Kansainvälistä puIIeiden kaveripoikien päivää. Onnittelut palstan ko ryhmään kuuluville.
Tänään vietetään
75
96
Vastaukset
- Anonyymi
Korkki ollut auki koko yön?
- Anonyymi
Riippuu varmaan siitä kuin ittees otit ätmin aloituksen, mee pumppaan rautaa niin tulee eheämpi kehokuva ja mieli
- Anonyymi
Terve. Minun alakassa lukee vain nimipäivän kohdalla4.4,23.UKKO! Ei märitelty kokoa,painoa ei pituutta.Oman ukkoni kanssa lähdetään kuntoliikunta tunnille 2h.päästä.Olaan sinä onelisessa asemasaa työnteosta eläkellä.Kumallakaan vyötärö ei kasvanut: Juuri liikunnan ,ruoka ,,uni rytmin takia .Emme käytä alkoholia,emme tupakoi. Paljon käymme halvat päiväristeilyt Talliinan.Saa tanssia laivalla mielin määrin on syy.Ei lainkaan Talina, vaan ne tanssit.
Ai kiva, saanko minäkin liittyä seuraan pulleana poikamaisena kaverina tai poikakaverina? 🙂
- Anonyymi
Identifioidutko pulleaksi kaveripojaksi?
Anonyymi kirjoitti:
No enemmän joo, kun pulleaksi kaveritytöksi. Vaikka female olenkin.
G-LoveR kirjoitti:
Eihän se mistään muusta kiinni oo, kun että kroppa on naisen. Jos sen vois simsalapim vaihtaa, olis se jo vaihdettu miehen kropaksi.
Minua kun ei kroppani silppuaminen taas nappaa yhtään. Niin tykkään siitä näin.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Et kyllä todellakaan ole mikään female, saat vaan jotain niksiä naisena esiintymisestä ehkä se on se vakinakateus
Anonyymi kirjoitti:
Et kyllä todellakaan ole mikään female, saat vaan jotain niksiä naisena esiintymisestä ehkä se on se vakinakateus
Mitenkä niin en ole mielestäsi nainen, perustele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sä vieläkään muka ole hogannu, että tämä on mies ja kirjoitti muuten tämän aloituksen projisoidakseen turvotustaan. Tyytymättömänä ihmisen tekstiä tämä on. Psykologiaa opetetaan nykyään esim ammattikorkeakouluissa sen verran
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä niitä jotka pitää biologista sukupuolta sivuseikkana? Jos tyyppi kuulostaa mieheltä ja näyttää joltain välimallilta, niin sen on oltava mies? 😛
Valitettavasti meidän kehomme toimii sukupuolen mukaan pääasiassa, vaikka psyykemme ja aivojemme näkemys sukupuolesta voi poiketa kehomme sukupuolesta.G-LoveR kirjoitti:
Oletko sä niitä jotka pitää biologista sukupuolta sivuseikkana? Jos tyyppi kuulostaa mieheltä ja näyttää joltain välimallilta, niin sen on oltava mies? 😛
Valitettavasti meidän kehomme toimii sukupuolen mukaan pääasiassa, vaikka psyykemme ja aivojemme näkemys sukupuolesta voi poiketa kehomme sukupuolesta.Koska olen nainen, minulla on naisen kromosomit tutkitusti, on kohtu, munasarjat, emätin, maitorauhaset ja olen kahden ihanan lapsen ylpeä äiti. Se naiseuden upein juttu on tuo äitiys. Siksi oon kehostani onnellinen, sillä se antoi mulle lapseni, omassa itsessäni heitä kasvatellen ekat 9 kk. 🥰
G-LoveR kirjoitti:
Koska olen nainen, minulla on naisen kromosomit tutkitusti, on kohtu, munasarjat, emätin, maitorauhaset ja olen kahden ihanan lapsen ylpeä äiti. Se naiseuden upein juttu on tuo äitiys. Siksi oon kehostani onnellinen, sillä se antoi mulle lapseni, omassa itsessäni heitä kasvatellen ekat 9 kk. 🥰
Voin elää aivan hyvin itsenäni, maskuliinisena naisena maskuliinisia puoliani näyttäen. En ole maailmanainoa maskuliini nainen, jolle maskuliinisuus on luontevampaa. Mutta ei se meistä silti miehiä tee.
G-LoveR kirjoitti:
Voin elää aivan hyvin itsenäni, maskuliinisena naisena maskuliinisia puoliani näyttäen. En ole maailmanainoa maskuliini nainen, jolle maskuliinisuus on luontevampaa. Mutta ei se meistä silti miehiä tee.
Ja habitus on asia mitä jokaisen pitäisi saada toteuttaa sen mukaan mikä itselle hyvä on ja hyvän olon antaa. Vaatteetkin, miksi ne pitäisi pukea sukupuolen mukaan tietynlaiset, jos tykkää aivan erilaisesti pukeutua?
Jos nainen karsastaa mekkoja tai mies housuja, miksi ei voi pukeutua kuten tykkää?
Joku maskuliini/femiini on vain termejä jotka kuvailee tiettyjä ominaisuuksia, taipimuksia ei ne sukupuolta silti määritä. Ihminen on just kuten on. Olkoon jostain vääränlainen tai ei. Suksikoon helvettiin mielipiteineen.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Valitettavasti meidän kehomme toimii sukupuolen mukaan pääasiassa, vaikka psyykemme ja aivojemme näkemys sukupuolesta voi poiketa kehomme sukupuolesta.Itseasiassa ätmi, ihan mahtavaa kamaa vaikka saattaa edelleenkin valua ku vesi hanhen selästä
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Koska olen nainen, minulla on naisen kromosomit tutkitusti, on kohtu, munasarjat, emätin, maitorauhaset ja olen kahden ihanan lapsen ylpeä äiti. Se naiseuden upein juttu on tuo äitiys. Siksi oon kehostani onnellinen, sillä se antoi mulle lapseni, omassa itsessäni heitä kasvatellen ekat 9 kk. 🥰
Ai sulla on ätmi oikein munasarjat ja kaikki, no sitten🤭
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ja habitus on asia mitä jokaisen pitäisi saada toteuttaa sen mukaan mikä itselle hyvä on ja hyvän olon antaa. Vaatteetkin, miksi ne pitäisi pukea sukupuolen mukaan tietynlaiset, jos tykkää aivan erilaisesti pukeutua?
Jos nainen karsastaa mekkoja tai mies housuja, miksi ei voi pukeutua kuten tykkää?
Joku maskuliini/femiini on vain termejä jotka kuvailee tiettyjä ominaisuuksia, taipimuksia ei ne sukupuolta silti määritä. Ihminen on just kuten on. Olkoon jostain vääränlainen tai ei. Suksikoon helvettiin mielipiteineen.Joo, ei siinä mies mitään vikaa ole jos pukeudut hepeneisiin ja postaat siitä kuvia kunhan et larppausleikeissäsi käytä toisten kuvia, vaikka kuinka jo kertaalleen julkiseen jakoon laitettuna aikuisviihdesivustoilta niitä imppaisit. Mitä oon kattonu niin ihan sieltä Lahden takaa on varmaan kaikki sun koijauskuvat peräisin
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulla on ätmi oikein munasarjat ja kaikki, no sitten🤭
Ätniksi ne naisia sanoo. On kyllä kaksi kappaletta, toinen munanjohdin on posahtanut, joten sitä ei oo kun yksi jäljellä. Kohdun ulkoinen vei toisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei siinä mies mitään vikaa ole jos pukeudut hepeneisiin ja postaat siitä kuvia kunhan et larppausleikeissäsi käytä toisten kuvia, vaikka kuinka jo kertaalleen julkiseen jakoon laitettuna aikuisviihdesivustoilta niitä imppaisit. Mitä oon kattonu niin ihan sieltä Lahden takaa on varmaan kaikki sun koijauskuvat peräisin
Siin jää joku appelsiinkainalon kohkaama amatsusuomi lookalieineen kalpeaksi🤭
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei siinä mies mitään vikaa ole jos pukeudut hepeneisiin ja postaat siitä kuvia kunhan et larppausleikeissäsi käytä toisten kuvia, vaikka kuinka jo kertaalleen julkiseen jakoon laitettuna aikuisviihdesivustoilta niitä imppaisit. Mitä oon kattonu niin ihan sieltä Lahden takaa on varmaan kaikki sun koijauskuvat peräisin
Jokainen ulos kaapistaan vaan rohkeesti itsenään. Kukaan muu ei ole määrittelemään miltä meidän kuuluu näyttää tai mihin ja miten laittautua.
Jos mies haluaa meikata ja olla naisten kamppeissa fine by me. Kunhan on itsellään hyvä olla.
Muiden ajattelun näissä asioissa voi lopettaa kokonaan.G-LoveR kirjoitti:
Jokainen ulos kaapistaan vaan rohkeesti itsenään. Kukaan muu ei ole määrittelemään miltä meidän kuuluu näyttää tai mihin ja miten laittautua.
Jos mies haluaa meikata ja olla naisten kamppeissa fine by me. Kunhan on itsellään hyvä olla.
Muiden ajattelun näissä asioissa voi lopettaa kokonaan.Eikä sen takia tarvi sukupuolta muuttaa, että haluaa olla itsensä. Näyttää itseltään.
Anonyymi kirjoitti:
Siin jää joku appelsiinkainalon kohkaama amatsusuomi lookalieineen kalpeaksi🤭
Laita sääkin oma naamas rohkeesti näytille, niin nähdään miten nätti poika sä olet. 😛
Mä olen näin nätti kts. kuva. 🙂G-LoveR kirjoitti:
Laita sääkin oma naamas rohkeesti näytille, niin nähdään miten nätti poika sä olet. 😛
Mä olen näin nätti kts. kuva. 🙂Ihan sulle vaan anonyymi.
https://keskustelu.suomi24.fi/images/c16f75a0-ca30-4eed-bacd-e351ef642323.jpgAnonyymi kirjoitti:
Itseasiassa ätmi, ihan mahtavaa kamaa vaikka saattaa edelleenkin valua ku vesi hanhen selästä
Jos vaikka Rande lähtee tyttöillen kesällä sinne mummikseen discoilemaan. Siellä kai joku miitti piti olla. 😁
https://youtu.be/GaGiY-BaFPA- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sä vieläkään muka ole hogannu, että tämä on mies ja kirjoitti muuten tämän aloituksen projisoidakseen turvotustaan. Tyytymättömänä ihmisen tekstiä tämä on. Psykologiaa opetetaan nykyään esim ammattikorkeakouluissa sen verran
Kyllä Jazulilla on ihana römpsä <3
T. Topi G-LoveR kirjoitti:
Ihan sulle vaan anonyymi.
https://keskustelu.suomi24.fi/images/c16f75a0-ca30-4eed-bacd-e351ef642323.jpgKyllä erittäin nätti ja söpö olet ystäväiseni.😍. Eihän nää vellihousut uskalla naamaansa näyttää. Ei niillä oo siihen selkärankaa. Saati paljastaa sitä että kun katkeruuksia kirjoittelevat ja muita arvostelevat kotikoneelta pimeästä luolastaan on heillä itellään samalla meikit naamalla ja kivat ja naiselliset alushepeneet mekkojensa alla.😂. Sen vuoksi ne niin yrittääkin repiä muita alas kanssaan samaan surkeuteen mutta eiväthän ne raukat siinäkään onnistu vaan lisäävät vaan omaa pahaaoloaan sillä.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs se kertoo ihmisen tyytymättömyydestä sun keittiöpsykologian mukaan että kuvittelee tietävänsä ihmisten sukupuolesta jotain vaikka todellisuudessa ei siitä voi minkäänlaista käsitystä olla. Mun mielestä se kertoo vaan suuresta katkeruudesta ja pahasta olosta kun pyrkii tahallaan toisen mieltä pahoittamaan vaikka surkeasti siinä epäonnistuukin. Ootko sä joskus saanu pakit loverilta kun asia noin paljon tuntuu vaivaavan?Sitten katkeruuden vois edes jotenkin käsittää vaikkei ymmärtää tai hyväksyä kuitenkaan.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jazulilla on ihana römpsä <3
T. TopiAivan varmasti ihanempi, kun sulla.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä erittäin nätti ja söpö olet ystäväiseni.😍. Eihän nää vellihousut uskalla naamaansa näyttää. Ei niillä oo siihen selkärankaa. Saati paljastaa sitä että kun katkeruuksia kirjoittelevat ja muita arvostelevat kotikoneelta pimeästä luolastaan on heillä itellään samalla meikit naamalla ja kivat ja naiselliset alushepeneet mekkojensa alla.😂. Sen vuoksi ne niin yrittääkin repiä muita alas kanssaan samaan surkeuteen mutta eiväthän ne raukat siinäkään onnistu vaan lisäävät vaan omaa pahaaoloaan sillä.🙂.
Se on täällä niin helppoa huudella mitä sylki suuhun tuo, piilostaan. Mä en jaksa enää piilotella pärstääni tai kutsumanimeäni. Jos nyt joku tunnistaa, niin voivoi ja lämmin leipänen. 😊
En tiiä, saattaa tuolla miehittelijällä olla vaan väärä lääkityskin. 😛G-LoveR kirjoitti:
Se on täällä niin helppoa huudella mitä sylki suuhun tuo, piilostaan. Mä en jaksa enää piilotella pärstääni tai kutsumanimeäni. Jos nyt joku tunnistaa, niin voivoi ja lämmin leipänen. 😊
En tiiä, saattaa tuolla miehittelijällä olla vaan väärä lääkityskin. 😛Niinpä kun ei tarvi ottaa mitään vastuuta sanomisistaan eikä tarvi seistä niiden takana niin helppoahan se on. Ei mullakaan ole mitään tarvetta piilotella naamaani tai kutsumanimeäni. Pystyn kuitenkin täysin suoraselkäisesti ja häpeämättä seisomaan kaiken takana mitä täällä sanon ja miten ihmisiä kohtelen. Jos joku ei pidä siitä kuka ja millainen olen se on heidän ei mun ongelmani.🙂.
Joo tuntuu olevan tai sitten lääkkeet on jätetty syömättä vaikka ehkä ne syödä kyllä kannattais.😀.Mikkojuhan kirjoitti:
Niinpä kun ei tarvi ottaa mitään vastuuta sanomisistaan eikä tarvi seistä niiden takana niin helppoahan se on. Ei mullakaan ole mitään tarvetta piilotella naamaani tai kutsumanimeäni. Pystyn kuitenkin täysin suoraselkäisesti ja häpeämättä seisomaan kaiken takana mitä täällä sanon ja miten ihmisiä kohtelen. Jos joku ei pidä siitä kuka ja millainen olen se on heidän ei mun ongelmani.🙂.
Joo tuntuu olevan tai sitten lääkkeet on jätetty syömättä vaikka ehkä ne syödä kyllä kannattais.😀.Aattelen juurikin samalla tavalla kuten sinäkin tämän asian. Olen tälläinen IRL:n ajatuksiltani, vaikka varmasti vaisumpi ja helpommin tulkittavakin, mutten viitti vaivautua esittämään muuta mitä on. Vikoineen päivineen.
Joo, eihän kaikki kaikista tykkää, se on vaan elämää. 😄
Aika höpöjä juttelee, että saattaa olla jääny joku lääke ottamatta. 🥴G-LoveR kirjoitti:
Aattelen juurikin samalla tavalla kuten sinäkin tämän asian. Olen tälläinen IRL:n ajatuksiltani, vaikka varmasti vaisumpi ja helpommin tulkittavakin, mutten viitti vaivautua esittämään muuta mitä on. Vikoineen päivineen.
Joo, eihän kaikki kaikista tykkää, se on vaan elämää. 😄
Aika höpöjä juttelee, että saattaa olla jääny joku lääke ottamatta. 🥴Joo ei viitsi nähdä vaivaa esittää mitään eikä ole mitään tarvettakaan eikä varsinkaan halua. Elämä on kyllä opettanut että kaikkein paras ja mukavin ja onnellisin on olla silloin kun on juuri sellainen kuin on esittämättä yhtään mitään. Kukaan ei täydellinen ole eikä kaikkia voi miellyttää se on juuri sitä elämää.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo ei viitsi nähdä vaivaa esittää mitään eikä ole mitään tarvettakaan eikä varsinkaan halua. Elämä on kyllä opettanut että kaikkein paras ja mukavin ja onnellisin on olla silloin kun on juuri sellainen kuin on esittämättä yhtään mitään. Kukaan ei täydellinen ole eikä kaikkia voi miellyttää se on juuri sitä elämää.🙂.
Se on just näin. 👍
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Mitäs se kertoo ihmisen tyytymättömyydestä sun keittiöpsykologian mukaan että kuvittelee tietävänsä ihmisten sukupuolesta jotain vaikka todellisuudessa ei siitä voi minkäänlaista käsitystä olla. Mun mielestä se kertoo vaan suuresta katkeruudesta ja pahasta olosta kun pyrkii tahallaan toisen mieltä pahoittamaan vaikka surkeasti siinä epäonnistuukin. Ootko sä joskus saanu pakit loverilta kun asia noin paljon tuntuu vaivaavan?Sitten katkeruuden vois edes jotenkin käsittää vaikkei ymmärtää tai hyväksyä kuitenkaan.🙂.
Oliko kovat bileet juhlapäivän kunniaksi?
- Anonyymi
Helppohan se teillä joilla massaa kertyy.
TV: 68-kiloinen alimies (alempi kuin ätmi).Riippuu vähän pituudestasikin miten tuo kilomäärä asettuu? 170cm tienoolla ihan normi. Ei kaikki ole isoja kaappeja miehissä. Kuten ei kaikki ole naisissakaan pieniä ja hinteliä.
Me muistutetaan aikalailla toisiamme sukupuolet keskenään. Kokoerot on tasoittuneet. On pienempiä miehiä ja suurempia naisia, ei ole mitään muuta kuin normaalia se.G-LoveR kirjoitti:
Riippuu vähän pituudestasikin miten tuo kilomäärä asettuu? 170cm tienoolla ihan normi. Ei kaikki ole isoja kaappeja miehissä. Kuten ei kaikki ole naisissakaan pieniä ja hinteliä.
Me muistutetaan aikalailla toisiamme sukupuolet keskenään. Kokoerot on tasoittuneet. On pienempiä miehiä ja suurempia naisia, ei ole mitään muuta kuin normaalia se.Muutenkin vähän vanhanaikaista ajatella, että suuri mies olisi joku maailman valtias. Auktoriteetti tai johtaja, hän on vaan suuri mutta ihminen siinä missä muutkin. Aivan kuten se pienempikin mies.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Riippuu vähän pituudestasikin miten tuo kilomäärä asettuu? 170cm tienoolla ihan normi. Ei kaikki ole isoja kaappeja miehissä. Kuten ei kaikki ole naisissakaan pieniä ja hinteliä.
Me muistutetaan aikalailla toisiamme sukupuolet keskenään. Kokoerot on tasoittuneet. On pienempiä miehiä ja suurempia naisia, ei ole mitään muuta kuin normaalia se.Kokoerojen lisäksi miesten ja naisten muotoerot vaikuttaisivat alkaneen noin silmämääräisesti tarkastellen tasoittumaan. Yhä nuoremmilla naisilla rasva kertyy suuremmassa määrin vatsan seudulle ja toisaalta miehillä näkyy huomattavan suurta tissi- ja takapuoliosastoa. Tasa-arvo 👍
- Sivusta Anonyymi kirjoitti:
Kokoerojen lisäksi miesten ja naisten muotoerot vaikuttaisivat alkaneen noin silmämääräisesti tarkastellen tasoittumaan. Yhä nuoremmilla naisilla rasva kertyy suuremmassa määrin vatsan seudulle ja toisaalta miehillä näkyy huomattavan suurta tissi- ja takapuoliosastoa. Tasa-arvo 👍
- SivustaJuu, sekin on totta. Miesten kulmikkuus on muuttunut naisellisempaan pyöreyteen kauttaaltaan, kasvot, rintakehä, selkä ja persauksetkin. Jopa reidet on miehillä monilla jo rasvaisemmat, mitä aikoinaan.
Ja naisissa taas on kulmikkuutta androgyynimpään tapaan mitä parikymmentä vuotta sitten. Harteikkuutta. Kasvoista ei aina tiedä mies vai nainen.G-LoveR kirjoitti:
Juu, sekin on totta. Miesten kulmikkuus on muuttunut naisellisempaan pyöreyteen kauttaaltaan, kasvot, rintakehä, selkä ja persauksetkin. Jopa reidet on miehillä monilla jo rasvaisemmat, mitä aikoinaan.
Ja naisissa taas on kulmikkuutta androgyynimpään tapaan mitä parikymmentä vuotta sitten. Harteikkuutta. Kasvoista ei aina tiedä mies vai nainen.Ja miehilläkin näkee selluliittiä jo aika usein. Mikä on mielletty naisten vaivaksi. Kylpylässä näkee uimahousuissaan jo monilla miehillä selluliittiä reisissä ja housuista pakoon pyrkivissä pakaroissa.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Me muistutetaan aikalailla toisiamme sukupuolet keskenään. Kokoerot on tasoittuneet. On pienempiä miehiä ja suurempia naisia, ei ole mitään muuta kuin normaalia se.Onko sipilätukilla oma juhlapäivä?
G-LoveR kirjoitti:
Juu, sekin on totta. Miesten kulmikkuus on muuttunut naisellisempaan pyöreyteen kauttaaltaan, kasvot, rintakehä, selkä ja persauksetkin. Jopa reidet on miehillä monilla jo rasvaisemmat, mitä aikoinaan.
Ja naisissa taas on kulmikkuutta androgyynimpään tapaan mitä parikymmentä vuotta sitten. Harteikkuutta. Kasvoista ei aina tiedä mies vai nainen.Muistaakseni jotkut evoluutiobiologit on sanoneet ja veikanneet että jos ja kun ihmisen kehitys jatkuu nykyisen kaltaisena lähes kaikki miesten ja naisten väliset fyysiset erot häviävät ja enemmän ja enemmän mitä pidemmälle mennään ne toisiaan muistuttavat. Sama eri "roduissa" kaikki tulevat lopulta sekoittumaan keskenään niin että eroja ei enää ole havattavissa. Ainakin tällainen teoria on mun mielestä olemassa.🤔. Tai sitten mä vaan sekotan sen johonkin lukemaani scifiromaaniin.🤣.
Mikkojuhan kirjoitti:
Muistaakseni jotkut evoluutiobiologit on sanoneet ja veikanneet että jos ja kun ihmisen kehitys jatkuu nykyisen kaltaisena lähes kaikki miesten ja naisten väliset fyysiset erot häviävät ja enemmän ja enemmän mitä pidemmälle mennään ne toisiaan muistuttavat. Sama eri "roduissa" kaikki tulevat lopulta sekoittumaan keskenään niin että eroja ei enää ole havattavissa. Ainakin tällainen teoria on mun mielestä olemassa.🤔. Tai sitten mä vaan sekotan sen johonkin lukemaani scifiromaaniin.🤣.
Ihan mahdollistakin. Ihminen muovaantuu tarpeen mukaan, onhan tuota muovaannuttu pitkin matkaa koko ihmisen olemassa olon.
Joku päivä voi hyvin olla, että lisääntyminenkin hoituu kumminka päin vaan. 😉
Ja oliko alkuihminenkään nyt niin toisistaan poikkeava, ei ainakaan oletusten mukaan edes mitenkään erityisen kaunis olento.G-LoveR kirjoitti:
Ihan mahdollistakin. Ihminen muovaantuu tarpeen mukaan, onhan tuota muovaannuttu pitkin matkaa koko ihmisen olemassa olon.
Joku päivä voi hyvin olla, että lisääntyminenkin hoituu kumminka päin vaan. 😉
Ja oliko alkuihminenkään nyt niin toisistaan poikkeava, ei ainakaan oletusten mukaan edes mitenkään erityisen kaunis olento.Joo voihan se tosiaan olla että ihminen evoluutionsa myöden kehittyy kaksiveuvoiseksi on sitä kummempaakin luonnossa tapahtunut.😋.
Ei ollut juu ulkoisia eroja paljoa alkuihmisten sukupuolissa nykykäsityksen mukaan. Ehkä ympyrä tavallaan sulkeutuu siinäkin kun sukupuolten fyysisille ulkoisille eroille ei tarvetta enää ole.🙂.Mikkojuhan kirjoitti:
Joo voihan se tosiaan olla että ihminen evoluutionsa myöden kehittyy kaksiveuvoiseksi on sitä kummempaakin luonnossa tapahtunut.😋.
Ei ollut juu ulkoisia eroja paljoa alkuihmisten sukupuolissa nykykäsityksen mukaan. Ehkä ympyrä tavallaan sulkeutuu siinäkin kun sukupuolten fyysisille ulkoisille eroille ei tarvetta enää ole.🙂.Niin, olis kyllä mielenkiintoista olla näkemässä millaista meno ja ihmiset on 100-300 vuoden päästä. Veikkaan, että muutoksia on tapahtunut ihmisen evoluutiossa.
Nämä on mielenkiintoisia aiheita kaikenkaikkiaan. Kiehtovia.
Kaksineuvoisia tai muuntuvia. 😄- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Me muistutetaan aikalailla toisiamme sukupuolet keskenään. Kokoerot on tasoittuneet. On pienempiä miehiä ja suurempia naisia, ei ole mitään muuta kuin normaalia se.No 177cm oon.
G-LoveR kirjoitti:
Niin, olis kyllä mielenkiintoista olla näkemässä millaista meno ja ihmiset on 100-300 vuoden päästä. Veikkaan, että muutoksia on tapahtunut ihmisen evoluutiossa.
Nämä on mielenkiintoisia aiheita kaikenkaikkiaan. Kiehtovia.
Kaksineuvoisia tai muuntuvia. 😄Joo kyllä kun voiskin hypätä 300v, 500v ja 1000v eteenpäin katsomaan miten ihminen on muuttunut.🤔. Tosin täytyy ottaa huomioon että kun ihminen on näin pitkälle ja viisaaksi kehittynyt niin asiaan ei pelkkä luonnollinen evoluutio enää vaikuta vaan tieteen ja tekniikan kehittyessä ihminen yhä enemmän ja enemmän on kykenevä myös itse vaikuttamaan evoluutioon ja sen kehitykseen. Voihan olla että jossain vaiheessa ihmisen ei itse enää tarvitse edes lisääntyä luonnollisesti vaan sekin hoidettaisiin keinotekoisesti. Nuo ei kaikki välttämättä ole siis hyviä asioita. Ainakin olis suuri sääli mun mielestä jos tuollaiseen mentäisiin joskus. Siinä poistuis samalla paljon asioita mitkä tekee ihmisedtä ihmisen ja ihmiselämästä nautinnollista ja onnellista.😊.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo kyllä kun voiskin hypätä 300v, 500v ja 1000v eteenpäin katsomaan miten ihminen on muuttunut.🤔. Tosin täytyy ottaa huomioon että kun ihminen on näin pitkälle ja viisaaksi kehittynyt niin asiaan ei pelkkä luonnollinen evoluutio enää vaikuta vaan tieteen ja tekniikan kehittyessä ihminen yhä enemmän ja enemmän on kykenevä myös itse vaikuttamaan evoluutioon ja sen kehitykseen. Voihan olla että jossain vaiheessa ihmisen ei itse enää tarvitse edes lisääntyä luonnollisesti vaan sekin hoidettaisiin keinotekoisesti. Nuo ei kaikki välttämättä ole siis hyviä asioita. Ainakin olis suuri sääli mun mielestä jos tuollaiseen mentäisiin joskus. Siinä poistuis samalla paljon asioita mitkä tekee ihmisedtä ihmisen ja ihmiselämästä nautinnollista ja onnellista.😊.
Onnea juhlapäivän johdosta.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Eli oot hoikka.
No nyt painan 70,6 kg.
- Anonyymi
voisiko kulminoida ajatuksen niin että mitä enemmän mahaa, sitä pienemmät aivot ja älykkyys on.
- Anonyymi
Kiitos, kiitos!
xLiner- Anonyymi
Onko vyötärönympärys 2 metriä?
- Anonyymi
Kansallinen liputuspäivä voisi siten olla Pulleiden Päivä
- Anonyymi
Palstis ja Mikkojuhan ovat päivän sankareita
- Anonyymi
Lämpimät onnittelut.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Pulleat on lupsakoita. Tykkään. 🥰
Kiitos.🙂.
- Anonyymi
jotenkin njjhuvittaaq tuo kun andy mccoy loukkaa niin paljon tujota maria veitolaa ohjelmassa.
- Anonyymi
ylipainoisten luputus paremminkin ehkä
mutta mikä huvittavz<akin, ei hengenvaarallista kai: silmien puhdistusaine:L suihkauta sellaista silmiiin suoraan
vaikka tarkoittu silmälaseille tietysti- Anonyymi
ylipainoisten luputuspäivä hyvinkin 😂 💦. Minusta tuntuu kuitenkin, että sinun parempi vaihtaa makrokuituliinaan :)
- Anonyymi
Minusta tämä on pulleita naisia syrjivää!
- Anonyymi
Oblivion, Dark Souls 3, Skyrim, Baldur's Gate ja Divinity: Original Sin. Suklaalevyjä, karkkipusseja, sipsejä ja pakastepizzaa. Kokista. Aamuviideltä nukkumaan ja iltapäivällä kolmelta hereille. Retrokonsoleita.
Pulleat kaveripojat ovat yleensä gamereita. Gamereita sorretaan erittäin paljon yhteiskunnassa naisten toimesta, pulskan ja intellektuellin animeharrastaja-gamerin sijaan rakkauden kohteeksi yleensä valitaan se koulukiusaava lätkänpelaaja joka ei osaa edes yhtäkään pelimusiikkisäveltäjää ulkomuistista sanoa.- Anonyymi
Siitä gamerista ei ole naiselle mitään iloa, pelkkää lisätyötä ja harmia.
- Anonyymi
kuin joku supersankarin nimi hammas-tyttö
- Anonyymi
tuollsawinern vähän hsdssdukin nimitudytönytön lempinimi olisi hammas-tytt6ö
s josd hammasslääkäri-t
kuin supersankari Pullea kaveripoika? :-D
Mjaa,, tuota voi luonnehtia niin monella tavalla. Kun kerran palslalla ollaan, niin on näitä silmiin nähden pulleita, verbaalisesti pullistelijoita ja sitten myös pulleita tuotoksiaan tarjoavia kaveripoikia.
Tähän kolmanteen ryhmään viitatenkin haluan kiittää ja toivottaa oikein hyvää Ukon päivää pulleille palstakamuilleni (kröhöm...monikossa...)!Ihanaa päivää ja lämmin rutistus 🤗😘
- Anonyymi
Kiitos paljon.🙂.
- Anonyymi
milloin vfietetään pässinpään päivää varmaankin päästäiseten pqainvana.
pässin päivä.... eli pääsiäinen pässinpään päivä.
sukkahousujen päivä olisi leggings päivä jolloin kaikilla sukkahousut pääswsä - Anonyymi
Bussissa istui yksi sellainen, kun matkustin kotiin.
- Anonyymi
Ihanaa! Pullakahvit sen kunniaksi kavereiden kesken.
- Anonyymi
Kokemattomien, kilttien ja kunnollisten miesten uhrauksen muistopäivä.
Yhteiskunta uhrasi näiltä miehiltä mahdollisuuden saada seksiä ja rakkautta, jotta naiset voisivat tuntea olonsa voimaantuneiksi lihaksikkaiden alfojen käsivarsilla. Älköömme koskaan unohtako näitä unohtamattoman mitäänsanomattomia pulskia kilttipoikia jotka taitavasti hiljaisen kaverimaisella olemuksellaan huonekalujen sekaan sulautuvat.
Koko maailma kiittää teitä uhrauksestanne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262598- 1431981
- 661937
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351493KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.591472Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet631401Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771289- 1171204
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591152Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571137