Mksi yritetään rakentaa aina niin ahtaasti täällä missä maa on käytännössä ilmaista, Sedun jättikampuu ja esimerkiksi ABC.n liikennneasema?
Hirmuine tarve kummaleki mutta kumpikin huolimattomasti suunniteltu.
Miksi yritetään rakentaa niin ahtaasti
8
65
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miks asunnot pitää rakentaa toisten takapihalle kun Ylistarossa ja Pjoella olis lääniä.
- Anonyymi
Hävettää oikein kun tavaraa tuovat rekkakuskit kysyy missä täällä on jokin huoltsikka minne pääsee syomään ja pitää vastata että eipä sellaista taida olla.
- Anonyymi
Moon sanonu rekkakuskille että mee jerikon krillille syämään.
- Anonyymi
Rakentamisen suhteen kannattaa olla tarkkana nykyään minne rakentaa tai muuttaa. Tampereen seudun Pirkkalan kenttäalue on jo otettu Nato/USA:n käyttöön. Miten on onko Rengonharjun kentälle mitä suunnitelmia olemassa. Kriittisen tilanteen tullessa olisi hyvä asua alueesta mahdollisimman kaukana.
- Anonyymi
Se on just näin
- Anonyymi
Miksi halutaan opiskelijat keskelle kaupunkia, mitä keskustalla on heille tarjota?
- Anonyymi
Sedu yrittää rakentaa omalle tontilleen. Onko siihen jotain urputettavaa. Kaikki muu maksaa veronmaksajille lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388