Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naiset mitä parisuhde merkitsee teille?

Anonyymi-ap

Moi,
minkälainen parisuhde on sinusta hyvä?
Miksi ylipäätään halusit parisuhteeseen eikä esim. vain satunnaista seksiä tai läheisyyttä?

t: Tunnevammainen mies joka haluaa oppia ja ymmärtää.

26

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensiksi siksi että satunnaisesta seksistä ei ole mitään iloa. Seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa jota rakastan ja joka rakastaa minua. Parisuhde on hyvä jos molemmat ovat suunnilleen samanikäisiä, siis ikäeroa ei kovin montaa vuotta. Molemminpuolisia tunteiden osoituksia vaikka halaamalla, yhteisisä harrastuksia ja parisuhteeseenkin liittyvistä asioista keskustelua. Mukavaa ja leppoisaa yhdessäoloa ja toisen tukemista.

      • Anonyymi

        Kiitos kun jaoit.


      • Anonyymi

        Just näin.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­­N­y­­­m­­­f­o­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17811386q

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Emmä jaksa enää selittää. Liian myöhäistä.
      Rakkaudet menivät.
      Nyt vain minä. Olen jo tottunut.
      En edes kärsi. Jännää.
      Slut.

    • Anonyymi

      Ei ole minusta satunnaiseen seksiin.
      Haluan miehen joka puhuu ja pussaa.
      Äykkäreistä en tykkää.
      Jonka kanssa helppoa puhua ja osaa myös syvälliset keskustelut. Se puhuminen parisuhteen kantaa ja luo yhteyden

    • Anonyymi

      Minulle parisuhde on tärkeä osa elämää. Minusta on mukavaa jakaa elämä ja koti jonkun kanssa, joku on lähes aina vierellä. Tarvitsen paljon läheisyyttä joka päivä, joten yksin asuminen ei ole minulle vaihtoehto. Itse en taas osaa kuvitella, miksi kukaan haluaisi elää ilman tätä ihanuutta. Onhan siinä omat haasteensa, mutta kyllä se minulle ainakin on paljon parempi kuin yksinelo

      • Anonyymi

        Minulle ei tule enää mahdollisuutta.
        Rakkaus oli ja lähti.
        En ole enää nuori nainen.
        Olen tottunut läpi elämän olemaan sisäisesti yksin. Se ehkä onkin mun todellisin vaihtoehto, tapa olla olemassa ja elää.
        N62


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. En oikeastaan ole miettinyt. Se nyt on luonnollisesti edennyt siihen. Elämä ilman toista tuntunut jotenkin mahdottomalta ajatukselta. Kaipa se on siinä että saa tehdä asioita yhessä ja kokea kaikkea. Perustaa perhe. Kasvaa ja kehittyä. Oppia ja jakaa elämä toisen kanssa. Monia asioita olisi jäänyt kokematta ja tekemättä jos ei olisi oltu yhdessä.
      Paljon uusia ihmisiä tapaamatta. Päässyt osaksi myös toisen perhettä ja sukua. Ystäväpiiri laajentunut. Tietää että on se yksi ihminen joka kuitenkin jaksaa ja ymmärtää. Voi kömpiä sänkyyn ja sanoa ota mut syliin. Nauraa ja itkeä, riidellä ja sopia. Rakastaa. Seksi nyt on vaan yksi osa parisuhdetta. Läheisyys ja lämpö pienet hellyyden osoitukset loppupeleissä tärkeimpiä.

      • Anonyymi

        Just näin.


    • Anonyymi

      Haluan parisuhteen nimenomaan siksi etten halua vain seksiä ja läheisyyttä.
      Vasta luinbettei elämäänsä kännata rakentaa parisuhteen varaan sillä jos tulee ero, kaikki romahtaa.
      Mutta minulle parisuhde on tapa elää.Se on ikäänkuin elämänmuoto,hengitän siinä.Olen parisuhteessa ollessani nimenomaan suhteessa kaikilla elämän osa-alueillani,en vain seksin aluerlla.Minusta seksisuhde ei ole sama kuin parisuhde.
      Haluan olla vuorovaikutuksessa toisen kanssa,jakaa asioita puolun ja toisin tehdä kompromisseja ja jakaa arkea.Haluan ihmisen joka viihtyy kanssani ja jonka kanssa minä viihdyn.
      Haluan antaa hänelle tukeni ja haluan myös itse tukea.
      Haluan kokea olevani rakastettu niin että mielipiteitäni ja ajatuksiani kuunnellaan ja ne otetaan huomioon,teen itse samoin rakkaalleni.
      Haluan kokea yhteenkuuluvuuden tunnetta.
      Haluan että olemme puolisoni kanssa ystävykset niinbetten olisi vain itsestäänselvyys.
      Mukavinta olisi jos suhde olisi tasavertainen.
      En halua että minua petetään,olen itsekkin luottamuksen arvoinen.

      Itsekkyys tappaa rakkauden.

      • Anonyymi

        Myöskin se, että jos toisella on muutakin elämää, mutta toisen elämä rakentuu parisuhteen varaan, voi aiheuttaa ristiriitoja. Parashan se ilmeisesti olisikin, että olisi sitä muutakin elämää. Näin kestää myös parisuhteen huonommat ajat paremmin, kun on muitakin hyvinvointia tuovia asioita elämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöskin se, että jos toisella on muutakin elämää, mutta toisen elämä rakentuu parisuhteen varaan, voi aiheuttaa ristiriitoja. Parashan se ilmeisesti olisikin, että olisi sitä muutakin elämää. Näin kestää myös parisuhteen huonommat ajat paremmin, kun on muitakin hyvinvointia tuovia asioita elämässä

        Juu lisään vielä etten jaksaisi itsekkään että toinen hengittää kokobajan niskaan.Oman tilan antaminen on tärkeää. Se että suhde muutoin on toimiva,turvallinen ja luottamuksellinen mshdollistaa oman tilan antamisen.
        Jos toista ei kiinnosta kuin omat asiat ja menot niin se ei rakenna tyydyttävää parisuhdetta.
        Tuosta ensimmäisestä viestistäni voi saada väärän kuvan koska en maininnut oman tilan tärkeyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöskin se, että jos toisella on muutakin elämää, mutta toisen elämä rakentuu parisuhteen varaan, voi aiheuttaa ristiriitoja. Parashan se ilmeisesti olisikin, että olisi sitä muutakin elämää. Näin kestää myös parisuhteen huonommat ajat paremmin, kun on muitakin hyvinvointia tuovia asioita elämässä

        Aina ei mene niinkuin toivot.
        Kuka jää, jos sairastut, olet köyhä ja tulee vuosien kuluessa harmaa arki huolinern.
        Kaikki eivät halua, eivät elä niitä vaikeampia vaiheita, mitkä nekin tulevat ja mevät. Parempaakin olisi ollut tulevaisuudessa luvassa.
        Jotkut havittelevat vain sen auvoisrn ihastumis- ja rakastumisajan. Arjen karkeudet lopettavat suhteen. Harmi.
        Rakkausosamääräni on tullut päätöksernsä.
        Onnea kaikille. Pitäkää kiinni toisistanne. Ei pidä luovuttaa, jos sopivan elämänkumppanin on saanut kohdata. Se on Lahja.


    • Anonyymi

      Sellainen jossa ollaan yhdessä kumpikin omina itsenään eli ei tarvitse esittää. Kaikilla meillä on vikoja ja kaikissa meissä paljon hyvää.

      Sellainen mies, joka osaa kuunnella ja joka keittää aamukahvit aamu-uniselle vaimolleen.

      Sellainen joka huomioi vaimonsa, kuten vaimokin miehensä.

    • Anonyymi

      Hyvää parisuhdetta nyt voisi tietenkin kuvailla vaikka miten pitkästi, mutta ainakin tärkeintä minulle on siinä sellaiset asiat, joiden vuoksi nimenomaan juuri parisuhteessa ollaan. Että voi tyydyttää sellaisia tarpeita, joita ei missään muussa suhteessa voi tyydyttää, ja että ne tosiaankin tulee tyydytetyksi. Tässä helpottaa, jos molempien tarpeet vastaavat mahdollisimman paljon toisiaan. Molempien olisi hyvä haluta esimerkiksi yhtä paljon hellyyttä. Hyvä kommunikointiyhteys on myös tärkeää, sillä se syventää suhdetta ja auttaa väistämättömissä ristiriitatilanteissa

    • Anonyymi

      Oma kiva on parempaa kuin satunnainen seksi. Satunnainen on siis ihan tyhjän kanssa. Tuntemattoman ihmisen kanssa en halua edes lähelle, että eipä siitä läheisyyttäkään saa. Läheisyyden tunne puuttuu siitä puuhasta kokonaan.

      Parisuhteessa minulle tärkeintä on henkinen yhteys ja henkinen läheisyys. Noista lähtee ihan kaikki ja jos niitä ei ole niin ei ole mitään.

      • Anonyymi

        Kiitos, hyviä vastauksia.
        Tuntuu, että kaikissa toistuu suuri halu jakaa koko elämä toisen kanssa. Toisaalta sanotaan usein, että parisuhteissa pitää olla omakin elämä. Tästä on varmaan eri asteita ihmisestä riippuen.
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, hyviä vastauksia.
        Tuntuu, että kaikissa toistuu suuri halu jakaa koko elämä toisen kanssa. Toisaalta sanotaan usein, että parisuhteissa pitää olla omakin elämä. Tästä on varmaan eri asteita ihmisestä riippuen.
        -ap

        Minulle riittäisi melkeinpä pelkkä parisuhde, sillä lähes kaiken haluaisin tehdä ja jakaa mieluiten kumppanini kanssa. En oikein tarvitse omaa aikaa.

        Minulle tuo mahdollinen erokaan ei ole syy sille, etten voisi elää parisuhdepainotteisesti.
        Jos tulisi ero, niin eiköhän tilalle voisi löytyä uusi suhde, ja voihan sitä muutakin sisältöä vasta silloinkin lisätä, jos siltä tuntuu.

        Koetko haluavasi muuttua, vai miksi haluat oppia ja ymmärtää?


      • Anonyymi

        Just näin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle riittäisi melkeinpä pelkkä parisuhde, sillä lähes kaiken haluaisin tehdä ja jakaa mieluiten kumppanini kanssa. En oikein tarvitse omaa aikaa.

        Minulle tuo mahdollinen erokaan ei ole syy sille, etten voisi elää parisuhdepainotteisesti.
        Jos tulisi ero, niin eiköhän tilalle voisi löytyä uusi suhde, ja voihan sitä muutakin sisältöä vasta silloinkin lisätä, jos siltä tuntuu.

        Koetko haluavasi muuttua, vai miksi haluat oppia ja ymmärtää?

        Ai ajattelet, että voit kiintyä monta kertaa ja nopeaan tahtiin. Niinkuin vaihtamalka.
        Minulla se mene niin.
        Toivon toden totta, että uusi rakkaus on jo nurkan takana. Sinulle.
        Minulle ei. Tiedän jo sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle riittäisi melkeinpä pelkkä parisuhde, sillä lähes kaiken haluaisin tehdä ja jakaa mieluiten kumppanini kanssa. En oikein tarvitse omaa aikaa.

        Minulle tuo mahdollinen erokaan ei ole syy sille, etten voisi elää parisuhdepainotteisesti.
        Jos tulisi ero, niin eiköhän tilalle voisi löytyä uusi suhde, ja voihan sitä muutakin sisältöä vasta silloinkin lisätä, jos siltä tuntuu.

        Koetko haluavasi muuttua, vai miksi haluat oppia ja ymmärtää?

        Kyllä, muuttua. Oppia arvostamaan naisia muutenkin kuin seksileluina. Vaikka himot on kyllä edelleen tallella, niin ymmärsin, etten erityisemmin pidä tunnevammaisuudestani. En osaa luonnollisesti ottaa toisia huomioon ja tarjota parisuhteessa toiselle sitä mitä tarvitsee. Uskon, että ihminen voi oppia paremmaksi jos oikeasti haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, hyviä vastauksia.
        Tuntuu, että kaikissa toistuu suuri halu jakaa koko elämä toisen kanssa. Toisaalta sanotaan usein, että parisuhteissa pitää olla omakin elämä. Tästä on varmaan eri asteita ihmisestä riippuen.
        -ap

        Elämähän on nimenomaan tasapainoa eri osa-alueiden välillä. Ei ole olemassa mitään kaavaa yheteisyyden ja erillisyyden kohdalla, vaan tärkeää on, että puolisoiden toiveet tuossa asiassa menisivät ihan luonnostaan suht yhteen. Täysin samanlaisia ei voida olla, mutta molempien pitäisi voida olla tyytyväisiä. Toiset tarvitsevat enemmän yhteistä aikaa ja toiset enemmän omaa aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämähän on nimenomaan tasapainoa eri osa-alueiden välillä. Ei ole olemassa mitään kaavaa yheteisyyden ja erillisyyden kohdalla, vaan tärkeää on, että puolisoiden toiveet tuossa asiassa menisivät ihan luonnostaan suht yhteen. Täysin samanlaisia ei voida olla, mutta molempien pitäisi voida olla tyytyväisiä. Toiset tarvitsevat enemmän yhteistä aikaa ja toiset enemmän omaa aikaa.

        Lisään vielä, että juurikin elämän jakaminen on minulle ainoa syy parisuhteelle. Mä en keksi mitään muuta syytä miksi olisin parisuhteessa. Vaan ei se minulle tarkoita yhdessäoloa 24/7.


    • Anonyymi

      Kuka, kuinka tunnevammainen pitää 9lla, että haluaa esimerkiksi seksisuhteen?
      Sinullahan on sellainenkin ollut.
      Kas kun ei sitten minun kanssa tunnesuhteessa pelittänyt...

      Onneksi loppui.
      Vituttaa menetetyt vuodet ja ja valheesi ääliö. Surkimus.

    • Rahaa .Rahaa .Rahaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe