euroviisujen aika ohi

miettikää

Eiköhän nämä väkisintehdyt rallatukset ole jo aikansa eläneet. Kun ei pärjää ei pärjää.
Mutta, onhan Suomella bändejä joita arvostetaan maailmalla; Negative, 69eyes, Nightwish.... ehkäpä euroviisuihin ei sovi suora rokki. Ollaan ylpeitä sitä mitä ollaan saatu maailmalle.

Ja lisäksi, tuntuu että song contest on lähinnä keski-ikäisten humppaparatiisin jatke. Näin ajattelen nelikymppisenä rokkimimminä.

Musiikkimme toimii maailmalla. Vihdoinkin.

6

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hfkjhsfkgjhsfkjh

Toi suomalainen metalli potkii kyl undergroundina (joka maailmalla isompi) mut ei se miljoonamyynteihin yllä ikinä!!! Edelleen Suomen myydyin artisti on Sibelius!!! MEtalli on ja pysyy undergroundina ja suomalaisten mollivoittoisuus ei ikinä tuu pureen laajemmassa mittakaavassa!!! Noohhh, mun mielipide vaan, mut mielipiteitähän nää kaikki - ja omistan itekkin esim. 69eyesin ja NW:n levyjä;)

• imimerkki

edellinen viestisi ei pidä paikkaana, tästedes älä jauha paskaa,

• blackmagictiger
        imimerkki kirjoitti:

edellinen viestisi ei pidä paikkaana, tästedes älä jauha paskaa,

esim reeta-leena korhola olisi mainio edustaja suomelle euroviisuihin

• nnnnnnnnnn

Äänestäjien määrästä päätellen euroviisut eivät todellakaan kiinnosta ketään. Samaten euroviisujen tiedotus on heikkoa, kaikki tieto on haudattu ja piilotettu niin tehokkaasti että täytyy olla tutkija löytääkseen edes viralliset sivut (joilla ei sitten juuri mitään olekaan). Euroviisuja seuraavat vain sellaiset vanhemmanpuoleiset ihmiset, jotka ovat pysyneet kärryllä jo useamman vuosikymmenen ja siis muistavat eivätkä tarvitse mitään tallennettua tietoa. Euroviisuille on käynyt niin kuin klassiselle musiikille, että se ei enää ole varsinaista populaarikulttuuria vaan pienten seurapiirien harrastus, jota massat seuraavat pitkän matkan päästä jos seuraavat ollenkaan.

• Ollaan yritetty jo purkkapopilla ja ballaadeilla ei ne niihin pure!Ei ketään innosta Suomi..

• Tytti

Höm höm

No en minä nyt tiedä, ehkäpä oletkin oikeassa, se on mysteeri numero 1!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2206
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1644
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe