Perkele se on näin!
Antikristus asuu Turussa
7
403
Vastaukset
- Per Saukko
No voi perkele! Onhan perkeleellistä.
- Simpanssi.
onk sil oma boksi vai vuokra. olen nähny sen kans. eilen etuili prisman kassa jonos. viedääs se tampereelle. sil tappa tehä päivän hyvä työ
"Antikristus asuu Turussa", kirjoittaa joku. Vahvemmaksi vakuudeksi hän käyttää asiasta varsin vaikuttavan todistuspuheenvuoron: "Perkele se on näin!"
Jossain määrin epäselväksi jää kuitenkin onko kyseessä väite vai omakohtainen todistus koska ilmeisesti epähuomiossa pilkun paikka on jäänyt määrittelemättä ja pilkun paikasta oleellisesti riippuu onko kysymyksessä aito todistus vai vain ehkä hyvinkin subjektiivinen väitelause. Kuinka on siis luettava?
Perkele, se on näin! vai
Perkele se on, näin!
Kumpi tässä tapauksessa on oikea tulkinta? Ensimmäinen väitteenomainen vaihtoehto, vaiko jälkimmäinen, ilmeisen henkilökohtainen todistus?- ...........
olla sarkastinen? Yritykseksihän tuo näyttää jäävänkin.
........... kirjoitti:
olla sarkastinen? Yritykseksihän tuo näyttää jäävänkin.
Kysymys ja toteamus -huomioonottaen aloituksen luonteen- oli oikein hyvä, hauskakin.
Raamatussa kerrottu antikristus ei ole vielä ilmestynyt. Kun se ilmestyy tuo laiton, hänen peräänsä ei pidä mennä, eikä häntä kumartaa.
Paras on uskoa Jeesuksen ja odottaa Jeesusta tulevaksi, joka tulee mahdollisesti meidän sukupolvemme aikana. Olemme viimeistä sukupolvea tällä pallolla! Ken uskoo Jeesukseen pääsee taivaaseen!- Uskis
Kato vain, ettei tule sinun tykösi asumaan,senkin harhaoppinen! Kyllä täytyy sanoa, että olet pihalla kuin lumi-ukko????.hmn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381