Analyytikkoja palstalla

Keskustelun avausten mukaan joillakin on muodostunut mielikuva Dacian omistajista henkilöinä. Kuulemma käyvät perjantaisin ja lauantaisin Alkossa, kärsivät ripulista, ovat vähään tyytyväisiä jne. On se taito muodostaa henkilöstä mielikuva sen mukaan, minkälaisella autolla ajaa.

22

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kun tyhjäntoimittajilla ei ole muuta tekemistä ja kukaan muukaan ei heille maksa palkkaa niin täytyy sitten väikkyä täällä ja koettaa päteä itselleen kelpaamalla tavalla !

• Anonyymi

Ne avausten tekijät tuskin ajavat minkäänlaisella autolla. Ehkä lukevat autolehtiä ja uneksivat hevosvoimista.

• Anonyymi

Ne avausten tekijät tuskin ajavat minkäänlaisella autolla........Mopomiehiä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne avausten tekijät tuskin ajavat minkäänlaisella autolla........Mopomiehiä !

Renault miehiä!

• Anonyymi

Lisäksi me Dacialla ajavat olemme köyhiä ja sivistymättömiä. Haluamme ajaa uudella autolla, vaikka vanhoja on häkit täynnä.

• Anonyymi

Lisäksi me Dacialla ajavat olemme köyhiä ja sivistymättömiä.......Daciamiehet elävät rahapussin kanssa tasapainossa ja heille kouluissakin opetettiin aikanaan että uteliaisuus ei kuulu sivistykseen mutta te köyhät ja vähemmän sivistykset vielä kyttäilette kauppojen ja Alkon nurkalla miten toiset elää elämäänsä . Ne vanhat autot odottaa siellä teitä joilla ei ole varaa ostaa uutta ja saatte varmaan vielä 5 vuoden kayttöturvan samaan rahaan. Ei muuta kuin pussihousut jalkaan ja kaupoille !!

• Anonyymi

Voisi vuokrata Dacia ja käydä maikkulassa pesäpallotreeneissä. Eräs sian silmät omaava juntti voisi toimia hyvänä treeninä.

• Anonyymi

Anteeksi, mutta en ymmärtänyt tekstiä. Olen sivistymätön dacisti.

• Anonyymi

Huvittavaa että dacistien ainut puolustus joka asiaan on että on pakko olla autoton kun ei tykkää dacioista. Minkälainen hullu pitäisi olla että polkupyöräpellenä autofoorumeilla kirjoittelisi. Ei täällä sentään vammaisia olla.

• Anonyymi

Daciaaaa mun riemurasiaaaaaa

• Anonyymi

Kyllä tuollaiset kommentit herättävät epäilyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuollaiset kommentit herättävät epäilyksiä.

Minkälaisia epäilyksiä kommentti herättää. Kerroppa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sittenkin vammaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitetaan "kerropa", ei kerroppa!

• Anonyymi

Dacian huono puoli on ettei se sovellu Econ kohotukseen.

• Anonyymi

Niin miettikäähän sitä että ekuja säästyy kun ostaa Dacian mutta egon kohotukseen siitä ei ole.

• Anonyymi

On lähinnä säälittävää yrittää kohottaa egoa jonkun automerkin avulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On lähinnä säälittävää yrittää kohottaa egoa jonkun automerkin avulla.

Minä nostatan ekoani auton avulla. Hähähähä siihen ei Daciakuski pysty. Ei millään hähähähähähä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä nostatan ekoani auton avulla. Hähähähä siihen ei Daciakuski pysty. Ei millään hähähähähähä

Sulla onkin lyhyt pippeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla onkin lyhyt pippeli.

Se tavataan "egoani", ei ekoani!
        On se vaikeaa!

• Anonyymi

On se siis vaikeaa olla trollinakin ,,kun sitten pitäis vielä tietääkkin jotain !!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe