Adventisterna

säger

att försoningen är ett pågående verk.

"Kristi blod skulle befria den omvände syndaren ifrån lagens fördömelse, inte upphäva synden. Blodet ska stå i helgedomen fram till den slutliga försoningen." (Ellen G. White, Patriarch and Prophets, s. 357)

Efesierbrevet 1:7 försäkrar syndaren om att hans synd har upphävts: "I Honom hava vi förlossning genom Hans blod, förlåtelse för våra synder…"

22

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • och titta det här
      • ReaStr

        Ja siinä mm seuraavaa:

        EGW väitti että masturbaatio on syynä moniin sairauksiin ja kärsimyksiin.
        1.Monet kuolevat ennenaikaisen kuoleman, mutta toiset saavat erilaisia sairauksia ja kärsimyksiä 30-45 vuoden ikäisenä.
        Maksasairauksia,
        keuhko ja –hermostollisia sairauksia
        selkärangassa esiintyviä sairauksia
        sairauksia munuaisissa
        syöpäsairauksia


    • problem

      Samma problem med Ellen i varje land. Hon är falska profet på svenska ock danska också.

    • helsningar

      Ellen G. White on aito Jumalan profeetta ja sanansaattaja. Kaikki jotka eivät tunnusta sitä, ovat harhaoppisia. Amen!!

      • ReaStr

        Että Ellen G.White oli täysin harhassa oleva nainen joka sai näkynsä vainajahengiltä.


      • helsningar
        ReaStr kirjoitti:

        Että Ellen G.White oli täysin harhassa oleva nainen joka sai näkynsä vainajahengiltä.

        Älä sano väärää todistusta!


      • ReaStr
        helsningar kirjoitti:

        Älä sano väärää todistusta!

        Utan jag har själv läst om hennes lära, som inte stämmer överens med Bibelns sanningar.


      • säger jag
        ReaStr kirjoitti:

        Että Ellen G.White oli täysin harhassa oleva nainen joka sai näkynsä vainajahengiltä.

        Jatka oikean todistuksen sanomista, siitä Jumala sinut siunaa, aamen.


      • ReaStr
        säger jag kirjoitti:

        Jatka oikean todistuksen sanomista, siitä Jumala sinut siunaa, aamen.

        Det skall jag göra i fortsättningen också:)
        >Tala sanning menar jag!


      • mig
        ReaStr kirjoitti:

        Det skall jag göra i fortsättningen också:)
        >Tala sanning menar jag!

        Hei, kerropa muuten oletko löytänyt Ruotsista adventistien tai eronneiden adventistien keskustelupalstoja.


      • Miksi ette kysy Jumalalta itseltään, oliko Rva White Hänen profeettansa vai ei.


      • tulette tietämään
        Epiktetos kirjoitti:

        Miksi ette kysy Jumalalta itseltään, oliko Rva White Hänen profeettansa vai ei.

        Raamattu on kokonaan Jumalan sanaa, ja siellä on ohjeet profeetan tunnistamiseen. Kuinkahan moni todella on koetellut Ellenin sanoman Raamatulla? Vai onko Ellenin parannuksen kehoitukset ja nuhteet sattuneet omaan minään ja aihettaneet vastareaktiona profeetallisen kutsumuksen kieltämisen? Raamatun mukaan Ellen White on Jumalan profeetta. Kaikki tuntomerkit täsmäävät. Katumattomien ihmisten parjauksilla ja vähättelyillä ei ole mitään merkitystä. Pieni oli se joukko joka uskoi Raamatun profeettoja heidän aikanaan. Hengelliset johtajat olivat ensimmäisenä heitä vastaan samoin suurin osa kansasta. Ei mitään uutta auringon alla.

        Jonain päivänä tämän maailman uskovat tulevat tietämään että White oli Jumalan profeetta. Parempi olisi tietää tämä jo nyt. Profeetan tehtävänä on auttaa Jumalan kansaa kestämään eksytyksissä ja avata Jumalan sanan salaisuuksia lopunajan tapahtumiin.


      • paksua
        tulette tietämään kirjoitti:

        Raamattu on kokonaan Jumalan sanaa, ja siellä on ohjeet profeetan tunnistamiseen. Kuinkahan moni todella on koetellut Ellenin sanoman Raamatulla? Vai onko Ellenin parannuksen kehoitukset ja nuhteet sattuneet omaan minään ja aihettaneet vastareaktiona profeetallisen kutsumuksen kieltämisen? Raamatun mukaan Ellen White on Jumalan profeetta. Kaikki tuntomerkit täsmäävät. Katumattomien ihmisten parjauksilla ja vähättelyillä ei ole mitään merkitystä. Pieni oli se joukko joka uskoi Raamatun profeettoja heidän aikanaan. Hengelliset johtajat olivat ensimmäisenä heitä vastaan samoin suurin osa kansasta. Ei mitään uutta auringon alla.

        Jonain päivänä tämän maailman uskovat tulevat tietämään että White oli Jumalan profeetta. Parempi olisi tietää tämä jo nyt. Profeetan tehtävänä on auttaa Jumalan kansaa kestämään eksytyksissä ja avata Jumalan sanan salaisuuksia lopunajan tapahtumiin.

        Paksuja päästelet.
        Jonain päivänä tähän maailmaan uskovat tulevat tietämään, että Ellen White on antijumalan profeetta.
        Mutta silloin on uskovat jo temmattu.


      • tulette tietämään
        paksua kirjoitti:

        Paksuja päästelet.
        Jonain päivänä tähän maailmaan uskovat tulevat tietämään, että Ellen White on antijumalan profeetta.
        Mutta silloin on uskovat jo temmattu.

        Siinäs nähdään kuinka et itse tunne Raamattua. Raamattu ei tunne salaista tempaamista. Katolinen kirkko opettaa sellaista jesuiitta Ribeiran opin mukaan.


      • mies
        tulette tietämään kirjoitti:

        Siinäs nähdään kuinka et itse tunne Raamattua. Raamattu ei tunne salaista tempaamista. Katolinen kirkko opettaa sellaista jesuiitta Ribeiran opin mukaan.

        Mikäs mies sinä olet. Onko katolinen kirkko ja joku Ribeira sinun tietolähteitäsi. Itselleni noista kummastakaan ei ole tietoa. Raamatusta sen sijaan luen, että tempaaminen ja Jeesuksen toinen tuleminen on kaksi eri tapahtumaa.


      • tulette tietämään kirjoitti:

        Raamattu on kokonaan Jumalan sanaa, ja siellä on ohjeet profeetan tunnistamiseen. Kuinkahan moni todella on koetellut Ellenin sanoman Raamatulla? Vai onko Ellenin parannuksen kehoitukset ja nuhteet sattuneet omaan minään ja aihettaneet vastareaktiona profeetallisen kutsumuksen kieltämisen? Raamatun mukaan Ellen White on Jumalan profeetta. Kaikki tuntomerkit täsmäävät. Katumattomien ihmisten parjauksilla ja vähättelyillä ei ole mitään merkitystä. Pieni oli se joukko joka uskoi Raamatun profeettoja heidän aikanaan. Hengelliset johtajat olivat ensimmäisenä heitä vastaan samoin suurin osa kansasta. Ei mitään uutta auringon alla.

        Jonain päivänä tämän maailman uskovat tulevat tietämään että White oli Jumalan profeetta. Parempi olisi tietää tämä jo nyt. Profeetan tehtävänä on auttaa Jumalan kansaa kestämään eksytyksissä ja avata Jumalan sanan salaisuuksia lopunajan tapahtumiin.

        Jonain päivänä tämän maailman uskovaiset tulevat tietämään,etteivät(ettemme)mitään tienneet.Silloin ei ole tärkeää tieto siitä,että oliko White profeetta,vai ei.Silloin kiitämme Vapahtajaamme siitä,ettei hän ole meitä hyljännyt siitäkään huolimatta,vaikka olemme täällä toisiamme "nokkineet"ja olleet aina "oikeassa".


      • minä mies
        mies kirjoitti:

        Mikäs mies sinä olet. Onko katolinen kirkko ja joku Ribeira sinun tietolähteitäsi. Itselleni noista kummastakaan ei ole tietoa. Raamatusta sen sijaan luen, että tempaaminen ja Jeesuksen toinen tuleminen on kaksi eri tapahtumaa.

        Et siis tunne oppi-isääsi. Minä en voi sille mitään. Kannattaisiko muuten ottaa selvää mihin uskoo, jos ei edes tiedä mitä uskoo?


      • Tuomas
        mies kirjoitti:

        Mikäs mies sinä olet. Onko katolinen kirkko ja joku Ribeira sinun tietolähteitäsi. Itselleni noista kummastakaan ei ole tietoa. Raamatusta sen sijaan luen, että tempaaminen ja Jeesuksen toinen tuleminen on kaksi eri tapahtumaa.

        Tekisipä mieleni väittää, että tulet ottamaan valhekristuksen vastaan aitona. Laittaisitko tämän korvan taakse?


      • ReaStr
        mig kirjoitti:

        Hei, kerropa muuten oletko löytänyt Ruotsista adventistien tai eronneiden adventistien keskustelupalstoja.

        En ole adventisti joten en tiedä asiasta.


      • PJK
        PikkuKonna kirjoitti:

        Jonain päivänä tämän maailman uskovaiset tulevat tietämään,etteivät(ettemme)mitään tienneet.Silloin ei ole tärkeää tieto siitä,että oliko White profeetta,vai ei.Silloin kiitämme Vapahtajaamme siitä,ettei hän ole meitä hyljännyt siitäkään huolimatta,vaikka olemme täällä toisiamme "nokkineet"ja olleet aina "oikeassa".

        Kiitos hyvästä kommentista!

        Mielestäni meistä kaikki haluaisivat olla oikeassa ja vielä, että myöhemmin muut joutuisivat tämän tunnustamaan.( Mieluiten vielä kadotettuna helvetistä ).

        Me ihmiset ollaan läpikotaisin synnin sairastuttamia, ylpeitä ja kovia. Uskovaisinakin me haluamme pelastua omilla töillämme, oikeassa olemisen kautta jne. Me kulutamme elämämme parhaat vuodet todistamalla "totuudesta", emme evankeljumista. Evankeljumi on lahjavanhurskaus Jeesuksen Kristuksen sovitustyön vuoksi, niille jotka tämän uskovat ja hyväksyvät omalle kohdalleen. Jeesus on tie jolla hullukaan ei eksy.

        On turha syyttää ja haukkua toisia uskovaisia. Jumala armahtaa meitä ja armahdetaan mekin toisiamme ja itseämmekin. Me ei koskaan päästä ristiä pidemmälle. Ristin juurelle on hyvä jäädä.

        Siunattua kesää teille kaikille siskoille ja veljille seurakunnasta riippumatta!


      • keskustelukanavaa
        mig kirjoitti:

        Hei, kerropa muuten oletko löytänyt Ruotsista adventistien tai eronneiden adventistien keskustelupalstoja.

        Heitä on niin vähän, että tuntevat toisensa muutenkin. Eivät tarvitse keskustelukanavaa.
        "Adventistsamfundet i Sverige är ett litet men levande kristet trossamfund med ca 2.800 döpta medlemmar i 44 församlingar. Du kanske känner igen oss som Adventkyrkan, som våra församlingar ofta heter."


    • -_-_-_-

      Adventtikirkko on monikansallinen konserni, jonka päätoimialana on kiinteistökeinottelu. Rahat kiinteistökeinotteluun hankitaan verottamalla pyramidin alimman tason henkisesti sairaita maailmanlopun odottajia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe