Onko kukaan joutunut ongelmiin sen takia vielä t:ätmi
Suomessa on kiellettyä lähettää dick pickkejä
12
259
Vastaukset
Tästä syystä lähetän ja olen aina lähettänyt vain kuvia sormistani...
😀herttaista.
Keskisormi pystyssä voidaan kuitenkin ymmärtää väärin, vaikka tarkoituksesi on esittellä sormittelun välineistöä.Gattino kirjoitti:
😀herttaista.
Keskisormi pystyssä voidaan kuitenkin ymmärtää väärin, vaikka tarkoituksesi on esittellä sormittelun välineistöä.No se mitä sormia kuvissa liikkuu riippuu ihan kohteesta. Naisille tietenkin koko käsi sormet harallaan, feikkimitta sormien välissä erehdyttämään pituudesta ja paksuudesta. Pomolle lähtee sitten vain se keskisormi 😂
- Anonyymi
Eikös sulla ole liikanimi dickpic-Rauno?
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sulla ole liikanimi dickpic-Rauno?
In your dreams love, only in your dreams 😘
randombypasser kirjoitti:
No se mitä sormia kuvissa liikkuu riippuu ihan kohteesta. Naisille tietenkin koko käsi sormet harallaan, feikkimitta sormien välissä erehdyttämään pituudesta ja paksuudesta. Pomolle lähtee sitten vain se keskisormi 😂
Sä olet kuitenkin oikeilla jäljillä. Tutkimuksen mukaan naiset kiinnittävät huomionsa ensimmäiseksi miehen sormiin.
Sormet palstan profiilikuvassa voi olla pärstää parempi vaihtoehto.Gattino kirjoitti:
Sä olet kuitenkin oikeilla jäljillä. Tutkimuksen mukaan naiset kiinnittävät huomionsa ensimmäiseksi miehen sormiin.
Sormet palstan profiilikuvassa voi olla pärstää parempi vaihtoehto.Ai saakutti... Olet oikeassa ja ton tiedon mä olin unohtanut... Tarttee siis leikata kynnet ja putsaa niiden aluset, ottaa kuvat ja muuttaa toi profiilikuva. Kiitti G!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178175642
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
No jos pyytämättä lähetät niin pitääkin joutua lain kanssa ongelmiin ei sitä nyt aivan kelle haluaa voi vehkeistään kuvia lähetellä.😂.
- Anonyymi
Yhden dickpicin olen nähnyt. Penis oli ruma, pieni ja löysä.
Jos haluaa herättää naisessa tunteita, kannattaa lähettää paremman näköisiä peniksiä.
Ladata netistä jonkun randomin kaluston.- Anonyymi
Randombypasserin vai 😅? Menkää omegleen, siellä ette muuta näekään kuin nakkeja ja makkaroita 😇.
- Anonyymi
Disse ja rande kuulemma lähettelee niitä toisilleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256