Olenko liian innokas??

Anonyymi-ap

Aloitettiin noin kuukausi sitten pitää yhteyksiä erään miehen kanssa. Hän ehdotti heti alussa, että soitellaan mieluummin kuin kirjoitellaan. Heti alussa selvisi, että miehellä on hyvin kiireinen työ ja hän otti yhteyttä, kun ehti eli välissä saattoi olla useampikin päivä, ettei miehestä kuulunut mitään. Viime viikolla mies soitti useita kertoja. Tällä viikolla mies on laittanut vaan pari kertaa viestiä. Tosin hänellä on nyt työläämpi viikko meneillään. Tällä viikolla hän laittoi viestin, ettei ole unohtanut minua ja ottaa yhteyttä, kun ehtii. Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen aina vastannut positiivisesti ja lämpimästi miehen viesteihin. Välillä laitan myös itse viestiä, en jatkuvasti kuitenkaan. Hänen työnsä takia pallo on kuitenkin aika lailla hänellä. Olen siis kiltisti odottanut hänen yhteydenottojaan. En kai ole ollut liian helposti tavoitettavissa, entä jos mies on säikähtänyt. En kyllä jaksa alkaa esittää mitään vaikeasti tavoiteltavaa.

15

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko hän missään vaiheessa ehdottanut tapaamista? Tiedätkö mistä hän soittelee? Jos haluat varmistua siitä ettei hän ole varattu, ehdota whatsappissa käytyä naamapuhelua. Samalla selviää onko hän todella sen näköinen kuin valokuvissa.

      Et ole liian innokas. Hän sen sijaan ei vaikuta kovin innokkaalta. Suosittelen että heität myös uutta matoa onkeen.

      • Anonyymi

        Kyllä tapaamista on suunniteltu, kunhan kumpikin ehtii. No, ainakin viime viikolla hänkin oli hyvin innokas... Soitti monta kertaa pitkiä puheluita ja oli tosi kiva ja kiinnostunut.. Ja kuten aiemmin kerroin, niin hänellä on ollut tämä viikko työläämpi... Mutta kun ei vielä tunne ihmistä, ei voi täysin luottaa siihen missä mennään.....


    • Anonyymi

      Koittakaahan nyt tomppelit vastata kysymykseen!!!!!

      • Anonyymi

        Jokaisessa kommentissa on vastattu aloittajan kysymykseen. Paitsi sinun kommentissasi sekä tässä jota paraikaa kirjoitan.


    • Et sinä mun mielestä mitenkään turhan innokas ole. Te nyt vain olette vasta ihan alussa, opettelemassa toisianne etäältä, niin ehkä siihen nähden olet sitoutuneempi kuin tuo mies. Mahdollisesti mies kokee tilanteen juuri etäisempänä puhelintapailusuhteena, sanoisko vaikka tutustumissuhteena, vasta. Siksi hän ei panosta vielä niin paljoa, että olisi kovin aktiivinen, vaan antaa aikaansa eniten nyt sille mikä on tällä hetkellä tärkeintä hänen elämässään eli työlle.

      • Anonyymi

        Kiitos hyvästä vastauksesta. Tuo kuulostaa järkevältä. Tämä mies on ollut niin kivanoloinen puhelimessa, että olen tainnut hieman ihastua häneen. Ja tosiaan olen jollain lailla varmaan miestä sitoutuneempi. Miten saisin vähän viilennettyä tilannetta omalta osaltani. Voihan mies säikähtää, kun huomaa ihastumiseni jo tässä vaiheessa. Ja onhan myös täysin mahdollista, ettei tavatessa olekaan yhtään kemiaa. Sitten kyllä harmittaa, kun on mennyt tunne-energiaa näin paljon tähän juttuun. Ehkä tässä on sekin, kun pitkään sinkkuna olleena olen niin innoissani, kun tämä mies vaikuttaa kiinnostavalta ja järkevältä. Vastaan kun on tullut yhtä sun toista heppua.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksesta. Tuo kuulostaa järkevältä. Tämä mies on ollut niin kivanoloinen puhelimessa, että olen tainnut hieman ihastua häneen. Ja tosiaan olen jollain lailla varmaan miestä sitoutuneempi. Miten saisin vähän viilennettyä tilannetta omalta osaltani. Voihan mies säikähtää, kun huomaa ihastumiseni jo tässä vaiheessa. Ja onhan myös täysin mahdollista, ettei tavatessa olekaan yhtään kemiaa. Sitten kyllä harmittaa, kun on mennyt tunne-energiaa näin paljon tähän juttuun. Ehkä tässä on sekin, kun pitkään sinkkuna olleena olen niin innoissani, kun tämä mies vaikuttaa kiinnostavalta ja järkevältä. Vastaan kun on tullut yhtä sun toista heppua.....

        Se on varmaan tuo innostuneisuus, se näkyy. En usko että mies säikähtää, tuskin, mutta voisi pahimmillaan kokea hieman ahdistusta. Mutta vain hieman, ei varmastikaan häiritsevästi.

        En osaa sanoa miten saisit viilennyttyä, onkohan se edes mahdollista ja toisaalta suotavaakaan, mutta voisit koittaa olla hieman etäisempi, puhumalla itsellesi ettei jatkuvasti tarvitse olla yhteydessä, vaan että jätät toisellekin tilaa kaivata ja osoittaa sen.


    • Anonyymi

      Kun mies ei ole kiinnostunut tapaamaan tyttöä reaalissa viimeistään muutaman vuorokauden kuluttua ensikontaktista niin hän varmasti ei ole kiinnostut hieromaan lähempää tuttavuutta tytön kanssa.

      • Anonyymi

        Joo, miehillähän ei missään tilanteessa voi mitenkään olla mitään muuta elämää eikä mitään muita velvoitteita. Kaikki mehet ovat aina täysin vapaita kuin taivaan linnut tekemään ihan mitä tahtovat milloin tahtovat. Yhdelläkään miehellä ei ole minkäänlaista velvollisuudentuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, miehillähän ei missään tilanteessa voi mitenkään olla mitään muuta elämää eikä mitään muita velvoitteita. Kaikki mehet ovat aina täysin vapaita kuin taivaan linnut tekemään ihan mitä tahtovat milloin tahtovat. Yhdelläkään miehellä ei ole minkäänlaista velvollisuudentuntoa.

        Näin on. Sen lisäksi etteivät miehet käy töissä eikä heillä ylipäänsä ole tehtäviä hoidettavanaan vaan pelkkää vapaa-aikaa vuorokauden ympäri, he kaikki asuvat korkeintaan parin kilometrin päässä naisesta. Joten jos sitä tapaamista ei järjesty parin vuorokauden sisällä niin se on selvä merkki kiinnostuksen puutteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Sen lisäksi etteivät miehet käy töissä eikä heillä ylipäänsä ole tehtäviä hoidettavanaan vaan pelkkää vapaa-aikaa vuorokauden ympäri, he kaikki asuvat korkeintaan parin kilometrin päässä naisesta. Joten jos sitä tapaamista ei järjesty parin vuorokauden sisällä niin se on selvä merkki kiinnostuksen puutteesta.

        Ja sama koskee naisia: naisilla ei ole eikä oi olla mitään muuta tekemistä kuin roikkua nettideittissä ja käydä treffeillä. Kukaan nainen eikä töissä, ei harrasta mitään eikä huolehdi itsestään, läheisistään ja kodistaan. Naiset ovat 24 tuntia vuorokaudessa vapaita treffailemaan miehiä. Joten jokainen nainen pystyy lähtemään treffeille ihan tuosta noin vain.


    • Anonyymi

      En epäile sitä ettetkö olisi miehen mielestä kiinnostava. Silti epäilisin kun ei halua tavata. Aloitan aina uuden suhteen tapaamisella julkisella paikalla. Sitä ennen en anna puhelinnumeroa enkä muitakaan tietoja, en edes nimeäni. Tapaamisessa näen onko hän hän, pitääkö ikä ja ulkoinen olemus suunnilleen paikkaansa siitä mitä on profiilissaan kertonut. On kokemusta, urheileva, paljon liikkuva on osoittatunut kaljoittelvaksi sohvaperunaksi, normaalipainoinen reilusti ylipainoiseksi jne. Ne ovat jo heti eka-merkit ettei voi luottaa, silloin fuskaa muussakin.
      Muuten hidas tutustuminen on ok. Me tutustuimme puolisen vuotta, soiteltiin, joskus käytiin lenkillä, hiihdettiin ja jossain vaiheessa olimme vasta valmiit alkamaan suhteeseen. Nyt on hyvä meininki ja paranee vaan. Olemme kumpikin menettäneet kumppanin, ei eron kautta, alku oli haparoivaa, uusi suhde lähes pelotti. Minä sinuna pyytäisin (ehkä jopa vähän vaatisin) tapaamista vaikka jossakin kahvilassa. Zemppiä!

    • Anonyymi

      Tosiaan välimatkaa on sen verran ja kiireitä kummallakin, mutta tapaamista ollaan suunniteltu viikon päähän. Pääsiäinen vietettiin omien sukulaistemme kesken ja mies näki lapsiaan pitkästä aikaa. Mies soitti minulle aivan ihanan puhelun joitain päiviä sitten. Tänään hän oli poistanut profiilinsa eräältä treffisivulta. Nyt vaan iski harmitus, entä jos mies onkin tällä välin löytänytkin jonkun toisen ja siksi poistanut profiilinsa. Ei olla muutamaan päivään oltu yhteyksissä miksi hän nyt poistaa profiilinsa??

      • Anonyymi

        Voihan olla että hän haluaa tutustua yhteen naiseen kerrallaan (juuri nyt sinuun) ja poisti profiilinsa jotta ei menisi turhaa aikaa profiilien selailuun.


    • Anonyymi

      Älä mainitse hänelle tuosta profiilin poistamisesta mitään. Muuten hänelle voi tulla sellainen olo että kyttäät häntä. Eikä se asia edes kuulu sinulle. Kerro miten treffit menivät!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe