Tapailemani mies edelleen tinderissä

Anonyymi-ap

Haluaisin kysyä teiltä mielipidettä. Olen jonkin aikaa tapaillut yhtä miestä, meillä on ollut todella ihanaa, emme ainakaan vielä seurustele mutta mies on sanonut että haluaa minut, ei ketään muuta ja minä haluan hänet. Huomasin hänen olevan tinderissä, hän ei tiennyt että minä näin mitä teki puhelimellaan, menin niin lukkoon etten saanut suuta auki asiasta. Pari viikkoa myöhemmin kaveri kertoi hänen olleen edelleen siellä. Mitä mieltä olette, onko tämä ihan ok? Me emme ole tinderissä tavanneet vaan harrastuksen kautta. Olenko jotenkin outo kun tuo tuntuu minusta pahalta, mielestäni moisia palveluita ei huvikseen käytetä. En oikein tiedä voinko tuosta suuttuakkaan kun onhan mies periaatteessa vapaa, emme seurustele mutta kyllä nostaa karvoja pystyyn että wtf.

24

1530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysyisin suoraan, etsiikö muuta seuraa.

    • Anonyymi

      No komea mallimies haluaa levitellä siemeniään myös muihin naisiin, etkä omista häntä kuten sanoit niin se on voi, voi, voi..

    • Anonyymi

      Ei ole sitoutunut vain sinuun. Jatkaa varmasti selkäsi takana vaikka sopisitte, että näin ei tehdä.

    • Anonyymi

      Mielestäni niin kauan kun ei seurustella, toinen on vapaa olemaan Tinderissä tai missä tahansa vastaavassa. Tapailu ei sido mihinkään. Itse tosin jo seurustelisin tuossa vaiheessa mitä kuvaat, eli jos olisi todettu että halutaan toisensa ja on ihanaa. Tapailuvaihe on se, jolloin ei vielä tiedetä kiinnostaako.

      • Anonyymi

        Tuon takia juuri tämä sattuukin aika lailla, kun hän on monta kertaa sanonut minut haluavan ja muut ei kiinnosta niin ei silloin pitäisi tinderit plus muut kiinnostaa. Jos ei olisi noin sanonut jne niin ei siinä sitten mitään olisi että siellä on.

        Ap


    • Anonyymi

      Onko hän siellä aktiivisesti vai onko ehkä niin että hän ei käy siellä ole kaan ja häneltä on vain unohtunut se Tinderin poistaminen? Minä sinuna sanoisin hänelle jotenkin näin:

      " Tiedän että emme ole vielä sopineet seurustelusta joten kumpikin meistä on vapaa tekemään mitä haluaa ja tapaamaan muitakin. Minä en kuitenkaan ole tapaillut ketään muuta miestä sen jälkeen kun tutustuin sinuun. Ei edes kiinnosta tavata muita. Olet sanonut että haluat nimenomaan minut etkä ketään toista. Haluaisin sen vuoksi tietää etsitkö tällä hetkellä aktiivisesti muuta seuraa. Eräs ystäväni nimittäin on Tinderissä ja hän kertoi nähneensä siellä sinun profiilisi. Jos etsit muuta seuraa niin se tietysti on sinun oikeutesi, mutta se on kyllä ristiriidassa sen kanssa mitä olet sanonut, kun sanoit että et ole kiinnostunut muista naisista." .

      • Anonyymi

        Ainakin tuolloin kun kaveri hänet bongasi sieltä, siellä luki että olisi juuri paikalla, minä en tiedä tuosta sovelluksesta mitään mutta kyllä käsittäisin että ei ole vahingossa jäänyt. Ja sekin tässä mietityttää kun on paha epäilys että tuo tinderin käyttö on alkanut vasta sen jälkeen kun ollaan alettu näkee.

        Jotenkin noin voisi kyllä ottaa asian puheeksi.

        Ap


    • Anonyymi

      Sori mutta tuo mallimies haluaa muitakin naisia. Et voi saada häntä.

      Tuolla mallimiehellä on satavarmasti muitakin naisia ja sinä olet yksi kymmenistä tai sadoista.

    • Anonyymi

      Naiset haluavat miellyttää mallimiehiä ja lupaavat seksiä mallimiehille.

      Tässä taas yksi tyypillinen nainen joka tavoittelee komeaa mallimiestä seksin jälkeen parisuhteeseen mutta ei saa.

    • Anonyymi

      Kaipa ihmiset on erilaisia. Itse oon poistanut/deaktivoinut profiilin heti, jos kiinnostava nainen on löytynyt. Olisin kyllä itsekin surullinen tuollaisessa tilanteessa, koska toinen ei vaikuttaisi oikeasti kiinnostuneelta, vaan lämpimikseen puhuvalta.

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen mies kyseessä ja minkä ikäinen aloittaja mahtaa olla?

      • Anonyymi

        Molemmat ollaan 40+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat ollaan 40

        Etsii vielä parempaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsii vielä parempaa?

        Tätä pelkään, pelkään että on koko ajan toinen jalka oven välissä parempaa etsien ja jos ei löydä niin tyytyy minuun, ehkä. Tuntuu tosi pahalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä pelkään, pelkään että on koko ajan toinen jalka oven välissä parempaa etsien ja jos ei löydä niin tyytyy minuun, ehkä. Tuntuu tosi pahalta

        No näinhän naisetkin toimivat eli tavismiehiä ei kelpuuteta yhtään mihinkään kun seksitykkäyksiä saadaan panoalfoilta, joten ulkonäkö edellä mennään ja mätsihaaremi vedätetään täyteen toinen toistaan komeampia miehiä.

        Mutta niillä komeilla panoalfoilla on hemmetisti naisia jolloin myös naisten mahdollisuudet saada komea panoalfa parisuhteeseen on huonot, koska kilpakosijoita riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä pelkään, pelkään että on koko ajan toinen jalka oven välissä parempaa etsien ja jos ei löydä niin tyytyy minuun, ehkä. Tuntuu tosi pahalta

        Ota asia avoimesti puheeksi. Kerro että eräs ystäväsi on nähnyt hänet Tinderissä. Älä kerro kuka, sano ettei sinulla ole sen kaverin lupaa sen asian kertomiseen.

        Voi olla että hän nolostuu ja myöntää asian, sanoo ymmärtävänsä että pahastut ja kiirehtii poistamaan profiilinsa. Silloin voit antaa hänelle vielä mahdollisuuden. Mutta ensin sovitte pelisäännöistä, joista ensimmäinen on ettei toiselle saa valehdella. Sanojen ja tekojen kuuluu olla linjassa. Jos sanoo että haluan juuri sinut enkä ketään toista, niin sitten ei kuikuilla muihin päin. Ei etsitä parempaa seuraa.

        Voi olla että hän vähättelee asiaa ja selittää jotain sentapaista kuin että hän on ihan vain uteliaisuudesta käynyt Tinderissä katsomassa tarjontaa mutta ei hän ketään tapaile. Sano että et tykkää edes siitä että hän käy siellä vain uteliaisuudesta. Pyydä häntä poistamaan profiilinsa. Tai ainakin kertomaan jos hän edelleen etsii seuraa. Jos hän ei sitä tee niin mieti haluatko jatkaa tapailua.

        Älä kerro sen kaverisi nimeä joka löysi hänen profiilinsa. Jos vastaus on noin epämääräinen, niin pyydä kaveriasi pyyhkimään äijä oikealle ja katsomaan tuleeko mätsi, viestittelyä ja treffipyyntö.

        Voi olla että mies suuttuu ja kääntää koko jutun sinun viaksesi. Ehkä hän väittää että ongelma olet sinä kun olet mustasukkainen ja takertuva ja omistava ja kyttääjä ja ties mitä. Siinä tapauksessa kiitä onneasi että hän paljasti todellisen luonteensa jo tässä vaiheessa. Jos hän reagoi noin, hän on täysi kusipää, ja voit sanoa hänelle kiitos ja hyvästi. Et menetä hänessä mitään ja säästyt paljolta.

        Sinä määrittelet itse omat rajasi sen mukaan mikä on sinulle ok ja mikä ei. Mikä loukkaa sinua ja minkä sinä hyväksyt.

        Minua tuo ensimmäinen vaihtoehto ehkä harmittaisi, mutta jos mies olisi pahoillaan asiasta ja lopettaisi tinderöinnin niin antaisin anteeksi. Tuo kolmas vaihtoehto olisi minulle kerrasta poikki -tilanne. Mutta minä olen minä. Eri ihmisillä rajat kulkevat eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsii vielä parempaa?

        Tätä samaa myös naiset tekevät.
        Kerran yhden naisen kanssa otin asian puheeksi.
        Hän hermostui täysin, eikä pystynyt vastaamaan mitään.

        Lopetin tapailut siihen.

        Eli tälläinen käyttäytyminen ei ole sukupuolesta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä samaa myös naiset tekevät.
        Kerran yhden naisen kanssa otin asian puheeksi.
        Hän hermostui täysin, eikä pystynyt vastaamaan mitään.

        Lopetin tapailut siihen.

        Eli tälläinen käyttäytyminen ei ole sukupuolesta kiinni.

        Ei tietenkään. Ei tuossa sellaista väitettykään. Mutta se tuskin aloittajan oloa helpottaa.

        Mies, joka joutuu tuollaisen.käytöksen kohteeksi, ei saa mitään tyydytystä tiedosta että monet miehet tekevät ihan tuota samaa naisille. Aloittajaa ei samaten lohduta kuulla että joku mies on joutunut samanlaisen vedättelyn ja varalla pitämisen kohteeksi.


    • Anonyymi

      Sellaista se on kun kiinnostuu vain komeista panoalfoista, eikä anna mahdollisuuksia kilteille ja kunnollisille tavismiehille.

      Luulit, että saat komean mallimiehen sormia näpsäyttämällä parisuhteeseen, mutta samasta miehestä kilpailee satoja naisia.

    • Anonyymi

      Mies on selvästi pettäjä ja uskoton. Ei kannata jatkaa tapailua. Kyllä miehen itse pitää ymmärtää ettei tinderiin ole menemistä jos on tutustunut naiseen jo pitkään ja kertonut että haluaa sinun kanssasi olla.

      • Anonyymi

        Ei se nyt ihan noinkaan ole. Ihmisillä on hyvin erilaisia käsityksiä siitä mikä on uskottomuutta ja pettämistä. Jos seurustelusta ei ole sovittu niin on ihan luvallista käydä treffeillä muidenkin kanssa. Minusta tuossa on kummallista kuitenkin se että mies on selvästi sanonut haluavansa juuri tuon yhden naisen, ja silti käy Tinderissä.

        Voihan olla että hän käy Tinderissä vain vanhasta muistista. Kun olin etsimässä omistusasuntoa, katsoin netistä aina kaikki lähiseudun myynnissä olevat asunnot. Tapa jäi minulle päälle niin että jatkoin sitä vielä jonkin aikaa senkin jälkeen kun olin jo löytänyt asunnon ja tehnyt siitä kaupat. Tietenkään en ollut enää ostamassa mitään.


    • Anonyymi

      Jotkut niin naiset kuin miehet jää koukkuun noihin senssi palstojen " peleihin " itsekin koin aika ikäväksi naiseni joka oli ollut silloin jo viis vuotta senssi linjoilla vaikka oltiin oltu yhdes se viis vuotta. arvaahan sen kuinka v,,t,,u,,tti..
      nainen suuttui kuin hullu kun jäi kiinni.

    • Anonyymi

      Mulla on päivastainen ongelma. Ollaan kohta pari kuukautta kirjoiteltu yhden miehen kaa. Viimeksi hän soitti ennen pääsiäistä ihanan puhelun, treffit on vasta suunnitteilla. Tänään mies oli poistanut profiilinsa eräältä treffipalstalta. Ei olla oltu muutamaan päivään yhteyksissä. Nyt pelkään, että miehellä on joku muukin kenen kanssa pitää yhteyksiä tai on tavannut jonkun. Miksi hän on nyt poistanut profiilin? Olisin kyllä tosi otettu, jos minä olisin siihen syy, eikä joku muu....

      • Anonyymi

        Minä kokisin ahdistavana että mies poistaa profiili sa mi un takiani ennen kuin ollaan edes tavattu! Ikään kuin hän omisi minut. Kukaan ei voi olla ihastunut ennen kuin on nähty. Kavwri voi olla vaarallinen narsisti. Narsisti on alussa aivan ihana mutta rupeaa puhumaan sitoutumisesta ja yhteisestä.tulevaisuudesta naurettavan aikaisin. Ei ole hyvä merkki
        !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe