Kuka palstalainen

Anonyymi-ap

On kuin kahdella jalalla kulkeva aprillipila?

-flowersreally-

42

117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sinulla siihen joku oma ehdotus? :)

      • Anonyymi

        Putinistipoika harmis olis hyvä ehdotus.


    • Anonyymi

      " nimeä ei saa sanoa ". No saahan sanoa.

      • Anonyymi

        Sano vaan


    • Sinä?

      • Anonyymi

        Olisko nosse ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisko nosse ?

        Heh... 😜


    • Anonyymi

      Ensimmäisinä tulee mieleen Viron hanu gentsu 😂

    • Anonyymi

      hyvä nimi jollekin tyttöjen taitoluozteluryhmällejub; helsingin raketit, kuin ilotuliteraketit, mutta oli hieno exsitys heiltä katsoin, olivat makoilemassa ja sitten heräävät.

    • Anonyymi

      Kynä on karannut käsistä jo pariin kertaan tänään, mutta yritän hillitä itteeni :)

      • Anonyymi

        Juu ihmetapaus 🤭 kun jotain laskee käsistään palstalle, niin se kuin karkaa ja lähtee juoksemaan itsestään nopein jaloin


      • Anonyymi kirjoitti: "Kynä on karannut käsistä jo pariin kertaan tänään, mutta yritän hillitä itteeni :)"

        Olen ollut parina viime viikkona tajuissani vain hetkittäin, ja niinäkin sekaisin. 🌹👀


    • Vastaushan on ilmiselvä, minä. Joka muuta väittää, on lähinnä huono vitsi. 🤣

    • Ei nyt tee mieli arvostella ketään aprillipilaksi vaikka onkin sellaisiakin palstalaisia keiden kanssa näkemykset asioista ja mielipiteet ei kohtaa sitten ollenkaan. No sen verran voin taipua että anonyymeissä heitä löytyy vaikka suurinosa heistäkin on mukavia.🙂.

      • Anonyymi

        Sinähän olet aina samaa mieltä kaikkien kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet aina samaa mieltä kaikkien kanssa

        En kyllä edes ole. On täällä tullu useaankin otteeseen väännettyä asioista joidenkin kanssa.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En kyllä edes ole. On täällä tullu useaankin otteeseen väännettyä asioista joidenkin kanssa.😄.

        Ethän sinä edes väännä. Jankutat vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä edes väännä. Jankutat vaan.

        Saathan sä olla tuota mieltä jos haluat aivan vapaasti. Ite nään asian täysin eritavalla.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Saathan sä olla tuota mieltä jos haluat aivan vapaasti. Ite nään asian täysin eritavalla.🙂.

        Väännöissä yleensä perustellaan kanta. Jankutuksissa vaan jankutetaan ilman minkäänlaisia perusteluja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väännöissä yleensä perustellaan kanta. Jankutuksissa vaan jankutetaan ilman minkäänlaisia perusteluja.

        Niinhän mä perustelenkin. Se on ikävää jos sä et sitä ymmärrä. Nyt kutsuu lenkkipolku reippailemaan hetkeks niin jatketaan vaikka tunnin puolentoista päästä jos sulla vielä intoa riittää.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niinhän mä perustelenkin. Se on ikävää jos sä et sitä ymmärrä. Nyt kutsuu lenkkipolku reippailemaan hetkeks niin jatketaan vaikka tunnin puolentoista päästä jos sulla vielä intoa riittää.🙂.

        Väität perustavasi mielipiteesi faktoihin, mutta et pahemmin mitään faktoja esitä.

        Jos haluat tulla ymmärretyksi, se on sinun vastuulla. Asia pitää kertoa niin yksinkertaisesti, että 3-vuotiaskin ymmärtää. Se ei ole mahdotonta, jos tietää mistä puhuu. Jos ei taas tiedä, silloin ei onnistu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väität perustavasi mielipiteesi faktoihin, mutta et pahemmin mitään faktoja esitä.

        Jos haluat tulla ymmärretyksi, se on sinun vastuulla. Asia pitää kertoa niin yksinkertaisesti, että 3-vuotiaskin ymmärtää. Se ei ole mahdotonta, jos tietää mistä puhuu. Jos ei taas tiedä, silloin ei onnistu.

        Mulle se nyt on aika sama ymmärrätkö juuri sä. Se ei mun elämääni mitenkään vaikuta. Suurinosa tuntuu kuitenkin ymmärtävän ja ainakin ne ihmiset kenellä on mulle merkitystä. Kaikkia ei voi aina mitenkään miellyttää eikä ole mitään tarvettakaan. Jos ollaan eri mieltä niin sitten ollaan eri mieltä ei se sen kummempaa ole. Hyvää illan jatkoa kuitenkin sulle ymmärsit tai et.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität perustavasi mielipiteesi faktoihin, mutta et pahemmin mitään faktoja esitä.

        Jos haluat tulla ymmärretyksi, se on sinun vastuulla. Asia pitää kertoa niin yksinkertaisesti, että 3-vuotiaskin ymmärtää. Se ei ole mahdotonta, jos tietää mistä puhuu. Jos ei taas tiedä, silloin ei onnistu.

        En kuvitellut Darkfearin jälkeen näkeväni täällä ketään yhtä autistista jankuttajaa ja uskomattominta miten tollanen lapatossu on mitenkään voinut pärjätä Hesan nistimaailmassa 🤣 nämä mikkojuhanin faktat on pelkkää median toitotusten toistamista ilman minkäänlaista omaa kriittistä ajattelua. Parisuhdemallit ja sukupuolet mistä hänen nuoruudessa ei edes tiedetty on okei, Ukrainaan pitää toimittaa lisää aseita koska kyllä se Venäjä pitää pysäyttää jo Ukrainaan tai muuten seuraavaksi se hyökkää natosuomern tai balttiaan, toksisen feminismin kieltäminen kokonaan, uskomatonta pokkurointia naiskirjottajille, ton vammanaamaemojin käyttäminen ilman minkäänlaista ironiaa... Yksi iso kaksilahkeinen aprillipila 365 päivää vuodessa:D


    • Kukas siellä huutelee perään... ?

      😁🧚‍♀️

      • Anonyymi

        Hyvä saada vähän betoninraudoittajaverta keskusteluun 👍🏼


      • Anonyymi

        Rakennusliitto


      • Anonyymi

        Joku närkästyny kai


    • Väliksen sitkeät jutut korkeasti koulutetuista tinder-arabeista ovat kuin joko pitkitettyä aprillipilaa tai muuta camp-huumoria.

    • Minä kun sentään kuljen neljällä jalalla :-D

    • Anonyymi

      Varmaankin jokainen feikki- ja/tai dissonimimerkki. Montakos niitä mahtaakaan olla? Netti täynnä.

    • Anonyymi

      citronella, vähän harmittss sins unohdan ostaa sitruunojsa ksupsdds

    • Anonyymi

      varvaskamedra sellainen uusi tuote, jonka voisi asentaa kenkgän kärkeen jolloin näkee missä kävelee

    • Nooh.. en voi ehdottaa kuin itseäni.

      • Anonyymi

        Pujis on kuin se onks viljoo näkyny-hahmo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pujis on kuin se onks viljoo näkyny-hahmo.

        Jaa on vai?


    • Hän (hirn) -tyyppi on kyllä melko persoonallinen.
      Pelkkää tajunnanvirtaa 🙂

      • Täytyy olla vähintään filosofian diletantti, jotta ymmärtäisi hirnujan huumoria.
        Mutta on sillä hieno nimi: Funeau.


      • Gattino kirjoitti:

        Täytyy olla vähintään filosofian diletantti, jotta ymmärtäisi hirnujan huumoria.
        Mutta on sillä hieno nimi: Funeau.

        Okei 🙂 Luulin Fun Eaun olevan sama kuin yksisarvinen, mutta en ole vielä niin perehtynyt näihin puskanikkeihin 🤔


    • Jaa-a. Eniten olen lukenut omia juttuja ihan oikeinkirjoitussyistä.

      • Ei tää ollutkaan ruusuja/risuja-ketju. 😮
        Oikeinkirjoitettu, mutta väärään ketjuun.


    • Anonyymi

      Muutoin tuohon sopis kai prinssi j mu kun ei se ole oikein huvittava edes ja sääliä sitä en ainakaan itse osaa miettiny vaan et miten se on saanu valehdeltua jonkun naisen tekemään lapsen lapsia kanssaan mitä lupas mitä ei si pitän kuitenkaa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7160
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      331
      1018
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      855
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe