Mua ahdistaa! On ahdistanut jo pitkään. Olen 3XL kokoinen. Mielestäni minulla on tämän kokoiseksi naiseksi ihan hyvä vaatevarasto. Tosin osan vaatteistani olen ostanut todella halvalla esimerkiksi markkinoilta tai kirpputoreilta. Ja kun pitäisi löytää aamulla klo 7 jotain päällensä! Ei onnistu! En löydä vaatehyllyiltä mitään, pääni ei sano mihin minun tulisi pukeutua...
Tälläkin hetkellä kärsin ahdistuksesta, kun minulla oli eilen mielestäni ihan kivat vaatteet, mutta tummat... Vaaleat olisi pitänyt sittenkin olla. Pelkään, että selkäni takana kuiskutellaan, miten tyylitön minä olen.
Ei pitäisi tietenkään välittää muiden mielipiteistä, mutta pelkään ettei minua oteta mukaan mihinkään, ellei päälläni ole juuri sopivia merkkivaatteita. (Eipä niitä kaikkia merkkejä lihaville valmisteta.)
Miten pääsisin näistä peloista ja rauhoittuisin?
Ahdistaa...
2
245
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä luullaan, että vaaleat värit herättävät huomiota. Minusta tummat värit ovat yhtä huomiota herättäviä, noin suurin piirtein...? Olen koko nuoren aikuisuuteni pitänyt fuksiaa, joka sopii väreihini. Vaaleanpunainen ei taas kovin hyvin sovi väreihini. Ja miksi vaatteitteni pitäisi olla iloisia ja tunnelmallisia, jos mieleni on maassa.
- Anonyymi
Minusta ihmiset, jotka eivät hyväksy MITÄÄN, mitä minulla on päälläni, yrittävät ryöstöä. He haluavat, että veisin osittain kalliilla ostamani vaatteet kirpputorille. Minkä sille voin, että aamuisin on kiire. Ja minkä sille voin, että pidän väreistä, jotka eivät kaikkia miellytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23593Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759