Kun olen 3XL-kokoinen, niin monesti päälleni eksyy tummia värejä. Tummat värit hoikentavat. Miten teillä? Ovatko tummat värit muka miesmäisiä? Minusta eivät. Käytetäänhän juhlapukunakin ihan yleisesti mustaa.
Tummat värit
3
274
Vastaukset
- Anonyymi
Siis hoikentavatko tummat värit oikeasti? Minusta aina mustaa tai tummaa käyttävä paljastaa tummilla vaatteillaan isokokoisuutensa, jota yrittää peittää. Ei kukaan muuten aina tummiin pukeudu.
Mustakin asu voi olla naisellinen. Usein musta on kuitenkin kova ja etäännyttävä. Juhla-asuna tyypillisesti hautajaisvaate.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17806716i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
En minäkään aina tummia värejä käytä. Mutta toisinaan niitä osuu päälleni. Ja onhan toki muitakin tummia värejä kuin musta: ruskea, tummansininen, violetti, harmaa... Minulle ei vain ole aiemmin tullut mieleeni, että tummia värejä pidettäisiin epänaisellisina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481241- 1581067
- 58871
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27726Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178719Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50714- 8712
- 11703
- 346698
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78655