On ensiksi ollut sinkkuja, mutta löytäneet sitten jonkun enkä se joku ole ollut minä.
Vastaukset 10
No näinhän se on mullakin. 😄
Yksipuolista kiinnostusta, joko niin että vain minä olen ollut kiinnostunut tai sitten toinen on ollut kiinnostunut minusta, mutta minä en hänestä. Eipä ne siksi ole sinkuiksi jääneet yksikään. Pian on joku ollut niskaan huokailemassa. 😄- Anonyymi
Odottelitko riittävän kärsivällisesti naisten tekemää avausta?
- Anonyymi
En.
Olen kerran nähnyt unelmieni naisen kaupassa.
Hän oli pitkä, mutta hänen kasvonsa olivat lapsenomaisen sievät. Hänen hymynsä sai sydämeni voihkaisemaan.
Naisen seurassa oli kaksimetrisen kalju korsto. Karkeantuntuinen kuin Vin Diesel.
Seurasin naista hyllyjen takaa, minuutin, kaksi, ehkä jopa kolme minuuttia. Sitten nainen poistui kaupasta, ja elämästäni.
Jäljelle jäi vuosikymmenien pituinen hämmennys.Se jättää pienen tyhjiön kaltaisen hämmennyksen, kun kohtaa jotain unelmallista ja se liukenee käsistä. 😄
G-LoveR kirjoitti:
Se jättää pienen tyhjiön kaltaisen hämmennyksen, kun kohtaa jotain unelmallista ja se liukenee käsistä. 😄
Vaikka minulla oli jo tuolloin rakastettava Venus povitaskussa, sain pitkästä naisesta sydäntuntemuksia. Kyllä me miehet ollaan sikoja. :P
Gattino kirjoitti:
Vaikka minulla oli jo tuolloin rakastettava Venus povitaskussa, sain pitkästä naisesta sydäntuntemuksia. Kyllä me miehet ollaan sikoja. :P
Niin ollaa me naisetkin. Nou hätä. 😄
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Niin ollaa me naisetkin. Nou hätä. 😄
Kärsikää sitten yhdessä, kärsäkkäät!
Elämä on. Kunnes se joskus päättyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211341Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641230
- 1081215
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi306555