Perkele se on näin!
Antikristus asuu Turussa
7
391
Vastaukset
- Per Saukko
No voi perkele! Onhan perkeleellistä.
- Simpanssi.
onk sil oma boksi vai vuokra. olen nähny sen kans. eilen etuili prisman kassa jonos. viedääs se tampereelle. sil tappa tehä päivän hyvä työ
"Antikristus asuu Turussa", kirjoittaa joku. Vahvemmaksi vakuudeksi hän käyttää asiasta varsin vaikuttavan todistuspuheenvuoron: "Perkele se on näin!"
Jossain määrin epäselväksi jää kuitenkin onko kyseessä väite vai omakohtainen todistus koska ilmeisesti epähuomiossa pilkun paikka on jäänyt määrittelemättä ja pilkun paikasta oleellisesti riippuu onko kysymyksessä aito todistus vai vain ehkä hyvinkin subjektiivinen väitelause. Kuinka on siis luettava?
Perkele, se on näin! vai
Perkele se on, näin!
Kumpi tässä tapauksessa on oikea tulkinta? Ensimmäinen väitteenomainen vaihtoehto, vaiko jälkimmäinen, ilmeisen henkilökohtainen todistus?- ...........
olla sarkastinen? Yritykseksihän tuo näyttää jäävänkin.
........... kirjoitti:
olla sarkastinen? Yritykseksihän tuo näyttää jäävänkin.
Kysymys ja toteamus -huomioonottaen aloituksen luonteen- oli oikein hyvä, hauskakin.
Raamatussa kerrottu antikristus ei ole vielä ilmestynyt. Kun se ilmestyy tuo laiton, hänen peräänsä ei pidä mennä, eikä häntä kumartaa.
Paras on uskoa Jeesuksen ja odottaa Jeesusta tulevaksi, joka tulee mahdollisesti meidän sukupolvemme aikana. Olemme viimeistä sukupolvea tällä pallolla! Ken uskoo Jeesukseen pääsee taivaaseen!- Uskis
Kato vain, ettei tule sinun tykösi asumaan,senkin harhaoppinen! Kyllä täytyy sanoa, että olet pihalla kuin lumi-ukko????.hmn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1242176
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282086- 1582024
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181432- 511027
- 18989
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34843