Näin tämä "patriootti" runoilee MV:ssä:
"Entä kuinka uskottava oli eilen julkaistu eduskuntavaalien tulos? Se riippuu siitä, että kuinka paljon kukin seuraa ja nauttii valtamedian tarjoamasta poliittisesta showsta. Lumedemokratia perustuu siihen, että kuinka uskottavaksi kaikki onnistutaan mielikuvilla luomaan. Mutta kestääkö itse vaalien tuloslaskenta kriittistä tarkastelua?
Mielestäni vaalitulos on kaikkea muuta kuin uskottava. Naurahdin, kun näin ennakkovaalien tulokset ja väitetyt äänimäärät todelliselle oppositiolle. Varsinkin ennakkoäänet olivat rivoa katsottavaa. Ei, yksinkertaisesti tuollaiset luvut eivät ole uskottavia. Uskokoon ken haluaa, mutta minä en usko. Varsinkin USA:n vuoden 2020 presidentinvaalien massiivisen väärennöksen jälkeen meillä on ainoastaan syytä epäillä."
Kyllä Janus Putkonen kehtaa!
59
1343
Vastaukset
Hepulta unohtuu, että Venäjällä - jota hän itse fanittaa - vaalit ovat kaikkea muuta kuin luotettavat. Eri mieltä olevia vangitaan surutta.
Onhan se epäilemättä vaikeaa ymmärtää, että kansa ei hirveästi palvo Turtiaista ja kumppaneita. Ei sitä Venäjältä käsin hahmota.
- Anonyymi
Mistä sinä saat tietosi Venäjältä?
Itse olen yrittänyt niitä löytää mutta heikoin tuloksin.
Muutamalta änkyrältä olen asiaa kysynyt henkilökohtaisesti mutta ovat jääneet sanattomiksi. - Anonyymi
TruthStillHurts kirjoitti:
Onhan se epäilemättä vaikeaa ymmärtää, että kansa ei hirveästi palvo Turtiaista ja kumppaneita. Ei sitä Venäjältä käsin hahmota.
Kansa ei ole sama kuin ne 200 pelleä siellä arkadianmäen sirkuksessa.
- Anonyymi
"Ennen se maa reppee, ennenko Putkone häppee".
- Anonyymi
Vaalitulokset on toimitettava mittatilaustyönä tästedes , kuin paremmat puvut..:P
- Anonyymi
Tietenkin Putkosta pännii äärimmäisen rankasti kun katsoo viime ajan tapahtumia. MV-kaalipierun kannattamat ryzzänkätyreiden puolueet VKK ja Vajauden Liitto eivät saaneet ainoatakaan kansanedustajaa, 5 natoa vastustanutta kansanedustajaa putosi eduskunnasta ja Unkari sekä Turkki ratifioivat juuri Suomen Nato-jäsenyyden.
Ei mikään ihme että J-Anus saa itkupotkuraivareita ja sekös meitä naurattaa. Olisi kiva kuulla Putkosen fanien kommentteja.
- Anonyymi
Pölvästi Luhanskin hinttari ihmettelee demokratiaa ryssän helvetissä.
Mene Bahmuttiin sotimaan löysäpää vatnikki.- Anonyymi
Mikä ihmeen vatnikki olet?
Putkosen kommenttia seuranneesta "keskustelusta" löytyi oikea helmi:
"Mutta kestääkö itse vaalien tuloslaskenta kriittistä tarkastelua?” Mikä on totuus valtamedian tarjoamasta poliittisesta showsta?
Tämä valtamedian ’totuus’ ei tietenkään ole sama asia kuin oikea totuus. On kaksi totuutta, todellinen ja valtamedian totuus. Suurin osa kansaa elää valtamedian totuudessa sokeasti ja antaa sen muokata totuuden miten ja millaiseksi media haluaa. Ja ihmeen helposti siihen sopeudutaan. Monilla näyttää olevan jopa IL-addiktio.
Eivätkä kovat takaiskutkaan tunnu herättävän omia aivoja. Niitä kohtaan on tullut immuniteetti."
Että näin...- Anonyymi
On tämä Torsti Putkonen kyllä huvittava tyyppi. Kyllä minuakin joskus harmittaa kun tämä maailma ei pyöri niin kuin just minä haluaisin mutta ei se ole salaliittoken syytä niin kuin Putkosen kohdalla aina 😁
Ja MV-tyyliin kuuluu se, että mitään ei perustella. Tai, perusteena yhdelle valheelle on toinen vaihe toisessa roskajulkaisussa.
- Anonyymi
Ja MV-tyyliin kuuluu se, että mitään ei perustella. Tai, perusteena yhdelle valheelle on toinen vaihe toisessa roskajulkaisussa.
Just!
- Anonyymi
Kun keskustelee Natokiimaisen kanssa ei häneltäkään löydy järkeviä perusteluja mikäli niitä tarkoitit.
Anonyymi kirjoitti:
Kun keskustelee Natokiimaisen kanssa ei häneltäkään löydy järkeviä perusteluja mikäli niitä tarkoitit.
Mikä juttu sinulle pitäisi perustella?
Meno on täällä aina sama. MV:n ystävät ovat aina hiljaa. Harvinaisen noloa väkeä.
Johtuuko ehkä siitä, että täällä reaalielämän puolella ei ole mitään "putkosfaneja"? Olen odotellut sitä, että täällä alkaa anonyymit feikkaamaan "putkosfaneja" ja luomaan illuusiota, kun on niin kova tarve länkyttää "putkosfaneille". Tuo kiukku siitä, että "putkosfaneja" ei näy, siinä on ikävä enne. Kehtaatko alentua?
OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:
Johtuuko ehkä siitä, että täällä reaalielämän puolella ei ole mitään "putkosfaneja"? Olen odotellut sitä, että täällä alkaa anonyymit feikkaamaan "putkosfaneja" ja luomaan illuusiota, kun on niin kova tarve länkyttää "putkosfaneille". Tuo kiukku siitä, että "putkosfaneja" ei näy, siinä on ikävä enne. Kehtaatko alentua?
Tämäkö on jokin "reaalielämä"?
🤣🤣🤣TruthStillHurts kirjoitti:
Tämäkö on jokin "reaalielämä"?
🤣🤣🤣Et siis pysty näkemään eroa reaalielämän ja keinotodellisuuden välillä. Nyt ymmärrän sinua hitusen paremmin.
OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:
Et siis pysty näkemään eroa reaalielämän ja keinotodellisuuden välillä. Nyt ymmärrän sinua hitusen paremmin.
Älä nolaa itseäsi enää enempää.
Moi tältä illalta. Koeta rauhoittua. Kyllä se siitä.TruthStillHurts kirjoitti:
Älä nolaa itseäsi enää enempää.
Moi tältä illalta. Koeta rauhoittua. Kyllä se siitä.Vai että minulle noloa, että käyttäydyt lapsellisesti. Kummallinen surkeasti suorittava hybristelijä olet, ja uskot vielä taikasanojen voimaan.
^^- Anonyymi
Ehkä MV:n "ystäviä" on vain botteina bittimaailmassa ja algoritmit ovat sen verran alkeellisia, että nämä botit eivät osallistu keskusteluihin vaan vain aloittavat niitä, ja jatkavat aloittamiaan keskusteluja.
Mahtaako koko Janustakaan olla olemassa.... Anonyymi kirjoitti:
Ehkä MV:n "ystäviä" on vain botteina bittimaailmassa ja algoritmit ovat sen verran alkeellisia, että nämä botit eivät osallistu keskusteluihin vaan vain aloittavat niitä, ja jatkavat aloittamiaan keskusteluja.
Mahtaako koko Janustakaan olla olemassa....No, Putkonen nyt kyllä on totta...
- Anonyymi
Niimpä, kannattaa katsoa venäläisen patriootin, Suomivihaajan suomalaisen esiintymisiä youtubesta. Aikunen mies Putkonen huutaa ja itkeä pillittää Venäjän puolesta, miten käy jos Venäjää vastustetaan. Totaalinen isänmaan petturi joka on liittynyt Putinin kannattajaksi suomalaisia vastaan. Mitä mahtaaläheiset, perhe ajatella tästä petturista. Isä, oopperalaulaja Marko Putkonen, äiti Tuovi Putkonen ja sisko Krista Putkonen-Örn, arvatenkin häpeävät tämän Putinin trollin toimia ja Suomen kohdistuvaa vihamielistä, osanottoni perheelle. Mitä tällaiselle petturi voidaan tehdä laillisuuden rajoissa, mitä muuta kuin sääliä, yrittää ohjata oikealle tielle ja toivoa ettei jää Ukrainan armeijan käsiin. Perheelle voimia kestää tätä häpeää.
- Anonyymi
Janus Putkonen on kyllä säälittävä tapaus.
Putkonenhan hiljattain riitantui sen toisen putinistin Johan Bäckmanin kanssa. Jostain rahasotkuista. Haukkuivat twitterissä vai oliko Facebookissa toisiaan.
Anonyymi kirjoitti:
Putkonenhan hiljattain riitantui sen toisen putinistin Johan Bäckmanin kanssa. Jostain rahasotkuista. Haukkuivat twitterissä vai oliko Facebookissa toisiaan.
Jep. Kyseessä oli koominen kiista Putkosen kirjasta.
- Anonyymi
Jep. Kyseessä oli koominen kiista Putkosen kirjasta.
Rahat on varastettu. Tästä tehdään lukanskin dumbassin poliisille tutkintapyyntö
- Anonyymi
Miksei näitä maanpettureita saada kuosiin?
Putkonen asuu ulkomailla.
Suomessa on näiden ressukoiden onneksi demokratia. Sehän juuri irvokasta on, että jos he asuisivat Venäjällä, he eivät voisi arvostella hallintoa.
- Anonyymi
Pitää itseänsä jonain.rauhanlähettiläänä.
Jos saisi kutsun rintamalle,voisi suuri
Putin ihailu saada äkkilopun? Jotta voisimme paremmin ymmärtää sinua, voisit antaa kattavan selityksen pyhästä missiostasi, eli miksi teet näitä samaa vanhaa narratiiviasi toistavia aloituksia, mikä mielestäsi tällä palstalla edellyttää sen toistamista, mikä sinua ahdistaa, millaisia näkemyksiä et voi sietää ja miksi, miksi takerrut mv-lehteen, miksi Ilkka Luoma on lempikohteesi jne. Ja mikä oleellisinta, miksi meidän pitäisi uskoa missioosi.
Älä suotta koeta provosoida minua. Lenkillä käymisen jälkeen olo on niin rento, että sinun kaltaisesi reppana ei siihen vaikuta.
Kun sinulla on taas jotakin järkevää sanottavaa, laita ihmeessä tekstiä tulemaan.Voi sinua reppanaa... Jos minä provosoituisin jutuistasi, kirjoittaisin vastaukseksi sinulle pitkän jutun.
Koeta nyt jo aikuistua.
Voit kai kuitenkin pitää iloa siitä, että sait minussa aikaan edes jonkinlainen reaktion.
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Terijoen Putkonen.
- Anonyymi
Aloittaja on päämedian sokaisema ja kaikessa heitä uskova kritiikitön lammas.
Onneksi älysi valo loistaa täällä majakan valon lailla auttamassa meitä muita tiellämme kohti totuutta.
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kun väkisin ennen vaaleja päästiin Natoon ilman kansanäänestystä ja vaaleissakin tuli "sopiva" tulos, niin kappas kippis, olenko ainoa vaan onko Ukraina vs Putin -uutisointi vähentynyt valtamediassa?
Eipä taida enää olla tarvetta, vieläkö muuten Ukrainan liput liehuu toreilla ja somen kuvissa? - Anonyymi
Natsi-Venäjähän se vaaleja väärentää aina. Maan tapa ollut Leninin ja Stalinin ajoista alkaen. Tsaarivenäjällähän ei mitään leikkivaaleja edes ollut.
Aika dorka tyyppi tuo Putlerin vasalli J anus P! - Anonyymi
Hieman ihmettelen tarvetta nostaa mv-höpötystä sen kummemmin esille. Onhan tuon Venäjällä sijaitsevasta palvelimesta töräyttelevän mv-lehden tilanne ollut pitkään tiedossa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17341761/umv-eli-mvlehti-net-on-nykyaan-radio-moskova-propagandalahetyksineen
Palstan putlerfanit ovat suurimmaksi osaksi ihan tavallisia trolleja, jotkä putlerisoimalla yrittävät saada edes vähän huomiota. Minusta on huono tapa ruokkia trollia huomiolla kun sitten se kiitokseksi kuitenkin ykää keskelle huonetta, pieraisee ja kakkii huoneen nurkkaan.Minä taas ajattelen niin, että kyllä noista MV:n surkeimmista möläytyksistä nimenomaan pitää keskustella. Joku niihin nimittäin aina uskoo. Tänne myös on kyllä aika-ajoin linkitetty MV:n juttuja. MV itse ei myöskään salli juttujensa kommentointia kuin vain maksua vastaan.
- Anonyymi
Aika pellehermanni.
Miten aikuinen ilkeääkin loruilla noin puolijulkisesti - Anonyymi
Taas Janusta huijattiin lähipiiristä! Oliko jo neljäs "petturi" vuoden sisään, joka vei pojalta rahat. Eli oli vakka kantensa löytänyt. Lopulta siinä käy niin, että kaikki muut ovat häipyneet MV-lehden "toimistosta" ja Janus-reppana istuu siellä yksin puolityhjän vodkapullon kanssa ja uhoaa itsekseen Venäjän suuruudesta :)
- Anonyymi
Ai Akin Putkosen Suvin alkoholi ongelmia on haudattu ehjänä tieltä poisto ei yliajattu alkoholi ongelmasi en tai lumeen kuollut Ahtola Eero
- Anonyymi
Putkonen on saanut rokotuksen putinilta.
- Anonyymi
Suomessa on onneksi "demokratia", phuahahah :'D Kiesus missä pilluusiossa sä elä Trully!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006484
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283260Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761774- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471023Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879