Saako pettämisen kostaa?

Anonyymi-ap

Vaimo ihastui työkaveriinsa ja kävi tämän kanssa salaa baareissa ym. Työkavereista ja muista puhui. Jäi lopulta kiinni kun oli vaateet miten sattuu päällö kotiin tullessa yhtenä yönä, kun kävin hakemassa kaupungilta baari- illan jälkeen. Parin päivän päästä myönsi. Ei vaikutanut olevan kovin pahoillaan. Vähätteli hommaa ja ei ollut kovin halukas asiaa puimaan. Vaimon ystävä kuuli pettämisestä ja kertoi olevansa tosi ihastunut minuun. Osin kostoksi ja herätykseksi olin sitten tämän kaverin kanssa ja ilmoitin vaimolle, että on varmaan ok kun ei ole niin iso juttu tuo pettäminen, ja hänellä on se ihana työkaveri, jota on käynyt treffailemassa ja ainakin kerran panemassa. Aika paljon ravostui ja otti itseensä. Teinkö väärin? Onko kosto ok?
Kaveri on ehkä vielä pahempi kohde kun petetään,mutta minusta noin herätyksenä toimi kyllä.

7

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokainen toimii kuten itse parhaaksi näkee. Kuitenkin on hyvä olla tietoinen, että toisen puolison rikkoessa avo/aviopuolisolle uskottavasti sanelemansa lupaukset tai olettamukset, on rehellinen syy jatkaa eri teitä.

      "Ketään ei voi omistaa"- typerin lause mitä kukaan on keksinyt ja tuosta on tehty mantra jonka varjolla tuhoavat käytökset saadaan hyvitettyä.

      AP.n voi aivan puhtaalla omallatunnolla laskea tuo kumppanisa jatkamaan harrastustaan. Kumppanin harrastukset aivan varmasti takaa hänelle uusia kumppaneita.

      Ap.lle olisi paratsa eskittäytyä etsimään itselleen luotettavaa elämän jakajaa. Sellaisiakin kun ON olemassa.

    • Muut konstit olisivat suotavampia, kostosta kun harvemmin mitään hyvää pitkän päälle seuraa, niin kostajalle kuin koston kohteellekaan.

      Kai se olennaisin kysymys on että miltä tuo itsestäsi tuntuu, tuo tekosi? Tunnetko tyytyväisyyttä siitä, oletko hyvilläsi, kenties ylpeäkin?

    • Anonyymi

      Ette kumpikaan ole välittäneet toisistanne tai rakastaneet toisianne koskaan. Sitä ei halua satuttaa kenestä välittää.

    • Anonyymi

      Kakaramainen ei kannata olla.

    • Anonyymi

      Kyllä se lähtee ilman kostojakin.

    • Anonyymi

      Ketään ei voi omistaa. Olen aivan samaa mieltä. Typerin lause ikinä. Kuulin tämän vaimoltani. Sen jälkeen käytös vain meni omituisemmaksi.

    • Anonyymi

      Ei saa vaan pitää! Vaimon sisko on hyvä kohde, siskon täysi ikäinen tytär vielä parempi. ...:D No ok, ehkä vaimon äiti on se grande finale, tähtää suoraan siihen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe