Mies, mitä ruokaa tekisit naiselle...

Jonka olet kutsunut luoksesi kyläilemään, tarkoituksenasi edistää suhteenne lämpenemistä?

Eikä tartte nyt ekana miettiä jotain superhienoa, vaan monesti hyvin tehty perusruoka on paras reitti massukasta sydämeen. Kokkailun jäljiltä siistitty keittökään tuskin haittaa positiivisen mielikuvan kohenemista...
26104
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

Surströmmingia ja palan painikkeeksi kotipolttoista.

Äänestä
  • Joululta jääneet lipeäkalat voi laittaa siihen kylkeen.

Äänestä

Miksi mies? 😧

Vastaan vaikken mies olekkaan. Tekisin ruoaksi jotain minkä olen tiedustelemalla saanut selville häneltä ja siis ruokaa, josta hän pitää.

Äänestä
  • Aloittaja

No tuolla on jo naisille oma aloituksensa, niin siksi. Siksi tein miehille omansa, mutta saat toki vastata tähänkin, palsta on vapaa temmellyskenttä 😉

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

No tuolla on jo naisille oma aloituksensa, niin siksi. Siksi tein miehille omansa, mutta saat toki vastata tähänkin, palsta on vapaa temmellyskenttä 😉

No sekin taisi olla nainen mitä tekisit miehelle ruoaksi, hetero lätinää? 😄

Siksi vastaan tähän, kun tässä kohde on nainen, aivan kuten minullakin olisi, jos kohdetta kaipaisin. 😊

Vastaan kaikkiin hetero oletus aloituksiin sen mukaan onko kohde sukupuoli oikea.

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

No sekin taisi olla nainen mitä tekisit miehelle ruoaksi, hetero lätinää? 😄

Siksi vastaan tähän, kun tässä kohde on nainen, aivan kuten minullakin olisi, jos kohdetta kaipaisin. 😊

Vastaan kaikkiin hetero oletus aloituksiin sen mukaan onko kohde sukupuoli oikea.

Ps. En ole enää rekattu enkä käytä puumerkkiä :J, mutta olen yhä täällä. Nyt tarttee tunnistaa tekstin sisällöstä, kun muita tunnisteita en käytä. 😋

Paitsi nyt, Jasu. 😄

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Ps. En ole enää rekattu enkä käytä puumerkkiä :J, mutta olen yhä täällä. Nyt tarttee tunnistaa tekstin sisällöstä, kun muita tunnisteita en käytä. 😋

Paitsi nyt, Jasu. 😄

Mä ajattelinkin mihin sä oot hävinny.😄.

Äänestä

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mä ajattelinkin mihin sä oot hävinny.😄.

Täällä mä suhaan, sinunkin ketjuissa, ette vaan näy tunnistavan niin herkästi ilman nimimerkkiäni. Mä poistin sen enkä ole aikeissa uuttakaan ottaa.

Näin on kivempi, vähemmän nimen perässä kulkijoita. 🙂👍

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Täällä mä suhaan, sinunkin ketjuissa, ette vaan näy tunnistavan niin herkästi ilman nimimerkkiäni. Mä poistin sen enkä ole aikeissa uuttakaan ottaa.

Näin on kivempi, vähemmän nimen perässä kulkijoita. 🙂👍

Joo en mä oikeen tunnista kyllä. Sun tarvii sit aina vähän avittaa jos tuntuu siltä ettei välähdä...mies kun olen.😂.

Niin kyllähän sillä varmasn monelta ikävältä jutulta säästyykin. Harmi vaan että osa porukasta on niin mulkkuja että noin pitää tehdä.🙂.

Äänestä

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo en mä oikeen tunnista kyllä. Sun tarvii sit aina vähän avittaa jos tuntuu siltä ettei välähdä...mies kun olen.😂.

Niin kyllähän sillä varmasn monelta ikävältä jutulta säästyykin. Harmi vaan että osa porukasta on niin mulkkuja että noin pitää tehdä.🙂.

Voin vinkata, jos huomaan ettei lamppu syty. Yleensä minut taitaa tunnistaa maneereista. 😂

Ja jonkin verran poikkeavista ajattelukuvioistakin joskus. 😉

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Voin vinkata, jos huomaan ettei lamppu syty. Yleensä minut taitaa tunnistaa maneereista. 😂

No hyvä. Kiitos. Siitä on paljon apua tosin mä koitan olla tarkkana.😊.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00013 kirjoitti:

Häivy! Hähähää 🤣

Sitten kun ehdit, laitoin meiliä, tilannepäivitystä.

Äänestä

En oo mies, vastaan silti. Eikö olis joku taco hommeli, vähä kattoo et paljon menee suuhun ja paljonko tippuu lautaselle. Testaa kanttia. Ja lämpö mausteista, jos sattuu muuten olee viilee tunnelma.

Äänestä

Tekisin jotain mihin sattuu tarpeita olemaan, eli nyt jos pitäisi tehdä laittaisin uuniperunoita ja sipulipekonikoskenlaskija kastiketta. Saisi sitten valita kelpaako se vai jo valmis kanankoipi riisillä, siitä ei riitä kahdelle niin pitäisi tehdä tuo eka myös sitten.

-harmiseikirj.

Äänestä

Kunnon makkara munakas, alkaa heti raukasee neitiä?🤗

Äänestä

Sitä mitä hän on toivonut tai mistä aiemmin on maininnut tykkäävänsä. Jos noista ei oo tietoa niin jotain perusruokaa mitä tiedän osaavani hyvin tehdä. Vaikka nyt sitten riisiä ja kanaa banaani/homejuusto kermakastikkeessa missä on myös sipulia ja makeeta maissia. Jotain hyvää salaattia missä on vaikka jäävuorisalaattia, kurkkua, omenaa, salaattijuustoa, pähkinöitä, ja persikkaa. Ja sitten vaikka jälkkäriksi jotain omena tai mustikkapiirakkaa vaniljakastikkeen tai jäätelön kanssa.🙂.

Äänestä

Piirakkaa tekee mieli 😗. Olen siis mies ja olisi mukavaa loihtia sellainen kinkkupiirakka naiselle eturuoaksi ja mustikkapiirakka jälkiruoaksi. Suolaista ja makeaa siis. Metsämansikat saisivat toimia "kirsikkana kakun päällä".

Äänestä

Varmaan jonkin suolaisen piirakan, kuten suppilovahveropiirakan ja salaatin..

1Äänestä
  • Oi! Rakastan suppilovahveropiirakkaa! 😊
    Vielä salaatin kanssa 👌

Äänestä

Jollei ehdi kyselemään niin hernekeitto on varma valinta, kasvisruokaa ja kevyttä, jälkkäriksi pinaattiohukaisia (Atria), jonka päälle voi laittaa mansikkahilloa. Ruokajuomana sekamehua, jossa sekoitussuhde 1:6 osaan vettä. Bonuksena hyvä seura ja ruuan ääreltä näkymä järvimaisemaan.

Äänestä
  • Aloittaja

Bonuspisteet järvinäkymästä! Sen äärellä söisi vaikka pieniä kiviä voisulalla.

Äänestä

En ymmärrä ruokahullutuksia.
Syön vain ihan vähän. Iha sama, mitä. En syö edes joka päivä.
Että näin.

Äänestä
  • Aloittaja

No huh... Kannattais kyllä harkita jokaisena päivänä syövänsä ees jotain...

Äänestä

Ihmeellistä vouhotusta safkasta.
Koiranmakkkarraa.

Äänestä

Hmm ... mä en ole oikein koskaan tajunnut näitä ruoalla sydämeen juttuja. En myöskään ole itse koskaan törmännyt mieheen, johon olisi voinut ruoalla sen kummempaa vaikutusta tehdä. Pikemmin niin, että vaivannäkö tekee hyvän mielen ja jos ei nyt suoranaista vaikutusta, niin ainakin siitä tulee tunne, että toista oikeasti kiinnostaa.

Äänestä
  • Aloittaja

Tuossahan juuri sanailit auki sen, mitä ruoalla sydämeen käytännössä tarkoittaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Jonka olet kutsunut luoksesi kyläilemään, tarkoituksenasi edistää suhteenne lämpenemistä?

Eikä tartte nyt ekana miettiä jotain superhienoa, vaan monesti hyvin tehty perusruoka on paras reitti massukasta sydämeen. Kokkailun jäljiltä siistitty keittökään tuskin haittaa positiivisen mielikuvan kohenemista...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu