Tiistain KurppaVisa - Arvaillaan muuttolintuja kuvien perusteella

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009499955.html

Ja muistakaa, muuttolintuja, älkää hätäilkö vastausten kanssa!
Ei ollut kurppia ainakaan minun kysymyksissä ☹️


Tuloksesi: 10 / 12
Olet melkoinen tirppatietäjä!

Vau! Sinä todella tunnet linnut – etenkin ne muuttavat yksilöt. Vaikka olitkin melkoinen mestari muuttolintujen tunnistuksessa, toivottavasti testi opetti sinulle jotain uutta höyhenpeitteisistä ystävistämme.

31

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      11/12
      Nytkin on kottaraisia takapihalla.
      Sanoisin näin pääsiäisen alla, että mielenkiintoisempia kuin tiput tai tirpat.

      -keinovaginamies-

      • Loistava tulos!

        Kottaraisia vai sittenkin mustarastaita? Erotatko nuo toisistaan?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Kottaraisia vai sittenkin mustarastaita? Erotatko nuo toisistaan?

        Helposti. Siellä on molempia.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helposti. Siellä on molempia.

        -keinovaginamies-

        Okka, kunhan tarkistin, aika moni nimittäin ei todellakaan erota kottaraista, mustarastas ukko ja mustarastas akkaa toisistaan.


    • 10/12 metsähanhi ja kiuru meni väärin ja niistäkin kiuru vahingossa lipsahti varpuseksi.🙂.

      • Täydet pisteet olisin halunnu koska oon kovin kiintynyt kurppiin.😄.


      • Loistava tulos!

        Tirpat on kivoja ja niin on kurpatkin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Tirpat on kivoja ja niin on kurpatkin 😂

        Kyllä molemmat on aivan ihania ja mahtavia.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä molemmat on aivan ihania ja mahtavia.😄.

        Hyvää yötä.
        T:lyhytfleda


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä.
        T:lyhytfleda

        Kiitos toivottavasti itekin nukuit hyvin. Hyvää huomenta ja mukavaa ja aurinkoista päivää.🌞.


    • Anonyymi

      Oletko me naiset lehden tilaaja?
      T:lyhytfleda

    • Anonyymi

      Täydet 💪. Täytyy kyllä tunnustaa, että pari meni oikein kun tiesin ettei kuvassa ainakaan ole kaksi vaihtoehdoista jotka tunnistin.

      Lokit muuten huusi tänään jo kovasti, kun hilppasin rannan läheltä.

      xLiner

      • Mahtava tulos!

        Samalla logiikalla vetelin itsekin jos oli ihan viera siivekäs kuvassa ja ihan hyvin toimi.

        Kas, no eipä sinällään ihme, kun meren selät eivät tainneet jäätyä koko talvena, niin äkkiä se sulaa lähemmäs rantaa ja sitten on lokit heti liikkeellä 😁


    • Kurppa kurpan tuntee, mutta kurppien puuttuessa pari meni väärin 😄

      Tuloksesi: 10 / 12
      Olet melkoinen tirppatietäjä!
      Vau! Sinä todella tunnet linnut – etenkin ne muuttavat yksilöt. Vaikka olitkin melkoinen mestari muuttolintujen tunnistuksessa, toivottavasti testi opetti sinulle jotain uutta höyhenpeitteisistä ystävistämme.

      • Loistava tulos!

        Tottakai tuntee, vaan vähiin jäivät visassa kurpat 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Tottakai tuntee, vaan vähiin jäivät visassa kurpat 😂

        Harmillista 😤
        Minusta tuntuu, että kurppia laiminlyödään.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Harmillista 😤
        Minusta tuntuu, että kurppia laiminlyödään.

        Ollenet oikeassa, kurpat on jotenkin jätetty statistin rooliin nykyisessä yhteiskuntajärjestyksessä...


      • randombypasser kirjoitti:

        Ollenet oikeassa, kurpat on jotenkin jätetty statistin rooliin nykyisessä yhteiskuntajärjestyksessä...

        Totta, mutta siihen täytyy tehdä muutos!
        Tänä iltana minä ainakin olen pelissä mukana 😉
        💙🧡


      • Xena-183 kirjoitti:

        Totta, mutta siihen täytyy tehdä muutos!
        Tänä iltana minä ainakin olen pelissä mukana 😉
        💙🧡

        The Kurppa Games - Beware! 😂


    • Tulos: 9/12.

    • Anonyymi

      Tulokseni on: Olet palstakurppa!

    • 5/12. Hyvä tulos ottaen huomioon, että kaikki linnut on mulle puluja. Mutta tiedän yhden hienon lintumetaforan: Kotka, tuo ilmojemme uljas haukka.

      • Kohtalainen tulos!

        Nähden tuohon kertomaasi taustaan tuloksesi on kuitenkin loistava!


      • Anonyymi

        5/12 ei ole hyvä tulos vaikka itsellesi haluat niin uskotella.
        T:lyhytfleda


      • Anonyymi kirjoitti:

        5/12 ei ole hyvä tulos vaikka itsellesi haluat niin uskotella.
        T:lyhytfleda

        Kohtalainen tulos!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kohtalainen tulos!

        Samaa mieltä kohtalainen tulos. Linnut ovat mielenkiintoisia en yhtään ihmettele jos joku harrastaa lintujen katselua. Siihenkin voi jäädä koukkuun en tosin itse harrasta.
        T:lyhytfleda


    • Anonyymi

      Miten se nyt on r pystyn myöntämään että menin liian pitkälle olisin voinut olla sulle asiallisempi mutta täällä on paljon muitakin anonyymejä olen vastuussa ainoastaan omista viesteistäni sulle.
      Anteeksi.
      T:lyhytfleda

      • Anonyymi

        Lisään vielä että osaan vastauksista vaikutti se kun luulin että sinä minua täällä haukut.
        Palsta sekoittaa ajatuksia. Yhdessä vaiheessa luulin että xlinerin on sinun nimimerkkejä. Hän on täällä haukkunut minua.
        T:lyhytfleda


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe