Mksi yritetään rakentaa aina niin ahtaasti täällä missä maa on käytännössä ilmaista, Sedun jättikampuu ja esimerkiksi ABC.n liikennneasema?
Hirmuine tarve kummaleki mutta kumpikin huolimattomasti suunniteltu.
Miksi yritetään rakentaa niin ahtaasti
13
263
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miks asunnot pitää rakentaa toisten takapihalle kun Ylistarossa ja Pjoella olis lääniä.
- Anonyymi
Hävettää oikein kun tavaraa tuovat rekkakuskit kysyy missä täällä on jokin huoltsikka minne pääsee syomään ja pitää vastata että eipä sellaista taida olla.
- Anonyymi
Moon sanonu rekkakuskille että mee jerikon krillille syämään.
- Anonyymi
Rakentamisen suhteen kannattaa olla tarkkana nykyään minne rakentaa tai muuttaa. Tampereen seudun Pirkkalan kenttäalue on jo otettu Nato/USA:n käyttöön. Miten on onko Rengonharjun kentälle mitä suunnitelmia olemassa. Kriittisen tilanteen tullessa olisi hyvä asua alueesta mahdollisimman kaukana.
- Anonyymi
Se on just näin
- Anonyymi
Miksi halutaan opiskelijat keskelle kaupunkia, mitä keskustalla on heille tarjota?
- Anonyymi
Sedu yrittää rakentaa omalle tontilleen. Onko siihen jotain urputettavaa. Kaikki muu maksaa veronmaksajille lisää.
- Anonyymi
Kaikki uudisrakentaminen Seinäjoella tulisi keskittää Ylistaron Kitinojalle, siellä on lääniä!
- Anonyymi
Lisää kerrostaloja, yhä korkeampia! Kaikkialla on joko viljelyspeltoja tai talousmettää, tai luontoa. Paha laajentaa.
- Anonyymi
Ilmajoella isot tontit ja helppo hengittää
- Anonyymi
Koska kuvitellaan, että seinäjoki on suurkaupunki
- Anonyymi
Pitää tiivistää että Keskisen ja rintajoupin juoksupoika ei joudu kipin capin finitoksi?
- Anonyymi
Kylätaajamiin vaikean saada rakennuslupaa.
Ilmajoelle saa joka paikkaan rakennusluvan.
Sinne lapsiperheet rakentavat !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876