Miehen ulkonäkö on naisille. Ei auta vaikka kuinka kiva olisi naisille niin tavis naiset kiinnostuu vain pitkistä mallimiehistä.
Jotenkin masentaa kuinka tärkeää
44
69
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa maailmaan, Tuollaista se on ollut aina.
- Anonyymi
Aloittajalle ulkonäkö on tärkein valintaperuste, koska jankutat sitä päivästä toiseen.
Katso ympärillesi niin näet mikä on totta ja mikä ei. Naisella on se etu, että hän voi ehostaa itsensä kauniiksi.
Mies ei meikeillä kaunistu, eikä korkokengillä miehisty.- Anonyymi
Juu, Luoja on luonut miehen ulkonäön sellaiseksi, että se on karu ja karski.
Nainen sensijaan voi kaunistaa kehoaan meikeillä ja hiustyylillä.
Jos mies meikkaisi, niin ei se miestä kaunistaisi, vaan päinvastoin.
Samoin hiukset, joillekin miehille sopii pitkät hiukset, mutta suurimmalle osalle sopii lyhyet hiukset, siilitukka tai kalju,
Naiselle sensijaan hiukset ovat naisen kruunu.
Lyhythiuksinen eli siilitukkainen nainen ei ole niin kaunis, kun pitkähiuksinen nainen.
Tässäkin asiassa on huomioitava se, että asia ei ole naisen käsissä, jos sairatuu vakavasti, niin silloin voi menettää kaikki hiuksensa ja se on naiselle hyvin kipeä asia, mutta tässäkin on se puoli asiassa, että jos sairaus voitetaan, niin hiusten mentys on pieni hinta ja hiukset kasvavat takaisin.
- Anonyymi
Masentaa koska ulkonäkö ja varallisuus on naisille tärkeintä. Ei kelpaa tavis mies tavis naisille. Tavis naisetkin haluaa top 10 miehiä.
- Anonyymi
Miksi sinä valitat koko ajan sellaista mikä ei pidä paikkaansa?
Yleistät kaiken. Ihmiset ovat erilaisia, ota selvää naisen mielipiteistä, niin tiedät. Turhaan masennut asiasta mikä ei pidä paikkaansa. Kaikki ovat yksilöitä ja heillä on omat mieltymyksensä ja asiat jotka viehättävät. Niin naisissa kuin miehissäkin. Joillekin raha ja ulkonäkö merkitsee ja joillekin ne eivät juuri mitään merkitse.🙂.
- Anonyymi
Mikö sinä muuten olet määrittelemään kuka on tavis ja kuka ei? Sinun taviksesi voi olla toisen ainutlaatuinen kultakimpale. Noin lähtökohtaiseksi toisia ihmisiä tuolla tavalla arvottavat ihmiset ovat tosi vastenmielisiä.
Älä viitti hölistä hölmöjä.
- Anonyymi
Kyllä sen huomaa kun pakit tulee sekunnissa tavis naisilta niin naisille se miehen ulkonäkö on tärkeintä.
- Anonyymi
Ongelma on pitkälti siinä, että edes puhut ja ajattelet jotain "tavisnaisia". Kukaan täysijärkinen nainen ei halua suhteeseen miehen kanssa, joka on lähestynyt häntä, koska hän on "tavis". Sellainen ihminen, josta aidosti kiinnostuu ja johon tykästyy, ei todellakaan ole mikään "tavis", vaan ihana ja ainutlaatuinen ihminen.
Joillekin merkitsee ja joillekin ei. Jos saat joltakin naiselta pakit niin seuraavalta välttämättä et. Tietysti se riippuu myös siitä millä tavalla sä naisia lähestyt ja asenteesta mikä sulla on elämää, itseäsi ja niitä naisia kohtaan. Perus käytös tavat ja kohteliaisuus pitää olla kunnossa ja tietysti henkilökohtainen hygienia ja siisteys muuten voit olla aivan sellainen kuin olet niin kyllä sekin nainen vastaan tulee kuka ei pakkeja anna. Älä luovuta ja anna asialle mahdollisuus tapahtua.🙂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on pitkälti siinä, että edes puhut ja ajattelet jotain "tavisnaisia". Kukaan täysijärkinen nainen ei halua suhteeseen miehen kanssa, joka on lähestynyt häntä, koska hän on "tavis". Sellainen ihminen, josta aidosti kiinnostuu ja johon tykästyy, ei todellakaan ole mikään "tavis", vaan ihana ja ainutlaatuinen ihminen.
Tuon juuri. Lähtökohtaisesti mies, joka puhuu taviksista ja top kympeistä, on hyvin vastenmielistä seuraa. Tuollainen asennoituminen muihin ihmisiin kyllä haisee kauas, vaikkei noita suoraan ääneen sanoisi. Ei tulisi mieleenkään jäädä noin ajattelevan miehen seuraan.
- Anonyymi
Ei sitten muuta kuin peppua treenaamaan siitä!
Mutta muista treenata aivojasikin!
🦄 - Anonyymi
Höpö höpö jos on noin pinnallisia naikkosia niin unohda ne. Ei ne sellaset ihastukset pitkälle vie.Näitä miehen perään itkeviä naisia on paljon .
Ei tuo koske kaikkia naisia läheskään. On typerää yleistää tuo koskemaan kaikkia naisia kun naisissa on aivan kuten miehissäkin heitä kenelle ei ulkonäkö juuri hirveämmin merkitse ja heitä kenelle se merkitsee paljon.🙂.
- Anonyymi
Okei, tänään hyväksyn kaiken ilman kritiikin häivää, olenhan notkea kuin rautakanki, sulavaliikkeinen kuin mammutti, isken useammin samaan kohtaan kuin salama ja annan myös taattuja lupauksia kuten poliitikot. Kakolan hotelli meni muuten konkurssiin, kävi samoin kuin Larmin pariskunnalle, harmi sinänsä. Valtio tuli kuitenkin vastaan tuossa kakolan jutussa ja aikoo palauttaa kakolan alkuperäiseen asuun ja käyttöön kesäkuun loppuun mennessä, hotellin pitäjät saavat jatkaa saman katon alla pitopalvelun merkeissä, hienoa! Luksusvankilointia erityisesti talousrikoksiin erikoistuneille. ✅😎
- Anonyymi
Ei miehen todellakaan tarvitse olla mikään kansikuvapoika sikspäkkeineen, mutta onhan se tärkeää, että toisen ulkoinen olemus vetää tavalla tai toisella puoleensa. Itselleni se voi tarkoittaa ulkoisesti monenlaisia miehiä. Tyypillisesti pidän hieman pidemmistä miehistä, koska olen itsekin pitkä ja sellaisista, joilla on lempeä, mutta ryhdikäs olemus ja hyväntuulinen katse. Mies voi olla hoikempi tai hieman vatsakkaampi, ei sen niin väliä, mutta minuun vetoaa energinen olemus. Siisteys ja hygienia tietenkin ovat itsestäänselviä asioita. Ei ketään naista innosta mies, jolla on 20 vuotta viimeisestä hammaslääkärikäynnistä, tukka roikkuu rasvaisena ja vaatteet haisevat, kuin olisivat uitettu sillitynnyrissä.
- Anonyymi
Onkin Joo.. hukkapätkät älköön vaivautuko, miehen pitää näyttää mieheltä. Normi sellaselta ei bodarilta ainakaan liikaa
- Anonyymi
Itse olen kohta viisikymppinen ihan tavallinen nainen, pidän itsestäni huolta liikkuen ja syön terveellisesti, pukeudun kauniisti ja meikkaan. Deittisivustoilla heti kun sovitusti lähetän kuvani, en saa enää vastausta miehiltä. Minulla ei ole kolmea silmää tai neljää korvaa mutta tavallinen suomalainen nainen ei suomalaiselle miehelle kelpaa.
Kyllä, minulle on tärkeää se, että mies on pitkä. Mieluummin minua pidempi, mutta max 5cm lyhyempikin vielä menee, jos hän on tukeva tai muuten aika skrode.
Toki kiinnostukseen tarvitaan paljon muutakin. Pituuden jälkeen tulee kiva luonne. Kaunis sisältä. - Kauniit silmät auttavat myös asiaa 🙂
Olen nuorempana antanut pakit parillekin aivan ihanalle miehelle, jotka olivat hyvännäköisiä ja fiksuja, mutta minua ainakin 10cm lyhyempiä. Toinen vieläkin lyhyempi.
- Olin siitä itsekin pahoillani, vaikka varmaan he ovat lopulta olleet tyytyväisempiä näin.
Ja miksi niin? No siksi, koska minulla on todella huono itsetunto. En pysty tuntemaan itseäni naiseksi/naiselliseksi kovin lyhyen miehen rinnalla; ainoastaan isoksi. - Syy on siis täysin omien korvieni välissä, enkä ole pystynyt sitä parantamaan. - Mutta näillä mennään 👍- Anonyymi
Et todellakaan ole yksinäsi tuon tunteesi kanssa. Jos ollaan aivan rehellisiä, niin tuohan se on isolle osalle, jos ei jopa suupimmalle osalle, itseään pidempää miestä hakevalle naiselle se juttu. Kyse on tosiaan siitä omasta naisellisuuden tunteesta, joka vaatii tiettyä pienuutta miehen rinnalla. Nämä naisten pituusvaatimuksista valittavat vaan eivät kykene tajuamaan tuota, että kyse on tosiaan naisten omn korvienvälin "viasta", joka aiheuttaa ahdistusta ja alemmuudentuntoa. Vaan ei kyse tietenkään ole naisten ihan itse keksimästä ongelmasta. Naiselta on iät ja ajat odottu pienuutta, myös pituussuunnassa. Se nyt ei vaan (muka) ole naisellista, olla miestä pidempi. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et todellakaan ole yksinäsi tuon tunteesi kanssa. Jos ollaan aivan rehellisiä, niin tuohan se on isolle osalle, jos ei jopa suupimmalle osalle, itseään pidempää miestä hakevalle naiselle se juttu. Kyse on tosiaan siitä omasta naisellisuuden tunteesta, joka vaatii tiettyä pienuutta miehen rinnalla. Nämä naisten pituusvaatimuksista valittavat vaan eivät kykene tajuamaan tuota, että kyse on tosiaan naisten omn korvienvälin "viasta", joka aiheuttaa ahdistusta ja alemmuudentuntoa. Vaan ei kyse tietenkään ole naisten ihan itse keksimästä ongelmasta. Naiselta on iät ja ajat odottu pienuutta, myös pituussuunnassa. Se nyt ei vaan (muka) ole naisellista, olla miestä pidempi. 🙂
Olette ilmeisesti pitkiä naisia Xenan kanssa. Ei ole meidän lyhyiden naisten ongelmana ollenkaan tuollainen. Tietty omat ongelmansa meilläkin.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Joku on joskus sanonut (en väitä, että olisin kokeillut, enkä kerro vaikka olisinkin..), että se pituusero tasoittuu vaakatasossa ja se kyllä pitää osittain paikkansakin. Mutta miehellä ei saa olla sittenkään kovin lyhyet kädet 🙂
No, enpä laske enempää leikkiä tästä asiasta, koska muuten joku mielensäpahoittaja pilaa iltansa..
Niin ja kiitos sinulle, kun kerroit, että en ole ainoa nainen, joka tuntee näin 👍 Tuli heti fiilis, että olenkin hieman lähempänä "tavallista" naista, kuin luulen. 🙂- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette ilmeisesti pitkiä naisia Xenan kanssa. Ei ole meidän lyhyiden naisten ongelmana ollenkaan tuollainen. Tietty omat ongelmansa meilläkin.
- SheenaEn ole itse pitkä, vaan ihan keskipituinen. Lisäksi minä en pidä lainkaan pitkistä miehistä, vaan noin suht itseni pituisista. Vaan kun tuosta asiasta on juteltu, niin tuo syy sieltä nousee jatkuvasti pintaa, että nainen ei halua tuntea itseään isoksi miehen rinnalla ja siksi miehen pitää olla pidempi. Mitenkä asia muka voisi edes sinua koskettaa, jos olet kovinkin lyhyt? Silloinhan itseäsi lyhyemmän miehen etsiminen on suorastaan työn ja tuskan takana, etkä mitenkään voi normaalitilanteessa kokea itseäsi suureksi miehen rinnalla.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Joku on joskus sanonut (en väitä, että olisin kokeillut, enkä kerro vaikka olisinkin..), että se pituusero tasoittuu vaakatasossa ja se kyllä pitää osittain paikkansakin. Mutta miehellä ei saa olla sittenkään kovin lyhyet kädet 🙂
No, enpä laske enempää leikkiä tästä asiasta, koska muuten joku mielensäpahoittaja pilaa iltansa..
Niin ja kiitos sinulle, kun kerroit, että en ole ainoa nainen, joka tuntee näin 👍 Tuli heti fiilis, että olenkin hieman lähempänä "tavallista" naista, kuin luulen. 🙂Ja siis kyllähän se kylmä tosiasia on, että sellaisilla "taskuvenuksilla" on ehdottomasti eniten menekkiä tässä maailmassa. Hyvin pitkäkään mies ei koe lainkaan pahaksi, vaikka nainen olisi häntä monta päätä lyhyempi ja sellainen "kainaloinen". Sen sijaan selkeästi harvemmalle miehellekään kelpaa mistä itseään pidempi ja varsinkaan paljon pidempi nainen. Nainen kokee itsensä epänaiselliseksi ja liian suureksi itseään pienemmän miehen rinnalla ja mies taas kokee itsensä epämiehekkääksi ja liian pieneksi itseään pidemmän naisen rinnalla. Tuo noin keskimäärin, vaikka poikkeuksiakin tietenkin on aina.
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis kyllähän se kylmä tosiasia on, että sellaisilla "taskuvenuksilla" on ehdottomasti eniten menekkiä tässä maailmassa. Hyvin pitkäkään mies ei koe lainkaan pahaksi, vaikka nainen olisi häntä monta päätä lyhyempi ja sellainen "kainaloinen". Sen sijaan selkeästi harvemmalle miehellekään kelpaa mistä itseään pidempi ja varsinkaan paljon pidempi nainen. Nainen kokee itsensä epänaiselliseksi ja liian suureksi itseään pienemmän miehen rinnalla ja mies taas kokee itsensä epämiehekkääksi ja liian pieneksi itseään pidemmän naisen rinnalla. Tuo noin keskimäärin, vaikka poikkeuksiakin tietenkin on aina.
Hyvin kuvasit. Noin se minustakin on. 🙂
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Hyvin kuvasit. Noin se minustakin on. 🙂
Sivusta: Pituudella ei suurtakaan väliä kunhan olemus on sopusuhtainen, aika paljon merkkaa se että vyötärö on tallella ja jos vähäsen plussaa on painossa ei sekään kuolemaksi ole. Ötzi:n sulattamaan pystyvä hymy...✌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Pituudella ei suurtakaan väliä kunhan olemus on sopusuhtainen, aika paljon merkkaa se että vyötärö on tallella ja jos vähäsen plussaa on painossa ei sekään kuolemaksi ole. Ötzi:n sulattamaan pystyvä hymy...✌
Sillä (pituudella) on valtaosalle hyvin paljon merkitystä. Hyvin suurelta osin se on täysin tiedostamatonta ja juontuu juuri tuosta aika hassusta kulttuurisesta jutusta, että mikä on "naisellista" ja mikä "miehekästä". Jostain syystä sama mies ei ole miehekäs 15 senttiä itseään pidemmän naisen rinnalla, mutta hän onkin sitten miehekäs saman verran itseään lyhyemmän naisen rinnalla. Sama naisellisuudesta. Hassun kuvitelman mukaan itseä pidempi mies tekee naisesta naisellisen. Eihän noissa mitään järkeä ole, mutta nämä pöljät kuvitelmat ja tuntemukset kuolevat hitaasti. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä (pituudella) on valtaosalle hyvin paljon merkitystä. Hyvin suurelta osin se on täysin tiedostamatonta ja juontuu juuri tuosta aika hassusta kulttuurisesta jutusta, että mikä on "naisellista" ja mikä "miehekästä". Jostain syystä sama mies ei ole miehekäs 15 senttiä itseään pidemmän naisen rinnalla, mutta hän onkin sitten miehekäs saman verran itseään lyhyemmän naisen rinnalla. Sama naisellisuudesta. Hassun kuvitelman mukaan itseä pidempi mies tekee naisesta naisellisen. Eihän noissa mitään järkeä ole, mutta nämä pöljät kuvitelmat ja tuntemukset kuolevat hitaasti. 😁
Myönnetään, pitänee tuokin paikkansa. Muutamia pareja on tullut kyllä nähtyä missä pituussuhde naisen puolella, kaikki ovat kyllä tuntuneet viihtyvän nahoissaan ilman sen suurempia komplekseja, kai se on ollut sitten se kuuluisa vaakataso mikä eroja on sopuisasti tasaillut...
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa edelleenkään tämä väittämäsi.
- Sheena - Anonyymi
minua hvitrraa ruofarmi-ohjelma kun tyttötkin piorukalla kokeilemassas että miten antaa sähköiskuja sähköinen lanka, sormillakin keilivat nhuvikseen
- Anonyymi
Aikalailla totta . 20 vuotta nettideiteissä ilman yhtään tykkäystä / vastausta . Itse lähettänyt tuhansia viestejä . Kertoo aika hyvin miten kiinnostavan näköinen on .
- neitsyenä hautaanko - Anonyymi
Ette ole yrittäneet tavis naisia iskeä joten ette tiedä miten nirsoja ne on. Antavat pakit kyllä nopeasti tavis miehille joten naisille miehen ulkonäkö on tärkeintä.
- Anonyymi
minuas vähän hsrmittss kun mihinkähnän lsiyoin jonkin tovhern joku boifer jotasin kassxdvojen voifdettazs.
Mutta jännittää aika pszljon hasmmszlääkäri-nzsixtedn kznxxdz tzpzzmixdet. - Anonyymi
Mua harmittaa kun olen ylikomea niin naiset ei uskalla lähestyä kun niiden itseluottamus ei riitä.
- Anonyymi
Naiset kiinnostuu jännämiehistä se on aina nähty.
Ei kelpaa normaali mies naisille. Suomessa on satoja tuhansia sinkkumiehiä jotka ei koskaan saa naista. - Anonyymi
Kuulkaapas palstalaiset. Asia olisi helppo, eikä tarvtsisi asiasta enempää kiistellä, jos kaikki olisimme, kuin linnut kaikki saman näköisiä.
Katsokaapa vaikka luoto elokuvaa pingviineistä, mistä se naispingviini tietää missä hänen miespinviini on, kun saapuu ruokavaellukselta ja vastassa on tuhatpäinen miespingviinilauma, kaikki saman näköisiä.
No äänestä se oman miespingviininsä löytää.
Ajatelkaapa, jos ihmisetkin olisivat saman näköisiä, niin ulkonäöllisiä asioita ei tarvitsisi pohtia, kun saman näköisiä naamoja tulisi vastaan.
Kumppanin tunnistaisimme äänen perustellla, ei ulkonäön.- Anonyymi
Sie oot sokia jos kaikki tipuset on siusta saman näkösiä.
No, mua masensi teini-iässä se kuinka tärkeää naisen ulkonäkö on miehille. Ei riittänyt että oli hoikka, jos pärstä oli kuin petolinnun perseestä repäisty. Ihan yhtä pinnallista on nyky-yhteiskunta, oli sukupuolet miten päin tahansa.
Onneksi nykyisin otan asian rennommin enkä enää ryve siinä "mua ei huoli kukaan" -utopiassa. Uskon, että kunhan saan taas laihdutettua itseni siihen kroppaan mikä mulla teini-iässä oli, niin näin aikuisiällä löytää kyllä jonkun joka ei niin kauheasti näitä kasvoja kammoaisi. Jos on löytynyt kahdesti aikaisemmin, täytyy löytyä vielä sen kolmannenkin kerran.- Anonyymi
Kyllä niille muutkin kelpaa.
Esimerkiksi tappajan silmillä ja soturin kallolla varustetut kaulatatuoidut mittavana väkivaltarikoshistorian omaavat jännämieslinnakundit. - Anonyymi
Jotenkin masentaa kuinka tärkeää naisen ulkonäkö on miehille. Ei auta vaikka kuinka kiva olisi miehille niin tavis miehet kiinnostuu vain hoikista kauniista misseistä.
- Anonyymi
Uutispläjäys: mukavat kivamiehet eivät länsimaisia jännämiesten käyttämiä naisia sytytä jos ei ole tuloja ja särmää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509