Eipä ole hyviä kokemuksia ” Jareista”!!
Traumaa, pershäiriöitä, Aspergeria…
Onko pahempia kuin Jari?
Jari; pahin miehen nimi?!
11
332
Vastaukset
- Anonyymi
Jareja on paljon. Mukaan mahtuu monenmoisia Jartseja.
- Anonyymi
Kaikissa nimissä on jotain ongelmia. Ei ole vielä edes paha! 😂
- Anonyymi
Ei nimi miestä pahenna vaan enempi hän joka heitä käyttää hyväksi ja pettyy. Ei haukku haavaa tee, mutta haukkuja voi miettiä syntyjä syviä, miksi näin lopulta kävi. Oliko syy ehkä miehessä vai sitten jossain muussa? Syyllistäjä yleensä on itse enemmän syyllinen.
- Anonyymi
Ei nimi miestä pahenna vaan mies nimrä toki sukunimellä oleva maine tekee elämästä eteenpäin pyrkimisessä vitusti vaikeampaa jos oli niin vittumsinen tuuri että isä tai mahdollisesti äiti on sukunimen maineen jo pilannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nimi miestä pahenna vaan mies nimrä toki sukunimellä oleva maine tekee elämästä eteenpäin pyrkimisessä vitusti vaikeampaa jos oli niin vittumsinen tuuri että isä tai mahdollisesti äiti on sukunimen maineen jo pilannu
Tästä on kokemusta. Isän puoleinen suku on täynnä juoppoja ja ovat pilanneet kaiken. Tästä olen saanut kärsiä koko elämäni.
- Anonyymi
Jarit on ihania.
- Anonyymi
Ei välttis en voi tietää kun en tunne edes maailman saati suomen kaikkia jareja ettäkö voisin tehdä vertailua nimen perusteella toki olen itsekin jari
- Anonyymi
Jarit ei niinkään pahoja mutta Jarnot on täysin toivottomia
- Anonyymi
Jormat on kuitenkin ihan ookoo.
- Anonyymi
Jari, Jare, Jaru, Jara, Jaro, Jere, Jeri, Jera, Jero, Jeru, Jery, Jiri, Jiro, Jore, Jori, Jory jne onpa paljon jiillä alkavia kaksitavuisia nimiä olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827