Varsinkin ei ole aina mukavaa työtä jos on joku vihainen tai hankala asiakas.
Minäkin olen joskus ollut vihainen mutta vain sanallisesti, koska jos on kipuja ja sillei jotain niin asiakas on vihainen vähän.
Mutta aina yleensä yritän olla erittäin kohtelias.
Ymmärrän kyllä hyvin tuon hoitajienkin lakon ja rahan tarpeen.
Anonyymi-ap
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
Koska potilaista on tullut asiakas ?
Jotenkin kuulostaa ihmeelliseltä kun sairaat ihmiset ovat muuttuneet asiakkaiksi.
Se jotenkin antaa kaupallisen kuvan , ihmiset jotka potevat jotain vaikeaa sairautta ovat siis potilaita sanan varsinaisessa merkityksessä eikä mitään asiakkaita.että on asiakas jossain , on omatahtoista liike toimintaa, potilaalla ei ole varaa jättää pois lääkärissä käyntiä koska hänen terveydentilansa vaatii hoitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882