Sinkut-palstan... Sanotaan vaikka kevät-Pörriäinen...

69

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nonni puhutaan lisää seksistä. Helpotti mieltä kun melkein jo unohdin.

• Seksistä? Ehei, puhuin kevät-Pörriäisestä. En mä tiiä mitä se lehtijuttu sisältää, en lukenut sitä, linkkasin vaan ekan mikä vastaan tuli.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Seksistä? Ehei, puhuin kevät-Pörriäisestä. En mä tiiä mitä se lehtijuttu sisältää, en lukenut sitä, linkkasin vaan ekan mikä vastaan tuli.

Puhuit kevät kiimasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Puhuit kevät kiimasta.

Ehei, luepas aloitus uudelleen, löydätkö sieltä kiima-sanan? Et. Se on sinun omassa mielikuvituksessasi, hiukan tuhma mielikuvitus sinulla, eikö?

• Anonyymi

Ehei, luepas aloitus uudelleen, löydätkö sieltä kiima-sanan? Et. Se on sinun omassa mielikuvituksessasi, hiukan tuhma mielikuvitus sinulla, eikö?

Luen sun rivien välistä ja oon siinä aika hyvä.

• Anonyymi

ja ei oo ollenkaan tuhma mielikuvitus mulla.

• Anonyymi

Oon melkein täysin synnitön ja mun mieli on puhdas.

• Anonyymi kirjoitti:

Luen sun rivien välistä ja oon siinä aika hyvä.

Aaaa, tykkäät siis olettaa? Siinä piilee vaan suuri erehtymisen mahdollisuus, oletus on kuitenkin heijastuma sinusta, sinun ajatuksistasi, toiveistasi sen suhteen miten joku asia menisi.

• Anonyymi kirjoitti:

ja ei oo ollenkaan tuhma mielikuvitus mulla.

Päätellen tuosta olettamuksestasi... Ollenkaan on väärä sanavalinta tuossa kohden 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Oon melkein täysin synnitön ja mun mieli on puhdas.

”Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä”

• Anonyymi

Päätellen tuosta olettamuksestasi... Ollenkaan on väärä sanavalinta tuossa kohden 😂

Joo anteeks, se oli sana mikä tuli mieleen. Korjaan, ei ole tuhma mielikuvitus mulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo anteeks, se oli sana mikä tuli mieleen. Korjaan, ei ole tuhma mielikuvitus mulla.

Niin niin 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Aaaa, tykkäät siis olettaa? Siinä piilee vaan suuri erehtymisen mahdollisuus, oletus on kuitenkin heijastuma sinusta, sinun ajatuksistasi, toiveistasi sen suhteen miten joku asia menisi.

Näin se yleensä onkin. Oletan jotakin toisesta vaikka pitäis olettaa sitä itsestä. Koskaan en kyllä erehdy.

• Anonyymi

”Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä”

Meinaatko sä muuten että joskus "vahingossa" erehdyt esim mihin sen laitat?

• Anonyymi

Niin niin 🤣🤣🤣

Tänään ei ainakaan oo ollu.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin se yleensä onkin. Oletan jotakin toisesta vaikka pitäis olettaa sitä itsestä. Koskaan en kyllä erehdy.

Näin se usein on, että kannattaa ekan ajatuksen jälkeen kääntää se nurinperin ja kattoa itteensä, mitä sieltä voisi löytyä.

Erehtyminen on inhimillistä, oikeassa oleminen taivaallista.

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko sä muuten että joskus "vahingossa" erehdyt esim mihin sen laitat?

En, kyllä se tietää paikkansa, kuin koulutettu koira, ei harhaile vaan löytää aina oikeaan paikkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tänään ei ainakaan oo ollu.

Siis äidin pikku enkeli? Joulupukin unelma? Uskoiskohan...

• Anonyymi

Näin se usein on, että kannattaa ekan ajatuksen jälkeen kääntää se nurinperin ja kattoa itteensä, mitä sieltä voisi löytyä.

Erehtyminen on inhimillistä, oikeassa oleminen taivaallista.

Varmaan sun täytyy myös kokeilla tota suhun. Katsoo sinne ittees päin.

• Anonyymi

Voidaan sanoo kyllä että oon joulupukin pikku enkeli.

• Anonyymi

Unelma enkeli.

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sun täytyy myös kokeilla tota suhun. Katsoo sinne ittees päin.

Ei siellä ole mitään nähtävää, hajaantukaa! 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Voidaan sanoo kyllä että oon joulupukin pikku enkeli.

Ainakin pukin enkeli...

• Anonyymi

Ainakin pukin enkeli...

Niin sinä tuut ottaan selvää millanen ja kenen enkeli oon.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin sinä tuut ottaan selvää millanen ja kenen enkeli oon.

Niinhän sä toivot 🤣

• Anonyymi

Niinhän sä toivot 🤣

Niin toivonkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin toivonkin.

No sitten sormet ristiin kyynärpäitä myöten vaan, hyvä siitä tulee 😁

• Anonyymi

Niin ja tykkäätkö sä tollee takaapäin? Mä tykkäisin.

• Se on kiva, yksi suosikkejani, kyllä 👍

• Katsoisin mieluummin puolisoni kasvoja kuin takamusta, vaikka onhan sillä hyvä perse.

• Anonyymi

Höh, jos joku naistoimittaja alkaisi kyselemään mieliasentoani, voisiN vastata etten vielä tiedä, kokeillaanko nyt heti useita? Vastaan sen jälkeen.
      Vaikka suihkun seinää vasten veden suihkutessa päälakeen, apua minä hukun.
      Hautakiveen kirjoitus, hukkui kuivalla maalla.

AV

• Anonyymi

Kevätpörriäinen on koululaisten kevätlehti. yhdistät tässä siis lapset ja seksiasennot.

• Anonyymi

Kuuluuko lehden sisältöön seksi ja parisuhde asentokyselyineen?
        Voi olla että vihreävasemmisto on muuttanut jo lehden sisältöä, en tiedä.

AV

• Tää on aikuisten kevät-Pörriäinen, perehdy asiaan.

• Anonyymi

Tää on aikuisten kevät-Pörriäinen, perehdy asiaan.

Ja sinä olet kiinnostunut lapsista siinä mielessä, asia selvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä olet kiinnostunut lapsista siinä mielessä, asia selvä.

No se on sun tulkintas, niin anna mennä, noilla olettamisilla hyvä tulee! 😂

• Anonyymi

Noniin, pitihän se arvata, että heti lenkiltä palattuani täällä on ensimmäisenä listalla Randen tuhmuudet 😂

Aihe toki mielenkiintoinen, mutta noita juttuja kannattaa lukea nimenomaan tilastona. Tilanteet ovat omanlaisiaan eikä mikään asento ole jatkuvasti se paras. Takaapäin tuntuu kieltämättä hyvältä ja yksi parhaimmista, jollei parhain asento, kunhan mies osaa suhteuttaa voimakkuuden tilanteeseen. Vielä parempi omasta mielestäni vähän matalammalta, tyynyjä lantion alle niin kulma on täydellinen.. Vaatii vähän ehkä käsivoimia mieheltä, kun täytyy jaksaa pitää itseään käsien varassa, mutta sellaista se seksi joskus on, hikistä puurtamista 😁

Tai no.. Romanttisena sieluna ehkä sittenkin kallistun lähestyssaarnaajaan. Näkee miehen kasvot, voi suudella, koskea ihan eri tavalla.. Inhoan muuten tuota nimeä, eikö sille voisi keksiä jotain parempaa nimeä? 🤔

• Ai siis tää:
        https://www.youtube.com/watch?v=VBEF4y3GJwg

Mitkä Randen tuhmuudet? mä vaan linkitin, olen mediatoimittaja, pyh 😂

No siis takaapäin on hyvä, myös toi sun low base, mutta se vaatii toisen opiskelua ettei runnota. Se on herkkää hommaa, siinä mielessä moni muu asento on helpompi. Jos kädet ei jaksa, niin sitten leidi saa opetella ratsastusta vikuroivalla pollella 😁

Lähetyssaarnaajasta ite tykkään enemmän kun otetaan leidin polvitaipeista ote ja nostetaan jalat ylös. Näkee paljon ja pääsee helposti syvälle.

• Anonyymi

Ai siis tää:
        https://www.youtube.com/watch?v=VBEF4y3GJwg

Mitkä Randen tuhmuudet? mä vaan linkitin, olen mediatoimittaja, pyh 😂

No siis takaapäin on hyvä, myös toi sun low base, mutta se vaatii toisen opiskelua ettei runnota. Se on herkkää hommaa, siinä mielessä moni muu asento on helpompi. Jos kädet ei jaksa, niin sitten leidi saa opetella ratsastusta vikuroivalla pollella 😁

Lähetyssaarnaajasta ite tykkään enemmän kun otetaan leidin polvitaipeista ote ja nostetaan jalat ylös. Näkee paljon ja pääsee helposti syvälle.

No just tuo 😄 Olinkin unohtanut tuon biisin..

Sovitaan niin, että tämä on osaltasi pelkkää mediatutkimusta 😇 😉

Takaapäin rakastellessa on tosiaan oltava herkillä sen suhteen, ettei tule runnoneeksi, mutta kommunikointi auttaa tässäkin. Hyvistä käsivoimista on hyötyä seksissä, kuten esim hyvistä reisilihaksista on kummasti apua vaikka siinä ratsastellessa 😁 Olen harrastanut ratsastusta ja sieltä on jäänyt hyviä vinkkejä pollejen kuriin saamiseksi 😂

Tuo kuvailemasi onkin mainio versio lähetyssaarnaajasta, oikeinkin mainio.. Hmm.. Ehkä pitää jättää aihe sikseen, alkaa olla vähän liikaa näin ikuisuuden sinkkuilleelle 😄🙈

• Anonyymi kirjoitti:

No just tuo 😄 Olinkin unohtanut tuon biisin..

Sovitaan niin, että tämä on osaltasi pelkkää mediatutkimusta 😇 😉

Takaapäin rakastellessa on tosiaan oltava herkillä sen suhteen, ettei tule runnoneeksi, mutta kommunikointi auttaa tässäkin. Hyvistä käsivoimista on hyötyä seksissä, kuten esim hyvistä reisilihaksista on kummasti apua vaikka siinä ratsastellessa 😁 Olen harrastanut ratsastusta ja sieltä on jäänyt hyviä vinkkejä pollejen kuriin saamiseksi 😂

Tuo kuvailemasi onkin mainio versio lähetyssaarnaajasta, oikeinkin mainio.. Hmm.. Ehkä pitää jättää aihe sikseen, alkaa olla vähän liikaa näin ikuisuuden sinkkuilleelle 😄🙈

Media = Välittäjä, väliaine, nykyisin myös väline, kanava
        Sanoisin, että näin mediatutkijana valitsen tuon viimeisen tulkinnan 😂

Ratsastus, siis se hevoseton, on pirun rankkaa touhua. En ole itte kokeillut (😲), mutta on ystävättärien kanssa puhuttu... no asioista. Samalla tavalla rankkaa kuin takaapäin on ukkelin käsille.

Se on mainio, mikä on vieläpä vähättelyä, mutta joo, jätetään tähän, vilkas mielikuvitus on joskus hyvä juttu ja sitten taas toisinaan... Niiih 😂

• Anonyymi

Media = Välittäjä, väliaine, nykyisin myös väline, kanava
        Sanoisin, että näin mediatutkijana valitsen tuon viimeisen tulkinnan 😂

Ratsastus, siis se hevoseton, on pirun rankkaa touhua. En ole itte kokeillut (😲), mutta on ystävättärien kanssa puhuttu... no asioista. Samalla tavalla rankkaa kuin takaapäin on ukkelin käsille.

Se on mainio, mikä on vieläpä vähättelyä, mutta joo, jätetään tähän, vilkas mielikuvitus on joskus hyvä juttu ja sitten taas toisinaan... Niiih 😂

Kiitos media-sanan avaamisesta 😂 Välittäjä-Rande 😁

Onhan se hevoseton ratsastus vähän rankkaa, mutta nautinnon voimalla jaksaa yllättävänkin pitkään. Ja jos uupuu, niin sitten vain vaihdetaan asentoa 😊 Laiskana aamuna lusikka on sopivan leppoinen asento eikä vaadi juurikaan fyysisiä ponnistuksia.

Vilkas mielikuvitus on kyllä hyvä juttu, mutta aihe sellainen, ettei tästä kauheasti enempää viitsi jatkaa, kun kyseessä ei ole k18-palsta. Omat ajatukset meni jo monta astetta pidemmälle 😂 Joten parempi lopettaa, menee muuten kielletyn puolelle 🙈

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos media-sanan avaamisesta 😂 Välittäjä-Rande 😁

Onhan se hevoseton ratsastus vähän rankkaa, mutta nautinnon voimalla jaksaa yllättävänkin pitkään. Ja jos uupuu, niin sitten vain vaihdetaan asentoa 😊 Laiskana aamuna lusikka on sopivan leppoinen asento eikä vaadi juurikaan fyysisiä ponnistuksia.

Vilkas mielikuvitus on kyllä hyvä juttu, mutta aihe sellainen, ettei tästä kauheasti enempää viitsi jatkaa, kun kyseessä ei ole k18-palsta. Omat ajatukset meni jo monta astetta pidemmälle 😂 Joten parempi lopettaa, menee muuten kielletyn puolelle 🙈

Kanava-Rane = Putkimies? 😂

Sopii että jätetään tähän, toi ruokailuvälineen maininta oli... No en sano 😂

Laiskat aamut kunniaan!

• Anonyymi

Kanava-Rane = Putkimies? 😂

Sopii että jätetään tähän, toi ruokailuvälineen maininta oli... No en sano 😂

Laiskat aamut kunniaan!

Siitä sulle uusi ura 😂

Et tiedä, miten suuren osan nousseista asioista jätin mainitsematta 😁 Mutta yhdyn tuohon, laiskat aamut kunniaan! Yhtyä.. hmm.. Nyt lopetan, en oikeasti ole näin kaksimielinen! 🙈

• Anonyymi kirjoitti:

Siitä sulle uusi ura 😂

Et tiedä, miten suuren osan nousseista asioista jätin mainitsematta 😁 Mutta yhdyn tuohon, laiskat aamut kunniaan! Yhtyä.. hmm.. Nyt lopetan, en oikeasti ole näin kaksimielinen! 🙈

No ei se rööri-Roope paljon gyniksestä eroo, paremmat lisätkin, käy mulle 😂

En ehkä tiedä, mutta voin aavistaa... Kun täällä tais olla peili sun ajatuksista 😂
        Yhtyminen johonkin on ihan kannatettava ajatus, tietty on hyvä tehdä virkeenä aamusta ja mielellään viikonloppuna kun on aikaa keskittyä siihen.

Niin, kukapa meistä olisi kaksimielinen, eikö se jo lähentelisi diagnosoitavaa tilaa? 😂

• Anonyymi

No ei se rööri-Roope paljon gyniksestä eroo, paremmat lisätkin, käy mulle 😂

En ehkä tiedä, mutta voin aavistaa... Kun täällä tais olla peili sun ajatuksista 😂
        Yhtyminen johonkin on ihan kannatettava ajatus, tietty on hyvä tehdä virkeenä aamusta ja mielellään viikonloppuna kun on aikaa keskittyä siihen.

Niin, kukapa meistä olisi kaksimielinen, eikö se jo lähentelisi diagnosoitavaa tilaa? 😂

Iltalisät, yölisät, sotkuisen työn lisä.. Kannattaa harkita alanvaihtoa 😂

Aikamoisia fuusioajatuksia täällä on ehtinyt käydä pään löpi 😁🙈 Yhtyminen on hyvä ja kaunis asia minä viikonpäivänä tai mihin vuorokaudenaikaan tahansa, kunhan se on yhteistuumin ja hyvässä hengessä suunniteltu ja toteutettu. Parasta silti ajan kanssa virkeänä..

Kaksimielisyys on sitäpaitsi vain hyvä asia. Vaikka irl vaikutankin takuulla hillityltä jne mutta eipä muiden tarvitsekaan tietää kaikkea minusta 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Iltalisät, yölisät, sotkuisen työn lisä.. Kannattaa harkita alanvaihtoa 😂

Aikamoisia fuusioajatuksia täällä on ehtinyt käydä pään löpi 😁🙈 Yhtyminen on hyvä ja kaunis asia minä viikonpäivänä tai mihin vuorokaudenaikaan tahansa, kunhan se on yhteistuumin ja hyvässä hengessä suunniteltu ja toteutettu. Parasta silti ajan kanssa virkeänä..

Kaksimielisyys on sitäpaitsi vain hyvä asia. Vaikka irl vaikutankin takuulla hillityltä jne mutta eipä muiden tarvitsekaan tietää kaikkea minusta 😁

Ja siis etenkin ylityölisät! Ei ne hommat aina hetkessä hoidu, kellokortin mukaan 😂

Jaa että ydinfysiikkaa... On se laaja-alaista, tämä kevätpörriäisten elo, paljon tarttee osata ettei tuuppaa sauvoja vääriin paikkoihin, poksahtaa vielä koko reaktori...
        Niin, se on parasta laitella sauvoja reaktoriin virkeenä, oli se nyt aamu- tai iltavuoro, kunhan on virkeenä, seistään selkä suorana ryhdikkäästi kun päällikkö murahtaa.

Muuten, Rahikainen has the same problem eli olen minäkin hillitympi livenä, ainakin kunnes oppii tuntemaan toista/toisia. Kun oppii, niin ihan samaa tavaraa saa livenäkin, jos seuran korvat kestää sen 😂

• Anonyymi

Ja siis etenkin ylityölisät! Ei ne hommat aina hetkessä hoidu, kellokortin mukaan 😂

Jaa että ydinfysiikkaa... On se laaja-alaista, tämä kevätpörriäisten elo, paljon tarttee osata ettei tuuppaa sauvoja vääriin paikkoihin, poksahtaa vielä koko reaktori...
        Niin, se on parasta laitella sauvoja reaktoriin virkeenä, oli se nyt aamu- tai iltavuoro, kunhan on virkeenä, seistään selkä suorana ryhdikkäästi kun päällikkö murahtaa.

Muuten, Rahikainen has the same problem eli olen minäkin hillitympi livenä, ainakin kunnes oppii tuntemaan toista/toisia. Kun oppii, niin ihan samaa tavaraa saa livenäkin, jos seuran korvat kestää sen 😂

Tietty ylityölisät! Niitä kun saattaa kertyä herkästikin 😁

Laaja-alaista hommaa on. Pitää monelta kantilta arvioida ja suunnitella, ettei ole vaarana reaktorin poksahtaminen. Opettelemalla saavutetaan kuitenkin riittävä pätevyys niin, ettei pienet hudit reaktoria vaaranna vaan pienet korjausliikkeet riittää. Ja virleyd on hyvä juttu, vaikka toisinaan fuusio on oikein onnistunut hieman väsyneemmänkin henkilökunnan voimin..

Nämä asiat ovat vähän sellaisia, että pidän ne irl aika tiiviisti omana tietonani eikä minulla ole tarvetta niistä huudella ympäriinsä. Siinä säilyy tietynlainen mystiikka ja yksityisyys.. Hyvin harva ihminen on nähnyt minusta sen toisen puolen juuri sellaisena kuin se pahimmillaan (parhaimmillaan 😁) on ja haluan pitääkin asian niin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietty ylityölisät! Niitä kun saattaa kertyä herkästikin 😁

Laaja-alaista hommaa on. Pitää monelta kantilta arvioida ja suunnitella, ettei ole vaarana reaktorin poksahtaminen. Opettelemalla saavutetaan kuitenkin riittävä pätevyys niin, ettei pienet hudit reaktoria vaaranna vaan pienet korjausliikkeet riittää. Ja virleyd on hyvä juttu, vaikka toisinaan fuusio on oikein onnistunut hieman väsyneemmänkin henkilökunnan voimin..

Nämä asiat ovat vähän sellaisia, että pidän ne irl aika tiiviisti omana tietonani eikä minulla ole tarvetta niistä huudella ympäriinsä. Siinä säilyy tietynlainen mystiikka ja yksityisyys.. Hyvin harva ihminen on nähnyt minusta sen toisen puolen juuri sellaisena kuin se pahimmillaan (parhaimmillaan 😁) on ja haluan pitääkin asian niin.

Tottakai ylityölisät! Maajussit tietää sen, niiltä se on liitolle kopioitukin kun ovat oman itsensä renkejä, ne sanoo ettei siinä kelloa katota ja kellokorttia tarvita kun kyntöhommat keväällä alkaa. Se on niin totta, kyllä ne tietää! 😂

Olen itte niin tavallinen duunari, että noi fysiikkahommat on snadisti hämäriä, ydinfysiikasta puhumattakaan, mutta pari fissiota koettuna luulisin alkavani ymmärtää jotain. Niin nyt ne on nähty, jatkossa olen vannoutunut fuusion kannattaja vaikka ne reaktorit on pelottavan kuumia, höyryää kuin sauna ja nestettä riittää enemmän kuin kaivossa.
        Ja virkeenä, todellakin! Ontuva vertaus, mutta pari kertaa tullut mentyä väsyneenä saunaan ja ei sitä kuumuutta, kosteutta oikein meinaa jaksaa, alkaa vaan päätä särkee... 😁

Joo, sitähän se on, ihan kaikkee tartte kaikille kertoo, näyttää. Mulla lähtee aika herkästi sata lasissa laukalle kun on tutustuttu, mutta yleensä ihmiset osaa ottaa korvasta kiin ja sanoo että pakastevihannekset housuihin ja ohimoille, pronto! Parastahan siinä on, että ei mua kiinnosta, ihan sama. Toki tuuppaan ne vihannekset minne käsketään, mutta noin muuten, ihan sama, kerran täällä vaan eletään 😂

• Anonyymi

Tottakai ylityölisät! Maajussit tietää sen, niiltä se on liitolle kopioitukin kun ovat oman itsensä renkejä, ne sanoo ettei siinä kelloa katota ja kellokorttia tarvita kun kyntöhommat keväällä alkaa. Se on niin totta, kyllä ne tietää! 😂

Olen itte niin tavallinen duunari, että noi fysiikkahommat on snadisti hämäriä, ydinfysiikasta puhumattakaan, mutta pari fissiota koettuna luulisin alkavani ymmärtää jotain. Niin nyt ne on nähty, jatkossa olen vannoutunut fuusion kannattaja vaikka ne reaktorit on pelottavan kuumia, höyryää kuin sauna ja nestettä riittää enemmän kuin kaivossa.
        Ja virkeenä, todellakin! Ontuva vertaus, mutta pari kertaa tullut mentyä väsyneenä saunaan ja ei sitä kuumuutta, kosteutta oikein meinaa jaksaa, alkaa vaan päätä särkee... 😁

Joo, sitähän se on, ihan kaikkee tartte kaikille kertoo, näyttää. Mulla lähtee aika herkästi sata lasissa laukalle kun on tutustuttu, mutta yleensä ihmiset osaa ottaa korvasta kiin ja sanoo että pakastevihannekset housuihin ja ohimoille, pronto! Parastahan siinä on, että ei mua kiinnosta, ihan sama. Toki tuuppaan ne vihannekset minne käsketään, mutta noin muuten, ihan sama, kerran täällä vaan eletään 😂

Ensin kylvetään, sitten vasta kellotetaan 😂 Eikun kynnetään!! Ei tarvi kylvää enää yhtään mitään.. 🙈 Kielikuvilla puhuminen on todella haastavaa tällaiselle, joka muutenkin sekoittaa sanoja koko ajan 😂

Höyryävän kuuma ja nestettä purskahteleva reaktori on juuri oikeanlainen, muuten ei fuusiotakaan voi tapahtua jolleivat olosuhteet ole optimaaliset, että on sinne mieleen jotain niistä fissioista tosiaan jäänyt 😁 Jatka vain sitkeää työtä ydinfysiikan opintojen suhteen 😇

Njoo, siis itsekin lämpenen kyllä vauhdilla sitten kun sellainen tilanne on, mutta en anna tyydytystä utelijoille siitä, että lähtisin sen yksityiskohtaisemmin mistään avautumaan 😁 Mulle ei ole vielä tuotu pakastepusseja, mutta ehkä sekin vielä ehtii tapahtua 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ensin kylvetään, sitten vasta kellotetaan 😂 Eikun kynnetään!! Ei tarvi kylvää enää yhtään mitään.. 🙈 Kielikuvilla puhuminen on todella haastavaa tällaiselle, joka muutenkin sekoittaa sanoja koko ajan 😂

Höyryävän kuuma ja nestettä purskahteleva reaktori on juuri oikeanlainen, muuten ei fuusiotakaan voi tapahtua jolleivat olosuhteet ole optimaaliset, että on sinne mieleen jotain niistä fissioista tosiaan jäänyt 😁 Jatka vain sitkeää työtä ydinfysiikan opintojen suhteen 😇

Njoo, siis itsekin lämpenen kyllä vauhdilla sitten kun sellainen tilanne on, mutta en anna tyydytystä utelijoille siitä, että lähtisin sen yksityiskohtaisemmin mistään avautumaan 😁 Mulle ei ole vielä tuotu pakastepusseja, mutta ehkä sekin vielä ehtii tapahtua 😂

Nyt tyttö vedit vihkoon. Eka kynnetään, sitten siemennetään ja lopuksi korjataan sato, ehkä Ni kynnöstä me alotetaan, vakoa laitetaan, siittä se alkaa. 😂

Sehän on ne sauvat kun kuumenee, reaktorin nesteet kuumenee sitten niitä sauvoja jäähdyttäessä. Muuten tapahtuu Kiina-ilmiö ja maapallo täytyy pienistä kiinalaisista tai jotain, en ny enää muista mitä opetettiin, mutta vaarallista se oli 😂

Tuohon liittyen, sitä parempaa Suomi-iskelmää, kai:
        https://www.youtube.com/watch?v=gD1QqYiZ3kQ

Mää vaan varttosin, kun nähdään jossain Mummiksessa, voi lähteä aika nopeesti jutut laukalle. Onneks Pirpana, siskoseni, on samaa sarjaa, kyllä lähtee kun annetaan jutuille alku. Voi tulla aika rasvanen reissu siitä taas 🤣

• Anonyymi

Nyt tyttö vedit vihkoon. Eka kynnetään, sitten siemennetään ja lopuksi korjataan sato, ehkä Ni kynnöstä me alotetaan, vakoa laitetaan, siittä se alkaa. 😂

Sehän on ne sauvat kun kuumenee, reaktorin nesteet kuumenee sitten niitä sauvoja jäähdyttäessä. Muuten tapahtuu Kiina-ilmiö ja maapallo täytyy pienistä kiinalaisista tai jotain, en ny enää muista mitä opetettiin, mutta vaarallista se oli 😂

Tuohon liittyen, sitä parempaa Suomi-iskelmää, kai:
        https://www.youtube.com/watch?v=gD1QqYiZ3kQ

Mää vaan varttosin, kun nähdään jossain Mummiksessa, voi lähteä aika nopeesti jutut laukalle. Onneks Pirpana, siskoseni, on samaa sarjaa, kyllä lähtee kun annetaan jutuille alku. Voi tulla aika rasvanen reissu siitä taas 🤣

Liikaa vaiheita mulle, ehkä mun olis parempi pysyä kylvöhomnista 😂

Vaarallista todella, jos sattuu hallitsematon ydinräjähdys. Ei auta kuin turvautua tupla- tai triplavarmistukseen, muuten ydinlaskeuma voi käydä kalliiksi 😱

Nyt oli parempaa iskelmää, vaikka tuokin aika kamalaa, mutta hyvällä tavalla 😄 Pitää siis varustautua mummisreissuun kylmäkassilla ja pakastevihannespusseilla 🤣

Mummoista puheen ollen, huomenna menen kyläilemään iäkkään mummin luona, joten parempi mennä nukkumaan niin jaksaa taas. Näiden puheiden jälkeen onkin taas hyvä painua vällyihin 😂
        Hyvää yötä!

• Anonyymi kirjoitti:

Liikaa vaiheita mulle, ehkä mun olis parempi pysyä kylvöhomnista 😂

Vaarallista todella, jos sattuu hallitsematon ydinräjähdys. Ei auta kuin turvautua tupla- tai triplavarmistukseen, muuten ydinlaskeuma voi käydä kalliiksi 😱

Nyt oli parempaa iskelmää, vaikka tuokin aika kamalaa, mutta hyvällä tavalla 😄 Pitää siis varustautua mummisreissuun kylmäkassilla ja pakastevihannespusseilla 🤣

Mummoista puheen ollen, huomenna menen kyläilemään iäkkään mummin luona, joten parempi mennä nukkumaan niin jaksaa taas. Näiden puheiden jälkeen onkin taas hyvä painua vällyihin 😂
        Hyvää yötä!

No kylvöt voi aina jättää tuonnemaksi kunhan kynnöt on hoidettu ajoissa. Siementä ehtii kyllä laittaa, riippuen siitä mitä haluaa korjata 😂

Vaarallisinta on kahden kuuman sauvan koskettaminen toisiinsa, mutta onneksi sitä harvemmin tapahtuu tavallisissa reaktoreissa.

Tarttee varmaan pakkaa nippu kylmäkalleja mukaan Mummikseen suvena, alkaa sen verran höyryämään jo nyt, etkoilla 😂

Laitapa mummolle soimaan "Pannaan Suomi kuntoon", eiköhän tuo siitä virkisty, mahdollisesti vähän liikaakin 😂
        Onnittelut mummille joka tapauksessa!

Ja sulle, hyvät yöt 😉

• Anonyymi

No kylvöt voi aina jättää tuonnemaksi kunhan kynnöt on hoidettu ajoissa. Siementä ehtii kyllä laittaa, riippuen siitä mitä haluaa korjata 😂

Vaarallisinta on kahden kuuman sauvan koskettaminen toisiinsa, mutta onneksi sitä harvemmin tapahtuu tavallisissa reaktoreissa.

Tarttee varmaan pakkaa nippu kylmäkalleja mukaan Mummikseen suvena, alkaa sen verran höyryämään jo nyt, etkoilla 😂

Laitapa mummolle soimaan "Pannaan Suomi kuntoon", eiköhän tuo siitä virkisty, mahdollisesti vähän liikaakin 😂
        Onnittelut mummille joka tapauksessa!

Ja sulle, hyvät yöt 😉

Nyt täytyy kyllä käydä hätäsuunnitelma tarkasti läpi, ettei pääse siemenet itämään hallitsemattomasti tai reaktorissa tapahdu tahattomia räjähdyksiä 😂

Luulen, että jätän popit mummille soittamatta ja keskityn juomaan kaffetta kultareunaisista kupeista pullapitkon kera 😄

Nyt niitä siveellisiä unia yrittämään.. 😴

• Anonyymi

Missä ketjun naiset on?

• Niinpä...

• Anonyymi

Minä olin mutta en aio olla enää. Jatkan muualla ja sitten nukun.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olin mutta en aio olla enää. Jatkan muualla ja sitten nukun.

Hyvät yöt!

• Mulle varmaan tulee taas kevään aikana vierailulle useammankin tyylistä pörriäistä. Toivottavasti ovat sopuisasti jos on useampi yhtä aikaa. Toki onhan noita hyönteishotelleja kolme eri puissa joten ehkä mahtuvat sopuisasti elelemään.

Varmin asento on selät vastakkain, väliä seitsemisen metriä ja toinen selaa kännykkää toisen katsoessa televisiota. Tällöin pettymyksen riski on vähäinen.

• Myös liikakansoituksen mahdollisuus hupenee minimiin noilla ohjein, oikein hyvä neuvo!

• Onko 2% hyvä? Ehkä 🤔

• No on se aina enemmän kuin 0%. Kuis niin, neitiseni?

• randombypasser kirjoitti:

No on se aina enemmän kuin 0%. Kuis niin, neitiseni?

"..ei kannata yleistää, vaan kysyä.." - Kunhan sit vaan kysyin. 😇

• randombypasser
        Xena-183 kirjoitti:

"..ei kannata yleistää, vaan kysyä.." - Kunhan sit vaan kysyin. 😇

Niin... Mut se 2%... Artikkelissa oli muutamakin vaihtoehto niille lukemin... Haluatko avata? Siis ajatuksiasi... 😁

Niin... Mut se 2%... Artikkelissa oli muutamakin vaihtoehto niille lukemin... Haluatko avata? Siis ajatuksiasi... 😁

Eihän minulla nyt mitään.. ajatuksia. 😇
        - Kunhan keskustelen.

Kävin tänään Suzi Q:n keikalla. Oli muuten hyvä 👍 Rouva on 72-vuotias, takana on 59 vuotta musiikkiuraa ja she still rocks! 💪🎸
        Halleluja!

Sitä ajattelen 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Eihän minulla nyt mitään.. ajatuksia. 😇
        - Kunhan keskustelen.

Kävin tänään Suzi Q:n keikalla. Oli muuten hyvä 👍 Rouva on 72-vuotias, takana on 59 vuotta musiikkiuraa ja she still rocks! 💪🎸
        Halleluja!

Sitä ajattelen 😄

Aivan, ajatuksia, niitähän tässä puntaroidaan. Keskustellen.

On se kova! Luulin et oli jo pannu "pillit" pussiin, mutta mikäpä siinä on porskuttaessa jos virtaa riittää. Huhhuh, mä oon varmaan jossain vanhainkodin sohvalla jo siinä iässä...

No siis voiha sitä ajatella kaikenlaista. Laita toi muistiin, kun kevättäkin pukkaa, voi olla tulla vielä ajankohtaiseksi, palstalla on sen verran villi meno taas ollut:

https://www.youtube.com/watch?v=tCt1ajxLuhs

😂😂😂

Aivan, ajatuksia, niitähän tässä puntaroidaan. Keskustellen.

On se kova! Luulin et oli jo pannu "pillit" pussiin, mutta mikäpä siinä on porskuttaessa jos virtaa riittää. Huhhuh, mä oon varmaan jossain vanhainkodin sohvalla jo siinä iässä...

No siis voiha sitä ajatella kaikenlaista. Laita toi muistiin, kun kevättäkin pukkaa, voi olla tulla vielä ajankohtaiseksi, palstalla on sen verran villi meno taas ollut:

https://www.youtube.com/watch?v=tCt1ajxLuhs

😂😂😂

Jaa jaa.. Mitähän lienet siellä sitten keskustellut ja kenen kanssa?🤔

Laita sit itse vaikka tämä talteen, jos joskus tekee mieli.. kuunnella 😇
        https://youtu.be/uhz6dLX4Qw0

• Xena-183 kirjoitti:

Jaa jaa.. Mitähän lienet siellä sitten keskustellut ja kenen kanssa?🤔

Laita sit itse vaikka tämä talteen, jos joskus tekee mieli.. kuunnella 😇
        https://youtu.be/uhz6dLX4Qw0

Enkö mä sulle soittanutkaan??!?!?! Saakutti... Toivottavasti se ei ollut mutsi... 😂

Vähän piti härkkiä, mutta paha on ässäparilla härkkiä täyttä kättä vastaan, touché 😂

• Anonyymi

...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      9933
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3275
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3041
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2764
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2135
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2093
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      64
      1576
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1326
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1286
    Aihe