Onko eron paikka

Anonyymi-ap

Olemme asuneet puolisoni kanssa asumuserossa jo vuosia, yli kymmenen. Olemme niin erilaisia kaikissa asioissa, että yhdessä asuminen on mahdotonta. Alaikäinen tyttäreni asuu äitinsä kanssa. Myönnän, että en ole virheineni läheskään täydellinen. En kuitenkaan käytä alkoholia, en polta, olen aktiiviliikkuja ja pidän itsestäni tältä osin hyvässä kunnossa. Olen korkeasti koulutettu. En ole väkivaltainen, en käy lätkämatseissa juomassa kaljaa, minulla ei ole äijäkavereita jne. Tiedän, että olen liian kiltti. Olen jo eläkkeellä ja tunnen tästä huonoa omatuntoa kuin myös kaikista hyvistä harrastuksistani. Ampumaurheilua yksi niistä. Puolisoni ei harrasta mitään, koska sanoo olevansa liian väsynyt töistä eikä ole aikaa. Tekee normaalia päivätyötä. Puolisoni saa minut tuntemaan huonoa omatuntoa, koska hän ei harrasta mitään, niin minunkaan ei kuulu harrastaa. Moittii minua sohvalla makaamisesta, vaikka ei koskaan käy tarkastamassa tilannetta, mitä teen vapaa aikanani. Autan häntä välillä pienissä remonttitöissä, kuskaan tytärtäni harrastuksiin pari kertaa viikossa. Se mikä sai minut nyt kirjoittamaan tänne, tapahtui eilen. Tyttäreni soitti aamulla ja kysyi, tulenko käymään heillä. Kysyin mitä heillä on mielessä. Hän kertoi, että ei oikein muuta kuin renkaiden vaihto. Poikani oli menossa tekemään sitä ja kysyin tarviiko apua. Lupasin mennä auttamaan. Siitäpä sitten kehkeytyi aikamoinen näytelmä. Koska ensin sanoin tyttärelleni, että jos poikani tarvii apua, tulen heille. Heidän luonaan puolisoni oli kuin tulisilla hiilillä. Kyseli taas, että mitä teen tyttäreni eteen? Sen, mitä tähänkin asti kerroin. Hän sitten sanoi minulle, että painu h- vettiin ja sylkäisi päälle. Olen tämän jälkeen miettinyt ihan oikeesti haenko eroa. Tilanne kun on koko ajan sama. Heille ei oikein viitsi mennä, kun tuntee itsensä vähäarvoiseksi ja välillä jopa heitetään ulos heti kättelyssä. Koskaan ei voi tietää, mitä on odotettavissa. Sinne mennessä pitää aina odottaa pahinta niin ei pety liikaa. Siis onko hän sairas narsisti vai olenko itse niin huono, itsekäs ihminen. Autan heitä, mutta en koskaan saa puolisoltani mitään. En ikinä tunne saavani häneltä mitään muuta kuin haukkumiset. Itsestään selvää on, että meillä ei ole ollut seksiä koko yhdentoista vuoden aikana, kun olemme asuneet erossa. Emme edes koskettele toisiamme. Minua toisen ihmisen kosketus vaivaa aivan mielettömästi, mutta hänelle se lienee yksi ja sama. Ihmisellä on vain yksi elämä ja minulla se valuu koko ajan hukkaan. En voi hyvin!

5

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi täydellisen hyvin katkaista liittonne laillisesti.
      Jututa vero- + muita finanssiexperttejä kuinka hoitaa taloudellinen tilanteesi oikein.
      Teidän liittonne on tullut määräpäähänsä jo kauan sitten.

      Kuulostaa kuin lapsenne ovat laillisesti aikuisia ja vaimosi ei sinusta piittaa joten nyt viimeistään voit alkaa elää vain itsellesi. Lapsesikin kannattavat sitä todennäkoisimmin.

      Jätä eron saatuasi vaimosis täysin rauhaan, lastesi kanssa sinun yhteys säilyy parhaiten . Nauti heidän seurastaan, ilman ilkeää vaimoasi.
      Tee rauhassa asioita joista nautit. Keksi lisää harrastuksia jos haluat laajentaa kiinnostuksiasi jne jne.

      • Anonyymi

        Mitä h*lvettii sä selität? Ilkee vaimo? Äijä lähteny lätkii ja jättäny muijan pienten lasten kans yksin eikä ole munaa edes erota kun joutus maksaa elareita yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä h*lvettii sä selität? Ilkee vaimo? Äijä lähteny lätkii ja jättäny muijan pienten lasten kans yksin eikä ole munaa edes erota kun joutus maksaa elareita yms.

        Ei ole äijä lähtenyt kälppimään, vaan se muija laitto allekirjoittaneen ulkoruokintaan. Vielä lisää tuohon pitkään alustukseeni, että puolisoni nimittelee minua tyyliin täysi nolla, narsisti, idiootti. Itse en moisia sanoja suustani päästä edes pahimman vihan vallassa. Enkä pelkää taloudellisia menetyksiä. Raha ei minulle niin tärkeä, vaan en halua elää loppuelämääni ilman naista. Jotain täytyis viimein tehdä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole äijä lähtenyt kälppimään, vaan se muija laitto allekirjoittaneen ulkoruokintaan. Vielä lisää tuohon pitkään alustukseeni, että puolisoni nimittelee minua tyyliin täysi nolla, narsisti, idiootti. Itse en moisia sanoja suustani päästä edes pahimman vihan vallassa. Enkä pelkää taloudellisia menetyksiä. Raha ei minulle niin tärkeä, vaan en halua elää loppuelämääni ilman naista. Jotain täytyis viimein tehdä!

        Siinä täytyy olla melkosen painavat syyt takana jos emäntä laittaa ukon pihalle kun kotona on pieni lapsi. Et ole saanut vaimoltasi mitään? Kantanut, synnyttänyt ja kasvattanut sinun lapset, eihän se ole mitään. Olet eläkkeellä ja hän töissä, mutta silti hän vaikuttaa pääasiassa huolehtineen lapsistanne etkä pidä sitä minään. Ei ihme jos vaimolla on hermot kireällä. Omituisen kauan olette jaksaneet näin erikoisessa parisuhteessa.


    • Anonyymi

      Kaksi täysin vastakkaista suhtautumista. Toinen ilmeisesti miehen ja jälkimmäinen naisen. Jaahas mitä näistä ajatella?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe