Onko kevät tuonut mitään uutta

Anonyymi-ap

Elämä herää lumikerroksen alla. Kohta luonto purskahtaa elämän kiihkoon. Linnunlaulu ja räystäältä putoilevat pisarat sitä jo enteilevät.

Mitenkäs sinun elämäsi

64

56

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohta vähenee taas nuorten naisten vaatteet. Alkaa taas katukuva kaunistua. Parasta keväässä!

      • Anonyymi

        Voit antaa jo mielikuvan nostaa mielialaasi ja hymyn huulillesi. Joku toinen voi saada paremman mielen sinun hymystäsi. :)


      • Anonyymi

        Kiitos. Sinun sanojasi minä kaipasinkin. Ja musiikkilinkkejä, jotka veivät taas toisiin tiloihin. Vähällä minut saa onnelliseksi. Mutta ei määrä määrää, vaan tunne. Minä elän hiljaisten maailmassa. Kuulen silti lintujen laulun. Toisinaan veren kohina korvissani sen peittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Sinun sanojasi minä kaipasinkin. Ja musiikkilinkkejä, jotka veivät taas toisiin tiloihin. Vähällä minut saa onnelliseksi. Mutta ei määrä määrää, vaan tunne. Minä elän hiljaisten maailmassa. Kuulen silti lintujen laulun. Toisinaan veren kohina korvissani sen peittää.

        Kovin runollista, haetko musiikista syntyviä tunnetiloja vai täydennystä omiin tunnetiloihin, sekä että?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin runollista, haetko musiikista syntyviä tunnetiloja vai täydennystä omiin tunnetiloihin, sekä että?

        Joskus niin. toisinaan näin, luulisin. En paljoa musiikkia oikeastaan kuuntele. Mutta kyllä musiikki vaikuttaa. Tässä nimenomaisessa tapauksessa musiikin linkittäjällä on oma merkityksensä. Mieltäni kiehtoo, että hän on kuunnellut samat kappaleet (otaksun) ja näin jaamme samaa. Kokemus molemmillla omansa, mutta ehkä jokin yhdistää. Edes pieni hiukkanen, hetken häivähdys. Tämä on vain omaa leikkiäni. En häntä tunne. Olen vain vuosia ihaillut hänen ajatuksiaan ja ihmistä sanojen takana. Tai siis kuvitelmaani hänestä, jos tarkkoja ollaan. Vuosia. Niin, jotain pari vuosikymmentä...

        Minäpä haaveilen tässä hetken https://youtu.be/rDuy874spGg naurahdan itselleni ja jatkan elämääni omalla kiertoradallani.

        Kevät. Kivaa kevättä sinullekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Sinun sanojasi minä kaipasinkin. Ja musiikkilinkkejä, jotka veivät taas toisiin tiloihin. Vähällä minut saa onnelliseksi. Mutta ei määrä määrää, vaan tunne. Minä elän hiljaisten maailmassa. Kuulen silti lintujen laulun. Toisinaan veren kohina korvissani sen peittää.

        https://www.youtube.com/watch?v=qmd2RdSjNak
        Blues For Peanuts · Vince Guaraldi

        Toissapäivänä joku yritti soittaa Huipuvuorilta, mutta en ollut puhelimen lähettyvillä.
        Todennäköisesti väärä numero, tai sitten jollakin oli jokin epätavallinen ongelma, mutta sai ratkottua sen, eikä soittanut uudelleen (tosin tuttuja ei pitäisi nyt olla siellä).


    • Anonyymi

      Pikkuhiljaa olisi oikeasti tilaa muutoksille, tervetuloa vaan jos ovat tullakseen. Laiskurina tietenkin odotan että kaikki tapahtuu vaivaa näkemättä :)

      • Anonyymi

        Niin voi käydäkin. Niin käy ihan varmasti, koska kaikki muuttuu koko ajan. Pidä silmät auki siinä sohvalla lojuessasi. Niin minäkin teen. Ja jotain varmasti tapahtuu. Se voi olla jotain niin pientä, että en huomaakaan. Voisin vaikka saada ajatuksen. Se olisi jotain.

        Vakavasti ajatellen, kun tunnistat muutoksille olevan tilaa, niin jotain muuttuu. Voin luvata sen. Ehkä jo tänä keväänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi käydäkin. Niin käy ihan varmasti, koska kaikki muuttuu koko ajan. Pidä silmät auki siinä sohvalla lojuessasi. Niin minäkin teen. Ja jotain varmasti tapahtuu. Se voi olla jotain niin pientä, että en huomaakaan. Voisin vaikka saada ajatuksen. Se olisi jotain.

        Vakavasti ajatellen, kun tunnistat muutoksille olevan tilaa, niin jotain muuttuu. Voin luvata sen. Ehkä jo tänä keväänä.

        Lähinnä henkisessä mielessä laiska, ei ehkä ruumiillisesti niinkään


    • Anonyymi

      On se tuonut. Katselen mielelläni niitä suunnilleen ikäisiäni miehiä missä tahansa kulkiessani. Tänäänkin näin sellaisia, jotka saivat pään kääntymään ja katselemaan. En tiedä jaksanko enää mennä illanviettoon tutustukseni mahdolliseen uuteen kumppaniin. Kesällä kuulokket korvilta pois.

      • Anonyymi

        Kevättä, kevättä, tällaista se on. hyvältä kulostaa.


    • https://www.youtube.com/watch?v=Z2K3m3M3Rsk

      Blues For Basie · The Gene Harris Quartet






      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Show me my silver lining, I try to keep on keeping on...

        Näin, näin se menee. Pitäisi ainakin. Kiitos. Tiedät että minä kuuntelen näm kaikki. https://youtu.be/HAtGTZKwHGo ja sain matkan, tarinan. Jatkan omaani. Todellista.

        https://www.youtube.com/watch?v=BdBs7JFn9Pk

        Helplessly Hoping (2005 Remaster) · Crosby, Stills & Nash


    • Anonyymi

      Jäätävä himo koskettaa ja panna joka päivä. Oli se himo kyllä talvellakin mutta nyt valon myötä ehkä asteita enemmän.

    • Anonyymi

      PääsiäisTrullien keskiikä on myös noussut tappiin sekä Noituuden muu tilanne sekä kun herrojen kanssa lähtee marjaan. NoitaTohtori ei kunnioita enään mitään politiikkaa koska meno on kuin Carola biisin kun kulkee herrojen kanssa pellon laitaa.. Suomi on menossa sukupuuttoon.

    • Anonyymi

      Sukupuutto kulminoituu siinä kun markkinatalous kokee viimein totaalisen loppunsa kun kaikki haluaa viimein antaa pelkästään persettä eli jos sillä vousi viimein tienata ihan jokainen? Kapitalismi tulee kohtaamaan kovan loppunsa ydinsodassa.

    • Anonyymi

      Kolmas maailmansota on jo menossa ja nyt alkaa kohta ydinsota mutta itse tavoittelen kohti kapakkia ja saluunoita. Hoitakot itse sotkunsa kun muu osaaminen ei sovi..Saatanan Kokoomus ja muita täys idiootteja myöden..

    • Anonyymi

      Suomi on täys paskojen täydellisien täys paskojen paska maa. Laskuri käy milloin kuolema viimein koittaa niin ja mitäs sitä laskemaan.. Maailman onnellisin kansa..

    • Anonyymi

      Maailman onnellisin kansa tulee kuolemaan sukupuuttoon. Maailmanloppu koskee vain Suomea eikä siinä auta edes Nato.

    • Anonyymi

      Trans-seksi on erittäin kilpailukykyinen kun ei tule elätettäviä ja isompikin muna sopii joka perseeseen kuten taloustieteilijöidenkin economy. Itse en huolikkaan enään muita tyttöystäviä eli näin. Näillä mennään ja taas.

    • Anonyymi

      Itse olen miettinyt illan ja yön pimennoissa että kuinka iso pitäisi olla se koko maailman suurin Perse johon voisi tunkea kaikki taloudellistuksien hyödyt? , pienentyvään tunneliin Koska sukupuutto on se lopullinen ratkaisu viimein.

    • Anonyymi

      Suomen koko kaiken kokoaan suuremman juttu kulminoituu kun otan huomenna kokoaankin suuremman Trans-naisen siittimen perseeseen. olkoon se kaiklille poliitikoille se suurin sanoma. Helsingin sanomat syvältä maaseudulta eli Maaseudun Menneisyys. NM: syvälle muuten menee.

    • Anonyymi

      On muuttunit. Koko rlämänpaletti meni suusikx. Värit ja sävyt ovat iloiset, kirkkaat.
      Kullankeltaista...

      Iloa.

    • Anonyymi

      Totta tosiaan työurien pidentyminen näkyi myös pääsiäisenä trulleissa eli karkkinoidissa. Itselle tulee myös aina mieleen kun trans-nainen panee isolla vehkeellä että mihin tämä koko maan politiikka on oikein mennyt? Sinnekö itseensä? Hauskaa ja ratkiriemukasta Vappua kaikille. NM: aloitettu on.

      • Anonyymi

        Kuka minulle jakoi nämä kortit? Näilläkö pitää pelata loppuun asti? Miksi vaihdoin ässän pois? Tavoittelin jotain vieläkin enemmän ja sain. Vai sainko? Mitä edes halusin? Täydellisen käden? Mitkä hiton kortit? Mitä väliä? Mitä minulla on? Mitä minä oikein haluan? En minä mitään kortteja halua. Mitä minä niillä. Hukkaisin ne kuitenkin tähän sotkuun. Niin kuin kaiken muunkin. Peittäisin roinan alle. Hautaisin, jotta kukaan ei vain näkisi. Että kukaan ei vain välittäisi. Että jokainen unohtaisi, mitä olen. Mitä olin. Mihn menin.

        En mene minnekään. Minä jään.


      • Anonyymi

      • Anonyymi


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Unohdin kirjautua.

        https://www.youtube.com/watch?v=FRURmhFE6BI

        Pneuma · TOOL

        Muistan jotain runojasi. Tai siis en ulkoa kuitenkaan. Mutta tunnelmia vuosien takaa. Pidin niistä. Sen tiedän. Minulla saattaa jopa olla tallessakin jotain. Jossain. Olen kerännyt.

        Silti.

        Joskus sanat vain väsyttää. Miksi olla vain sana, symboli, merkki, kun voisi olla aito. Mikä sitten onkaan. Todellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan jotain runojasi. Tai siis en ulkoa kuitenkaan. Mutta tunnelmia vuosien takaa. Pidin niistä. Sen tiedän. Minulla saattaa jopa olla tallessakin jotain. Jossain. Olen kerännyt.

        Silti.

        Joskus sanat vain väsyttää. Miksi olla vain sana, symboli, merkki, kun voisi olla aito. Mikä sitten onkaan. Todellinen.

        Olen ajatellut kirjoittaa niitä lisää, mutta olen hukannut tunnukseni Rakkausrunoihin.
        Ehkä pitäisi pyytää siellä ylläpidolta avustusta aiheeseen.
        Tosin se mitä nykyisin kirjoittaisin, saattaisi enimmäkseen olla synkempää laatua.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Unohdin kirjautua.

        https://www.youtube.com/watch?v=FRURmhFE6BI

        Pneuma · TOOL

        Olen tässä yritellyt harvakseen syventyä Tool:n maailmaan mutta ei onnistu kuin jaksoittain vaikka miten avoimesti suhtautuis, hiukan turhan kinkkistä


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Olen ajatellut kirjoittaa niitä lisää, mutta olen hukannut tunnukseni Rakkausrunoihin.
        Ehkä pitäisi pyytää siellä ylläpidolta avustusta aiheeseen.
        Tosin se mitä nykyisin kirjoittaisin, saattaisi enimmäkseen olla synkempää laatua.

        Synkkyydestä kannattaakin leipoa runoja. Pitkiä ja painavia runoja. Tai lyhyitä iskuja. Miltä tuntuu. Toivon, että innostut.

        Ajattelin nähdä sinusta unta. Tapaamme eläinpuistossa. Hmm. Saa nähdä kuinka käy. Unista ei aina saa, mitä tilaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä yritellyt harvakseen syventyä Tool:n maailmaan mutta ei onnistu kuin jaksoittain vaikka miten avoimesti suhtautuis, hiukan turhan kinkkistä

        Itse pidän siitä, sillä niiden kappaleissa on riittävästi muutosta ja päällekkäisiä tasoja.
        Jos musiikki on liian yksinkertaista, niin alan samaan aikaan ajatella ihan muita asioita ja lakkaan kuuntelemasta vaikka kuuntelenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Synkkyydestä kannattaakin leipoa runoja. Pitkiä ja painavia runoja. Tai lyhyitä iskuja. Miltä tuntuu. Toivon, että innostut.

        Ajattelin nähdä sinusta unta. Tapaamme eläinpuistossa. Hmm. Saa nähdä kuinka käy. Unista ei aina saa, mitä tilaa.

        En usko että tapaamme, sillä pidän kaikkiin etäisyyttä, enkä ole nähnyt unta jossa tapaisin jonkun.
        (kai se on tullut joskus mainittua, että näen asioita ennalta ja olen aina nähnyt)
        ((sitä on suvussa))
        (((minä siis näin senkin puolta vuotta aiemmin miten Liskolle kävi ja keskustelimme herättyäni sen asian läpi)))

        Aikanaan olin eläinpuistoretkellä vahtimassa eroavan pariskunnan lapsia, samalla kun he jakoivat kotonaan omaisuuttaan. Omituinen kokemus.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        En usko että tapaamme, sillä pidän kaikkiin etäisyyttä, enkä ole nähnyt unta jossa tapaisin jonkun.
        (kai se on tullut joskus mainittua, että näen asioita ennalta ja olen aina nähnyt)
        ((sitä on suvussa))
        (((minä siis näin senkin puolta vuotta aiemmin miten Liskolle kävi ja keskustelimme herättyäni sen asian läpi)))

        Aikanaan olin eläinpuistoretkellä vahtimassa eroavan pariskunnan lapsia, samalla kun he jakoivat kotonaan omaisuuttaan. Omituinen kokemus.

        Minä olen sinut tavannut ennenkin unissani. Minulta tämä jyllää onnistuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Synkkyydestä kannattaakin leipoa runoja. Pitkiä ja painavia runoja. Tai lyhyitä iskuja. Miltä tuntuu. Toivon, että innostut.

        Ajattelin nähdä sinusta unta. Tapaamme eläinpuistossa. Hmm. Saa nähdä kuinka käy. Unista ei aina saa, mitä tilaa.

        Tyhjyys
        -miten suuri on se mitä ei ole
        -tyhjyyden rajalla olematon muuttuu olevaksi
        -kun oleva menee olemattomaan, vähenee olematon
        -tyhjyyden suuruus on sen olemattomuudessa
        Laoze ei kirjoittanut tätä - miksei.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Olen ajatellut kirjoittaa niitä lisää, mutta olen hukannut tunnukseni Rakkausrunoihin.
        Ehkä pitäisi pyytää siellä ylläpidolta avustusta aiheeseen.
        Tosin se mitä nykyisin kirjoittaisin, saattaisi enimmäkseen olla synkempää laatua.

        vähän niin kuin näin https://youtu.be/2ucdZwjLdz4 kirjoittelet.....


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Tyhjyys
        -miten suuri on se mitä ei ole
        -tyhjyyden rajalla olematon muuttuu olevaksi
        -kun oleva menee olemattomaan, vähenee olematon
        -tyhjyyden suuruus on sen olemattomuudessa
        Laoze ei kirjoittanut tätä - miksei.

        Pidän, paljonkin. Laajentaa ajatuksia, täyttää tyhjyyttä, herättää, ajatteluttaa siis. Lukisin enemmänkin.


    • Anonyymi

      Tytöillä näytti jo olevan tiukkaa yllä. Ja aika vähän. Tämä on hienoa aikaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe