Tänään on virpomis päivä ja liput on tangossa. Pääsiäinen on myös liputuspäivä, nyt vasta hokasin, aiemmilla vuoslta en ole kiinnittäny huomoita.
Pääsiäinenkin on liputuspäivä!
9
300
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on. Kohta kaikki päivät on liputuspäiviä. Liputtaminen on jo vanhanaikasta, senkin voisi uudistaa.
Lipputuksen voisi jo lakkauttaa vedoten Ilmastomuutokseen, niinkjin kaikki muutkin on ilmastomuutoksen syytä. Lipun liehuminen estää ilmavirauksen kunnolla. - Anonyymi
Pääsiäinen ei ole virallinen liputuspäivä eikä se löytynyt muiltakaan listoilta.
- Anonyymi
Sunnuntaina oli virpomispäivä eli pääsiäisen aikaa joten liput oli tangossa. Hyvin liehu.
- Anonyymi
Jos joku ei tiennyt, sunnuntaina liputettiin valtakunnallisten vaalien vuoksi.
- Anonyymi
Ei vaali ole juhlapyhä. Sunnuntaina oli virpomisjuhla, joka liittyy pääsiäiseen, Siitä on tehty uusi liputuspäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaali ole juhlapyhä. Sunnuntaina oli virpomisjuhla, joka liittyy pääsiäiseen, Siitä on tehty uusi liputuspäivä.
En väittänyt, että vaalit olisivat juhlapyhä, vaan virallinen liputuspäivä.
"Viralliset liputuspäivät ovat:
...
- päivä, jolloin Suomessa toimitetaan valtiolliset vaalit, kunnallisvaalit, Euroopan parlamentin edustajien vaalit tai neuvoa-antava kansanäänestys"
https://intermin.fi/suomen-lippu/liputuspaivat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En väittänyt, että vaalit olisivat juhlapyhä, vaan virallinen liputuspäivä.
"Viralliset liputuspäivät ovat:
...
- päivä, jolloin Suomessa toimitetaan valtiolliset vaalit, kunnallisvaalit, Euroopan parlamentin edustajien vaalit tai neuvoa-antava kansanäänestys"
https://intermin.fi/suomen-lippu/liputuspaivatJos oli vaalipäivä, sattumalta osu sitten, en sitä tiedä kun en äänestä, mutta viime sunnuntai oli virpomispäivä eli pääsiäistä sekin on joten virpomispäivää eli pääsiäistä liputettiiin.
- Anonyymi
Harvinaisen törppöä porukkaa, palstan nimi siis aivan oikea.
- Anonyymi
Huomennakin liputetaan kun on kiirastorttai. On kiva kun joka päivä liputetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760