En tunnu kuuluvan mihinkään niistä kategorioista, joihin ihot jaetaaan, kun en pala helposti, enkä myöskään rusketu helposti, siis Etelä-Suomen kesäisillä UV-indekseillä. Voiko iho palaa niin ettei se suuremmin punoita tai arista?
Ihoni on kuitenkin tosi vaalea, niin olen alkanut epäillä, että ehkä palan, mutta en vain huomaa sitä? Ihoni kuitenkin myös kesii hieman usein jo heinäkuun alkupuolella, ja hentoinen (lähes olematon) rusketus saattaa lähteä siinä samalla. Tämän vuoksi olen miettinyt josko se kuitenkin olisi palanut, vaikkei ole punoittanut tai ollut aristava, mitä nyt vähän ehkä kiristänyt, mutta sekin voisi olla kuivuudesta. Aiemmin olen luullut että se kesiminenkin olisi hilseilyä kuivuudesta, mutta nyttemmin olen alkanut epäillä jos se onkin ihan kesimistä.
En pala helposti enkä myöskään rusketu, vaalea iho
Anonyymi-ap
1
221
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13110538
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422271Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411442Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331061Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987