Jännittääkö treffeillä ja naisen vierellä, että kainalot hikoilee ja pitää kädet olla jylhästi sivuilla, ettei kainalohien tuoksahdus pääse naisen nenuun ja kun naisen katse käntyy, niin hätäisesti talouspaperilla pyyhitte hiestä märkiä kainaloita kuivaksi.
Vai levitätkö käsivarret avonaisiksi, että kemialliset feromoniinit leviävät kainaloista naisen nenuun ja naisesta tulee villi!
Onko kädet tiukasti kehonsivulla naisen kanssa
9
116
Vastaukset 9
Tottakai ainakin ensimmäisiä kertoja nähdessä jännittää mutta pakko sanoa että kyllä siinä sillon on itellä ainakin ihan muut kiinnostuksen kohteet mitkä liittyy siihen naiseen eikä omiin kainaloihin.🙂.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17810649X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Aika varhaisessa vaiheessa ymmärsin, että naiset ovat ihmisiä siinä kuin miehetkin.
Sitten ei enää jännittänyt.
Enkä koskaan ole ollut treffeillä pariutumismielessä, ajatellen kelpaanko vai enkö kelpaa. Sellainen tuntuu stressaavalta.- Anonyymi
No, missä mielessä olet ollut treffeillä?
Anonyymi kirjoitti:
No, missä mielessä olet ollut treffeillä?
Tutustumismielessä.
Tuohon aikaa ei ollut Tindereitä ja minä löysin treffattavat naiset ravintoloista.
Eli he olivat minulle jo tuttuja ennen ensimmäisiä treffejä.
Tinder-treffeihin sisältyy aina riski, että vastapuoli ei ole odotusten mukainen.
Sellainen saattaisi jännittää minuakin.
Kyllähän se mies vaikuttaa vähintäin seipäännielleelle puupölkylle, jos seistä jökottää kädet tiukasti kylkiä vasten.
Lähinnä ensin tulisi mieleen, että pierettääkö sitä niin maan perkeleellisesti.Eipä oo niin paljoa jännittänyt, että muikkuna ois pitänyt olla, mutta yhden kerran oli eräs nainen, joka sai katselemaan vähän seinille ja kattoon. Sitä on käynyt vain sen kerran.
- Anonyymi
Ruma?
Anonyymi kirjoitti:
Ruma?
Ei, kun oikein kaunis oli. Oli vain niin rennon itsevarma ja katsoi intensiivisesti silmiin ja täytti tilan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302196
- 511009
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160887Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 83737
- 67636
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.153634- 53627
- 59626
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e136576- 4539
- 6534
- 52523
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32508Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.157498- 34497
- 55488
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463