Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009499955.html
Ja muistakaa, muuttolintuja, älkää hätäilkö vastausten kanssa!
Ei ollut kurppia ainakaan minun kysymyksissä ☹️
Tuloksesi: 10 / 12
Olet melkoinen tirppatietäjä!
Vau! Sinä todella tunnet linnut – etenkin ne muuttavat yksilöt. Vaikka olitkin melkoinen mestari muuttolintujen tunnistuksessa, toivottavasti testi opetti sinulle jotain uutta höyhenpeitteisistä ystävistämme.
Tiistain KurppaVisa - Arvaillaan muuttolintuja kuvien perusteella
31
100
Vastaukset
- Anonyymi
11/12
Nytkin on kottaraisia takapihalla.
Sanoisin näin pääsiäisen alla, että mielenkiintoisempia kuin tiput tai tirpat.
-keinovaginamies-- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Kottaraisia vai sittenkin mustarastaita? Erotatko nuo toisistaan?Helposti. Siellä on molempia.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Helposti. Siellä on molempia.
-keinovaginamies-Okka, kunhan tarkistin, aika moni nimittäin ei todellakaan erota kottaraista, mustarastas ukko ja mustarastas akkaa toisistaan.
10/12 metsähanhi ja kiuru meni väärin ja niistäkin kiuru vahingossa lipsahti varpuseksi.🙂.
Loistava tulos!
Tirpat on kivoja ja niin on kurpatkin 😂Kyllä molemmat on aivan ihania ja mahtavia.😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä molemmat on aivan ihania ja mahtavia.😄.
Hyvää yötä.
T:lyhytfleda Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä.
T:lyhytfledaKiitos toivottavasti itekin nukuit hyvin. Hyvää huomenta ja mukavaa ja aurinkoista päivää.🌞.
- Anonyymi
Oletko me naiset lehden tilaaja?
T:lyhytfleda - Anonyymi
Täydet 💪. Täytyy kyllä tunnustaa, että pari meni oikein kun tiesin ettei kuvassa ainakaan ole kaksi vaihtoehdoista jotka tunnistin.
Lokit muuten huusi tänään jo kovasti, kun hilppasin rannan läheltä.
xLinerMahtava tulos!
Samalla logiikalla vetelin itsekin jos oli ihan viera siivekäs kuvassa ja ihan hyvin toimi.
Kas, no eipä sinällään ihme, kun meren selät eivät tainneet jäätyä koko talvena, niin äkkiä se sulaa lähemmäs rantaa ja sitten on lokit heti liikkeellä 😁
Kurppa kurpan tuntee, mutta kurppien puuttuessa pari meni väärin 😄
Tuloksesi: 10 / 12
Olet melkoinen tirppatietäjä!
Vau! Sinä todella tunnet linnut – etenkin ne muuttavat yksilöt. Vaikka olitkin melkoinen mestari muuttolintujen tunnistuksessa, toivottavasti testi opetti sinulle jotain uutta höyhenpeitteisistä ystävistämme.randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Tottakai tuntee, vaan vähiin jäivät visassa kurpat 😂Harmillista 😤
Minusta tuntuu, että kurppia laiminlyödään.Xena-183 kirjoitti:
Harmillista 😤
Minusta tuntuu, että kurppia laiminlyödään.Ollenet oikeassa, kurpat on jotenkin jätetty statistin rooliin nykyisessä yhteiskuntajärjestyksessä...
Ollenet oikeassa, kurpat on jotenkin jätetty statistin rooliin nykyisessä yhteiskuntajärjestyksessä...
Totta, mutta siihen täytyy tehdä muutos!
Tänä iltana minä ainakin olen pelissä mukana 😉
💙🧡Xena-183 kirjoitti:
Totta, mutta siihen täytyy tehdä muutos!
Tänä iltana minä ainakin olen pelissä mukana 😉
💙🧡The Kurppa Games - Beware! 😂
Tulos: 9/12.
- Anonyymi
Tulokseni on: Olet palstakurppa!
5/12. Hyvä tulos ottaen huomioon, että kaikki linnut on mulle puluja. Mutta tiedän yhden hienon lintumetaforan: Kotka, tuo ilmojemme uljas haukka.
- Anonyymi
5/12 ei ole hyvä tulos vaikka itsellesi haluat niin uskotella.
T:lyhytfleda Anonyymi kirjoitti:
5/12 ei ole hyvä tulos vaikka itsellesi haluat niin uskotella.
T:lyhytfledaKohtalainen tulos!
- Anonyymi
Kohtalainen tulos!
Samaa mieltä kohtalainen tulos. Linnut ovat mielenkiintoisia en yhtään ihmettele jos joku harrastaa lintujen katselua. Siihenkin voi jäädä koukkuun en tosin itse harrasta.
T:lyhytfleda
- Anonyymi
Miten se nyt on r pystyn myöntämään että menin liian pitkälle olisin voinut olla sulle asiallisempi mutta täällä on paljon muitakin anonyymejä olen vastuussa ainoastaan omista viesteistäni sulle.
Anteeksi.
T:lyhytfleda- Anonyymi
Lisään vielä että osaan vastauksista vaikutti se kun luulin että sinä minua täällä haukut.
Palsta sekoittaa ajatuksia. Yhdessä vaiheessa luulin että xlinerin on sinun nimimerkkejä. Hän on täällä haukkunut minua.
T:lyhytfleda
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709