymi
Onko ihminen josta puhut niin tunnetko hänet hyvin jos et niin voitko puhua hänestä noin kuin puhut? Jos on jotain kysyttävää kannattaa kysyä ihmiseltä itseltään suoraan saa selvemmän vastauksen.
- Anonyymi
Hei hyvä ystävä osta minulle uusi katalysaattori olen pulassa yes pliis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768