Moniko käyttää kaksia sukkahousuja päällekkäin.minä talvella käytän hameen Kaa välillä.onko typerää
Moniko käyttää kaksia sukkahousua
Anonyymi-ap
7
933
Vastaukset
- Anonyymi
mulla onpi kolomet,joka jalalle omat.
- Anonyymi
Minulla myös, terv:Matias
- Anonyymi
Aika harvoin laitan kaksia sukkahousuja päällekkäin. Olen joskus niinkin tehnyt, mutta kahdet sukkahousut on niin paljon hankalampi pukea kuin yhdet paksummat.
Mutta jos se hankaluus ei haittaa, niin siitä vaan. Ei siinä mitään typerää ole. Ja erivärisillä sukkahousuilla voi luoda jalkoihin ihan kivoja väriyhdistelmiä. - Anonyymi
Värikkäät alle ja pitsikuvioiset päälle.
- Anonyymi
Värikkäät alle ja mustat verkkosukkahousut päälle
T. Risto
- Anonyymi
Samoin . Värikkäät 20 - 40 den alle ja jotkut verkko - kukkakuvioiset päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3422770SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis582235Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781929Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis641569- 1401512
- 601044
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021009Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7898Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön200815- 36719